Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
|
Мұғаліммен амандасады,
түгелденеді, сынып реттілігін
сақтайды.
|
Қол
шапалақ
|
дидактикалық
материалдар.
Интерактивті
тақта
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
«Пазл»әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылай отырып ДК экранға пазл ойынын шығарады.
Пазлдан шығарған сурет арқылы миға шабуыл сұрақтарын қояды. Пазылды
құрау арқылы шығарған сурет арқылы өткен сабаққа шолу
жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап бере
отырып, оқу мақсатын
анықтайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
ДК экрандағы пазлды құрастырады. Пазылды құрау арқылы
шығарған суретте жаңа тақырыпты
ашады.
1.Суретте не көріп
тұрсызда?
2. Қазақстанның ішкі
сулары туралы не білесіздер?
|
Мұғалімнің мадақтау сөздері,
«Жарайсыңдар!»
|
https://view.genially.com/67430a121f46abbf55e3f574/interactive-content-jigsaw-quiz
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Өткен сабақ туралы бейнеролик
көрсетіледі.
Мұғалім өткен сабақ туралы
шолу жасайды, қайталау сұрақтарын
қояды.
«Lumio» сайты арқылы
видеоролик көрсетеді
|
Бейнеролик көреді, мұғалімді
тыңдап, оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады
|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Презентация, оқулық ,
бейнеролик
https://youtu.be/xDV09FyVYv8?si=pY5BRBtUtE_O8FNI
|
|
Жұптық
жұмыс
«Educaply» сайты арқылы
сәйкестендіру тапсырмасын беріледі, оқушылар өз жұбымен
сәйкестендіру тапсырмасын орындап, дұрыс жазған оқушыларға глобус
береді.
Гидрологиялық
карталардың түрлері
Карталар
|
Не
көрсетеді?
|
-
Гидрографиялық
|
A.Өзендер,көлдер.суқоймалары, мұздықтар, су жинау
алаптары
|
-
Су
режимі
|
Б.Айлар мен жыл
маусымдары бойынша ағыстардың
таралуы
|
-
Мұз
режимі
|
С. Өзендер,көлдер,
суқоймаларының қатуы мен ашылуы
|
-
Физикалық және химиялық
сипаттамалар
|
Д. Температура,
мөлдірлік, лайлылық, минералдануы, судың химиялық
құрамы
|
-
Өзіне тән,сонымен қатар
қауіпті құбылыстар
|
Ж. Кеуіп қалу, қатып
қалу, су жайылуы, су тасуы
|
-
Судың биологиялық және
экологиялық жағдайлары
|
Е.Еріген отегі мөлшері,
лас заттар мөлшері
|
|
1.Оқушылар
«Гидрологиялық картаның түрлері» туралы сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды, өз өздерін бағалайды,тапсырманың дұрыстығын
тексереді.
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
Гидрологиялық және
су режимінің картасын
біледі-1
Мұз режимі,
физикалық және химиялық сипаттамасын
біледі-1
Қауіпті құбыластар,
экологиялы
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
https://www.educaplay.com/game/21872075-learning_resource.html
|
|
Жеке
жұмыс
Оқушыларға lumio
сайты арқылы «Географиялық диктант» береді. Қалып қойған сөзді
дұрыс тауып, дәптереріне
жазады
Жеке
жұмыс
Оқушыларға ДК
экраннан Ғ.А.Тоқмағамбетовтың жасанды интелектін көрсетіп, мәлім
береді. Жасанды интелект арқылы тапсырма береді, кестені
толтырады.
Еңбектері
|
Қызметтері
|
Зерттеу
аймағы
|
|
|
|
|
Тапсырманы әр оқушы
жеке орындап, дәптерге түсіреді, өз-өздерін
тексереді.
Оқушылар жасанды
интелектіні тыңдайды, Ғ.А. Тоқмағамбетов туралы мәлімет ала отырып,
кестені толтырады.
|
Дескриптор
Әр дұрыс жауапқа 1
бал
Таратпа парағы,
стикерлермен өз-өзін
бағалау
Таратпа парағы,
оқушылар өз-өзін бағалайды
Дискриптор: Дискриптор -3
Ғ.А.Тоқмағамбетовтың
еңбектерін біледі-1
Ғ.А.Тоқмағамбетовтың
қызметтерін жазады-1
Зерттеу аймағын
табады-1
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.Жұмыс дәптерлері.
https://lum.io/student/share/2af23662-0a33-4786-ba5c-e9962b35ca39
ДК экран,
презентация ,
Жасанды интелект
.
|
|
Қорытынды
тапсырма
«Word Waal» cайты
арқылы Қазақстанның ішкі суларын сәйкестендіру тапсырмасын
береді.

Оқушыларға QR код
арқылы БЖБ-2 тапсырмасын
береді
|
«Word Waal» cайты
арқылы Қазақстанның ішкі суларын сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды
Оқушыларға QR код
арқылы БЖБ-2 тапсырмасын
орындайды.
|
Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
Дискриптор
Тапсырманы орындайды
12-балл.
|
https://wordwall.net/ru/resource/39590584

|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Мұғалімге хат»
әдісі.
«Lumio» платформасы арқылы
оқушылар сабақта алған әсерін таңдап
жазады.
Үй
тапсырмасына
Қолдану және тану тапсырмалары
беріледі
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
«Lumio» платформасы арқылы
оқушылар сабақта алған әсерін коментарий
жазады.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|


|