Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК
экраны
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
“Жасырынған ұяшықтар”
арқылы алдыңғы алған білімдерін пысықтау
|
-
Алтын тақта отырған
Зевс мүсінін сипаттап бер
-
Вавилон бағы кімге
арнап салынған?
-
Хеопс пирамидасының
биіктігі?
-
Артемедиа
ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?
-
Галикарнас
кесенесінің биіктігі?
-
Екпін дегеніміз
не?
-
Ой екпіні дегеніміз
не?
-
Қандай сөздер бөлек
жазылады?
|
Дискриптор
Әр дұрыс
жауапқа
1
балл
Тапсырманы дұрыс
орындалғаны-1
балл
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Оқушыларды топқа
бөледі.
|
Оқушылар тақтада ілулі
тұрған суреттерді атап, олардың маңыздылығын айтады Сабақ тақырыбын
болжайды.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
35
мин.
|
Топтық
жұмыс
“Әдеби шеңбер” әдісі
арқылы оқушыларға тапсырма береді. Екі топқа екі түрлі мәтін
таратылады. Мәтінді “Әдеби шеңбер ” әдісімен
орындатады.
|
“Киіз үй ” тобы мәтінді
оқып, мәтіннен негізгі ақпаратты табады, мәтіннен сұрақ
құрастырады, мәтіндегі ақпараттарды өмірмен байланыстырады, мәтін
мазмұнына өз пікірін білдіреді.
“Домбыра” тобы мәтінді
оқып, мәтіннен негізгі ақпаратты табады, мәтіннен сұрақ
құрастырады, мәтіндегі ақпараттарды өмірмен байланыстырады, мәтін
мазмұнына өз пікірін білдіреді.
|
Дискриптор
Мәтіннен сұрақ
құрастырады – 1 балл
Мәтіннен негізгі
ақпараттарды табады- 1балл
Мәтін мазмұнын өмірмен
байланыстырады- 1балл
Мәтін мазмұнына өз
пікірін білдіреді -1балл
|
|
|
Оқушыларға 6-тапсырмадағы алғашқы
екі абзацтан бірге, бөлек, дефис арқылы жазатын сөздерді теріп
жазғызады.
|
|
Дискриптор
Мәтіннен бірге
жазылатын сөздерді табады-1балл
Мәтіннен бөлек
жазылатын сөздерді табады-1балл
Мәтіннен дефис арқылы
жазылатын сөздерді табады – 1балл
Мәтін мазмұнын айтады
-1балл
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|