Сабақтың ортасы
Мағынаны тану
Топтық жұмыс. Мәтінмен
танысу
1-тапсырма Оқулықпен
жұмыс
INSERT (Белгілеп түртіп
алу) әдісі арқылы біледі
«V» -
білемін
|
«+» мен үшін
жаңа
|
«-» басқаша
ойлаймын
|
«?»
- сұрақ туды
|
|
|
|
|
Критерий:
Нарықтық экономиканың
өндірістік қатынасқа әсерін
анықтау.
Дескриптор:
-Нарықтық экономиканың
өндірістік қатынастарға әсерін
анықтайды;
-Қазақстан Республикасы
бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіруге міндет қойылғанын
түсіндіреді;
-Сыртқы сауданың экономикаға
әсерін артықшылығы мен кемшілігін
дәлелдейді.
Қалыптастырушы бағалау:
Бағалау парақтарын
тарату, бағалау шкаласын тақтаға
ілу
2-тапсырма
«Үштік» әдісі арқылы
түсінеді
(мұғалімнің
тапсырмасын оқушылар ойланып, жұптасып,
бөліседі)
(Тақырыпқа байланысты
термин сөздер қолданады:
Нарық, экономика,
меншікті басқару, экономикалық стратегия,
жекешендіру)
(Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе
идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен
бөлісу.
Критерий:
-Аграрлық секторды
модернизациялау бағыттарымен
таныстыру
Дескриптор:
-Тақырып бойынша дұрыс болжам
атап өтеді;
-Термин сөздерді пайдаланып,
нақты фактілер қолданады;
-Жазу арқылы өз пікірінен
қорытынды идеяларын түсіндіреді.
Қалыптастырушы бағалау:
Өз-өзін бағалау
«Маған әлі де болса іздену
керек»
3–тапсырма. Сыртқы сауданың зкономикаға
әсерін
SWOT әдісі
талдау арқылы дәлелдейді
__________________________________________________
|
__________________________________________________
|
__________________________________________________
|
_________________________________________________
|
Критерий:
- Сыртқы сауданың зкономикаға
әсерін дәлелдеу.
Дескриптор:
-Оқулықтан өздеріне қажетті
ақпарат алады, терминдерді атайды;
-Экономикалық бағыттарының дамуындағы сыртқы
факторларды табады;
-
Сыртқы сауданың экономикаға
әсерін дәлелдейді.
Қалыптастырушы бағалау:
Оқушылардың бір-бірін
бағалауы. «Екі жұлдыз бір
тілек»
|