Материалдар / Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) 9-сынып

Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) Сабақ жоспарында тоқырау кезеңіндегі уақыт кеңінен қамтылған, тақырыпты күнделікті сабаққа пайдаланса болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
1988
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Әл Фараби атындағы ЖББОМ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.2 Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)


Педагогтің аты-жөні:

Мирзамиддинов Ахрор

Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.

Зерттеу сұрағы: Не себепті 1965-1985 жылдар «тоқырау» кезеңі деп аталды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау;

9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру

Сабақтың мақсаты

«Тоқырау» кезеңіндегі өнеркәсіптің дамуын талдау және бағалау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Б. Мұғалім презентация арқылы суреттер топтамасын көрсетеді. Оқушылар суреттерге қарап және бұрынғы білімдерін қолдана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

1. Суреттің негізгі идеясы қандай?

2.Сурет бойынша қандай қорытынды шығара аласыз?

3. Сурет бойынша сабақтың тақырыбын болжай аласыз ба?

М. Мұғалім оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырады. Оқу мақсатына оқушылардың назарын аудартады. Керек болған жағдайда талқылау жүргізуге болады. Талқылау оқушылардың сабақ барысындағы нақты жетістікке жетуге негіз бола алады.


Оқушылар сыныпта осы сұрақтар бойынша пікір алмасып, бір-бірінің жауаптарын мұқият тыңдап, бірін-бірі ауызша бағалай алады. Сонымен қатар мұғалім оқушыларды жаңа тақырыпты анықтауға жетелейді.

мадақтау

Тақырыптық суреттер

Жаңа білім




Мұғалім жаңа сабаққа қатысты қысқаша түсіндірме жүргізеді. Өткен тақырыптармен және бөлімдермен сабақтастықты ескере отырып, оқушыларға ауызша сұрақтар қойып отыруға болады. Оқушылар өздерінің бұрынғы білімдерін пайдаланып, «тоқырау», «реформа», сөздеріне анықтама беріп, сипаттай алады. Бір-бірінің жауаптарын тыңдап, пікір алмасып, өздеріне қосымша ақпараттарды түртіп алады.

Білім алушыларға жаңа тақырыпқа қатысты мәтін үлестіріледі. Қабілеті төмен оқушыларға мұғалім қолдау көрсетіп, мәтін мазмұнынына қатысты ауызша сұрақтар қояды. Мәтінді мұқият оқып шыққаннан кейін тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар қалыптастырушы бағалауға арналған таратпа материалдардағы 1-тапсырма бойынша сөйлемдерді оқып, негізгі тұжырымды соңына дейін аяқтайды. Бұл тапсырма жеке жұмыс болғандықтан бір-бірінің материалдарын тексеру үрдісін ұйымдастыруға болады.

2-тапсырма бойынша оқушылар кесте толтырады. Тапсырма соңында ауызша талқылау жүргізіп, шағын пікір-талас өткізеді.

3-тапсырма кескін картаға нысандарды белгілеуге бағытталған. Мұғалім алдын-ала дұрыс жауаптарын дайындап қойған абзал.

Оқушылар «Тоқырау жылдарындағы Қазақстан» атты бейне-ресурсты көреді. Көрсетілім алдында оқушылардың назарын аудару үшін 4-тапсырмаға сәйкес өнеркәсіптің күшті және әлсіз жақтарына қатысты ақпараттарды өздерінің дәптерлеріне түртіп алу үшін тапсырма беруге болады. Көріп болғаннан кейін мұғалім өнеркәсіпке қатысты бірнеше ауызша сұрақтар қояды. Бір-бірінің жауаптарын тыңдап, еске сақтауға тырысады.

Оқушылар бейне-ресурстағы негізгі мәілметтерді пайдалана отырып, 4-тапсырманы орындайды.Яғни SWOT талдау кестесін толтырып, әлсіз жақтары мен қауіптерді болдырмаудың немесе алдын-алудың жолдарын қарастырады.

S-мықты жағы

W-әлсіз жағы

O-мүмкіндіктер

T-қауіп-қатер


Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды







Қазақстандағы кәсіпорындар орналасқан елді-мекендерді тауып, Қазақстан өнеркәсібіне әсер еткен факторларды анықтайды.Өз пікірлерін жазу кезінде нақты аргументтер мен фактілерді қолданады

Оқушылар география пәнінен меңгерген білімдерін қолдана алады.




Талқылау барысында ортақ жауапқа келіп, өздеріне қосымша жазып алады.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»




Тақырыптық суреттер

Бекіту






Сабақты қорытындылау: Не себепті 1965-1985 жылдар «тоқырау» кезеңі деп аталды?


Үйге тапсырма

1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ