Материалдар / Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
1380
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақстан тарихы

Мектеп: Ғ. Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназия

Күні: 17.02.2021

Мұғалімнің аты- жөні: Өтеулиева А.Ж.

Сынып: 7 «В»

Оқушылар саны: 25

Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

7.3. Қазақстан Ресей империясының құрамында

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

Сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаты:

7.4.1.2 отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;

7.1.1.2 Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдау;

7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

Сабақ мақсаттары:

Отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін және Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдайды және бағалайды.

7.1.2.1 дәстүрлі қа

Ойлау деңгейлері

Талдау, бағалау

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел» идеясы

Тарихтың, мәдениеттің, тілдің ортақтығы.

Ұлыларымызды құрметтеу, сол арқылы оқушы бойына мақтаныш сезімін тудыру, даналардың даралығын бағалау, қастерлей білуге баулу

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы, география

Сабақтың жоспaрлaнған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басталуы


Ұйымдастыру

кезеңі

1 минут

Үй тапсырмасын сұрау

6 минут


Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу.
 Құрылымдалған шолу.

Тапсырма 1.Ретімен орналастыр.

(Көтерілістердің болған уақына қарай ретімен орналастырады).

Исатай батыр Тайманұлының туғанына 230 жыл толуына орай (онкүндіктің мақсатын негізге алып) Исатай Тайманұлы туралы ақпарат алмасу.

Тапсырма 2. «Реформалар»

Сібір қырғыздарының Жарғысы

Орынбор Қырғыздарының Жарғысы

Қазақстандағы аумақтық-әкімшілік реформалар

(Реформалар туралы қысқаша мәлімет беру)

Тапсырма 3.

Қазақстандағы аумақтық-әкімшілік реформа бойынша неше сатылы басқару жүйесі енгізілді?

Тапсырма 4.

Қазақстандағы аумақтық-әкімшілік реформа бойынша қазақ жеріндегі генерал-губернаторлықтарды ата және картадан көрсет.

Тапсырма 5.

Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық көтеріліс
1. Мақсаты
2. Көтерілістің басшылары
3. Нәтижесі



Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты пысықтау. Бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


Презентация




Сабақтың ортасы

1-сабақ

15 минут






2 минут





 10 минут











7 минут














5 минут




Бейнематериал.
«Балуан Шолақ» фильмінен үзінді

  1. Долгонов, Сыздық Қазақстандағы 1867-1868 реформаға бойынша қай буынның басқарушысы болды?

  2. Қазақтар орыс шаруаларын қалай қарсы алды?


Бейнематериал.
«Александр II Начало правления Крестьянская реформа 1861 года»

Оқулықпен жұмыс.

Шаруаларды Қазақстан аумағына жаппай қоныс аударту себептерiн анықтау 2 мин

(бейнематериалдағы ақпаратты қолдану ұсынылады).


Шаруалардың жаппай қоныс аудара бастауы

Мұғалімнің түсіндіруі (презентацияда) 2мин

Оқулықпен жұмыс. 131-132 беттер

  • Ходоктар деген кімдер?

  • Колпаковский кім және қоныс аударушыға қандай жеңілдіктер жасады?


Шаруалардың қоныс аудару қарқынының күшейе түсуі

Мұғалімнің түсіндіруі (презентацияда) 1 мин


Жергілікті халық жағдайының нашарлай түсуі 2 мин

Сұрақтар:

  • Iшкi Ресейдегi шаруалардың Қазақстан аумағына қоныс аудару қарқыны мұндағы байырғы халыққа қалай әсер етті?

  • Тартып алынған жерлердiң ең жоғары мөлшерi Қазақстанның қай аймақтарындағы неғұрлым құнарлы жерлер едi?

  • Деректер келтір.

Қоныс аударып келген шаруалар қорына деп

Омбы уезiнде бүкiл жердiң ? %-ы,

Қостанай уезiнде – ? %-ы,

Ақмола уезiнде – ? %-ы тартып алынды.


Кері байланыс.

Онлайн мектептегі тапсырмаларды орындау

7 сынып , Қазақстан тарихы оқулығы

https://vk.com/wall-147707905_103467?z=video-142222290_456240458%2Fd7c1698aff14643386%2Fpl_post_-147707905_103467

https://youtu.be/sbjq56K1Ec8


























https://onlinemektep.org/schedule

Сабақтың соңы

2 минут



Рефлексия.

Баспен қандай ақпарат жинадыңыз?

Қандай ақпаратты жүрекпен қабылдадыңыз?


Үйге : 35-36 тақырыпты оқып келу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!