Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан тарихын пəнінен Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақстан тарихы» пәнінен
тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы
6-сынып
Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл
МАЗМҰНЫ
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 3
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 3
3. «Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 6 сынып 3
4. Ойлау дағдыларының деңгейі 4
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу 5
6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 6
II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 12
-
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
-
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
-
«Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 6 сынып
Білім алушы:
Білу
- отан тарихы кезеңдерін;
- Қазақстан тарихының орта ғасырдағы негізгі оқиғаларын, құбылыстарын, процестерін;
- отан тарихында маңызды рөл атқарған тарихи қайраткерлерді;
- тарихи даму барысында қалыптасқан ұлттық және әлемдік мәдениеттің маңызды жетістіктерін;
- тарих ғылымының ұғымдарын; тарихи деректердің түрлерін.
Түсіну
-
отан тарихының дамуының тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғалардың, құбылыстар мен процестердің мәнін;
-
қоғамдық процестердің тарихи шарттылығын, адамзаттың мәдени әртүрлілігін;
-
Қазақстанның тарихи жолының ерекшеліктерін;
-
отан тарихындағы көрнекті тұлғалардың рөлі мен орнын;
-
отан тарихына, мәдениетіне, дәстүрлеріне құрметпен қарау қажеттігін.
Қолдану
-
тарихи ойлау дағдыларын: өмірлік міндеттер мен мәселелерді шешу үшін;
-
тарихи картадағы өзгерістерді, түрлі нысандардың орналасуын анықтау кезінде;
-
тарихи тұлғаларды, оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді салыстыру кезінде;
-
Қазақстанның саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын сипаттау кезінде;
-
тарихи негізіне сүйене отырып, заманауи өмірдің құбылыстарына қатынасы бойынша өз ұстанымын анықтау кезінде;
-
тарихи материалдармен жұмыс кезінде.
Талдау
- себеп-салдарлық байланыстарын анықтау мақсатында тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді;
- жалпы сипатты белгілері мен ерекшеліктерін анықтай отырып, Қазақстанның тарихи дамуын;
- тарихи тұлғалар қызметінің нәтижесі мен уәждерін;
- тарихи паралелль өткізу жолымен Қазақстанның жекелеген мемлекеттерінің даму үрдістерін, қоғамдық, экономикалық, саяси және мәдени процестерін;
-проблемалық сұрақтарға жауап беру үшін түрлі тарихи дереккөздерді;
- бір тарихи оқиғаларға, құбылыстар мен процестерге түрлі көзқарастарды;
- түрлі таңбалы жүйеде (мәтін, карта, кесте, схема, дыбыс-бейне қатары) ұсынылған ақпараттарды.
Жинақтау
-жалпы заңдылықтарды анықтай отырып, тарихи құбылыстардың, процестердің сипатты белгілерін жіктеу, жүйелеу, жалпылау және саралау үшін түрлі дереккөздердегі ақпараттарды;
-қоғамда болып жатқан қазіргі заманғы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестерге бағдарлану үшін тарихи мәліметтерді.
Бағалау
-
тарихи оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды, тұлғаларды отандық тарихқа ықпалы тұрғысынан бағалайды, оларды әртүрлі түсіндіруді;
-
әртүрлі тарихи дереккөздердің анықтығын.
-
Ойлау дағдыларының деңгейі
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Сипаттама |
Тапсырмалар түрлері |
Білу және түсіну |
Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру |
КТБ– көп таңдауы бар сұрақтар/тапсырмалар |
Қолдану |
Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау, оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау, Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау, ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау, XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау, картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру, «Қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру, қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау, көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау, көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау |
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
|
Жоғары деңгей дағдылары |
Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау, Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау, Қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
|
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
|
-
Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу
Тоқсан |
Білу және түсіну |
Қолдану |
Жоғары деңгей |
|
дағдылары |
|
|||
|
|
|
|
|
I |
0% |
75% |
25% |
|
|
|
|
|
|
II |
25% |
75% |
0 |
|
III |
0% |
80% |
20% |
|
IV |
0% |
75% |
25% |
|
Барлығы |
7% |
76% |
17% |
|
-
Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.
-
Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 40 минут
Балл саны – 25
Тапсырмалар түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар сұрақтар/тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар;
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа / толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 тапсырмадан тұрады. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.
I тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны* |
тапсырма№ * |
Тапсырма түрі* |
Орындау уақыты, мин* |
Балл* |
Бөлім бойынша балл |
VI – IX ғасырлардағы Қазақстан |
6.4.1.1 Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау |
Қолдану |
1 |
1 |
ҚЖ |
10 |
5 |
25 |
6.3.1.1
Оқиғалардың өзара байла Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |