Қазақстандағы ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы патшалық Ресейдің отарлау саясаты.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандағы ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы патшалық Ресейдің отарлау саясаты.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыныбы 11

14.11.2017 ж.

Сабақтыңтақырыбы

Қазақстандағы ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы патшалық Ресейдің отарлау саясаты.


Мақсаты



Қазақ жерін отарлау жөнінде білім алу

Күтілетін нәтижелер

а/ негізгі ұғым қалыптастыру

в/ Мәтіннің кезеңдерін ажырату

с/ Тарихи оқиғаға талдау жасау.

Керекті жабдықтар

Электрондық оқулық, оқулық, әдістемелік әдебиеттер, интернет желісі, дидактикалық тапсырма, интерактивті тақта.

Қолданылатын әдіс- тәсілдер

Визуалды оқыту «Мағынаны тану» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау, «Басбармақ» арқылы бағалау, зерттеушілік әңгіме, «Мозаика» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну. 2 жұлдыз, 1 ұсыныс айту. «Стоп кадр» әдісі, «Блум сұрақтары» арқылы сабақты қорытындылау, «Бағдаршам», «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау. Кері байланыс ««Бүгінгі сабақ саған ұнадыма?»

Тапсырмалар

2 Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және №3 оқушылардың сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету.

Сабақбарысы:

Сабақкезеңдері

Мұғалімәрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

2 минут










7 минут

1.Ұйымдастыру

2. Топтарға бөлу: Қазақ«үш» топқа бөлу.

Әлихан Бөкейханов, Мұстафа Шоқай, Сәкен Сейфулин

3.Өткен сабақты«Мағынаны тану» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.


Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы суреттер беріліп сұрақтар қойылады.

1.Сабаққа әзірлеу

2. Топпен бірлесе топ ережесін еске түсіреді

I топ – Алаш партиясы

II топ – Түркіфилдер

III топ – «Үш жүз» партиясы


Суреттер бойынша оқушылар сұрақтардың жауаптарын айтады.


Топ басшысы бағалайды.

Тұсаукесер

1 минут

«СТОП КАДР»әдісі. Бүгінгі өтетін тақырып бойынша оқушыларға интерактивті тақта арқылы байланыстың түрлері беріледі, сол туралы ойларын сұрайды.

Сабақтың тақырыбы:

ХХ ғ басындағы Қазақстандағы ұлттық интелегенция және ұлттық демократиялық қозғалыс.

Оқушылар берілген сөздер бойынша дүрыс сөзді тауып, өз түсініктерін айтады.





Оқушылар дәптерлеріне тақырыпты

жазып алады.

Негізгі бөлім







11 минут






10 минут

дайындалу


Жаңа тақырыппен жұмыс.

«Мозаика» әдісімен жүргізіледі.

Әр топқа:

Сол кезеңде қалыптасқан қоғамдық бірлестіктер негізінен іш бағытқа жіктелді. Көздеген мақсаттары бір болғанымен, жету жолдары ерекше еді.

Аталған кезеңдегі жалпы жағдай /1,1,1/

Қоғамдық бағыт және оқу орындары /2,2,2/

Баспасөз және қаралған мәселелер /3,4/

Әр топ берілген сұрақтарды талқылауға және ойларын флипчартқа түсіруге минут беріледі. Уақыт аяқталған соң, басқа топтың сол сұраққа дайындалған жұмысымен танысып, ортақ ой шығарады.


Постер қорғау

Жаңа тақырыппен жұмыс .

Топта ішінде талқылайды.

Керекті мәліметтерді дәптеріне түртіп алып, флипчартқа түсіреді.




Белгілі уақыттан кейін әр сұрақтары бойынша басқа топтың оқушыларымен түйіндеп, жауаптарын айтады.




2 жұлдыз, 1 ұсынысты айтады.

1 топ – 2 жұлдыз, 2 топ – ұсыныс

Осылай кезектесіп отырады.

Қорытынды












6 минут

«Өзіңізді тексеріңіз:

Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?

» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

Алған білімдерін көрсету үшін, сөйлемдерін кеңейту қажет.

Берілген сұрақтарға сай, оқушылар сөйлемдерін кеңейтіп, мәліметтерді толығырақ береді, бүгінгі өткен тақырып бойынша алған білімдерін пайдаланады, сараптайды, сыни ойлайды, жауап береді.

Қазақ газеті негізінен ресей империясының мүддесін көздеді, өйткені қазақ халқының ұлттық интелегенциясы өте әлсіз еді.

«Түркфилдер» ІІ дж соғыс кезінде әскери тұтқындар, Қазақстанда өз мемлекетін құрғысы келді

Алаш партиясының көрнекті өкілі және төрағасы-Әлихан Бөкейханов

Жатақтар – көрші Өзбекстан мемлекетінен қоныс аударғандар.

1920 жылғы Ақпан революциясы, елдегі жадайды біршама реттеді, жұмысшылар жеңіске жетті

«Батысшылдар» тобының көрнекті тұлғалары, Көлбай Тоғысов және Мұстафа Шоқай

4 минут




3 минут





1 минут

Бағалау критериі арқылы топ сарапшылары бағалайды

Кері рефлексия парағын толтыру.

«Бүгінгі сабақ саған ұнадыма?»

Сабақ барысыныың графигін сызу


Үйге тапсырма: ХХ ғ басындағы Қазақстандағы ұлттық интелегенция және ұлттық демократиялық қозғалыс.

Оқушылардың сабаққа қатысы туралы топ басшылары сараптап, бағалайды.



Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өздерінің қандай білім алғандарын өз өздерін бағалап, пікірлерін жазады

Оқушылар бағаларын қойғызады.

Берілген сұрақтарды толтырады

Үй тапсырмасын жазып алады.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.00.2018
707
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі