Материалдар / Қазақстандық географтардың зерттеулері

Қазақстандық географтардың зерттеулері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан аумағының географиялық тұрғыдан зерттелуінің себептерін айқындау, мақсатын ұғыну, қазақ жері туралы ерте кездегі мағлұматтармен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2020
2958
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


 



Мектеп Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 9 Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандық географтардың зерттеулері

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сəйкес)

9.1.1.1 география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:. География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы үйрету

Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан аумағының географиялық тұрғыдан зерттелуінің себептерін айқындау, мақсатын ұғыну, қазақ жері туралы ерте кездегі мағлұматтармен таныстыру

Кейбір оқушылар: Географияның зерттеу нысандарын анықтаудағы басты мәселелерді біледі.

Бағалаукритерийі


География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы зерттеу маңыздығын түсінеді

Географияның нақты зерттеу нысанын біледі, мағынасын түсіне алады

Тәжірибенің негізгі белгілерін (мақсат, гипотеза, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже) анықтайды;

. Географияның зерттеу нысандарын анықтаудағы басты мәселелерді біледі, салаларға бөледі.

Тілдік мақсаттар

  • Айтылым; Жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді

  • Тыңдалым; Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды.

  • Жазылым ; Берілген тапсырмаға қорытынды жазады

  • Оқылым; Берілген мәтінді, тапсырманы түсініп оқиды.

Пән бойынша сөздер мен терминдер;

География, физикалық география, климат, топырақтар, бедер, халық және шаруашылық, дүниежүзі елдері, химик, биолог

Мәтінді оқи отырып, зерттеу мен зерттеушілерді және зерттеу әдістерін сипаттай алады.Географиялық дереккөздерді қолданып, талдау жасайды. Саяхатшылар.............Зерттеушілер.................................Далалық әлістерге жатады....................................

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер:

  • География – бұл ... ғылым.

  • Физикалық география- бұл…..ғылым

  • Географияныңзерттеуобъектілерінболып

... табылады.

Құндылықтарға баулу


Мәңгілік Ел» идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы аясында Астана мен Қазақстанның географиялық орындары мен тарихи жерлердің карталарына берілген географиялық тапсырмалар арқылы  іске асырылады

Пəнаралықбайланыс

Жаратылыстану,биологияпәндерімен пәнаралық байланыс, ал информатика пәнімен пәнаралық байланыс интербелсенді тақтада пайдалану арқылы жүзеге асады.

Алдыңғы білім

9.1.1.1

жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын атау

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері



Сабнған жаттығу түрлеріақтағы жоспарла

Дереккөздер,

ресурстар

Сабақтың басы (2-5 мин)

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу.

«Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық карталар және оның Қазақстандағы орындарын анықтайды.

«Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.

Қазақстанның географиялық орнын сипатта. —          Сағаттық белдеулер дегеніміз не?

Уақыт айрмасы қалай анықталады? —         

Меридианы туралы не білесің? —   

Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз.

Ой толғау: Көрсетілген фото суреттер арқылы ой толғау

(География пәнінің зерттеу нысанын айқындауға жол көрсететін суреттерді көреді, жалпы тақырып жайлы ой қалыптасады)



ИБТ-ғы суреттер






Сабақтың ортасы Білу

Түсіну Қолдану

(20 мин)

Жаңа сабақ. Білімді жаңғырту. Мағынаны ашу.

Тыңдалым алды қойылатын ашық сұрақтар:

-Ш. Уалихановтың Қазақстан географиясының қалыптасуындағы ролі қандай?

- Қазақстан географиясының қалыптасуы қандай кезеңдерге бөлінеді?

«Қазақстандық географтардың зерттеулері» тақырыбында интербелсенді тақтадан бейнесабақ (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіледі. (тыңдалым дағдысын дамыту)

Бейне сабақты көріп және оқулықты пайдаланып, негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алады. (жазылым дағдысын қалыптастыру)

Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Топтарға жаңа тақырыпқа байланысты мәтінді бөліктер таратылады. Оқушылар берілген таратпаны әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, талқылайды. (оқылым дағдысын қалыптастыру)

Мәтінді оқып, талқылап болған соң , «Сұрақ – жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. (айтылым дағдысын қалыптастыру)

1-топ География ғылымы шешетін тәжірбиелік мәселе ?

Қазақстан географиясының қалыптасу кезеңі?

Қазақстандағы академиялық географияны ұйымдастырушы?

2-топ. Зерттеушілер тобы қандай мәселлерді шешетінін анықта.

Қорықтар жүйесінің ғылыми түрде негіздейді: Олардың қанша болуы, қандай аумақта орналасуы және табиғат зоналарына байланысты қалай таралуы керек екендігі

3-топ: Қорық орналасатын жерді таңдап шекарасын белгілейді және ұйымдастырылу жобасын құрастырады

  Бағалау. Топтар «Сен маған мен саған әдісі»арқылы бірін-бірі карталар арқылы бағалайды.

Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұптасып ойлау» әдісі арқылы орындалады.

А) Берілген ресурстар бойынша академиялық географияның сипаттамын құрастыр: 1) атқаратын қызыметі 2) орналасқан жері 3) Ірі орталықтар . Қортынды жаз

Б) 1) Қазақстандағы географияның даму кезеңі 2) Уақыт аралықтары 3) Зерттеу мақсаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғылымдар деп бөл. Жасалған жұмысты кесте түрінде көрсет

Қалыптасу кезеңдері

Уақыт аралықтары

Басты мақсаттары

Ғалымдар





критерий

дискриптор

Қазақстан географиясының нақты зерттеу нысанын біледі.




  • География ғылымы қандай сұрақтарға жауап беретіндігін анықтайды;

  • Зерттеу мақаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғалымдарды анықтайды

  • География салаларын біледі.



ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бағалау

Қалыптастырушы бағалау. Жеке жүмыс тапсырмасы

Оқушылардың жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмалары беріледі.

Бағалау критерилері: Қазақстан географиясы қандай зерттелген аймақтары сипаттайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну.қолдану, талдау

Тапсырма

Суретке талдау жасау. Қазақстан географиясынық қандай сегменттері мен тармақтары бар? Картаға сүйене отырып зертеу мәселелерін ата

Дескриптор:

  • Қазақстан географиясын зерттеудегі нысандарды біледі;

  • Қазақстан географиясы арқылы зерттеу аймақтарын сипаттайды

Дескрипторлар бойынша тексере отырып, әр оқушының тапсырманы орындалуына қарай ауызша кері байланыс беремін.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындағанда жазылым дағдылары қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жылдам орындаған оқушыға «Ой толғаныс» әдісі арқылы қосымша жеке тапсырма:

  1. Қазақстан географиясы қандай кезеңдерге бөлінеді?

  2. Қазақстандық географтардың қазіргі зерттеулеріндегі басым бағыттарды ата ?

Кері байланыс.

Өзін-өзі 3 түрл іарнайы карталармен бағалайды





Фишкалар, оқулық

image1520.png

















































Оқулық

(5-6 бет)



Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке рефлексия жасау.

Рефлексия. «Қажетті сөздің астын сызыңыз»әдісі

арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша рефлексия

жасауды ұсынамын.

1. Сабақүстінде мен жұмысжасадым

белсенді/ енжар

2. Сыныптағыөзжұмысыма

ризамын / ризаемеспін

3. Мағансабақтыңуақыты … көрінді

қысқа / ұзақ

4. Менсабақта

шаршадым / шаршамадым

5. Меніңкөңілкүйім … болды

жақсы / нашар

6. Сабақтақолданылғантапсырмалар … болды

түсінікті / түсініксіз

маңызды / маңыздыемес

қызықты / қызықсыз

7. Меніңойымша, үйтапсырмасы

оңай / қиын

қызықты / қызықсыз




Үйге тапсырма



Саралап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)



Саралау тапсырмаларды таңдау, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтиже, оқушыға жеке жәрдем көрсету, оқушының жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу материалы мен ресурстарды таңдауда (Гарднердің көпшілдік сана теориясы бойынша) байқалуы мүмкін.

Дифференциацияны сабақтың кез-келген кезеңінде уақытты тиімді пайдалануды ескере отырып қолдануға болады.

Тапсырма әдісі арқылы оқушының тақырыпты қаншалықты меңгерген бағалаймын

Физикалық геогафия ғылымдары

/салалары/

Экономикалық геогафия ғылымдары

/салалары/

Геоморфология- құрлық бетінің, мұхиттар мен теңіздер түбінің, жер бедерлерінің пішінін, құрылысын зерттейтін ғылым.

Демография-белгілі бір халықтың, ұлттың,ұлыстың, этникалық топтың санын, құрамы мен құрылымын, аумаққа бөлінуін, өсу не кему динамикасын қоғамдық-тарихи жағдайлармен байланыстырып зерттейтін әлеуметтік ғылым саласы.

Климотология- климат және оның типтері, қалыптасуы, жербетінде таралуы және уақыт бойынша өзгеруі туралы ғылым.

Діни география-дүние жүзі халықтарының конфессиальдық құрамын, ұлттық – тілдік, нәсілдік құрамдарын, этнологиямен этногеографияның негізгі ұғымдарын қарастырады.



Дереккөздер әдісі

Оқушылаға интернет қолдану арқылы

пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетете отырып Қазақстан географиялық зерттеулерді анықтауды қалай орындауға болатындығын көрсетемін

«Bilim Land» сайтына кіру

Диалог және қолдау көрсету

Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру арқылы үлгеріімі төмен оқушылар білімі анағұрлым жоғары оқушымен жұмыс жасатамын

Қарқын тәсілі бойынша тапсырма беремін

Дескриптор

Білім алушы:

  • Физикалық география нені оқытатынын айтады

  • География ғылымының салаларын жазады

  • Зерттеу аймағына байланысты нысандарды сәйкестендіреді



ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бағалау

ҚБ «Басмармақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады

Денсаулықты сақтаушы технологиялар. Қолданылатын сергіту сәттері мен белсенді әрекеттер формалары.

Бұл сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы Ережелерінен қолданылатын пунктер.



Ой толғау

Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Оқушылар бүгін нені білді? Оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған дифференциялық жұмыс ойдағыдай болды ма? Мен белгіленген уақытты сақтадым ба? Мен жоспарғақандайөзгерістержәненеліктененгіздім?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ