Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстандық географтардың зерттеулері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Сынып: 9 Қатысқандар: |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандық географтардың зерттеулері |
||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
9.1.1.1 география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:. География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы үйрету Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан аумағының географиялық тұрғыдан зерттелуінің себептерін айқындау, мақсатын ұғыну, қазақ жері туралы ерте кездегі мағлұматтармен таныстыру Кейбір оқушылар: Географияның зерттеу нысандарын анықтаудағы басты мәселелерді біледі. |
||||||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы зерттеу маңыздығын түсінеді Географияның нақты зерттеу нысанын біледі, мағынасын түсіне алады Тәжірибенің негізгі белгілерін (мақсат, гипотеза, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже) анықтайды; . Географияның зерттеу нысандарын анықтаудағы басты мәселелерді біледі, салаларға бөледі. |
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән бойынша сөздер мен терминдер; География, физикалық география, климат, топырақтар, бедер, халық және шаруашылық, дүниежүзі елдері, химик, биолог Мәтінді оқи отырып, зерттеу мен зерттеушілерді және зерттеу әдістерін сипаттай алады.Географиялық дереккөздерді қолданып, талдау жасайды. Саяхатшылар.............Зерттеушілер.................................Далалық әлістерге жатады.................................... Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер:
... табылады. |
||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік Ел» идеясының «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы аясында Астана мен Қазақстанның географиялық орындары мен тарихи жерлердің карталарына берілген географиялық тапсырмалар арқылы іске асырылады |
||||||||||||||||||
Пəнаралықбайланыс |
Жаратылыстану,биологияпәндерімен пәнаралық байланыс, ал информатика пәнімен пәнаралық байланыс интербелсенді тақтада пайдалану арқылы жүзеге асады. |
||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
9.1.1.1 жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын атау |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабнған жаттығу түрлеріақтағы жоспарла |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы (2-5 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу. «Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық карталар және оның Қазақстандағы орындарын анықтайды. «Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады. Қазақстанның географиялық орнын сипатта. — Сағаттық белдеулер дегеніміз не? Уақыт айрмасы қалай анықталады? — Меридианы туралы не білесің? — Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз. Ой толғау: Көрсетілген фото суреттер арқылы ой толғау (География пәнінің зерттеу нысанын айқындауға жол көрсететін суреттерді көреді, жалпы тақырып жайлы ой қалыптасады) |
ИБТ-ғы суреттер
|
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Білу Түсіну Қолдану (20 мин) |
Жаңа сабақ. Білімді жаңғырту. Мағынаны ашу. Тыңдалым алды қойылатын ашық сұрақтар: -Ш. Уалихановтың Қазақстан географиясының қалыптасуындағы ролі қандай? - Қазақстан географиясының қалыптасуы қандай кезеңдерге бөлінеді? «Қазақстандық географтардың зерттеулері» тақырыбында интербелсенді тақтадан бейнесабақ (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіледі. (тыңдалым дағдысын дамыту) Бейне сабақты көріп және оқулықты пайдаланып, негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алады. (жазылым дағдысын қалыптастыру) Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Топтарға жаңа тақырыпқа байланысты мәтінді бөліктер таратылады. Оқушылар берілген таратпаны әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, талқылайды. (оқылым дағдысын қалыптастыру) Мәтінді оқып, талқылап болған соң , «Сұрақ – жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. (айтылым дағдысын қалыптастыру) 1-топ География ғылымы шешетін тәжірбиелік мәселе ? Қазақстан географиясының қалыптасу кезеңі? Қазақстандағы академиялық географияны ұйымдастырушы? 2-топ. Зерттеушілер тобы қандай мәселлерді шешетінін анықта. Қорықтар жүйесінің ғылыми түрде негіздейді: Олардың қанша болуы, қандай аумақта орналасуы және табиғат зоналарына байланысты қалай таралуы керек екендігі 3-топ: Қорық орналасатын жерді таңдап шекарасын белгілейді және ұйымдастырылу жобасын құрастырады Бағалау. Топтар «Сен маған мен саған әдісі»арқылы бірін-бірі карталар арқылы бағалайды. Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұптасып ойлау» әдісі арқылы орындалады. А) Берілген ресурстар бойынша академиялық географияның сипаттамын құрастыр: 1) атқаратын қызыметі 2) орналасқан жері 3) Ірі орталықтар . Қортынды жаз Б) 1) Қазақстандағы географияның даму кезеңі 2) Уақыт аралықтары 3) Зерттеу мақсаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғылымдар деп бөл. Жасалған жұмысты кесте түрінде көрсет
ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бағалау Қалыптастырушы бағалау. Жеке жүмыс тапсырмасы Оқушылардың жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмалары беріледі. Бағалау критерилері: Қазақстан географиясы қандай зерттелген аймақтары сипаттайды. Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну.қолдану, талдау Тапсырма Суретке талдау жасау. Қазақстан географиясынық қандай сегменттері мен тармақтары бар? Картаға сүйене отырып зертеу мәселелерін ата Дескриптор:
Дескрипторлар бойынша тексере отырып, әр оқушының тапсырманы орындалуына қарай ауызша кері байланыс беремін. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындағанда жазылым дағдылары қалыптасады. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жылдам орындаған оқушыға «Ой толғаныс» әдісі арқылы қосымша жеке тапсырма:
Кері байланыс. Өзін-өзі 3 түрл іарнайы карталармен бағалайды
|
Фишкалар, оқулық
Оқулық (5-6 бет)
|
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке рефлексия жасау. Рефлексия. «Қажетті сөздің астын сызыңыз»әдісі арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша рефлексия жасауды ұсынамын.
Үйге тапсырма
|
||||||||||||||||||
Саралап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? |
Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
|
|||||||||||||||||
Саралау тапсырмаларды таңдау, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтиже, оқушыға жеке жәрдем көрсету, оқушының жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу материалы мен ресурстарды таңдауда (Гарднердің көпшілдік сана теориясы бойынша) байқалуы мүмкін. Дифференциацияны сабақтың кез-келген кезеңінде уақытты тиімді пайдалануды ескере отырып қолдануға болады. Тапсырма әдісі арқылы оқушының тақырыпты қаншалықты меңгерген бағалаймын
Дереккөздер әдісі Оқушылаға интернет қолдану арқылы пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетете отырып Қазақстан географиялық зерттеулерді анықтауды қалай орындауға болатындығын көрсетемін «Bilim Land» сайтына кіру Диалог және қолдау көрсету Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру арқылы үлгеріімі төмен оқушылар білімі анағұрлым жоғары оқушымен жұмыс жасатамын Қарқын тәсілі бойынша тапсырма беремін
Дескриптор Білім алушы:
|
ҚБ. «Бағдаршам» арқылы бағалау ҚБ «Басмармақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады |
Денсаулықты сақтаушы технологиялар. Қолданылатын сергіту сәттері мен белсенді әрекеттер формалары. Бұл сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы Ережелерінен қолданылатын пунктер.
|
|||||||||||||||||
Ой толғау Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Оқушылар бүгін нені білді? Оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған дифференциялық жұмыс ойдағыдай болды ма? Мен белгіленген уақытты сақтадым ба? Мен жоспарғақандайөзгерістержәненеліктененгіздім? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||||||||||
|