Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:Қазақстан тарихы

Мектеп №52 негізгі мектеп

Мұғалiм: Дусимгалиева Майра Ракымжановна

Класс: 5 «ә» Оқушылар саны 20

Тақырып: Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

5.1А Қазақстандағы ежелгі адамдар өмірі


Оқу мақсаты

(оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;

5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Тасқа салынған суреттер арқылы ежелгі адамдардың діни наным-сенімдерін сипаттайды;

Смарт мақсат:

Барлық оқушылар: алғашқы адамдардың наным-сенімдерін атайды;

Басым көпшілігі:

Тамғалы шатқалындағы суреттерді сипаттайды;

Кейбір оқушылар: алғашқы адамдардың археологиялық ескерткіштерін анықтап, ерекшеліктерін сипаттайды.

Бағалау критерийі

Білім алушы:

Білу- Тастағы суреттер арқылы алғашқы адамдардың наным-сенімдерін біледі;

Түсіну- Жартастағы суреттердің маңызын түсінеді, негіздей алады.

Қолдану-тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «петроглиф» ұғымын қолдану

Анықтау-Ежелгі адамдардың діни наным-сенімдерін анықтайды.

Тілдік мақсат:

Оқылым-тапсырманы оқу барысында деректер мен мәтіндік материалдарды игереді;

Жазылым-тапсырманы орындау барысында дәптерге жазып отыру;

Айтылым-топтық жұмыс, мұғалімнің сұрақтарына жауап беру;

Тыңдалым-Тамғалы жартасындағы суреттерден видеоролик көрсетіледі.

Терминология: анимизм, тотемизм

Құндылықтарды дарыту:

- Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұттастығы

- «Мәңгілік Ел» Жалпыұлттық идеясының 5-ші құндылығы

«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»

Пәнаралық байланыс:

География, бейнелеу өнері,технология

Алдыңғы білім:

1.5А. Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру сәті.

Шарттық шеңбер құрып, бір-біріне доп лақтыру арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Оқушыларды сурет арқылы топқа бөлу.


1-топ Петроглиф

2-топ Археолог

3-топ Суретші


Сабақ басында:

«Тамғалы тас» деректі бейнематериалынан үзінді көрсетіңіз.

  • Алғашқы адамдар неліктен бұл суреттерді салды деп ойлайсыздар?

  • Олар қандай ойды білдіргісі келді?

Осы сұрақтардың аясында бүкілсыныптық талқылау ұйымдастырыңыз



Қазақстанның ежелгі аумақтық картасы

Кесте

Суреттер

Топта жұмыс істеуге арналған тапсырмалар

Сабақтың ортасы

Оқушылардан «петроглифтер», «пиктография», «тотемизм» ұғымдарының мағынасын сұралады.

Зерттеу сұрақтары

  • Петроглифтерде көбінесе кімдер, қандай көріністер бейнеленген?

  • Алғашқы адамдар суретті салу үшін қандай тәсілдерді қолданған?

  • Тастағы суреттер алғашқы адамдардың дүниетанымы туралы қандай ақпарат береді?


Топтық тапсырма

Суретшілер тобы: «Алғашқы адамдардың шаруашылығы» тақырыбында суретті хат жазуды тапсырамын. Тапсырманы орындау критерийлері:

1. Сөздерді қолданбай-ақ, мағынасын суреттер арқылы жеткізу.

2. Суретті хаттың мазмұны тақырыпты ашуы тиіс.

Суреттегі әрбір бейненің тиісті мағынасы болуы шарт.



Питроглифтер тобы: Мазмұнын анықтаңыз. Берілген суреттегі бейнелерге талдау жасаңыз.

1. Суреттегі бейнелерді ажыратып, 2-3 сөйлемнен тұратын сипаттама жасайды.

2.Жартастағы суреттер арқылы әңгіме құрастырады.





Археолог тобы: «Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі. Постер шығару.


Қалыптастырушы бағалау жұмысын ұсынамын.




Тамғалы шатқалы






















Мадақтама сөздер айту


























Топтар оқулық материалдарынан және қосымша мәліметтерден алған мәліметтерін қосып постер құрады.

Сабақтың соңы



Үй тапсырмасы. «Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері» тақырыбында буклет дайындау.


Кері байланыс


Маған ұнады......

Мен тілеймін......

Маған .......... қиын болды




Саралау


Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауы

Үй тапсырмасынан сұрақтар қою арқылы оқушыны ізденіске, шығармашылыққа баулиды.

Оқушылар өзара байланыс орнату үшін топтық, жұптық тапсырмалар, суретпен жұмыс және сұрақтар қою арқылы сараланып, мұғалім оқушы деңгейін анықтай алады

Қалыптастырушы бағалау әрбір сабақ барысында жүргізіледі. Бағалау парақшаларында әр тапсырманың дескрипторы көрсетіледі. Оқушылар дескрипторлар арқылы өздерін бағалайды, сонымен бірге мұғалім эксперт ретінде қалады.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау ережелерін ескеру. Сергіту сәтін өткізу.

Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңызба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктер/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
19.04.2018
5464
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі