Сабақ: «Қазақстаным – жүрегім,
Түркістаным
– тірегім!»
|
Мектеп: Қ.
Сәтбаев
|
Күні: 0.09.2018
ж.
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Әмір
Жанар
|
Сынып: 11
|
Қатысқаны:19
|
Қатыспағаны:
жоқ
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу
мақсаттары:
|
Қазақстандық даму бағытында
патриоттық үлгіде өздерін көрсете және өз еліне пайдалы бола
алатын, Жаңа Қазақстандық Патриотизмнің құндылықтары мен мұраттары
жүйесін иеленетін білім алушы-патриот тәрбиелеу. Сонымен қатар,
Түркістандық жастардың жаңа міндеттерін айқындай отырып, туған
жерге деген құрметі мен сүйіспеншілігін арттыру. Қоғамдық сананы
жаңғыртудағы білім салтанат құруына, бәсекеге қабілеттілігіне назар
аудару
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
|
Берілген тапсырмалар бойынша
өз беттерінше жұмыс
жасау
|
|
Оқушылар
көпшілігі орындай
алады:
|
|
Тақырып бойынша Қазақстандық
патриотизм мен азаматтық ұстаным туралы өз-ой пікірлерін пікірін
білдіру
|
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
|
Өз елін жақсы көру және қорғау
туралы
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
|
|
Тілдік дағдылар: айтылым,
жазылым, тыңдалым
|
|
Пәнге қатысты сөздік мен
терминдер:
|
|
Патриотизм, рухани жаңғыру,
жаһандық үдеріс
|
|
Диалог құруға арналған
пайдалы
тіркестер:
|
|
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Бірлескен жұмыста
оқушылардың бір-біріне деген сыйластығын арттырып, белсенді
әрекеттер арқылы белсенді азаматтық көзқарасты
тәрбиелеу
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Қазақстан тарихы, әдебиет,
география, өлкетану т.б. сабақтарда алған
білімдері
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интернет желісіндегі ақпаратты
қолданады
|
Алдыңғы
оқу
|
Қазақстан Республикасының
рәміздері, қалалары туралы т.б.
біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
1.Ынтымақтастыру атмосферасын
орнату.
Оқушылармен сәлемдесу.
Тақырыпты және мақсатын ашу үшін бейне материал
көрсету.
Миға шабуыл сұрақтары
қойылады:
1. Бүгінгі сабақ қандай
тақырыпта өрбиді деп
ойлайсыздар?
Отан – бұл
...
Патриот - бұл
...
Түркістан – бұл
...
|
Суреттер, буклеттер бейне
ролик, т.б
|
|
|
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Жаңа сабақ Тақырып
бойынша түсінік
беру.
«Мозайка» арқылы үш
топқа
бөлінеді:
1)
Астана
2)
Түркістан
3)
Отан
Отан дейміз кең-байтақ
астананы,
Жасыл жайлау, жаңа жол,
жас қаланы.
Отанның шеті де жоқ,
шегі де жоқ,
Ол бірақ өз үйіңнен
басталады.
- Біздің Отанымыз қалай
аталады?
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
- Қазақстан Республикасының президенті кім? - Президент деген кім?
Біздің еліміздің президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. Ал біздің
Отанымыз – Қазақстан Республикасы. Сан ғасырлар бойы ата -
бабаларымыз жерін жаудан қорғап, бүгінгі ұрпақ, бізге жеткізді.
Қазақстан жер көлемібойынша 9 орында тұр. Қазақстанда үлкен қалалар
көп. Олар: Алматы, Астана, Қарағанды, Шымкент, Көкшетау, Қостанай,
Ақтау, Павлодар, Ақтөбе, Тараз, Қызылорда, Өскемен, Семей,
Талдықорған. Бұлар – әдемі қалалар. Аталған қалаларда қазақтар,
ұрыстар, ұйғырлар, өзбектер, корейлер, украйндер және тағы басқа
ұлттардың өкілдері тұрады. Олар тату - тәтті, бірлікте өмір сүріп
жатыр.
(Осы кезде картамен жұмыс
жасату).
«Түркістан – киелі орындар
мекені» бейне материал
көрсету.
-
Балалар біз неліктен
«Түркістан – киелі орындар мекені» бейне үзікті көрдік деп
ойлайсыңдар?
-
Ия, балалар биыл ОҚО Түркістан
облысына ауыстырылды.
-
Яғни, Түркістан облыс
орталығына айналды.
Бейне үзіктен алған
әсерлері туралы ортаға
салу
1) Үш топ бойынша өлеңдер
оқу
2) Үш топ бойынша өз
топтарының аттарын
қорғау
3) Гүлді тілек айтып
жабыстыру
|
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
Мен
...................................................................таныстым
Маған
................................................................оңай
болған жоқ.
Мен
........................................................... қол
жеткіздім
Мен
.............................................................істей
алдым.
..........................................................болса
жақсы болар еді.
Менің
...........................................................есімде
қалды
Мен
..................................................................істеп
көремін
|
Смайликтер
|
Саралау – Оқушыларға
мейілінше көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға тапсырманы қалай
түсіндіресіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап
отырсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
денсаулық және
қауіпсіздік
АКТ-мен байланыс.
Құндылық-тармен
байланыс
(тәрбие
элементі)
|
Оқушыларды қолдау
мақсатында «Жарайсың!», «Өте жақсы!» деген сөздерді марапаттау
сөздерді
қолданамын.
Деңгейлік тапсырмалар
беремін
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалаймын
|
Сауат ашу, музыка
сабағы
Денені қыздыру және
әдістерді дұрыс қолдануды
ескерту.
Салауатты өмір салтын
насихаттау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
Бүгінгі сабақ тақырыбы бойынша
өте ұқыптылықпен өз міндеттерімді орындадым. Жоспарланған сабағымда
өз мақсатыма жеттім.
Оқушылар шапшаңдық пен
жауапкершілік керек екенін
түсінді.
Оқушыларда өте көңілді
атмосфера қалыптасып, жоғары деңгейде
өтті.
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты, сабақ өз дәрежесінде
өтті.
Уақыт тиімді
жұмсалды.
Жоспардағы белгіленген
регламентті ұстандым
Жоспарыма ендігі кездері
ақпараттық коммуникативтік технологияны (АКТ) енгізуді күшейтіп,
оқушыларға ролик арқылы
көрсетемін
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1: Оқушылар өз пікірлерін еркін
айта алды.
2: Сабақ барысында оқушылардың
құлшыныстары белсенді
болды
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1: .Жұптық жұмыс тапсырмаларын
пайдалансам
2: Критериалды бағалауды меңгеріп
қолдансам
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|