
Ш.Уәлиханов атындағы № 9
орта мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі Ерманова Жанна
Есқабылқызы
Атырау қаласы
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3 А бөлімі -XIХ - XХ ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті |
Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы №9 орта мектеп Атырау қаласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Мұғалімнің аты- жөні : Ерманова Жанна Есқабылқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Жоқ оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ы.Алтынсарин-педагог-новатор |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаты: |
7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесіне баға береді; Басым бөлігі: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласын- дағы жаңашылдығын түсіндіреді; Кейбірі: Деректермен жұмыс жасай отырып,Ыбырай Алтын- сариннің ағарту саласына қосқан үлесі мен тарихтағы алатын ролін дәлелдейді; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысы |
Бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепті |
Дәлел |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
мен жаңашылдығын түсіндіреді;
дамуында атқарған істерімен, Қазақстан тарихында алатын орнын тарихи деректермен жұмыс жасай отырып дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Айтылым, оқылым: Ы.Алтынсариннің балаларға арналған шығармаларын оқып, өз пікірлерін айтады. Жазылым: Ы.Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін жазады; Тыңдалым: Бейнебаян көрсету Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ағартушы, ғалым, демократ, мұғалім, ұстаз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясының басты құндылығына сәйкес « Зайырлы қоғам және руханият » негізінде, білім беру жүйесін жаңғырту жүргізілуге байланысты оқушыларды бойында рухани құндылықты жаңғырту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, география, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 6 минут |
Топқа бөлу: Жағымды атмосфера қалыптастыру. "Мозайка әдісі" Оқушылар тарихи суреттер беріліп, таңдаған сурет қиындылары бойынша топқа бөлініп, мозайка құрайды. « Ой шақыру » « Бес қадам » - әдісі Әр топтан бір-бірден оқушы шығып, сынып еденіне қойылған із бойынша жүре бастайды. Әр қадамды басқан сайын өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап беру керек. 1.ХІХ ғасырдың ІІ жартысында өмір сүрген қандай ағартушы ғалымдарды білесіңдер? 2.Ш.Уәлихановты неге алғашқы қазақ ғалымы деп атаймыз? 3.Ы.Алтынсариннің балаларға арналған қандай шығармалары бар? 4. Ы.Алтынсариннің қандай өлеңін жатқа білесіңдер? 5. Ы.Алтынсарин ұстаздарға арнап қандай еңбектер жазды? Қалыптастырушы бағалау: « Қол шапалақтау» арқылы бағаланады
Бейнежазба: «Ы.Алтынсарин-педагог-новатор» көрсетіледі. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырылады. |
ab021abed56abe877731714f0917a0ac[1]; iVKAD003Y
Бейнефильм «Ы.Алтынсарин-педагог-новатор» http://youtube.com/watch?v=VaOEv5kRzC8 ( 1-2 слайдтар) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут
|
Тапсырма №1 Жеке жұмыс « Аяқталмаған ой » - әдісі Мәтінмен жұмыс. Оқулықтағы мәтінді оқып, «Ы.Алтынсариннің педагогика саласындағы жаңашылдығы» тақырыбына эссе жазыңыз. Кілт сөздер: жаңашыл–педагог, қыздар мектебі, ұстаз- дар дайындайтын мектеп, Қазақ хрестоматиясы, балалар әдебиетінің атасы, «Ы.Алтынсарин» төсбелгісі.
|
Ресурс беріледі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 минут
|
Қалыптастырушы бағалау: « Смайликтер » арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды.
Тапсырма №2 Топтық жұмыс « Ойлан-жұптас-бөліс » әдісі. Мәтінмен жұмыс. Оқулықтағы мәтінді топпен оқи отырып, Ы.Алтынсариннің оқу ағарту саласына қосқан үлесіне дәлелдер келтіріңіздер.
Қалыптастырушы бағалау: « Геометриялық фигуралар » арқылы мұғалім екі топты бағалау
|
«Смайлик тер» беріледі
Ресурс беріледі
Кесте беріледі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 минут
|
Тапсырма №3 Топтық жұмыс « Ия немесе жоқ » - әдісі Оқушыларға Ы.Алтынсарин туралы сұрақтар беріледі.Жауабын «Ия», «Жоқ» белгілейді. І-ші топ
ІІ-ші топ
Қалыптастырушы бағалау: « Бас бармақ » әдісі арқылы ауызша бағалайды.
|
Кесте беріледі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Кері байланыс «Табыс сатысы » - әдісі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсатына сай барлық, көпшілік,кейбір оқушылар меңгере алатын деңгейлік тапсырмалар бердім. Саралау әдісі осы сабақта оқу мақсатына жетуге ықпал жасады. Оқушыларға тапсырмаларды орындатуда оқытудағы белсенді әдістер қолдандым. Берілген жеке, жұптық ,топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылды. |
Оқу мақсаттарына сәйкестендіріліп құрылған тапсырмалардың соңында берілген дескрипторлар арқылы оқушының білімдері уақытылы тексерілді.Сабақтың барлық уақыттарында қалыптастырушы бағалаудың «Басбармақ»,«Смайликтер», «Қол шапалақтау », «Геометриялық бағалау» әдістері негізінде оқушылар бағалап отырдым. |
Жұмыс барысында ғы техника лық қауіп- сіздікті ескеру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан тарихы Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы:Ы.Алтынсарин-педагог-новатор 8 сынып
Қазақстан тарихы Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы:Ы.Алтынсарин-педагог-новатор 8 сынып

Ш.Уәлиханов атындағы № 9
орта мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі Ерманова Жанна
Есқабылқызы
Атырау қаласы
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3 А бөлімі -XIХ - XХ ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті |
Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы №9 орта мектеп Атырау қаласы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Мұғалімнің аты- жөні : Ерманова Жанна Есқабылқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Жоқ оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ы.Алтынсарин-педагог-новатор |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаты: |
7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесіне баға береді; Басым бөлігі: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласын- дағы жаңашылдығын түсіндіреді; Кейбірі: Деректермен жұмыс жасай отырып,Ыбырай Алтын- сариннің ағарту саласына қосқан үлесі мен тарихтағы алатын ролін дәлелдейді; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысы |
Бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепті |
Дәлел |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
мен жаңашылдығын түсіндіреді;
дамуында атқарған істерімен, Қазақстан тарихында алатын орнын тарихи деректермен жұмыс жасай отырып дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Айтылым, оқылым: Ы.Алтынсариннің балаларға арналған шығармаларын оқып, өз пікірлерін айтады. Жазылым: Ы.Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін жазады; Тыңдалым: Бейнебаян көрсету Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ағартушы, ғалым, демократ, мұғалім, ұстаз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясының басты құндылығына сәйкес « Зайырлы қоғам және руханият » негізінде, білім беру жүйесін жаңғырту жүргізілуге байланысты оқушыларды бойында рухани құндылықты жаңғырту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, география, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 6 минут |
Топқа бөлу: Жағымды атмосфера қалыптастыру. "Мозайка әдісі" Оқушылар тарихи суреттер беріліп, таңдаған сурет қиындылары бойынша топқа бөлініп, мозайка құрайды. « Ой шақыру » « Бес қадам » - әдісі Әр топтан бір-бірден оқушы шығып, сынып еденіне қойылған із бойынша жүре бастайды. Әр қадамды басқан сайын өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап беру керек. 1.ХІХ ғасырдың ІІ жартысында өмір сүрген қандай ағартушы ғалымдарды білесіңдер? 2.Ш.Уәлихановты неге алғашқы қазақ ғалымы деп атаймыз? 3.Ы.Алтынсариннің балаларға арналған қандай шығармалары бар? 4. Ы.Алтынсариннің қандай өлеңін жатқа білесіңдер? 5. Ы.Алтынсарин ұстаздарға арнап қандай еңбектер жазды? Қалыптастырушы бағалау: « Қол шапалақтау» арқылы бағаланады
Бейнежазба: «Ы.Алтынсарин-педагог-новатор» көрсетіледі. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырылады. |
ab021abed56abe877731714f0917a0ac[1]; iVKAD003Y
Бейнефильм «Ы.Алтынсарин-педагог-новатор» http://youtube.com/watch?v=VaOEv5kRzC8 ( 1-2 слайдтар) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут
|
Тапсырма №1 Жеке жұмыс « Аяқталмаған ой » - әдісі Мәтінмен жұмыс. Оқулықтағы мәтінді оқып, «Ы.Алтынсариннің педагогика саласындағы жаңашылдығы» тақырыбына эссе жазыңыз. Кілт сөздер: жаңашыл–педагог, қыздар мектебі, ұстаз- дар дайындайтын мектеп, Қазақ хрестоматиясы, балалар әдебиетінің атасы, «Ы.Алтынсарин» төсбелгісі.
|
Ресурс беріледі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 минут
|
Қалыптастырушы бағалау: « Смайликтер » арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды.
Тапсырма №2 Топтық жұмыс « Ойлан-жұптас-бөліс » әдісі. Мәтінмен жұмыс. Оқулықтағы мәтінді топпен оқи отырып, Ы.Алтынсариннің оқу ағарту саласына қосқан үлесіне дәлелдер келтіріңіздер.
Қалыптастырушы бағалау: « Геометриялық фигуралар » арқылы мұғалім екі топты бағалау
|
«Смайлик тер» беріледі
Ресурс беріледі
Кесте беріледі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 минут
|
Тапсырма №3 Топтық жұмыс « Ия немесе жоқ » - әдісі Оқушыларға Ы.Алтынсарин туралы сұрақтар беріледі.Жауабын «Ия», «Жоқ» белгілейді. І-ші топ
ІІ-ші топ
Қалыптастырушы бағалау: « Бас бармақ » әдісі арқылы ауызша бағалайды.
|
Кесте беріледі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Кері байланыс «Табыс сатысы » - әдісі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсатына сай барлық, көпшілік,кейбір оқушылар меңгере алатын деңгейлік тапсырмалар бердім. Саралау әдісі осы сабақта оқу мақсатына жетуге ықпал жасады. Оқушыларға тапсырмаларды орындатуда оқытудағы белсенді әдістер қолдандым. Берілген жеке, жұптық ,топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылды. |
Оқу мақсаттарына сәйкестендіріліп құрылған тапсырмалардың соңында берілген дескрипторлар арқылы оқушының білімдері уақытылы тексерілді.Сабақтың барлық уақыттарында қалыптастырушы бағалаудың «Басбармақ»,«Смайликтер», «Қол шапалақтау », «Геометриялық бағалау» әдістері негізінде оқушылар бағалап отырдым. |
Жұмыс барысында ғы техника лық қауіп- сіздікті ескеру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















