Қазақстанның пайдалы қазбалары. Минералды ресурстар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның пайдалы қазбалары. Минералды ресурстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтарын анықтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

82 «Дарын» мамандандырылған лицейі

Қысқа мерзімді жоспар

      Пәні География

Бөлім:

Литосфера

Мұғалімнің аты-жөні

Мұрат Қаныбек Рахманұлы

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның пайдалы қазбалары. Минералды ресурстар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.1.4 Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтарын анықтайды.

Сабақтың мақсаты

  • Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтарына талдау жүргізіп, картадан анықтайды.

Бағалау критерийлері



  • Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтарына жекелеген ресурс (мұнай, фосфорит, мыс) түрлері бойынша салыстырып, анализ жасау.

Ойлау дағдыларының деңгейі


ЖДД

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

___ мин

І. Минералдар коллекциясын ұсыныу арқылы тақырыпты анықтату үшін жетелеуші сұрақтар қояды.

1.Әлемге әйгілі «Шеврон», «Арселор Миттал», «Самсунг» компанияларын Қазақстанмен не байланыстырады?

2. Қазақстанда АЭС салудың қандай өзіндік артықшылықтары бар?

3. Еліміздің Алтай тауын қандай теңеумен атайды?

ІІ. «Не, қайда, қашан?» әдісі арқылы өткен үй тапсырмасынан сұрақтар қойылады.

1.Орогенез деген не?

2.Елімізде Орогенез қай аймақта жүрді?

3. Орогенез жүрген аймақтардың геологиялық дамуында қандай пайдалы қазбалар қалыптасты?



Сыныпты топқа бөлу үшін минералдардың қағазға жазылған формулаларын қиынды түрде ұсынады.


І. Тақырыпты анықтау үшін ұсынылған суреттер мен минералдар коллекциясын еліміздегі минералдардың қорымен байланыстыра отырып анықтайды.

ІІ. «Не, қайда, қашан?» әдісі арқылы өткен үй тапсырмасын қысқаша пысықтау мақсатында сұрақ-жауап арқылы қорытындылап, жаңа тақырыппен байланыстырып ашады.

ІІІ. Сынып оқушыларын топқа бөлу үшін минералдардың классификациясы бойынша «Жанатын, рудалы, рудасыз» пайдалы қазбалардың формулаларын ұсынылған қиындыны ерекшеліктері арқылы топтасады.









ҚБ:

Минералдар коллекциясы, карта








Сабақтың ортасы

--------- мин







  1. Әр топқа ұсынылған пайдалы қазбалардың геологиялық сипаттамасын анықтатып, талдату үшін арнайы критерийлер беріледі және АКТ мүмкіндігін пайдаланудың нұсқаулары беріледі.

Картографиялық әдіс

1.Қосымша ресурс түрлерін (планшет, нетбук немесе ноутбук) пайдалана отырып, геоақпараттық жүйенің көмегімен берілген пайдалы қазбалардың кен орындарын визуализациялайды.

І топ. Қашаған және Қаламқас кені.

ІІ топ. Қаратау мен Мұғалжардың фосфорит кен орындары.

ІІІ топ. Жезқазған және Балқаш мыс кені.

Үлгі:

Кен сипаттамасы

?

?

Геологиялық қоры



Құрамы



Қасиеті, сапасы



Таралу заңдылығы




Тапсырманың дескрипторлары:

Ұсынылған кен орындарды АКТ-ның (компьютерлік бағдарлама) мүмкіндіктері арқылы сипаттамаларын талдайды.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек

Планшет, нетбук немесе ноутбук, тақырыптық карта.










Сабақтың соңы

мин

Тақырыпты қорытындылау есебінде оқулық мәтіні, карта мен қосымша ресурс көздері ұсынылады.

PEST талдау әдісі

Оқулық мәтіні мен картаны және қосымша ресурс көздерін қолдана отырып бекіту тапсырмасын орындайды.

1.


2.Ел экономикасындағы минералды ресурстардың рөліне PEST талдау жүргізіп, нақты мысалдар мен дәйектер келтіреді.

Тапсырманың дескрипторлары:

1.

- Минералдардың шартты белгісінің атауын анықтайды;

- Минералдардың таралған орталықтарын номер арқылы сәйкестендіріп, картадан көрсетеді.

2. Берілген үлгі негізінде

Ел экономикасындағы минералды ресурстардың рөліне PEST талдау жүргізу.

Атлас, оқулық, АКТ ресурсы

Рефлексия мин

https://padlet.com/kanybekmurat79/me2825ir4x4cmjgz сілтемесі ұсынылып, 2-3 оқушының рефлексиясына кері байланыс беріледі





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.04.2024
418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі