Қысқа мерзімді жоспар.Жаратылыстану.6 сынып
Жоспар
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы 7 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.Оқушыларды психологиялық дайындау, өзін-өзі реттеу, ынтымақтастық атмосферасын құру. 1.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. «Ұқсас суреттер» әдісін пайдаланып топқа бөлу 2. « Ғылым» , « Зерттеу», « Ғалым » 3.Топ ережелерін сақтауды сұраймын. Өткенді қайталау арқылы білімін кеңейту Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін ІІ.«Сұрақтар шеңбері» әдісін пайдаланып үш топқа сұрақтар беремін.
(Сыныппен жұмыс) I топ сұрақтары 1.Өнертапқыш деп қандай адамдарды атайды(өнертапқыш деп керемет ашылу жасаған адамды емес,оны іске қосқан адамды атайды.) 2.Өнертабыс дегеніміз не?(егерде өнертапқыш біреудің идеясын пайдаланып,оны ұзақ еңбек етудің арқасында өндіріске қосқан болса) 3.Вакцинацияның және басқа ашылулардың адам үшін мәні қандай?(әлсіз ауру тудырғыш микроағзаны денеге егу арқылы,көптеген аурудың алдыналуға болады) II топ сұрақтары. 1.Вакцинаны кім ойлап тапты?(ағылшын дәрігері Эдвард Дженнер 1803 жылы ең бірінші вакцинаны ойлап тапты) 2.Медицинадағы ерекше ашылулардың қатарына қандай антибиотиктерді жатқызамыз?(пенициллин түрлі микроптарға қарсы) 3.Дөңгелектің шеңбер тәрізді айналуы қандай өнер туындыларының пайда болуына әсер етті. (ең бірінші ашылған бу қозғалтқышы пайда болды.) III топ сұрақтары. 1.Бу қозғалтқыштарының пайдасы қандай?(шахтадан суды сыртқа сорып шығару,дирменді айналдыру және жаңа қалалардың бой көтеруіне,алыс жерлерді жақындатуға мүмкіндік берді. 2.Ең маңызды деген ашылулар мен өнертабыстардың қажеттілігі нелер?(электрлену,авиакөлік,телефон,интернет,компьютер,баламалы энергетика,жасанды мата,биотехнология,банкомат,терминал төлемі және т.б) 3.Ең әсерлі антибиотиктердің түрі?(пенициллин) |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
ІІІ.Топтық жұмыс.Мұғалім жаңа сабақты бастау үшін топқа жұмыс береді «Аялдама» әдісі арқылы. 1- тапсырма.Топтарға тапсырмалар таратылады. 1.топ тапсырмасы.Мемлекетіміздің дамуындағы ғылымның ролін анықта. 2.топ тапсырмасы.Қазақстандық ғылымның жетістіктерін анықта. 3.топ тапсырмасы.Қазақстандық ғалымдардың ғылыми еңбектерін ата және олар кімдер? Берілген тапсырмаларды оқиды,талдайды,әр топтар бір-бірлеріне барып,қағаз бетіне түсініктерін жазып қорғайды. Дескриптор:
ҚБ :«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
2- тапсырма.Жұптық жұмыс. «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы суретке қарап диалог құрып Қазақстанда қазіргі таңда ғылыми-зерттеу бағыттарының барын ажырату.
Дескриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
3- тапсырма.Жеке жұмыс. «Автор орындығы» әдісі арқылы қазіргі кезде Қазақстанға болашақта қандай ғылыми жаңалықтар енгізер едің? Жеке өз ойыңды тұжырымда. Дескриптор:
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалау.
|
Постер |
|
|||
|
Сабақтың соңы 8 минут |
IV.Қорытынды: Үй тапсырмасы: ⸹59. Қазақстандық ғалымдардың зерттеулері тақырыбын оқу. «Блоб ағашы» Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.
|
Оқулық |
|
|||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|
|||
|
Топтық ,жұптық,жеке жұмыстарда «Аялдама» әдісі, «Бір ауыз сөз» әдісі, «Автор орындығы» әдісі арқылы қабілетті оқушылардың білімін анықтаймын. |
●«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. ●«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. ●«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалау. |
Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
||||
|
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:Оқушылардың тапсырмаларды қызығушылықпен орындауы 2:Эмоцияға берілуі(туған жеріне деген сүйіспеншілігінің жоғары болуы) Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Ізденісі,жылдамдығы. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандық ғалымдардың зерттеулері
Қазақстандық ғалымдардың зерттеулері
Қысқа мерзімді жоспар.Жаратылыстану.6 сынып
Жоспар
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы 7 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.Оқушыларды психологиялық дайындау, өзін-өзі реттеу, ынтымақтастық атмосферасын құру. 1.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. «Ұқсас суреттер» әдісін пайдаланып топқа бөлу 2. « Ғылым» , « Зерттеу», « Ғалым » 3.Топ ережелерін сақтауды сұраймын. Өткенді қайталау арқылы білімін кеңейту Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін ІІ.«Сұрақтар шеңбері» әдісін пайдаланып үш топқа сұрақтар беремін.
(Сыныппен жұмыс) I топ сұрақтары 1.Өнертапқыш деп қандай адамдарды атайды(өнертапқыш деп керемет ашылу жасаған адамды емес,оны іске қосқан адамды атайды.) 2.Өнертабыс дегеніміз не?(егерде өнертапқыш біреудің идеясын пайдаланып,оны ұзақ еңбек етудің арқасында өндіріске қосқан болса) 3.Вакцинацияның және басқа ашылулардың адам үшін мәні қандай?(әлсіз ауру тудырғыш микроағзаны денеге егу арқылы,көптеген аурудың алдыналуға болады) II топ сұрақтары. 1.Вакцинаны кім ойлап тапты?(ағылшын дәрігері Эдвард Дженнер 1803 жылы ең бірінші вакцинаны ойлап тапты) 2.Медицинадағы ерекше ашылулардың қатарына қандай антибиотиктерді жатқызамыз?(пенициллин түрлі микроптарға қарсы) 3.Дөңгелектің шеңбер тәрізді айналуы қандай өнер туындыларының пайда болуына әсер етті. (ең бірінші ашылған бу қозғалтқышы пайда болды.) III топ сұрақтары. 1.Бу қозғалтқыштарының пайдасы қандай?(шахтадан суды сыртқа сорып шығару,дирменді айналдыру және жаңа қалалардың бой көтеруіне,алыс жерлерді жақындатуға мүмкіндік берді. 2.Ең маңызды деген ашылулар мен өнертабыстардың қажеттілігі нелер?(электрлену,авиакөлік,телефон,интернет,компьютер,баламалы энергетика,жасанды мата,биотехнология,банкомат,терминал төлемі және т.б) 3.Ең әсерлі антибиотиктердің түрі?(пенициллин) |
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
ІІІ.Топтық жұмыс.Мұғалім жаңа сабақты бастау үшін топқа жұмыс береді «Аялдама» әдісі арқылы. 1- тапсырма.Топтарға тапсырмалар таратылады. 1.топ тапсырмасы.Мемлекетіміздің дамуындағы ғылымның ролін анықта. 2.топ тапсырмасы.Қазақстандық ғылымның жетістіктерін анықта. 3.топ тапсырмасы.Қазақстандық ғалымдардың ғылыми еңбектерін ата және олар кімдер? Берілген тапсырмаларды оқиды,талдайды,әр топтар бір-бірлеріне барып,қағаз бетіне түсініктерін жазып қорғайды. Дескриптор:
ҚБ :«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
2- тапсырма.Жұптық жұмыс. «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы суретке қарап диалог құрып Қазақстанда қазіргі таңда ғылыми-зерттеу бағыттарының барын ажырату.
Дескриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
3- тапсырма.Жеке жұмыс. «Автор орындығы» әдісі арқылы қазіргі кезде Қазақстанға болашақта қандай ғылыми жаңалықтар енгізер едің? Жеке өз ойыңды тұжырымда. Дескриптор:
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалау.
|
Постер |
|
|||
|
Сабақтың соңы 8 минут |
IV.Қорытынды: Үй тапсырмасы: ⸹59. Қазақстандық ғалымдардың зерттеулері тақырыбын оқу. «Блоб ағашы» Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.
|
Оқулық |
|
|||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|
|||
|
Топтық ,жұптық,жеке жұмыстарда «Аялдама» әдісі, «Бір ауыз сөз» әдісі, «Автор орындығы» әдісі арқылы қабілетті оқушылардың білімін анықтаймын. |
●«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. ●«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. ●«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалау. |
Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
||||
|
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:Оқушылардың тапсырмаларды қызығушылықпен орындауы 2:Эмоцияға берілуі(туған жеріне деген сүйіспеншілігінің жоғары болуы) Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Ізденісі,жылдамдығы. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз





















