Материалдар / Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен 8-сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспарына қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
361
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Күні: Пәні: Қазақстан тарихы Сабақ №Сыныбы: 8 Тексерілді
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар
Жалпы мақсаты: Оқушыларға Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихын электронды оқулық арқылы меңгерту.
Күтілетін нәтиже:-оқушылар Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихымен таныс болады.-реформаның жасалу себептерін біледі;-реформаның тарихтан алар орнын біледі.
Негізгі идеялар:Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихы
7 модульдің қамтылуыЖас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыданойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ.
Сабақтың жоспары

1.Білу (Ой қозғау сұрақтар)2.Түсіну ( Бейнефильм )3.Қолдану (Постер жасау)4.Талдау («Бас қатырғыш» ойыны)5.Жинақтау (Қашан?, Қайда?, Кімдер?)6. Бағалау (Тест тапсырмасы)
Қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, электронды оқулық , постер, фломастерлер, стикерлер, карта.
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:Ой қозғау сұрақтар, «Бас қатырғыш» ойыны , «Қашан?, Қайда?, Кімдер?», Тест тапсырмасы, «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс.


Сабақтың барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі5 минКезекші мәліметіОқушыларды түгелдеу





Сыныпты топқа бөлу

Оқушыларға бағалау парағы таратылады.
Кезекші оқушы мәлімет бередіСергіту сәтіОқушылар картаға жапсырылған түрлі-түсті стикерлермен үш топқа бөлінеді (Батыс-Сібір, Орынбор, Түркістан)
Білу10 мин«Ой қозғау сұрақтары» (жеке жұмыс)1.ХІХ ғасырдағы қазақ халқының басты шаруашылығы?2.Киіз үйдің құрылысы мен жабдықтарын ата?3.Сүт өнімдерін ата?4.ХІХ ғасырдың ақын-жазушылары кімдер еді?5.ХІХ ғасырлардығы музыкалық аспаптардың саны және мысал келтір?6.Қазақтың айтыс өнеріне үлес қосқандар кімдер?7.Атақты жырау Нысанбай Жаманқұлұлы қай өңірдің тумасы?8.ХІХ ғасырдың соңында қазақ жерінде болған орыс ақыны кім?9.ХІХ ғасырдағы мұсылман мектептерінде қандай пәндер оқытылды?10.Теріден тігілетін сырт киімдерді ата? Оқушылар берілген сұрақтарға жеке жауап береді.
Түсіну5 минОқушыларға Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар атты электронды оқулық көрсетіледі.







Оқушылар берілген тақырыппен оқып танысып, берілген тапсырмалар бойынша топпен бірігіп постер жасайды.



Қолдану 10 минут«Постер жасау» (топтық жұмыс)Жаңа тақырып бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша топпен постер жасайды.1 топ Түркістан генерал-губернаторы2 топ Орынбор генерал-губернаторы3 топ Батыс-Сібір генерал-губернаторы



Талдау 4 минут

«Бас қатырғыш» ойыны(топтық жұмыс)Оқушыларға тарихи есімдер шатастырып беріледі, нақты есімдерді табу керек.1.ТОКВБУ-БУТКОВ2.КАЕНАРДЛС-АЛЕКСАНДР3.АХОЛУИАВН-УАЛИХАНОВ4.РИСГ-ГИРС5.ОПЦОРНКЕ-ПРОЦЕНКО6.ЛЮБЗЕЛАК-БАЛЛЮЗЕК7.ЕРМЕЙ-МЕЙЕР8.БАНҰЛҚЫНИҰА-ҚҰНАНБАЙҰЛЫ9.РЫЙАБЫ-ЫБЫРАЙ10.НЕСЙГ-ГЕЙНСОқушылар берілген тапсырманы топпен жауап береді. Тапсырманың дұрыс жауабы интерактивті тақтаға шығады.
Жинақтау 5 мин

«Қашан?, Қайда?, Кімдер? »(топтық жұмыс)

Жаңа тақырып бойынша таңдаған сұраққа әр оқушы бір сөйлемге жауап іздейді
Оқушылар берілген тапсырманы топпен орындайды. Жаңа тақырып бойынша берілген сұрақтарына бірнеше жауап табады.
Бағалау 3 мин«Тест тапсырмасы» (жеке жұмыс)Оқушылар екі немесе үш дұрыс жауабы бар сұрақтардан жасалған тест тапсырмасын орындайды. 1.1867-1868 жылдардағы реформа бойынша Қазақстанның бөлінген аймақтарын ата?2.1867-1868 жылдардағы реформаның құрылуына жетекшілік еткендерді ата?3.Батыс-Сібір генерал-губернаторына қарасты облыстарды ата?4.Түркістан генерал-губернаторлығына қай елдермен дипломатиялық келісім жүргізуге рұхсат берілді?5.Сот жүйесінің ең төменгі сатысын атаңдар?Жауабы:1-А, Б, В2-Ә,В,Д3-Ә,Г4-А,Д5-Ә,Г.Оқушылар берілген тапсырманы жеке орындап, жауабын келесі оқушы тексереді
Үйге тапсырма1 мин Шығармашылық тапсырма §39. Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар жайында қосымша мәліметтер жинақтау.Берілген тапсырма бойынша қосымша мәліметтер (газет-журнал қиындылары, видео, фото) жинақтау.
Бағалау2 минБағалау парағының қорытындысын шығару







«Екі жұлдыз, бір тілек»

Әр оқушы бағалау парағы ның қорытындысы бойынша тақтада көрсетілген балдық жүйе бойынша ұпай санынан нақты бағасын шығарады.

Оқушылар стикерге сабақтан алған екі жақсы әсерін және бір ұсыныс немесе сұрақ жазып қалдырады
Рефлексия











Бағалау парағы
Жұмыс түріЖасалынған жұмыс бойыншаҰпай саныҚортынды ұпай саны
Үй тапсырмасын сұрау Ой қозғау сұрақтарСұраққа нақты жауап береді, оқиғаны біледі, фактіны біледі10 сұрақ, әр дұрыс жауапқа 1 ұпай

Жаңа сабақ Постер жасауТопта белсенділік танытуы, берілген жұмысты тиянақты орындауЖоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1

Жаңа сабақты меңгерту«Бас қатырғыш» ойыныТоптық жұмыста белсенділік таныту, нақты жауап беруЖоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1

Жаңа сабақты бекіту Қашан?, Қайда?, Кімдер?Берілген сұрақтардың жауабын білу, нақты мәлімет айта алуыЖоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1

Жаңа сабақты қортындылау«Тест тапсырмасы» берілген жауаптың дұрыстылығы, нақтылығыДұрыс жауапқа 1 ұпай, жалпы сұраққа 12 ұпай







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!