Материалдар / Қазақстанның 1997 жылдан бастап экономикалық дамуы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстанның 1997 жылдан бастап экономикалық дамуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасының XXI ғасырдағы экономикалық дамуының негізгі бағыттарын анықтайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2023
1682
23 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

1.2 Қазақстан Республикасының дамуы (1997 жылдан бастап бүгінге дейін)

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның 1997 жылдан бастап экономикалық дамуы.

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

9 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабаққа негізделген оқу мақсаты

9.4.2.2 Нарықтық экономиканың өндірістік қатынасқа әсерін анықтау;

9.4.1.4 Аграрлық секторды модернизациялау бағыттарымен таныстыру;

9.4.2.4 Сыртқы сауданың экономикаға әсерін зерттеу.



Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Нарықтық экономиканың өндірістік қатынасқа әсерін анықтайды.

Оқушылардың басым бөлігі:  Аграрлық секторды модернизациялау бағыттарымен таныстырады;

Кейбір оқушылар:  Сыртқы сауданың зкономикаға әсерін дәлелдейді.

Ойлау дағдыларының

деңгейі:


Білу, түсіну, қолдану, бағалау.

Тарихи концепт

Маңыздылық:

Қазақстан Республикасының XXI ғасырдағы экономикалық дамуының негізгі бағыттарын анықтайды.

Бағалау критерийлері


-Нарықтық экономиканың өндірістік қатынасқа әсерін анықтау;

-Аграрлық секторды модернизациялау бағыттарымен таныстыру;

-Сыртқы сауданың зкономикаға әсерін дәлелдеу.

Тілдік мақсаттар


Тақырыпқа байланысты терминдер мен сөзтіркестерді тапсырма орындауда қолданылады:

Нарық, экономика, меншікті басқару, экономикалық стратегия, жекешендіру

Құндылықтар

-Толеранттық сананы қалыптастыру;

-Сыни ойлауға жетелеу;

-Еңбек сапасын арттырудағы еңбекшілердің іс-әрекетін дәріптеу, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

АҚТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақтамен жұмыс (презентация,суреттер)

Пәнаралық байланыс

Адам.Қоғам.Құқық, Дүние жүзі тарихы,География

Алдыңғы сабақ білімдері:

Қазақстан-2030 Стратегиясы- мемлекет дамуындағы жаңа кезең

(кілт сөздер)

Жоспар


Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут













Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Тренинг:


3 шапалақ әдісі арқылы оқушылардың зейінін шоғырландыру

Алдынғы білімін қорытындылау

Тапсырма № 1 «Дұрыс, бұрыс» әдісі


«Бағалау:

Мадақтау (өте жақсы,жарайсың,орташа)

Презентация



Қазақстан Республикасының дамуы тақырыбында суреттер








Сабақтың ортасы














28 минут





























Сабақтың ортасы

Мағынаны тану

Топтық жұмыс. Мәтінмен танысу

1-тапсырма Оқулықпен жұмыс

INSERT (Белгілеп түртіп алу) әдісі арқылы біледі


«V» - білемін 

«+» мен үшін жаңа

«-» басқаша ойлаймын

 «?» - сұрақ туды





Критерий:

Нарықтық экономиканың өндірістік қатынасқа әсерін анықтау.

Дескриптор:

-Нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін анықтайды;

-Қазақстан Республикасы бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіруге міндет қойылғанын түсіндіреді;

-Сыртқы сауданың экономикаға әсерін артықшылығы мен кемшілігін дәлелдейді.

Қалыптастырушы бағалау:

Бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу


2-тапсырма «Үштік» әдісі арқылы түсінеді (мұғалімнің тапсырмасын оқушылар ойланып, жұптасып, бөліседі)

(Тақырыпқа байланысты термин сөздер қолданады:

Нарық, экономика, меншікті басқару, экономикалық стратегия, жекешендіру)

(Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу.

Критерий:

-Аграрлық секторды модернизациялау бағыттарымен таныстыру

Дескриптор:

-Тақырып бойынша дұрыс болжам атап өтеді;

-Термин сөздерді пайдаланып, нақты фактілер қолданады;

-Жазу арқылы өз пікірінен қорытынды идеяларын түсіндіреді.

Қалыптастырушы бағалау:

Өз-өзін бағалау «Маған әлі де болса іздену керек»


3–тапсырма. Сыртқы сауданың зкономикаға әсерін

SWOT әдісі  талдау арқылы дәлелдейді

  • Мықты жағы

__________________________________________________


  • Әлсіз жағы

__________________________________________________

  • Мүмкіндіктер

__________________________________________________


  • Қауіп –қатерлер

_________________________________________________




Критерий:

- Сыртқы сауданың зкономикаға әсерін дәлелдеу.

Дескриптор:

-Оқулықтан өздеріне қажетті ақпарат алады, терминдерді атайды;

-Экономикалық бағыттарының дамуындағы сыртқы факторларды табады;

- Сыртқы сауданың экономикаға әсерін дәлелдейді.

Қалыптастырушы бағалау:

Оқушылардың бір-бірін бағалауы. «Екі жұлдыз бір тілек»




Мәтін-таратпалар









en_ppt-online.org





Қосымша-2






en.ppt-online.org







Қосымша -3





en.ppt-online.org



Сабақтың соңы


7 минут













Кері байланыс.

Күтілетін болжамдар:

Бір жағынан қарағанда «Қазақстанның жаңа экономикасын жасауда қандай жағымсыз өзгерістер әкелді. Атап айтсақ, Қазақстанға 2007 жылғы АҚШ дағдарысы әсер ете бастады..., ...»

Басқа жағынан қарағанда, « Қазақстан Республикасының ХХІ ғасырдағы экономикалық бағыттарының даму бағдарламасын дайындайды :сауда байланысының қарқынды дами бастауы.., ....» деп оқушы дәлелдер келтіруі мүмкін.

Рефлексия

Оқушылар кері байланыс парағына өздерінің білімдері қандай

дәрежеде игерілгенін көрсетеді.

«Мен барлығын түсіндім» -толық, түгел орындадым

«Мен орташа түсіндім» - кішкене қиналдым

«Ешнәрсе түсінбедім» -қатты қиналдым деп жауап беруі мүмкін


Тұжырым сөздер







Слайдқа немесе тақтаға жазып қою


Бағалау



3 шапалақ әдісі – оқушылардың зейінін шоғырландыру

Әр тапсырманы орындау барысында оқушыларға дұрыс жауабын көрсету;

Жекелей жұмыста жоғары деңгейлі оқушылар үшін қосымша тапсырма беру.




578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!