Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні

    Шынгысбекова Гулмира Тилеукабыловна

    Күні :


    Сынып:9

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Қазақстандық географтардың зерттеулері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.1.1 география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар:

    Қазақстан жерін зерттеуге үлес қосқан қазақстандық ғалымдар туралы біледі


    Оқушылардың көпшілігі:

    Қазақстан жерінде жасалған зерттеулердің мақсатын анықтайды


    Кейбір оқушылар:

    Қазақстандық ғалымдардың еңбектеріне талдау жасайды



    Бағалау критерииі

    география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы айтады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    «Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу.

    «Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық карталар және оның Қазақстандағы орындарын анықтайды.

    «Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.

    Қазақстанның географиялық орнын сипатта. —          Сағаттық белдеулер дегеніміз не?

    Уақыт айрмасы қалай анықталады? —         

    Меридианы туралы не білесің? —   

    Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз.

    Ой толғау: Көрсетілген фото суреттер арқылы ой толғау

    (География пәнінің зерттеу нысанын айқындауға жол көрсететін суреттерді көреді, жалпы тақырып жайлы ой қалыптасады)Тақырыпқа ену үшін «Блиц-сұрақ» әдісі » шабуыл әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді:

    «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ). Жаңа сөздердің ғылыми атауы.

    Түрткі сұрақтар:


    Қазақстан жері туралы алғашқы деректер қай кездері кездеседі?

    Ерте заманда Қазақстан жері туралы мәліметтер қалдырған грек, қытай саяхатшыларын атаңдар?

    Ғалымдардың дұрыс және бұрыс мәліметтеріне мысал келтіріңдер?

    Орта ғасырда Қазақстан жерін зерттеген араб саяхатшыларын атаңдар?Картадан қандай уақыт кезеңдерінде қазақ жері қай жерлерді қамтығанын анықтаңдар?




    Дүниежүзі Геродот бойынша

    Ежелгі дүние картасы



    М.Қашқари картасы

    Орта ғасыр картасы


    Плано Карпини картасы

    Орта ғасыр картасы


    16–19-

    ғасырларда- ғы карта


    -

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ













    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақ

    Ортасы

    Тақырыпқа шығу.

    Мұғалім жаңа сабақты оқушыларға бастау үшін«Тұлғаны таны?» әдісі арқылы ой-қозғау жүргізеді.

    - Кімнің бейнесі?

    - Қазақ қоғамында алатын ролі қандай?

    - Қазақ жерін зерттеудің қандай қажеттілігі болды?

    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.

    . Мақсат қою

    Оқушыларға бүгінгі сабақтың мақсатын анықтау үшін сұрақтар қойылады.

    • Қазақстандық географ зерттеушілердің география ғылымына қосқан үлестері маңызды ма?

    • Зерттеушілер жасаған еңбектердің қазіргі уақытта құндылығы қандай?

    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын анықтайды.

    Бағалау критерийімен таныстырады

    Тыңдалым алды қойылатын ашық сұрақтар:

    -Ш. Уалихановтың Қазақстан географиясының қалыптасуындағы ролі қандай?

    - Қазақстан географиясының қалыптасуы қандай кезеңдерге бөлінеді?

    «Қазақстандық географтардың зерттеулері» тақырыбында интербелсенді тақтадан бейнесабақ (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіледі. (тыңдалым дағдысын дамыту)

    Бейне сабақты көріп және оқулықты пайдаланып, негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алады. (жазылым дағдысын қалыптастыру)

    Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Топтарға жаңа тақырыпқа байланысты мәтінді бөліктер таратылады. Оқушылар берілген таратпаны әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, талқылайды. (оқылым дағдысын қалыптастыру)

    Мәтінді оқып, талқылап болған соң , «Сұрақ – жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. (айтылым дағдысын қалыптастыру)

    1-топ География ғылымы шешетін тәжірбиелік мәселе ?

    Қазақстан географиясының қалыптасу кезеңі?

    Қазақстандағы академиялық географияны ұйымдастырушы?

    2-топ. Зерттеушілер тобы қандай мәселлерді шешетінін анықта.

    Қорықтар жүйесінің ғылыми түрде негіздейді: Олардың қанша болуы, қандай аумақта орналасуы және табиғат зоналарына байланысты қалай таралуы керек екендігі

    3-топ: Қорық орналасатын жерді таңдап шекарасын белгілейді және ұйымдастырылу жобасын құрастырады

      Бағалау. Топтар «Сен маған мен саған әдісі»арқылы бірін-бірі карталар арқылы бағалайды.

    Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұптасып ойлау» әдісі арқылы орындалады.

    А) Берілген ресурстар бойынша академиялық географияның сипаттамын құрастыр: 1) атқаратын қызыметі 2) орналасқан жері 3) Ірі орталықтар . Қортынды жаз

    Б) 1) Қазақстандағы географияның даму кезеңі 2) Уақыт аралықтары 3) Зерттеу мақсаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғылымдар деп бөл. Жасалған жұмысты кесте түрінде көрсет

    Қалыптасу кезеңдері

    Уақыт аралықтары

    Басты мақсаттары

    Ғалымдар





    критерий

    дискриптор

    Қазақстан географиясының нақты зерттеу нысанын біледі.



    • География ғылымы қандай сұрақтарға жауап беретіндігін анықтайды;

    • Зерттеу мақаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғалымдарды анықтайды

    • География салаларын біледі.


    . Оқушылардың іс-әрекеті.

    Жұптық жұмыс

    Тапсырма № 1Мәтінмен жұмыс: География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандық Ш.Ш.Уәлиханов пен Қ.И.Сәтбаев зерттеулеріне талдау жасай отыра, төмендегі кестені толтыр:

    №

    Зерттеген уақыты

    Зерттеген саяхатшылар

    Еңбектері

    Зерттеген жерлері











    Бағалау: Топтық бағалау.

    Дескриптор

    Зерттеген уақытын біледі

    Зерттеу нәтиже еңбектерін анықтайды

    Зерттеген жерлерін анықтайды

    Жеке жұмыс:

    Тапсырма №2 Кескін картамен жұмыс:

    а) Кескін картаға Ш.Ш.Уәлихановтың маршрутын түсіру

    b) Қ.И.Сәтбаев ашқан кен орындары мен пайдалы қазбаларын шартты белгілерімен түсіру


    Бағалау:Дескрипторды негізге ала отырып бірін-бірі бағалау

    Дескриптор

    Ш.Ш.Уәлихановтың зерттеген жерлерінің маршрутын түсіре алады

    Қ.И.Сәтбаев ашқан кен орындары мен пайдалы қазбаларын шартты белгілерімен түсіре алады

    Жеке жұмыс:

    Эссе жазу:

    Тақырыптары:

    1. «Қашқарияға саяхат»

    2. «Қ.И.Сәтбаевтың Қазақстан ғылымын дамытуға қосқан үлесі»

    Бағалау: Өзін-өзі тексеру


    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



    Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау


















    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ Бағдаршам


    http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj

    аудиокітап

    Алты томдық «









    Сабақтыңсоңы


    Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке рефлексия жасау.

    Рефлексия. «Қажетті сөздің астын сызыңыз»әдісі

    арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша рефлексия

    жасауды ұсынамын.

    1. Сабақүстінде мен жұмысжасадым

    белсенді/ енжар

    2. Сыныптағыөзжұмысыма

    ризамын / ризаемеспін

    3. Мағансабақтыңуақыты … көрінді

    қысқа / ұзақ

    4. Менсабақта

    шаршадым / шаршамадым

    5. Меніңкөңілкүйім … болды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шынгысбекова Гулмира Тилеукабыловна
    06 Қазан 2021
    1025
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстандық географтардың зерттеулері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстандық географтардың зерттеулері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды Әрбір зерттеушілердің еңбектеріне жеке тоқталады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні

    Шынгысбекова Гулмира Тилеукабыловна

    Күні :


    Сынып:9

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Қазақстандық географтардың зерттеулері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.1.1 география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар:

    Қазақстан жерін зерттеуге үлес қосқан қазақстандық ғалымдар туралы біледі


    Оқушылардың көпшілігі:

    Қазақстан жерінде жасалған зерттеулердің мақсатын анықтайды


    Кейбір оқушылар:

    Қазақстандық ғалымдардың еңбектеріне талдау жасайды



    Бағалау критерииі

    география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы айтады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    «Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу.

    «Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық карталар және оның Қазақстандағы орындарын анықтайды.

    «Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.

    Қазақстанның географиялық орнын сипатта. —          Сағаттық белдеулер дегеніміз не?

    Уақыт айрмасы қалай анықталады? —         

    Меридианы туралы не білесің? —   

    Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз.

    Ой толғау: Көрсетілген фото суреттер арқылы ой толғау

    (География пәнінің зерттеу нысанын айқындауға жол көрсететін суреттерді көреді, жалпы тақырып жайлы ой қалыптасады)Тақырыпқа ену үшін «Блиц-сұрақ» әдісі » шабуыл әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді:

    «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ). Жаңа сөздердің ғылыми атауы.

    Түрткі сұрақтар:


    Қазақстан жері туралы алғашқы деректер қай кездері кездеседі?

    Ерте заманда Қазақстан жері туралы мәліметтер қалдырған грек, қытай саяхатшыларын атаңдар?

    Ғалымдардың дұрыс және бұрыс мәліметтеріне мысал келтіріңдер?

    Орта ғасырда Қазақстан жерін зерттеген араб саяхатшыларын атаңдар?Картадан қандай уақыт кезеңдерінде қазақ жері қай жерлерді қамтығанын анықтаңдар?




    Дүниежүзі Геродот бойынша

    Ежелгі дүние картасы



    М.Қашқари картасы

    Орта ғасыр картасы


    Плано Карпини картасы

    Орта ғасыр картасы


    16–19-

    ғасырларда- ғы карта


    -

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ













    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақ

    Ортасы

    Тақырыпқа шығу.

    Мұғалім жаңа сабақты оқушыларға бастау үшін«Тұлғаны таны?» әдісі арқылы ой-қозғау жүргізеді.

    - Кімнің бейнесі?

    - Қазақ қоғамында алатын ролі қандай?

    - Қазақ жерін зерттеудің қандай қажеттілігі болды?

    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.

    . Мақсат қою

    Оқушыларға бүгінгі сабақтың мақсатын анықтау үшін сұрақтар қойылады.

    • Қазақстандық географ зерттеушілердің география ғылымына қосқан үлестері маңызды ма?

    • Зерттеушілер жасаған еңбектердің қазіргі уақытта құндылығы қандай?

    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, оқу мақсатын анықтайды.

    Бағалау критерийімен таныстырады

    Тыңдалым алды қойылатын ашық сұрақтар:

    -Ш. Уалихановтың Қазақстан географиясының қалыптасуындағы ролі қандай?

    - Қазақстан географиясының қалыптасуы қандай кезеңдерге бөлінеді?

    «Қазақстандық географтардың зерттеулері» тақырыбында интербелсенді тақтадан бейнесабақ (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетіледі. (тыңдалым дағдысын дамыту)

    Бейне сабақты көріп және оқулықты пайдаланып, негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алады. (жазылым дағдысын қалыптастыру)

    Тапсырма №1. Топтық жұмыс. Топтарға жаңа тақырыпқа байланысты мәтінді бөліктер таратылады. Оқушылар берілген таратпаны әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, талқылайды. (оқылым дағдысын қалыптастыру)

    Мәтінді оқып, талқылап болған соң , «Сұрақ – жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. (айтылым дағдысын қалыптастыру)

    1-топ География ғылымы шешетін тәжірбиелік мәселе ?

    Қазақстан географиясының қалыптасу кезеңі?

    Қазақстандағы академиялық географияны ұйымдастырушы?

    2-топ. Зерттеушілер тобы қандай мәселлерді шешетінін анықта.

    Қорықтар жүйесінің ғылыми түрде негіздейді: Олардың қанша болуы, қандай аумақта орналасуы және табиғат зоналарына байланысты қалай таралуы керек екендігі

    3-топ: Қорық орналасатын жерді таңдап шекарасын белгілейді және ұйымдастырылу жобасын құрастырады

      Бағалау. Топтар «Сен маған мен саған әдісі»арқылы бірін-бірі карталар арқылы бағалайды.

    Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұптасып ойлау» әдісі арқылы орындалады.

    А) Берілген ресурстар бойынша академиялық географияның сипаттамын құрастыр: 1) атқаратын қызыметі 2) орналасқан жері 3) Ірі орталықтар . Қортынды жаз

    Б) 1) Қазақстандағы географияның даму кезеңі 2) Уақыт аралықтары 3) Зерттеу мақсаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғылымдар деп бөл. Жасалған жұмысты кесте түрінде көрсет

    Қалыптасу кезеңдері

    Уақыт аралықтары

    Басты мақсаттары

    Ғалымдар





    критерий

    дискриптор

    Қазақстан географиясының нақты зерттеу нысанын біледі.



    • География ғылымы қандай сұрақтарға жауап беретіндігін анықтайды;

    • Зерттеу мақаттары мен зерттеуге үлес қосқан ғалымдарды анықтайды

    • География салаларын біледі.


    . Оқушылардың іс-әрекеті.

    Жұптық жұмыс

    Тапсырма № 1Мәтінмен жұмыс: География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандық Ш.Ш.Уәлиханов пен Қ.И.Сәтбаев зерттеулеріне талдау жасай отыра, төмендегі кестені толтыр:

    №

    Зерттеген уақыты

    Зерттеген саяхатшылар

    Еңбектері

    Зерттеген жерлері











    Бағалау: Топтық бағалау.

    Дескриптор

    Зерттеген уақытын біледі

    Зерттеу нәтиже еңбектерін анықтайды

    Зерттеген жерлерін анықтайды

    Жеке жұмыс:

    Тапсырма №2 Кескін картамен жұмыс:

    а) Кескін картаға Ш.Ш.Уәлихановтың маршрутын түсіру

    b) Қ.И.Сәтбаев ашқан кен орындары мен пайдалы қазбаларын шартты белгілерімен түсіру


    Бағалау:Дескрипторды негізге ала отырып бірін-бірі бағалау

    Дескриптор

    Ш.Ш.Уәлихановтың зерттеген жерлерінің маршрутын түсіре алады

    Қ.И.Сәтбаев ашқан кен орындары мен пайдалы қазбаларын шартты белгілерімен түсіре алады

    Жеке жұмыс:

    Эссе жазу:

    Тақырыптары:

    1. «Қашқарияға саяхат»

    2. «Қ.И.Сәтбаевтың Қазақстан ғылымын дамытуға қосқан үлесі»

    Бағалау: Өзін-өзі тексеру


    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



    Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау


















    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ Бағдаршам


    http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj

    аудиокітап

    Алты томдық «









    Сабақтыңсоңы


    Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке рефлексия жасау.

    Рефлексия. «Қажетті сөздің астын сызыңыз»әдісі

    арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша рефлексия

    жасауды ұсынамын.

    1. Сабақүстінде мен жұмысжасадым

    белсенді/ енжар

    2. Сыныптағыөзжұмысыма

    ризамын / ризаемеспін

    3. Мағансабақтыңуақыты … көрінді

    қысқа / ұзақ

    4. Менсабақта

    шаршадым / шаршамадым

    5. Меніңкөңілкүйім … болды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    06.10.2021
    1025
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шынгысбекова Гулмира Тилеукабыловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации