|
Сабақ тақырыбы: І бөлім Қазақстанның физикалық-географиялық сипаттамасы. Қазақстанның географиялық орны мен шекаралары§2 |
Мектеп: №20 орта мектеп |
|||||||
|
Уақыты: 08.09.2017ж
|
Мұғалімнің аты – жөні: Мусахан Р.М. |
|||||||
|
Сынып: 8 «ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның физикалық-географиялық сипаттамасы ретінде географиялық орын мен шекараларды анықтап, талдау жасау және үйрету; |
|||||||
|
Жетістік критерийлері
|
Білу және түсіну: Қазақстанның әлем картасында алатын орнын біледі; Еліміздің шекара сызықтары мен басты қалаларының координаталарын сызу жолдарын түсінеді; Қолдану және зерттеу: Географиялық орын анықтау барысында шеткі нүктелерді белгілеуде математикалық және логикалық әдісті қолдана алады; |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән бойынша сөздер мен терминдер: координата, бойлық, ендік, меридина, градус; |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Танымдық бағыт - таным мәдениеті, интеллект, білім, ақыл-ой мәдениеті, шығармашылық, дүниетаным, ғылым, сындарлы ойлау білу, сананы жетілдіру, өз-өзіне баға беру; Әлемдік бағыт – азаматтық, толеранттылық, басқа адамның құқықтарын құрметтеу, өзге ұлттармен ынтымақтастық, полимәдениеттілік, тілдің үштұғырлығы, ұлттаралық қарым-қатынас, т.б. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, тарих |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Географиялық білім көздері. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Деректер |
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
І.Психологиялық ахуал тудыру: ІІ.Тақырыпқа шығу Патриоттық-рухани суреттер көрсету арқылы тақырыпты анықтау. |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин
10 мин
7-10 мин
|
ІІІ. Мақсат қою
ІV. Оқушылардың іс-әрекеті.
Жалпы сыныппен жұмыс. Шекара сызығы мен қалалар арасындағы қашықтықты есептеу; №2 тапсырма. Тестпен жұмыс. Слайд арқылы тақырып бойынша тест сұрақтары. №3 тапсырма. Қазақстан Республикасының солтүстігі, оңтүстігі, батысы мен шығысының шеткі нүктелерін табу; Қорытынды: Тұжырымдаманы түсіндіріңдер: «Ел экономикасына әсер ететін барлық факторлар географиялық орынға байланысты.» |
https://www.bilimland.kz/kk/content/structure/2084-qazaqstan_alem_kartasynda#lesson=14546
https://www.bilimland.kz/kk/content/structure/2084-qazaqstan_alem_kartasynda#lesson=14546 |
||||||
|
Соңы 5 мин |
VІІ. Рефлексия Бүгінгі сабақтан алған әсерім........ |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Климаттық белдеулердегі екершеліктерге мысалдар келтіру, |
Қалыптастырушы бағалау арқылы |
АКТ- мен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау. |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның физикалық-географиялық сипаттамасы. Қазақстанның географиялық орны мен шекаралары§2
Қазақстанның физикалық-географиялық сипаттамасы. Қазақстанның географиялық орны мен шекаралары§2
|
Сабақ тақырыбы: І бөлім Қазақстанның физикалық-географиялық сипаттамасы. Қазақстанның географиялық орны мен шекаралары§2 |
Мектеп: №20 орта мектеп |
|||||||
|
Уақыты: 08.09.2017ж
|
Мұғалімнің аты – жөні: Мусахан Р.М. |
|||||||
|
Сынып: 8 «ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның физикалық-географиялық сипаттамасы ретінде географиялық орын мен шекараларды анықтап, талдау жасау және үйрету; |
|||||||
|
Жетістік критерийлері
|
Білу және түсіну: Қазақстанның әлем картасында алатын орнын біледі; Еліміздің шекара сызықтары мен басты қалаларының координаталарын сызу жолдарын түсінеді; Қолдану және зерттеу: Географиялық орын анықтау барысында шеткі нүктелерді белгілеуде математикалық және логикалық әдісті қолдана алады; |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән бойынша сөздер мен терминдер: координата, бойлық, ендік, меридина, градус; |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Танымдық бағыт - таным мәдениеті, интеллект, білім, ақыл-ой мәдениеті, шығармашылық, дүниетаным, ғылым, сындарлы ойлау білу, сананы жетілдіру, өз-өзіне баға беру; Әлемдік бағыт – азаматтық, толеранттылық, басқа адамның құқықтарын құрметтеу, өзге ұлттармен ынтымақтастық, полимәдениеттілік, тілдің үштұғырлығы, ұлттаралық қарым-қатынас, т.б. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, тарих |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Географиялық білім көздері. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Деректер |
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
І.Психологиялық ахуал тудыру: ІІ.Тақырыпқа шығу Патриоттық-рухани суреттер көрсету арқылы тақырыпты анықтау. |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин
10 мин
7-10 мин
|
ІІІ. Мақсат қою
ІV. Оқушылардың іс-әрекеті.
Жалпы сыныппен жұмыс. Шекара сызығы мен қалалар арасындағы қашықтықты есептеу; №2 тапсырма. Тестпен жұмыс. Слайд арқылы тақырып бойынша тест сұрақтары. №3 тапсырма. Қазақстан Республикасының солтүстігі, оңтүстігі, батысы мен шығысының шеткі нүктелерін табу; Қорытынды: Тұжырымдаманы түсіндіріңдер: «Ел экономикасына әсер ететін барлық факторлар географиялық орынға байланысты.» |
https://www.bilimland.kz/kk/content/structure/2084-qazaqstan_alem_kartasynda#lesson=14546
https://www.bilimland.kz/kk/content/structure/2084-qazaqstan_alem_kartasynda#lesson=14546 |
||||||
|
Соңы 5 мин |
VІІ. Рефлексия Бүгінгі сабақтан алған әсерім........ |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Климаттық белдеулердегі екершеліктерге мысалдар келтіру, |
Қалыптастырушы бағалау арқылы |
АКТ- мен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау. |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз
















