-
«Сабақтың тақырыбы
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?
Оқу мақсаттары
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық
жаңалықтарын білу;
Сабақ мақсаты
Барлығы: Тас дәуіріндегі археологиялық ескерткіштерді анықтайды;
Археологтар тапқан еңбек құралдарын сипаттайды;
Басым бөлігі: Қазақстан территориясының ежелден алғашқы адамдардың мекендеген аумағына жататындығын анықтайды;
Кейбірі: Ескерткіштерді картаны қолдана отырып, тас дәуірінің адамдарына толық тұжырым бере алады
Ойлау дағдылары
Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критерийі
Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында табылған археология-
лық ескерткіштерді талдайды
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер: нуклеус
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қазақстанда қандай ескерткіштер табылды?
Ескерткіштер қай дәуірге жатады?
Табылған олжаларды зерттегендер кім?
Жазылым бойынша ұсыныстар: «Ерте палеолитке жататын алғашқы тұрақтар» әңгіме құрастыру
Құндылықтарға баулу
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау
Пәнаралық байланыс
Дүние жүзі тарихы, 5-сынып
Алдыңғы білім
Археологиялық ескерткіштер, ерте палеолит тұрақтары туралы
бастапқы білімдері бар
Сабақтың барысы
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Басталуы 1мин 1мин
3мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Бір-біріне сағат тілі бойынша тілек тілейді
Топтастыру: «Ежелгі еңбек құралдары»
1-топ: «чоппинг», 2-топ: «унифас», 3-топ: «бифас», 4-топ
«нуклеус»
(Ұ) Үй тапсырмасын сұрау
«Сен маған, мен саған» (бір-біріне доп лақтырып, сұрақ қоя отырып, жауап алады.)
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
Топтың аты жазылған суретті қима
Доп
Ортасы
5 мин
(Т) Бастапқы ынталандырушы материал Ширатпа «Сурет әлеміне саяхат» -
1, 3 топтар: «Францияның Ласко үңгіріндегі суреттер»
ИТ, А3
кағаз, қалам
8 мин
4 мин
8 мин
5 мин
2, 4 топтар: «Тамғалы шатқалындағы суреттер» Берілген суреттер бойынша әр топ әңгіме құрастырады.
ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі
(Жт) «Бұл қызықты......»
А) мәтінмен жұмыс;
Ә) берілген деректерді пайдаланып төмендегі сұрақтарға жауап береді:
-
Мұз басу дәуіріндегі жануарларды атаңыз?
-
Қазақстандағы алғашқы адамдар
ҚБ «Басбармақ» әдісі
(Ж) «Қазақстан аумағындағы палеолит тұрақтары»
кестесімен жұмыс
ҚБ «Мадақтау»
(Ж) қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Ласко үңгірінің қабырғаларына салынған суреттерді қолдана отырып, алғашқы қауымдық өнер туралы әңгіме құрастырады.
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
(Жт) «Таныс бол» (кестемен жұмыс )
«Алғаш адамның пайда болуы» ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
Оқулық, 17-18 бб
Оқулық 20-б
ҚБ парағы
Дескриптор ИТ, қосым- ша материал
дар
Аяқталуы
3 мин
1 мин
1 мин
Кері байланыс – « ҚҚҚ»
Шарты: әр топ өздерін бағалайды
1.Қызықтысы; 2. Қиналған жері; 3.Құнды жері
Үйге тапсырма: Интернет қорынан «Палеолит дәуіріндегі Қазақстан» ауызша хабарлма
Сабақты қорыту
Кесте
Оқушы күнделігі
-

Қалыптастырушы бағалау парағы
-
Тақырыбы
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
Оқу мақсаты
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық
жаңалықтарын білу
ОДД
Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критерийі
Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында табылған
археологиялық ескерткіштерді талдайды.
Тапсырма:
«Венн диаграммасы» (Батпақ тұрағы мен Шебір тұрағының кем дегенде 3 ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңыз)
Бағалау критериі
Дескрипторлар
Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында табыл- ған археологиялық ескерт- кіштерді талдайды
-тұрақтардың орналасуына қарай 3 ұқсастығы мен айырмашылы- ғын анықтайды;
-
кезеңдері бойынша ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды;
-
табылған жәдігерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды;
-
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің ескерткіштерін атайды.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс.
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
-
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
-
Бүгін оқушылар не білді?
-
Сыныптағы ахуал қандай болды?
-
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
-
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
-
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
-
«Сабақтың тақырыбы
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?
Оқу мақсаттары
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық
жаңалықтарын білу;
Сабақ мақсаты
Барлығы: Тас дәуіріндегі археологиялық ескерткіштерді анықтайды;
Археологтар тапқан еңбек құралдарын сипаттайды;
Басым бөлігі: Қазақстан территориясының ежелден алғашқы адамдардың мекендеген аумағына жататындығын анықтайды;
Кейбірі: Ескерткіштерді картаны қолдана отырып, тас дәуірінің адамдарына толық тұжырым бере алады
Ойлау дағдылары
Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критерийі
Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында табылған археология-
лық ескерткіштерді талдайды
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер: нуклеус
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қазақстанда қандай ескерткіштер табылды?
Ескерткіштер қай дәуірге жатады?
Табылған олжаларды зерттегендер кім?
Жазылым бойынша ұсыныстар: «Ерте палеолитке жататын алғашқы тұрақтар» әңгіме құрастыру
Құндылықтарға баулу
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау
Пәнаралық байланыс
Дүние жүзі тарихы, 5-сынып
Алдыңғы білім
Археологиялық ескерткіштер, ерте палеолит тұрақтары туралы
бастапқы білімдері бар
Сабақтың барысы
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Басталуы 1мин 1мин
3мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Бір-біріне сағат тілі бойынша тілек тілейді
Топтастыру: «Ежелгі еңбек құралдары»
1-топ: «чоппинг», 2-топ: «унифас», 3-топ: «бифас», 4-топ
«нуклеус»
(Ұ) Үй тапсырмасын сұрау
«Сен маған, мен саған» (бір-біріне доп лақтырып, сұрақ қоя отырып, жауап алады.)
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
Топтың аты жазылған суретті қима
Доп
Ортасы
5 мин
(Т) Бастапқы ынталандырушы материал Ширатпа «Сурет әлеміне саяхат» -
1, 3 топтар: «Францияның Ласко үңгіріндегі суреттер»
ИТ, А3
кағаз, қалам
8 мин
4 мин
8 мин
5 мин
2, 4 топтар: «Тамғалы шатқалындағы суреттер» Берілген суреттер бойынша әр топ әңгіме құрастырады.
ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі
(Жт) «Бұл қызықты......»
А) мәтінмен жұмыс;
Ә) берілген деректерді пайдаланып төмендегі сұрақтарға жауап береді:
-
Мұз басу дәуіріндегі жануарларды атаңыз?
-
Қазақстандағы алғашқы адамдар
ҚБ «Басбармақ» әдісі
(Ж) «Қазақстан аумағындағы палеолит тұрақтары»
кестесімен жұмыс
ҚБ «Мадақтау»
(Ж) қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Ласко үңгірінің қабырғаларына салынған суреттерді қолдана отырып, алғашқы қауымдық өнер туралы әңгіме құрастырады.
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
(Жт) «Таныс бол» (кестемен жұмыс )
«Алғаш адамның пайда болуы» ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
Оқулық, 17-18 бб
Оқулық 20-б
ҚБ парағы
Дескриптор ИТ, қосым- ша материал
дар
Аяқталуы
3 мин
1 мин
1 мин
Кері байланыс – « ҚҚҚ»
Шарты: әр топ өздерін бағалайды
1.Қызықтысы; 2. Қиналған жері; 3.Құнды жері
Үйге тапсырма: Интернет қорынан «Палеолит дәуіріндегі Қазақстан» ауызша хабарлма
Сабақты қорыту
Кесте
Оқушы күнделігі
-

Қалыптастырушы бағалау парағы
-
Тақырыбы
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
Оқу мақсаты
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық
жаңалықтарын білу
ОДД
Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критерийі
Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында табылған
археологиялық ескерткіштерді талдайды.
Тапсырма:
«Венн диаграммасы» (Батпақ тұрағы мен Шебір тұрағының кем дегенде 3 ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңыз)
Бағалау критериі
Дескрипторлар
Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында табыл- ған археологиялық ескерт- кіштерді талдайды
-тұрақтардың орналасуына қарай 3 ұқсастығы мен айырмашылы- ғын анықтайды;
-
кезеңдері бойынша ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды;
-
табылған жәдігерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды;
-
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің ескерткіштерін атайды.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс.
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
-
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
-
Бүгін оқушылар не білді?
-
Сыныптағы ахуал қандай болды?
-
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
-
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
-
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
-
шағым қалдыра аласыз













