Жаңа сабақ.
Білімді жаңғырту.
Мағынаны ашу.
Тыңдалым алды қойылатын ашық
сұрақтар:
-Ш.
Уалихановтың Қазақстан географиясының қалыптасуындағы ролі
қандай?
-
Қазақстан географиясының қалыптасуы қандай кезеңдерге
бөлінеді?
«Қазақстандық географтардың
зерттеулері» тақырыбында интербелсенді тақтадан бейнесабақ (сабақ
тақырыбымен байланысты) көрсетіледі. (тыңдалым дағдысын
дамыту)
Бейне сабақты көріп және оқулықты пайдаланып,
негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алады. (жазылым дағдысын
қалыптастыру)
Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Топтарға жаңа тақырыпқа байланысты
мәтінді бөліктер таратылады. Оқушылар берілген таратпаны әрқайсысы
жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, талқылайды. (оқылым дағдысын
қалыптастыру)
Мәтінді оқып, талқылап болған соң , «Сұрақ –
жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. (айтылым дағдысын
қалыптастыру)
1-топ География ғылымы шешетін тәжірбиелік мәселе
?
Қазақстан географиясының қалыптасу
кезеңі?
Қазақстандағы академиялық географияны
ұйымдастырушы?
2-топ. Зерттеушілер тобы қандай мәселлерді шешетінін
анықта.
Қорықтар жүйесінің ғылыми түрде негіздейді:
Олардың қанша болуы, қандай аумақта орналасуы және табиғат
зоналарына байланысты қалай таралуы керек
екендігі
3-топ: Қорық орналасатын жерді таңдап шекарасын
белгілейді және ұйымдастырылу жобасын
құрастырады
Бағалау. Топтар «Сен маған мен саған әдісі»арқылы
бірін-бірі карталар арқылы бағалайды.
Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұптасып ойлау» әдісі арқылы
орындалады.
А) Берілген ресурстар бойынша академиялық
географияның сипаттамын құрастыр: 1) атқаратын қызыметі 2)
орналасқан жері 3) Ірі орталықтар . Қортынды
жаз
Б) 1) Қазақстандағы географияның даму кезеңі
2) Уақыт аралықтары 3) Зерттеу мақсаттары мен зерттеуге үлес қосқан
ғылымдар деп бөл. Жасалған жұмысты кесте түрінде
көрсет
Қалыптасу
кезеңдері
|
Уақыт аралықтары
|
Басты мақсаттары
|
Ғалымдар
|
|
|
|
|
критерий
|
дискриптор
|
Қазақстан географиясының нақты зерттеу нысанын
біледі.
|
-
География ғылымы қандай сұрақтарға жауап
беретіндігін анықтайды;
-
Зерттеу мақаттары мен зерттеуге үлес қосқан
ғалымдарды анықтайды
-
География салаларын
біледі.
|
ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бағалау
Қалыптастырушы бағалау. Жеке жүмыс
тапсырмасы
Оқушылардың жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін
анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
беріледі.
Бағалау критерилері: Қазақстан географиясы қандай
зерттелген аймақтары сипаттайды.
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және
түсіну.қолдану, талдау
Тапсырма
Суретке талдау жасау. Қазақстан географиясынық
қандай сегменттері мен тармақтары бар? Картаға сүйене отырып зертеу
мәселелерін ата
Дескриптор:
Дескрипторлар бойынша тексере отырып, әр оқушының
тапсырманы орындалуына қарай ауызша кері байланыс
беремін.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындағанда
жазылым дағдылары қалыптасады.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жылдам
орындаған оқушыға «Ой толғаныс» әдісі арқылы қосымша жеке
тапсырма:
-
Қазақстан географиясы қандай кезеңдерге
бөлінеді?
-
Қазақстандық географтардың қазіргі
зерттеулеріндегі басым бағыттарды ата ?
Кері байланыс.
Өзін-өзі 3 түрл іарнайы карталармен
бағалайды
|