0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Күні: | Пәні: Қазақстан тарихы | Сабақ № | Сыныбы: 8 | Тексерілді |
| Сабақтың тақырыбы: | Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар | |||
| Жалпы мақсаты: | Оқушыларға Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихын электронды оқулық арқылы меңгерту. | |||
| Күтілетін нәтиже: | -оқушылар Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихымен таныс болады.-реформаның жасалу себептерін біледі;-реформаның тарихтан алар орнын біледі. | |||
| Негізгі идеялар: | Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихы | |||
| 7 модульдің қамтылуы | Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыданойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ. | |||
| Сабақтың жоспары | 1.Білу (Ой қозғау сұрақтар)2.Түсіну ( Бейнефильм )3.Қолдану (Постер жасау)4.Талдау («Бас қатырғыш» ойыны)5.Жинақтау (Қашан?, Қайда?, Кімдер?)6. Бағалау (Тест тапсырмасы) | |||
| Қолданылатын материалдар: | Интерактивті тақта, электронды оқулық , постер, фломастерлер, стикерлер, карта. | |||
| Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Ой қозғау сұрақтар, «Бас қатырғыш» ойыны , «Қашан?, Қайда?, Кімдер?», Тест тапсырмасы, «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс. |
| Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі5 мин | Кезекші мәліметіОқушыларды түгелдеу Сыныпты топқа бөлу Оқушыларға бағалау парағы таратылады. | Кезекші оқушы мәлімет бередіСергіту сәтіОқушылар картаға жапсырылған түрлі-түсті стикерлермен үш топқа бөлінеді (Батыс-Сібір, Орынбор, Түркістан) |
| Білу10 мин | «Ой қозғау сұрақтары» (жеке жұмыс)1.ХІХ ғасырдағы қазақ халқының басты шаруашылығы?2.Киіз үйдің құрылысы мен жабдықтарын ата?3.Сүт өнімдерін ата?4.ХІХ ғасырдың ақын-жазушылары кімдер еді?5.ХІХ ғасырлардығы музыкалық аспаптардың саны және мысал келтір?6.Қазақтың айтыс өнеріне үлес қосқандар кімдер?7.Атақты жырау Нысанбай Жаманқұлұлы қай өңірдің тумасы?8.ХІХ ғасырдың соңында қазақ жерінде болған орыс ақыны кім?9.ХІХ ғасырдағы мұсылман мектептерінде қандай пәндер оқытылды?10.Теріден тігілетін сырт киімдерді ата? | Оқушылар берілген сұрақтарға жеке жауап береді. |
| Түсіну5 мин | Оқушыларға Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар атты электронды оқулық көрсетіледі. | Оқушылар берілген тақырыппен оқып танысып, берілген тапсырмалар бойынша топпен бірігіп постер жасайды. |
| Қолдану 10 минут | «Постер жасау» (топтық жұмыс)Жаңа тақырып бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша топпен постер жасайды.1 топ Түркістан генерал-губернаторы2 топ Орынбор генерал-губернаторы3 топ Батыс-Сібір генерал-губернаторы | |
| Талдау 4 минут | «Бас қатырғыш» ойыны(топтық жұмыс)Оқушыларға тарихи есімдер шатастырып беріледі, нақты есімдерді табу керек.1.ТОКВБУ-БУТКОВ2.КАЕНАРДЛС-АЛЕКСАНДР3.АХОЛУИАВН-УАЛИХАНОВ4.РИСГ-ГИРС5.ОПЦОРНКЕ-ПРОЦЕНКО6.ЛЮБЗЕЛАК-БАЛЛЮЗЕК7.ЕРМЕЙ-МЕЙЕР8.БАНҰЛҚЫНИҰА-ҚҰНАНБАЙҰЛЫ9.РЫЙАБЫ-ЫБЫРАЙ10.НЕСЙГ-ГЕЙНС | Оқушылар берілген тапсырманы топпен жауап береді. Тапсырманың дұрыс жауабы интерактивті тақтаға шығады. |
| Жинақтау 5 мин | «Қашан?, Қайда?, Кімдер? »(топтық жұмыс) Жаңа тақырып бойынша таңдаған сұраққа әр оқушы бір сөйлемге жауап іздейді | Оқушылар берілген тапсырманы топпен орындайды. Жаңа тақырып бойынша берілген сұрақтарына бірнеше жауап табады. |
| Бағалау 3 мин | «Тест тапсырмасы» (жеке жұмыс)Оқушылар екі немесе үш дұрыс жауабы бар сұрақтардан жасалған тест тапсырмасын орындайды. 1.1867-1868 жылдардағы реформа бойынша Қазақстанның бөлінген аймақтарын ата?2.1867-1868 жылдардағы реформаның құрылуына жетекшілік еткендерді ата?3.Батыс-Сібір генерал-губернаторына қарасты облыстарды ата?4.Түркістан генерал-губернаторлығына қай елдермен дипломатиялық келісім жүргізуге рұхсат берілді?5.Сот жүйесінің ең төменгі сатысын атаңдар?Жауабы:1-А, Б, В2-Ә,В,Д3-Ә,Г4-А,Д5-Ә,Г. | Оқушылар берілген тапсырманы жеке орындап, жауабын келесі оқушы тексереді |
| Үйге тапсырма1 мин | Шығармашылық тапсырма §39. Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар жайында қосымша мәліметтер жинақтау. | Берілген тапсырма бойынша қосымша мәліметтер (газет-журнал қиындылары, видео, фото) жинақтау. |
| Бағалау2 мин | Бағалау парағының қорытындысын шығару «Екі жұлдыз, бір тілек» | Әр оқушы бағалау парағы ның қорытындысы бойынша тақтада көрсетілген балдық жүйе бойынша ұпай санынан нақты бағасын шығарады. Оқушылар стикерге сабақтан алған екі жақсы әсерін және бір ұсыныс немесе сұрақ жазып қалдырады |
| Рефлексия | |
Бағалау парағы
| Жұмыс түрі | Жасалынған жұмыс бойынша | Ұпай саны | Қортынды ұпай саны |
| Үй тапсырмасын сұрау Ой қозғау сұрақтар | Сұраққа нақты жауап береді, оқиғаны біледі, фактіны біледі | 10 сұрақ, әр дұрыс жауапқа 1 ұпай | |
| Жаңа сабақ Постер жасау | Топта белсенділік танытуы, берілген жұмысты тиянақты орындау | Жоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1 | |
| Жаңа сабақты меңгерту«Бас қатырғыш» ойыны | Топтық жұмыста белсенділік таныту, нақты жауап беру | Жоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1 | |
| Жаңа сабақты бекіту Қашан?, Қайда?, Кімдер? | Берілген сұрақтардың жауабын білу, нақты мәлімет айта алуы | Жоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1 | |
| Жаңа сабақты қортындылау«Тест тапсырмасы» | берілген жауаптың дұрыстылығы, нақтылығы | Дұрыс жауапқа 1 ұпай, жалпы сұраққа 12 ұпай |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Абишева Лейла АлмаганбетовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен 8-сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспарына қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Күні: | Пәні: Қазақстан тарихы | Сабақ № | Сыныбы: 8 | Тексерілді |
| Сабақтың тақырыбы: | Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар | |||
| Жалпы мақсаты: | Оқушыларға Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихын электронды оқулық арқылы меңгерту. | |||
| Күтілетін нәтиже: | -оқушылар Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихымен таныс болады.-реформаның жасалу себептерін біледі;-реформаның тарихтан алар орнын біледі. | |||
| Негізгі идеялар: | Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар тарихы | |||
| 7 модульдің қамтылуы | Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. Сыни тұрғыданойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ. | |||
| Сабақтың жоспары | 1.Білу (Ой қозғау сұрақтар)2.Түсіну ( Бейнефильм )3.Қолдану (Постер жасау)4.Талдау («Бас қатырғыш» ойыны)5.Жинақтау (Қашан?, Қайда?, Кімдер?)6. Бағалау (Тест тапсырмасы) | |||
| Қолданылатын материалдар: | Интерактивті тақта, электронды оқулық , постер, фломастерлер, стикерлер, карта. | |||
| Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: | Ой қозғау сұрақтар, «Бас қатырғыш» ойыны , «Қашан?, Қайда?, Кімдер?», Тест тапсырмасы, «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс. |
| Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңі5 мин | Кезекші мәліметіОқушыларды түгелдеу Сыныпты топқа бөлу Оқушыларға бағалау парағы таратылады. | Кезекші оқушы мәлімет бередіСергіту сәтіОқушылар картаға жапсырылған түрлі-түсті стикерлермен үш топқа бөлінеді (Батыс-Сібір, Орынбор, Түркістан) |
| Білу10 мин | «Ой қозғау сұрақтары» (жеке жұмыс)1.ХІХ ғасырдағы қазақ халқының басты шаруашылығы?2.Киіз үйдің құрылысы мен жабдықтарын ата?3.Сүт өнімдерін ата?4.ХІХ ғасырдың ақын-жазушылары кімдер еді?5.ХІХ ғасырлардығы музыкалық аспаптардың саны және мысал келтір?6.Қазақтың айтыс өнеріне үлес қосқандар кімдер?7.Атақты жырау Нысанбай Жаманқұлұлы қай өңірдің тумасы?8.ХІХ ғасырдың соңында қазақ жерінде болған орыс ақыны кім?9.ХІХ ғасырдағы мұсылман мектептерінде қандай пәндер оқытылды?10.Теріден тігілетін сырт киімдерді ата? | Оқушылар берілген сұрақтарға жеке жауап береді. |
| Түсіну5 мин | Оқушыларға Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар атты электронды оқулық көрсетіледі. | Оқушылар берілген тақырыппен оқып танысып, берілген тапсырмалар бойынша топпен бірігіп постер жасайды. |
| Қолдану 10 минут | «Постер жасау» (топтық жұмыс)Жаңа тақырып бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырма бойынша топпен постер жасайды.1 топ Түркістан генерал-губернаторы2 топ Орынбор генерал-губернаторы3 топ Батыс-Сібір генерал-губернаторы | |
| Талдау 4 минут | «Бас қатырғыш» ойыны(топтық жұмыс)Оқушыларға тарихи есімдер шатастырып беріледі, нақты есімдерді табу керек.1.ТОКВБУ-БУТКОВ2.КАЕНАРДЛС-АЛЕКСАНДР3.АХОЛУИАВН-УАЛИХАНОВ4.РИСГ-ГИРС5.ОПЦОРНКЕ-ПРОЦЕНКО6.ЛЮБЗЕЛАК-БАЛЛЮЗЕК7.ЕРМЕЙ-МЕЙЕР8.БАНҰЛҚЫНИҰА-ҚҰНАНБАЙҰЛЫ9.РЫЙАБЫ-ЫБЫРАЙ10.НЕСЙГ-ГЕЙНС | Оқушылар берілген тапсырманы топпен жауап береді. Тапсырманың дұрыс жауабы интерактивті тақтаға шығады. |
| Жинақтау 5 мин | «Қашан?, Қайда?, Кімдер? »(топтық жұмыс) Жаңа тақырып бойынша таңдаған сұраққа әр оқушы бір сөйлемге жауап іздейді | Оқушылар берілген тапсырманы топпен орындайды. Жаңа тақырып бойынша берілген сұрақтарына бірнеше жауап табады. |
| Бағалау 3 мин | «Тест тапсырмасы» (жеке жұмыс)Оқушылар екі немесе үш дұрыс жауабы бар сұрақтардан жасалған тест тапсырмасын орындайды. 1.1867-1868 жылдардағы реформа бойынша Қазақстанның бөлінген аймақтарын ата?2.1867-1868 жылдардағы реформаның құрылуына жетекшілік еткендерді ата?3.Батыс-Сібір генерал-губернаторына қарасты облыстарды ата?4.Түркістан генерал-губернаторлығына қай елдермен дипломатиялық келісім жүргізуге рұхсат берілді?5.Сот жүйесінің ең төменгі сатысын атаңдар?Жауабы:1-А, Б, В2-Ә,В,Д3-Ә,Г4-А,Д5-Ә,Г. | Оқушылар берілген тапсырманы жеке орындап, жауабын келесі оқушы тексереді |
| Үйге тапсырма1 мин | Шығармашылық тапсырма §39. Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар жайында қосымша мәліметтер жинақтау. | Берілген тапсырма бойынша қосымша мәліметтер (газет-журнал қиындылары, видео, фото) жинақтау. |
| Бағалау2 мин | Бағалау парағының қорытындысын шығару «Екі жұлдыз, бір тілек» | Әр оқушы бағалау парағы ның қорытындысы бойынша тақтада көрсетілген балдық жүйе бойынша ұпай санынан нақты бағасын шығарады. Оқушылар стикерге сабақтан алған екі жақсы әсерін және бір ұсыныс немесе сұрақ жазып қалдырады |
| Рефлексия | |
Бағалау парағы
| Жұмыс түрі | Жасалынған жұмыс бойынша | Ұпай саны | Қортынды ұпай саны |
| Үй тапсырмасын сұрау Ой қозғау сұрақтар | Сұраққа нақты жауап береді, оқиғаны біледі, фактіны біледі | 10 сұрақ, әр дұрыс жауапқа 1 ұпай | |
| Жаңа сабақ Постер жасау | Топта белсенділік танытуы, берілген жұмысты тиянақты орындау | Жоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1 | |
| Жаңа сабақты меңгерту«Бас қатырғыш» ойыны | Топтық жұмыста белсенділік таныту, нақты жауап беру | Жоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1 | |
| Жаңа сабақты бекіту Қашан?, Қайда?, Кімдер? | Берілген сұрақтардың жауабын білу, нақты мәлімет айта алуы | Жоғары ұпай-3Орта ұпай-2Төмен ұпай-1 | |
| Жаңа сабақты қортындылау«Тест тапсырмасы» | берілген жауаптың дұрыстылығы, нақтылығы | Дұрыс жауапқа 1 ұпай, жалпы сұраққа 12 ұпай |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
432
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













