Б.Момышұлының «Ұшқан ұя»
еңбегіне қысқаша тоқталып кетемін.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс.( 5
минут)
Бауыржан Момышұлының Қазақ
тарихында алар орны сонымен қатар қазақ әдебиетіндегі алар орны
және қазіргі таңдағы Бауыржантанушылар туралы топтар өз ойларын
ортаға салады.
Дескриптор: Бауыржан
Момышұлының Қазақ тарихында алар орны
туралы айта
алады;
Б
ауыржан Момышұлының қазақ
әдебиетіндегі алар айта
алады;
Қазіргі таңдағы даму
жұмыстарын талдайды
әңгіме мазмұнын түсінеді,
сұрақтарға жауап береді.
ҚБ: Ордендер арқылы
бағалаймын
«Бауыржан Момышұлы туралы
бейне ролик»
2-тапсырма. Топтық
жұмыс (2минут)
Асыл сөзді
іздесең...
Синоним сөздерді
табу
-
СОҒЫС
-
ЖЕҢІС
-
ЖЕМІС
Д
ескриптор: Синоним, балама сөздерді
табу
ҚБ: Ордендер арқылы
бағалаймын.
3- тапсырма. Топтық
жұмыс.
Ситуациялық тапсырма. Үш топқа
Бауыржан Момышұлының соғыс жағдайындағы әңгімесі беріледі. Соғыс
кезіндегі жауынгердің ситуациясы оқушыларға қойылады, сол жағдайда
оқушылардың шешімі қандай болады.
Дескриптор:
ҚБ: Ордендер арқылы
бағалаймын.
4 - Сергіту тапсырмасы:
Крестик-Нольдік ойыны
Дескриптор :
ҚБ: Жұлдызшалар арқылы
бағалаймын.
5-тапсырма
«Атадан қалған асыл
сөз»
Бауыржан Момышұлының болашақ
ұрпаққа қалдырған аталы сөздері аяқталмаған түрінде беріледі.
Оқушылар берілген сөздердің жалғасын тауып, жауап парағына
жазады.
Дескриптор : Бауыржан Момышұлының аталы
сөздерін біледі;
Оқушылар берілген сөздердің
жалғасын жаза алады;
ҚБ: Ордендер арқылы
бағалаймын.
|
«Мектеп » баспасы, «Қазақстан
тарихы» оқулығы 8-сынып
https://www.youtube.com/watch?v=PN78tjcb9dg
«Мектеп » баспасы, «Қазақ
әдебиеті» оқулығы 8-сынып 65-66
беттер
Ә.Нұршайықов.Боздақтар:
повестер мен әңгімелер. – Алматы: Санат,
2005
|