Қазақстанның минералды ресурстарына баға беру. 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның минералды ресурстарына баға беру. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан аумағында кездесетін табиғат ресурстары, минералды ресурстарды пайданалануына қарай топтастыру жер, су және биологиялық байлықтар туралы білу . Табиғи ресурстарстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделейді. Қазақстанның табиғи ресурстық және экономикалық әлеуетінің маңыздылығын анықтап, өзара салыстыру арқылы баға беруге үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның минералды ресурстарына баға беру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.3.1.6 Қазақстанның минералды ресурстарына баға береді

Сабақтың мақсаты


Қазақстан аумағында кездесетін табиғат ресурстары, минералды ресурстарды пайданалануына қарай топтастыру жер, су және биологиялық байлықтар туралы білу .

Табиғи ресурстарстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделейді.

Қазақстанның табиғи ресурстық және экономикалық әлеуетінің маңыздылығын анықтап, өзара салыстыру арқылы баға беруге үйрену

Бағалау критерииі

Табиғи ресурстар мен минералдар ұғымына сипаттама береді.

Оқулық, карталар, кестелер арқылы Қазақстанның табиғи ресурстық және экономикалық әлеуетінің маңыздылығын анықтайды

Пайдалы қазбалар жинақтары арқылы Қазақстанның табиғи ресурстық және экономикалық әлеуетін өзара салыстыра алады

Пайдалы қазбалар жинақтары, атластар, қосымша материалдар арқылы Қазақстанның табиғи ресурстық және экономикалық әлеуетіне баға беруді үйренеді

Сабақтың кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдaсыру кeзeңі.

- Оқушылармен сәлемдесу

- Оқушыларды түгендеу

-Жағымды психологиялық ахуал тудыру

«Саусак» стратегиясын пайдалану оқушылардын көніл күйін анықтау

Үй тапсырмасын тексеру. «Өрмекші торы» арқылы жүзеге асырылады.

Бірдей түстер әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу.

Оқушыларға бейнеролик көрсетіліп тақырыпқа шығуды көздеймің.

Талқылау:

1. Қазақстанның солтүстігіне, орталығына, шығысына, оңтүстік және батысында қандай ресурстарға бай?

2. Отандық экономиканың маңызды салалары қандай ресурстар болып табылады?

3. Сіз отын-энергетикалық ресурстардың тұжырымдамасына қалай кірдіңіз деп ойлайсыз?

4. Минералдық ресурстардың қандай екі топқа бөлінеді?

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс












Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

Жұптық жұмыс

1) «Қазақстанның отын ресурстары» картасымен жұмыс істеу:

  1. оқулық мәтінін және атлас картасын пайдаланатын оқушылар «Қазақстанның көмір ресурстары» кестесін толтырады


Ресурс түрі

Қарағанды көмір алабы

Екібастұз көмір алабы

1.Таралу ауданы



2.Өндіру түрі



3.Көмір сапасы



4. Қоры



5. Көмірді қайда қолданады




b) Қазақстанның көмір ресурстарына баға беріңіз.


2) Топтарда жұмыс істеу.


Оқушылар 4 топқа бөлінеді:

1- Орал-Ембі алабы;

2- Маңғыстау алабы;

3-Оңтүстік Торғай алабы;

4-Жаңа-Өзен газ алабы;


Әр топ Қазақстанның тек бір мұнай-газ алабын зерттейді, сипаттамалық жоспарын қолданып А-3-ге постер немесе ақыл-ой картасын жасайды:

а) Географиялық орналасуы, ірі кен орындары;

б) өндіру тәсілі;

c) қоры жәе сапа;

г) Шикізатты өндіру немесе тасымалдау кезінде қандай қиындықтар туындайды?

e) Аймақтың экологиялық жағдайын жақсарту мәселелерін шешу жолдары.


3) Минералды ресурстар

Shape2 Shape1

Кенді Кенсіз

Shape4 Shape3



Атластағы картаны қолданып, кенді және кенсіз минералды ресурстарды анықтайды, осы ресурстарға 2-3 мысалын ұсынады. Ресурстарды адамның шаруашыллық қызметінде пайдалануын анықтайды: уран, асбест, фосфориттер.


1 - тапсырма «Кім жылдам» әдісі

Жекелей жұмыс

Қазақстанның минералдарының түрлерін және орналасу жерін кескін картаға салып жұмсалған қаражатты есепте

пайдалы

қазбалар

жалпы қоры


Қазақстандағы

халық саны


жан басына шаққанда үлесі

марганец








хром




вольфрам




Дескриптор Қазақстанның минералдарының түрлерін және орналасу жерін кескін картаға салады

Жұмсалған қаражатты есептейді

КБ « Үш Таяқ Әдісі»

Идея-оқушылар өз ойын айтады

Сұрақ- қызыл – түсінбегені

бойынша сұрақ қою.

Жауап- жасыл – дұрыс

жауаппен толықтыру.


2-тапсырма. Топтастыру әдісі

Жұптық жұмыс

Оқулықпен жұмыс

АShape5 нтропогендік кешендердің кең етек алуын себебін анықтап, топтастыра отырып, экологиялық проблема түрлерін саралау

Shape8 Shape6 Shape7

Shape9 Shape10





Дескриптор

Антропогендік кешендердің кен етек алуының себебің анықтайды

Антропогендік кешендердің кен етек алуының себебің топтастырады

Экологиялық проблеманы саралайды

КБ- БББ кестесі

3-тапсырма «Инфографика» әдісі Топтық жұмыс

.Еліміздің минералды қорын есептеп, диограмма

құрастырып, баға бер


Минералды ресурстар


жалпы қоры

пайдаланған қор

Мұнай



Уран



Мыс




Дескриптор:

Еліміздің минералды қорын есептей алады.

Еліміздің минералды қорына диограмма құрастыра алады .

Минералды қорына баға бере алады.

КБ-ауызша


Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі




Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Бағалау критерийлер

1.Ертегідегі негізгі кейіпкерлердің портретін жинақтайды.

2.Кейіпкердің образына қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды.

3.Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді

Дескрипторлар

1.Әр оқушы ертегіден өзіне тиісті кейіпкерлердің портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды.

2.Әр оқушы кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды











Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам



Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Ойтолғаныс

«3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет Кері байланыс

«3 минуттық үзіліс»

  1. Маған ұнады

  2. Маған қиындық туғызды

  3. Мен хабардар болдым

4.Мені таңқалдырды

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»

- Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2021
1908
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі