Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
|
Мектеп:
|
Күні:21.02
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Дарисова. А.Г.
|
Сынып:
8б
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қазақстандағы отаршылдық
қоныс аудару саясаты
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ
қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы
анықтау;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Ресей империясының
қоныстындыру саясатының себептері мен мақсатын
анықтайды;
Көптеген
оқушылар: Отарлау
саясатының нәтижесінде қазақ қоғамына
енген өзгерістерді
салыстырады;
Кейбір
оқушылар:Қоныстандыру саясатының
қазақтар өміріне әкелген жағымды және жағымсыз әсерлерін
талдайды;
|
Тарихи
концепт
|
өзгеріс пен
сабақтастық
|
Бағалау критерийлері
|
Сыни ойлау мен
талдау-
Ресей империясының
қоныстандыру саясатының қазақ қоғамында жүргізілу барысын
талдайды;
Синтез- Патша өкіметінің Қазақстанда
жүргізген отырықшыландыру саясатының жағымды және жағымсыз жақтарын
нақтылайды
|
Тілдік
мақсаттар
|
Қоныстандыру саясатының
мән-жайы туралы талдайды, (айтылым дағдасы)
патшалы Ресейдің жүргізгенсаясаты
туралы зерттеулермен танысып, талдайды (оқылым, айтылым, жазылым
дағдылары)
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Ходоктар, Шоқындыру,
миссионер, шіркеу, басыбайлы
шаруа
Диалог пен жазылымға
пайдалы сөз
тіркестері:
Қоныстандыру саясатының
мақсаты...
Менің
ойымша ...
Бұл
оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды
болды
|
Құндылықтарға
баулу
|
Мәңгілік ел» идеясы негізінде
азат елдің тәуелсіздік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы
патриотизм құндылығы жүзеге
асады.
Сабақ барысында
«Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық»
жүзеге асады
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі пәні
бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және оқылым, айтылым,
жазылым барысында қолданылады. Картамен жұмыс барысында география
пәнімен байланыс жүзеге
асырылады
|
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
|
Оқушылар бөлімді
меңгеру барысында 7.3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде
алған білімдеріне
негізделеді
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
4
мин
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Оқушыларға интер –белсенді
тақтадан суреттер көрсету арқылы, қазақ қоғамындағы өзгерістерді
сипаттайды.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1 тапсырма І
топ
Зерттеу алды жұмысы
«Суретпен жұмыс»
Т/Ж Оқушыларға XVІІІ ғ. қазақ
ауылын суреттер арқылы көрсету. «Қоныстанушылар қазақ ауылына және
қазақтардың өміріне қандай өзгерістер әкелді?» - деген сұрақ
қойылып, оқушылардың болжамы сұралады.Болжамдарының қаншалықты
дұрыс/бұрыс екені мәтінді оқып, талдау арқылы анықталатын
болады.
Дискриптор:
Суреттегі негізгі тақырыпты
анықтайды;
Мазмұнын
ашад;
Екі суретті
салыстырады;
Ерекшеліктерін
анықтайды;
ІІ
топ
Дәстүрлі қазақ
қоғамы
|
Реформалардан
кейінгі қазақ қоғамы
|
|
|
Дискриптор:
Дәстүрлі қазақ
қоғамының ерекшеліктерін
жазады
Реформалардан кейнгі
қазақ қоғамының ерекшеліктерін
жазады.
III топ Мәтінмен
жұмыс
Қазақ ауылдарындағы
өзгерістер туралы жазылған мәтін тарату. Мәтінді оқушылар оқып
талқылап, кесте толтыратын болады.Отырықшыландыру саясатының қазақ
өміріне әкелген өзгерістері туралы нақты мәлімет беріледі. Алдында
толтырылған карточкалардағы ойларын салыстырып,
қорытындылайды.
:
3 – ші топ:
«концептуалды» кесте
Дискриптор:
Тақырып бойынша мысал
келтіреді:
Себебін жазады
Зардабын анықтайды
IV
топ: «Т»
кестесі:
-
Ескі әлем
(көшпенділер)
|
Жаңа әлем
(отырықшылар)
|
|
|
Дискриптор:
Ескі әлем Туралы жазады
Жаңа әлем туралы жазады
2- тапсырма
Қоныстандыру саясатының жағымды жағымсыз
саясаты
Жағымды
жақтары
|
Жағымсыз
жақтары
|
ПОПС
әдісі
П-Менің
ойымша,.........
О-Себебі,..............
П-Мысалы
С-Қорыта
айтканда
|
|
Сабақтың
соңы
4
мин
|
Рефлексия
|
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|