Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Үйірме атауы: «Шебер қолдар» қолөнер үйірмесі, 1 оқыту жылы |
Мектеп : Орал қаласының әкімдігі білім беру бөлімінің «Мектептен тыс жұмыс орталығы» МКҚК |
||
|
Күні: 05.12.2019ж. |
Қосымша білім беру педагогының аты-жөні : Тлепова Фарида Саматқызы |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері. |
||
|
Оқу мақсаты: |
Өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салыстырмалы талдауды жасау; |
||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар жасайды:
|
||
|
Бағалау критерилері |
|
||
|
Құндылықтарды білу. |
|
||
|
Пән арасындағы байланыс. |
Зерттеу барысында теориялық білімдерін «Технология» және «Өнер тарихымен» байланыстыру. |
||
|
АКТ –ны пайдалану дағдылары. |
Оқушылардың ақпаратты іздестірумен, оны іріктеумен, фактілер мен құбылыстар арасындағы байланысты салыстырумен және белгілеумен байланысты өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту. |
||
|
Алдын алу білімі |
Сәндік-қолданбалы өнердегі өнердің стильдік бағыттарының ерекшеліктері. |
||
|
Тіл мақсаты. |
Оқушылар орындай алады: • Ұлттық қазақ өнерінің өнер туындыларын тоқымалық техникадағы басқа да мәдениет бұйымдарымен салыстыру және талдау. Тоқудың түрлі тәсілдерінің ерекшеліктерін анықтау Пәндік сөздік қор /Пәндік лексика және терминология Кілем, алаша, гобелен, тоқыма өнері форма, сызық, өрнек, технология, шебер, жіп. Жасау |
||
|
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері Мен ...таңдау себебі, ... Мен бұны ... материалдан жасалғанын білдім. Мен ... пайдалы жақтарын білемін. Мен ... материалдар мен құралдарды қолданғанын білдім. Бұл бұйым ... ерекшеліктерден тұрады. |
|||
|
Жоспарланған сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі 10-мин |
(О) (М) Сабақтың тақырыбы мен мақсаты бейнематериалды көру арқылы ашылады: https://www.youtube.com/watch?v=FpTO2POIZbQ
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Бейнероликтен не көрдіңіздер? 2.Жалпы дәстүрлі тоқыма өнерін қалай жасайды екен? 3.Бұл көп уақытты талап етеді ме? 4.Өрнектер қалай түседі? Оқушылардың жауабы. |
https://www.youtube.com/watch?v=FpTO2POIZbQ |
|
|
10-минут |
Мақсат 1.1. Қазақ халқы мен басқа да мәдениеттердің тоқыма өнрерін зерттеу. (О) (Т) (Ф) Талдауға арналған сұрақтар: Оқушыларға иллюстрациялар, суреттер, тоқымадан жасалған бұйымдарды қарастыруды ұсынымыз. Тоқымалық техникада жасалған тоқыма өнерінің әртүрлі түрлерін салыстыруды ұсыныңыз.
(Т) (Д) (Ф) Зерттеу. Оқушыларға тоқымашылық өнерін зерттеуді міндеттеңіз, дәстүрлі ұлттық өнерде қолданылатын тоқымалық техникасында бұйым жасау бойынша жұмыстың әр түрлі тәсілдеріне арналған материалдармен және құрал-саймандармен танысыңыз. Зерттелетін аспектілер.
Жүргізілген зерттеудің дескрипторлары.
Оқушылар өз зерттеулерін постерлерде немесе электронды презентацияда ұсына алады. Көрсетілгеннен кейін оқушыларға жүргізілген зерттеу туралы қорытынды жасауды ұсыныңыз.
|
|
|
|
15-минут 5-минут |
(Ж) (П) (Ф) Оқушыларға тоқуға арналған материалдар мен құралдардың әртүрлі түрлерінің суреттерін орындауды ұсыныңыз. Мысалы:
Оқушылар бір-бірінің нобайларын бағалайды. Бағалауға арналған дескрипторлар:
Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын таныстырып түсіндіріп кетеді. Оқушылар ой бөліседі. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады. Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды. |
Практикалық материалдар Плакаттар, түрлі-түсті қаламдар, альбом |
|
|
|
Кері байланыс
|
|
|
|
Қосымша ақпарат |
Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды. |
. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері.
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Үйірме атауы: «Шебер қолдар» қолөнер үйірмесі, 1 оқыту жылы |
Мектеп : Орал қаласының әкімдігі білім беру бөлімінің «Мектептен тыс жұмыс орталығы» МКҚК |
||
|
Күні: 05.12.2019ж. |
Қосымша білім беру педагогының аты-жөні : Тлепова Фарида Саматқызы |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақстанның дәстүрлі тоқыма өнері. |
||
|
Оқу мақсаты: |
Өнер туындыларының тарихи және мәдени шығармаларындағы материалдар мен стильдерді жариялауда көпшілік назарының әсерін қарастыра отырып, салыстырмалы талдауды жасау; |
||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар жасайды:
|
||
|
Бағалау критерилері |
|
||
|
Құндылықтарды білу. |
|
||
|
Пән арасындағы байланыс. |
Зерттеу барысында теориялық білімдерін «Технология» және «Өнер тарихымен» байланыстыру. |
||
|
АКТ –ны пайдалану дағдылары. |
Оқушылардың ақпаратты іздестірумен, оны іріктеумен, фактілер мен құбылыстар арасындағы байланысты салыстырумен және белгілеумен байланысты өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту. |
||
|
Алдын алу білімі |
Сәндік-қолданбалы өнердегі өнердің стильдік бағыттарының ерекшеліктері. |
||
|
Тіл мақсаты. |
Оқушылар орындай алады: • Ұлттық қазақ өнерінің өнер туындыларын тоқымалық техникадағы басқа да мәдениет бұйымдарымен салыстыру және талдау. Тоқудың түрлі тәсілдерінің ерекшеліктерін анықтау Пәндік сөздік қор /Пәндік лексика және терминология Кілем, алаша, гобелен, тоқыма өнері форма, сызық, өрнек, технология, шебер, жіп. Жасау |
||
|
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері Мен ...таңдау себебі, ... Мен бұны ... материалдан жасалғанын білдім. Мен ... пайдалы жақтарын білемін. Мен ... материалдар мен құралдарды қолданғанын білдім. Бұл бұйым ... ерекшеліктерден тұрады. |
|||
|
Жоспарланған сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі 10-мин |
(О) (М) Сабақтың тақырыбы мен мақсаты бейнематериалды көру арқылы ашылады: https://www.youtube.com/watch?v=FpTO2POIZbQ
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Бейнероликтен не көрдіңіздер? 2.Жалпы дәстүрлі тоқыма өнерін қалай жасайды екен? 3.Бұл көп уақытты талап етеді ме? 4.Өрнектер қалай түседі? Оқушылардың жауабы. |
https://www.youtube.com/watch?v=FpTO2POIZbQ |
|
|
10-минут |
Мақсат 1.1. Қазақ халқы мен басқа да мәдениеттердің тоқыма өнрерін зерттеу. (О) (Т) (Ф) Талдауға арналған сұрақтар: Оқушыларға иллюстрациялар, суреттер, тоқымадан жасалған бұйымдарды қарастыруды ұсынымыз. Тоқымалық техникада жасалған тоқыма өнерінің әртүрлі түрлерін салыстыруды ұсыныңыз.
(Т) (Д) (Ф) Зерттеу. Оқушыларға тоқымашылық өнерін зерттеуді міндеттеңіз, дәстүрлі ұлттық өнерде қолданылатын тоқымалық техникасында бұйым жасау бойынша жұмыстың әр түрлі тәсілдеріне арналған материалдармен және құрал-саймандармен танысыңыз. Зерттелетін аспектілер.
Жүргізілген зерттеудің дескрипторлары.
Оқушылар өз зерттеулерін постерлерде немесе электронды презентацияда ұсына алады. Көрсетілгеннен кейін оқушыларға жүргізілген зерттеу туралы қорытынды жасауды ұсыныңыз.
|
|
|
|
15-минут 5-минут |
(Ж) (П) (Ф) Оқушыларға тоқуға арналған материалдар мен құралдардың әртүрлі түрлерінің суреттерін орындауды ұсыныңыз. Мысалы:
Оқушылар бір-бірінің нобайларын бағалайды. Бағалауға арналған дескрипторлар:
Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын таныстырып түсіндіріп кетеді. Оқушылар ой бөліседі. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады. Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды. |
Практикалық материалдар Плакаттар, түрлі-түсті қаламдар, альбом |
|
|
|
Кері байланыс
|
|
|
|
Қосымша ақпарат |
Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды. |
. |
|
шағым қалдыра аласыз















