Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні

    Мирсалимова Шахназа Алимжановна

    Күні:

    Сабақ

    Қазақстан тарихы

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны: -20

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Жәрмеңке саудасының дамуы.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды?

    Оқу мақсаты

    7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • Жәрмеңкенің дамуымен байланысты сауда қатынастарында болған өзгерістерді анықтау

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлеметсіңдерме балалар?!

    Көңіл-күйлерің қалай?

    Бүгінгі сабаққа дайынсыңдарма?

    Ендеше сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақта берілген үй тапсырмасын «Wordwall» бағдарламасы бойынша жауап берейік


    Жарайсыңдар балалар,тақырыпты жақсы түсініп,орындағандарың көрініп тұр!


    Топқа бөлу Қазақ үйлері арқылы 4топқа бөлінесіңдер

    1 – топ Бөкей Ордасы

    2 – топ Ақмола

    3- топ Семей


    Жаңа тақырыпты ашу


    Балалар,жаңа сабағымызды бастамас бұрын,

    бүгінгі сабақтың атауын тауып алайық!!!

    «Сатамын, сатып аламын» әдісі

    Ол үшін Сауда жасайық Бір-бірімізбен ой бөлісетін боламыз.

    -Мұғаліммен амандасады



    -Сабаққа дайын екендігін көрсетеді





    «Wordwall» бағдарламасы бойынша өткен тақырыпқа шолу жасайды

    -Үй жұмысына берілген сұрақтарға жауап береді









    -Жаңа тақырыптың атауын болжау әдісі арқылы сауда бойынша ашады

    ашу








    Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады



    Мадақтау









    Қб

    «Асық» әдісі арқылы бағалау





    Мадақтау






















    Сұрақ-жауап



    https://wordwall.net/ru/resource/29943238


























    Сабақтың ортасы

    20 мин






























































































    5 минут

    Осы сабақ мақсатына жету үшін алда сынақтар берілген.Сол сынақтардан өту арқылы біз жетістік шыңына жетеміз.Ол үшін тақырыпты түсініп, білімімізді жетілдіріп алайық!

    «Бейнеметафора» әдісі

    Бейнематериал қосады.

    Тақырыпты талқылауға арналған ашық сұрақтар:

    1- Нені байқадыңыз?

    2 - Жәрменкелер қандай мақсатта ұйымдастырылды?

    3 - Сауда, жәрмеңке дегеніміз не?

    1-кезең.Роботтың миссиясын орында

    Жасанды интеллект арқылы робот тапсырманы күрделендіріп береді.Сол бойынша оқушылар діттеген мақсаттарына жетеді

    -Ендеше топтық жұмыс жасауға дайынсыңдарма?топқа лампа беріледі,соны фонарикке тақағанда қай кодты ашу керек екенін анықтайды.Тақтада ілініп тұрған әлеуметтік желілер кодын ашу арқылы берілген тапсырманы орындайтын боласыңдар

    Тапсырма

    «Бағытталған оқу»-мәтінмен топтық жұмыс


    Топтық жұмыс

    кодты сканерлеу арқылы тапсырманы ала алады


    1топ ХІХ ғасырдағы сауда сипатының өзгеруін талдаңдар


    2 Топ Қазақ өлкесінің Орта Азиямен жүргізілген керуен саудасы, сауда-саттықтың түрлерін анықтаңдар


    3 топ Қазақ даласында ашылған жәрмеңкелер мен сауда-саттықтың түрлерін анықтаңдар


    Дескриптор:

    Мәтінмен, оқулықпен, картамен жұмыс істейді. Пікірлерімен бөліседі


    2-кезең

    Топтық жұмыс аяқталғаннан кейін тақтаға хат келеді.

    Хатта тапсырма беріледі

    Жұптық жұмыс

    Тарсия әдісі

    Жәрмеңкелерді орналасқан жерлерімен сәйкестендіру

    -Сабақтың мақсатына жету үшін сынақтардан өтуге дайындалады

    -Слайд бойынша сабақты түсінеді

    -Видеоматериал көреді






    Оқушылар бейнематериалдан көрген ақпараттары бойынша бірнеше сұрақтарға жауап береді














    -Кезеңнің бірінші бөлігінен өту үшін жасанды интеллект роботының миссиясын орындайды




    -Топтық жұмыс жасауға дайындалады

    -лампа таңдайды.

    -Жарыққа жалғайды

    -Жарықтан әлеуметтік желі түрін алып, сол кодты сканерлейді

    -Сканерлеген код балаларға автоматты түрде тапсырма лақтырады

    - келіп,тақтада ілініп тұрған әлеуметтік желілер кодын ашу бойынша тапсырмаларды орындайды











    Оқушылар:

    ХІХ ғасырдағы сауда сипатының өзгеруін картадан көрсете отырып, Орта Азиямен жүргізілген керуен саудасы, сауда-саттықтың түрлерін анықтап, талдайды








    -Топтық жұмысты аяқтап тақтадағы хатты ашуға ұмтылады

    -Хатты ашу ұшін келесі роботтың айтуымен жүреді






    Оқушылар:

    Жәрмеңкелерді орналасқан жерлерімен сәйкестендіреді

    -Әр жұп бір-бірімен ақылдасу арқылы ширату қабілетін жетілдіреді тез ойлануға дағдыланады

    -Бірін-бірі алып шығуға ат салысады


    Қб

    «Асық» әдісі арқылы бағалау





    С деңгейі бойынша орындалған тапсырмаға – 10,9 балл, В-деңгейі бойынша орындалған тапсырмаға – 8.7 балл, А-деңгейі бойынша орындалған тапсырмаға – 6,5 балл жазылған





    Қб

    «Асық» әдісі арқылы бағалау



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мирсалимова Шахназа Алимжановна
    16 Мамыр 2024
    422
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстандағы сауда жарменкелер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстандағы сауда жарменкелер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Осы сабақ мақсатына жету үшін алда сынақтар берілген.Сол сынақтардан өту арқылы біз жетістік шыңына жетеміз.Ол үшін тақырыпты түсініп, білімімізді жетілдіріп алайық!
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні

    Мирсалимова Шахназа Алимжановна

    Күні:

    Сабақ

    Қазақстан тарихы

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны: -20

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Жәрмеңке саудасының дамуы.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды?

    Оқу мақсаты

    7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • Жәрмеңкенің дамуымен байланысты сауда қатынастарында болған өзгерістерді анықтау

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Мұғалімнің оқу іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлеметсіңдерме балалар?!

    Көңіл-күйлерің қалай?

    Бүгінгі сабаққа дайынсыңдарма?

    Ендеше сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақта берілген үй тапсырмасын «Wordwall» бағдарламасы бойынша жауап берейік


    Жарайсыңдар балалар,тақырыпты жақсы түсініп,орындағандарың көрініп тұр!


    Топқа бөлу Қазақ үйлері арқылы 4топқа бөлінесіңдер

    1 – топ Бөкей Ордасы

    2 – топ Ақмола

    3- топ Семей


    Жаңа тақырыпты ашу


    Балалар,жаңа сабағымызды бастамас бұрын,

    бүгінгі сабақтың атауын тауып алайық!!!

    «Сатамын, сатып аламын» әдісі

    Ол үшін Сауда жасайық Бір-бірімізбен ой бөлісетін боламыз.

    -Мұғаліммен амандасады



    -Сабаққа дайын екендігін көрсетеді





    «Wordwall» бағдарламасы бойынша өткен тақырыпқа шолу жасайды

    -Үй жұмысына берілген сұрақтарға жауап береді









    -Жаңа тақырыптың атауын болжау әдісі арқылы сауда бойынша ашады

    ашу








    Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады



    Мадақтау









    Қб

    «Асық» әдісі арқылы бағалау





    Мадақтау






















    Сұрақ-жауап



    https://wordwall.net/ru/resource/29943238


























    Сабақтың ортасы

    20 мин






























































































    5 минут

    Осы сабақ мақсатына жету үшін алда сынақтар берілген.Сол сынақтардан өту арқылы біз жетістік шыңына жетеміз.Ол үшін тақырыпты түсініп, білімімізді жетілдіріп алайық!

    «Бейнеметафора» әдісі

    Бейнематериал қосады.

    Тақырыпты талқылауға арналған ашық сұрақтар:

    1- Нені байқадыңыз?

    2 - Жәрменкелер қандай мақсатта ұйымдастырылды?

    3 - Сауда, жәрмеңке дегеніміз не?

    1-кезең.Роботтың миссиясын орында

    Жасанды интеллект арқылы робот тапсырманы күрделендіріп береді.Сол бойынша оқушылар діттеген мақсаттарына жетеді

    -Ендеше топтық жұмыс жасауға дайынсыңдарма?топқа лампа беріледі,соны фонарикке тақағанда қай кодты ашу керек екенін анықтайды.Тақтада ілініп тұрған әлеуметтік желілер кодын ашу арқылы берілген тапсырманы орындайтын боласыңдар

    Тапсырма

    «Бағытталған оқу»-мәтінмен топтық жұмыс


    Топтық жұмыс

    кодты сканерлеу арқылы тапсырманы ала алады


    1топ ХІХ ғасырдағы сауда сипатының өзгеруін талдаңдар


    2 Топ Қазақ өлкесінің Орта Азиямен жүргізілген керуен саудасы, сауда-саттықтың түрлерін анықтаңдар


    3 топ Қазақ даласында ашылған жәрмеңкелер мен сауда-саттықтың түрлерін анықтаңдар


    Дескриптор:

    Мәтінмен, оқулықпен, картамен жұмыс істейді. Пікірлерімен бөліседі


    2-кезең

    Топтық жұмыс аяқталғаннан кейін тақтаға хат келеді.

    Хатта тапсырма беріледі

    Жұптық жұмыс

    Тарсия әдісі

    Жәрмеңкелерді орналасқан жерлерімен сәйкестендіру

    -Сабақтың мақсатына жету үшін сынақтардан өтуге дайындалады

    -Слайд бойынша сабақты түсінеді

    -Видеоматериал көреді






    Оқушылар бейнематериалдан көрген ақпараттары бойынша бірнеше сұрақтарға жауап береді














    -Кезеңнің бірінші бөлігінен өту үшін жасанды интеллект роботының миссиясын орындайды




    -Топтық жұмыс жасауға дайындалады

    -лампа таңдайды.

    -Жарыққа жалғайды

    -Жарықтан әлеуметтік желі түрін алып, сол кодты сканерлейді

    -Сканерлеген код балаларға автоматты түрде тапсырма лақтырады

    - келіп,тақтада ілініп тұрған әлеуметтік желілер кодын ашу бойынша тапсырмаларды орындайды











    Оқушылар:

    ХІХ ғасырдағы сауда сипатының өзгеруін картадан көрсете отырып, Орта Азиямен жүргізілген керуен саудасы, сауда-саттықтың түрлерін анықтап, талдайды








    -Топтық жұмысты аяқтап тақтадағы хатты ашуға ұмтылады

    -Хатты ашу ұшін келесі роботтың айтуымен жүреді






    Оқушылар:

    Жәрмеңкелерді орналасқан жерлерімен сәйкестендіреді

    -Әр жұп бір-бірімен ақылдасу арқылы ширату қабілетін жетілдіреді тез ойлануға дағдыланады

    -Бірін-бірі алып шығуға ат салысады


    Қб

    «Асық» әдісі арқылы бағалау





    С деңгейі бойынша орындалған тапсырмаға – 10,9 балл, В-деңгейі бойынша орындалған тапсырмаға – 8.7 балл, А-деңгейі бойынша орындалған тапсырмаға – 6,5 балл жазылған





    Қб

    «Асық» әдісі арқылы бағалау



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    16.05.2024
    422
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мирсалимова Шахназа Алимжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации