10-сынып.Қазақстан тарихы.
|
Тақыры бы |
Тас дәуірін кезеңге бөлу. |
|
|
Мақсаты |
Тақырыпты оқиды, түсінеді, тақырыптыңң мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге пайдаланады |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсінуге сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ассоциация құру |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер. |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру |
Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу Үй тапсырмасын кайталау |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады |
Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді |
|
Түсіну |
Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану |
Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі. |
топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. |
|
Қолда ну |
Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру арқылы сабақты қолдану |
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді |
Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі. |
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру 1-топ 2-топ |
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, тақырыпқа сипаттама беру |
Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді. Кейіпкерлерге сипаттама береді Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады. |
|
Жинақтау |
Жеке жұмыс жұмыстары Топ бойынша тапсырмалар орындау |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды |
Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан тас дәуірі кезеңінде
Қазақстан тас дәуірі кезеңінде
10-сынып.Қазақстан тарихы.
|
Тақыры бы |
Тас дәуірін кезеңге бөлу. |
|
|
Мақсаты |
Тақырыпты оқиды, түсінеді, тақырыптыңң мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге пайдаланады |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Тапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсінуге сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды. |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ассоциация құру |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер. |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру |
Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу Үй тапсырмасын кайталау |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады |
Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді |
|
Түсіну |
Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану |
Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі. |
топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс. |
|
Қолда ну |
Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру арқылы сабақты қолдану |
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді |
Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі. |
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру 1-топ 2-топ |
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, тақырыпқа сипаттама беру |
Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді. Кейіпкерлерге сипаттама береді Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады. |
|
Жинақтау |
Жеке жұмыс жұмыстары Топ бойынша тапсырмалар орындау |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды |
Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













