Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітілді:

    Мектеп:

    Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Сағижан М.Қ.

    Күні:

    26.11.2021

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы ұлттық автономиялар

    Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

    8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар өткен оқиғалардың салдарларын түсінеді. Алаш Орда үкіметі мен Қоқан автономиясының мақсатын, ижеяларын түсінеді, баға бере алады.

    Құндылықтарды

    өзін- өзі бағалау

    және

    өзара

    бағалау

    арқылы

    жауапкершілік

    сезімін

    дарыту

    қалыптастыру.







    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал туғызу:

    «Тәуелсіз Қазақстанымның 30 жылдығына -30 тілек» (Оқушылартілектерін айтады)

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    мадақтау

    Презентация





    Суреттер







    Суретпен жұмыс

    Тақтадағы суреттерге назар аударады. Оларды талдайды

    Оқушыларды сабақ тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Суреттердің атауын тауып, талқылау жүргізеді.



    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма. «Тұлғаны таны» әдісі


    Shape1

    1. Көрсетілген суреттерде кімдер бейнеленген?

    2. Олар туралы қандай деректер білесіз?

    3. Олардың ортақ мақсаты қандай?

    4. Қазіргі бағалау жүйесі бойынша 1-10 баллға дейін осы тұлғалардың қоғам үшін атқарған қызметін қалай бағалар едіңіз?


    2-тапсырма. Картамен жұмыс

    1.Картадан Алашорда автономиясының территориясы мен орталығын дұрыс көрсетеді.

    Дескриптор

    • Қазақ

    зиялыларын таниды;

    • Қазақ

    зиялыларының қызметін бағалайды;

    • Қазақ

    зиялыларының ортақ идеясын ашады.


    Дескриптор: Картадан автономиялар мен орталықтарын көрсетіп,

    «Қоқан автономиясы мен Алаш Орда үкіметінің ортақ идеясы

    ҚБ

    Мұғалім оқушыла р жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    Мадақта у



    Слайд Карта


    1. Картада Түркістан автономиясының территориясы мен орталығын дұрыс көрсетеді.

    2. Тарихи фактілерге сүйене отырып, қазақ жерінде құрылған ұлттық автономиялардың ортақ тарихи маңызын жазады.

    1. аргумент. Қазақ даласында пайда болған ұлттық мемлекеттік құрылымды жойса да, кеңес билігі автономиялық үкіметті сақтап қалды.

    2. аргумент. Бұл 1991 жылы Тәуелсіз ел болып бөлініп шығудың басты алғышарты болған еді.


    1. тапсырма. «Wordwall» платформасымен жұмыс.

    Платформада сұрақтарға жауап беріңіз.

    1. Автономия дегеніміз не?

    2. Қоқан автономиясының алғашқы басшысы

    3. Алашорда үкіметінің басшысы

    4. «Алаш» автономиясының құрылған уақыты

    5. Қоқан автономиясының құрылған уақыты

    6. Қазақ зиялыларын ата

    7. Алашорда үкіметі қашан таратылды

    8. ХХ ғасырдың басында болған қандай ірі оқиғаларды білесің?

    4-тапсырма. «Сенің көзқарасың»

    1. Алашорда үкіметі қай мемлекетті үлгі етті? Неліктен?

    2. Мұстафа Шоқай мемлекетті құру барысында қай мемлекеттің құрылысын үлгі етті?

    3. Егер кеңес үкіметі автономияларды қолдағанда, олардың тарихи дамуы қандай болар еді деп ойлайсыздар?

    4. Неліктен Алашорда үкіметі мен Түркістан үкіметі бірлесе алмады? Өйткені Бөкейханов Түркістан аймағында ескішілдік пен діни фанатизмнің басым болуы және халықтың молдалардың шылауында жүрді деген болатын. Осы себепті оның ойынша, Түркістан үкіметі мен Алашорда үкіметінің бірлесуі екі соқырдың қол ұстасып жолға шығуы деген.

    (Алашорда үкіметінің ақ гвардияшылармен одақ жасаспауына болар ма еді?)

    неліктен жүзеге аспады?» тақырып талдау барысында кем дегенде 1-2

    дәлел келтіреді.






    Платформадағ ы сұрақтарға жауап береді.












    Өз ой-

    пікірлерін айтып, дәлелдейді.



    Мадақта у





    Интернет- сайт




    Слайд


    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау. PEST талдауы Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады? тақырып сұрағына қайта оралып, сабақты қорытындылау.

    Shape2


    1. Бұқара халықтың толық қолдауына ие бола алмады;

    2. Большевиктер ұсынған ұрандары сияқты нақты бағыттары болған жоқ;

    3. Қолдайтын ірі саяси күштердің болмауы;

    4. Әскери күштерінің болмауы;

    5. Саяси бағыттары әртүрлі болды;

    6. Ұзақ мерзімді бағдарламалары болмады;


    Кері байланыс. «Үш Орда»

    Ақ түс: егер тапсырмалар қолжетімді болса, сіздер жақсы орындай алдыңыздар;

    Сары түс: негізінен орындадыңыздар, бірақ мұғалімнің және достарыңыздың көмегімен; Көк түс: қиын болды, орындауда қиналдым.


    Үйге тапсырма: Қайталау.

    Сабақтың тақырыбын қорытындылай ды.


    Талдау сұрақтарына жауап береді.




















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сағитжан Махаббат Қайратқызы
    13 Қаңтар 2022
    856
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстандағы ұлттық автономиялар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстандағы ұлттық автономиялар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан тарихынан жаңартылған білім беру мазмұнында жасалған 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітілді:

    Мектеп:

    Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Сағижан М.Қ.

    Күні:

    26.11.2021

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы ұлттық автономиялар

    Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

    8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар өткен оқиғалардың салдарларын түсінеді. Алаш Орда үкіметі мен Қоқан автономиясының мақсатын, ижеяларын түсінеді, баға бере алады.

    Құндылықтарды

    өзін- өзі бағалау

    және

    өзара

    бағалау

    арқылы

    жауапкершілік

    сезімін

    дарыту

    қалыптастыру.







    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал туғызу:

    «Тәуелсіз Қазақстанымның 30 жылдығына -30 тілек» (Оқушылартілектерін айтады)

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    мадақтау

    Презентация





    Суреттер







    Суретпен жұмыс

    Тақтадағы суреттерге назар аударады. Оларды талдайды

    Оқушыларды сабақ тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Суреттердің атауын тауып, талқылау жүргізеді.



    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма. «Тұлғаны таны» әдісі


    Shape1

    1. Көрсетілген суреттерде кімдер бейнеленген?

    2. Олар туралы қандай деректер білесіз?

    3. Олардың ортақ мақсаты қандай?

    4. Қазіргі бағалау жүйесі бойынша 1-10 баллға дейін осы тұлғалардың қоғам үшін атқарған қызметін қалай бағалар едіңіз?


    2-тапсырма. Картамен жұмыс

    1.Картадан Алашорда автономиясының территориясы мен орталығын дұрыс көрсетеді.

    Дескриптор

    • Қазақ

    зиялыларын таниды;

    • Қазақ

    зиялыларының қызметін бағалайды;

    • Қазақ

    зиялыларының ортақ идеясын ашады.


    Дескриптор: Картадан автономиялар мен орталықтарын көрсетіп,

    «Қоқан автономиясы мен Алаш Орда үкіметінің ортақ идеясы

    ҚБ

    Мұғалім оқушыла р жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    Мадақта у



    Слайд Карта


    1. Картада Түркістан автономиясының территориясы мен орталығын дұрыс көрсетеді.

    2. Тарихи фактілерге сүйене отырып, қазақ жерінде құрылған ұлттық автономиялардың ортақ тарихи маңызын жазады.

    1. аргумент. Қазақ даласында пайда болған ұлттық мемлекеттік құрылымды жойса да, кеңес билігі автономиялық үкіметті сақтап қалды.

    2. аргумент. Бұл 1991 жылы Тәуелсіз ел болып бөлініп шығудың басты алғышарты болған еді.


    1. тапсырма. «Wordwall» платформасымен жұмыс.

    Платформада сұрақтарға жауап беріңіз.

    1. Автономия дегеніміз не?

    2. Қоқан автономиясының алғашқы басшысы

    3. Алашорда үкіметінің басшысы

    4. «Алаш» автономиясының құрылған уақыты

    5. Қоқан автономиясының құрылған уақыты

    6. Қазақ зиялыларын ата

    7. Алашорда үкіметі қашан таратылды

    8. ХХ ғасырдың басында болған қандай ірі оқиғаларды білесің?

    4-тапсырма. «Сенің көзқарасың»

    1. Алашорда үкіметі қай мемлекетті үлгі етті? Неліктен?

    2. Мұстафа Шоқай мемлекетті құру барысында қай мемлекеттің құрылысын үлгі етті?

    3. Егер кеңес үкіметі автономияларды қолдағанда, олардың тарихи дамуы қандай болар еді деп ойлайсыздар?

    4. Неліктен Алашорда үкіметі мен Түркістан үкіметі бірлесе алмады? Өйткені Бөкейханов Түркістан аймағында ескішілдік пен діни фанатизмнің басым болуы және халықтың молдалардың шылауында жүрді деген болатын. Осы себепті оның ойынша, Түркістан үкіметі мен Алашорда үкіметінің бірлесуі екі соқырдың қол ұстасып жолға шығуы деген.

    (Алашорда үкіметінің ақ гвардияшылармен одақ жасаспауына болар ма еді?)

    неліктен жүзеге аспады?» тақырып талдау барысында кем дегенде 1-2

    дәлел келтіреді.






    Платформадағ ы сұрақтарға жауап береді.












    Өз ой-

    пікірлерін айтып, дәлелдейді.



    Мадақта у





    Интернет- сайт




    Слайд


    Сабақтың соңы

    Сабақты қорытындылау. PEST талдауы Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады? тақырып сұрағына қайта оралып, сабақты қорытындылау.

    Shape2


    1. Бұқара халықтың толық қолдауына ие бола алмады;

    2. Большевиктер ұсынған ұрандары сияқты нақты бағыттары болған жоқ;

    3. Қолдайтын ірі саяси күштердің болмауы;

    4. Әскери күштерінің болмауы;

    5. Саяси бағыттары әртүрлі болды;

    6. Ұзақ мерзімді бағдарламалары болмады;


    Кері байланыс. «Үш Орда»

    Ақ түс: егер тапсырмалар қолжетімді болса, сіздер жақсы орындай алдыңыздар;

    Сары түс: негізінен орындадыңыздар, бірақ мұғалімнің және достарыңыздың көмегімен; Көк түс: қиын болды, орындауда қиналдым.


    Үйге тапсырма: Қайталау.

    Сабақтың тақырыбын қорытындылай ды.


    Талдау сұрақтарына жауап береді.




















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 8 сынып
    13.01.2022
    856
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сағитжан Махаббат Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации