Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
10.2.2.3 -қазақтардың ру-тайпалық
құрылымының ерекшеліктерін ауызша тарихнама негізінде түсіндіру
(шежіре, генеалогиялық
аңыздар);
10.2.2.4 -қазақ
көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, туыстық
принциптердің және рулық құрылымның функционалдық маңызын
түсіндіру;
|
Сабақтың
басы
5 мин


10
мин
|
I. Ұйымдастыру
сәті.
1. Сәлемдесу,оқушыларды
түгендеу,оқу құралдарын сабаққа дайындығын
тексеру
2.Ынтымақтастыру атмосферасын
құру.
Топқа бөлу. Үш жүз арқылы
топқа бөлемін.
II.Тақырыпты
«Болжау» әдісі бойынша тақырыпты
ашу
-шежіре дегеніміз
не?
-тамыр нені
сипаттайды?
-неліктен жеті атаны білу
маңызды?
М. Сабақтың тақырыбы мақсаты мен
таныстырылады.
III. Үй тапсырмасын
сұрау
Жеке
жұмыс.«Wordwall» әдісі
«Wordwall» бағдарламасы арқылы сұрақтар
қойылады.
1.Ауызша не жазбаша ер адам
жаңынан санамалайтын туыстық қатынастар тізбегі қалай
аталады?
2.Қазақ ру тайпалары
біріктіріледі?
3.Ауызша тарих айту дәстүрі
қай кезде пайда
болды?
4. Шежіренің ең қысқа бөлігі
қалай аталады?
5. Шежірені
ұрпақтан ұрпаққа
жеткізушілер?
|
Оқушы топқа
бірігеді.
Ұлы
жүз
Орта
жүз
Кіші
жүз
Оқушылар өз
болжамдарын айтып талқылайды сұрақтарға жауап
береді.
«Wordwall» әдіс арқылы тақырыптық
викториналық
сұрақтарға жауап
береді.
|
Мұғалімнің кері байланысымен
жүзеге асады.
Дескриптор:
-cұрақтарға дұрыс жауап
береді
Бағалау
Tik- tok,
instagram-facebook
Белгілері
мен
бағалау
|
Оқулық,
дәптер
Бәйтерек ағаш
суреті

Оқулық
Интернет
ресурс
https://wordwall.net/ru/resource/25956434/%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B-%D2%9B%D0%BE%D2%93%D0%B0%D0%BC%D1%8B%D0%BD%D0%B4%D0%B0-%D1%80%D1%83-%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D2%9B%D2%B1%D1%80%D1%8B%D0%BB%D1%8B%D0%BC%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D2%9B%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%83%D1%8B
|
Сабақтың
ортасы

5мин

10 мин

10
мин
|
Балалар, зерттеуші-
ғалымдардың пікірі бойынша Алтын орда мемлекеті ыдыраған соң,
қазақтардың ру тайпалық құрылымы басталды дейді, ал кейбір
ғалымдардың пікірінше одан ертерек ру- тайпа аңыздары бойынша
басталды дейді..
IV. «Шағын дебат
ойыны»
Біздің санамызда рулық-
тайпалық құрылымға дұрыс/бұрыс деген пікірлер бар. Осы мәселені ашу
үшін алдарыңа + -
беремін.
«Жақтаушы»
- Қазақ халқының ру тайпалық
құрылымға бөлінгені дұрыс
дейді
«Даттаушы»
- Қазақ халқының ру тайпалық
құрылымға бөлінгені дұрыс емес
дейді.
V.(ТЖ) «SWOT, ПОПС»
әдісі бойынша талдау
жасайды
I
топ
Қазақ халқының ру тайпаларға
бөлінуі дұрыс деген топқа SWOT талдау
жасау
S- Күшті
жақтары
W- Әлсіз
жақтары
O- Мүмкіндіктер
T- Қауіп
қатер
II
топ
Қазақ халқының ру тайпаларға
бөлінуі дұрыс емес деген топқа ПОПС формуласына салып талдау
жасау
П- Менің
ойымша,
О- Себебі, мен оны былай
түсіндіремін,
П- Оны мына мысалдармен
дәлелдей аламын.
С- Осыған байланысты, мен
осындай қорытындыға
келемін...
III-
топ
Шығармашылық
жұмыс
Алаша хан туралы
аңыз
ЕБҚ.Тірек сөздердің мағынасын
айту
VII. (ЖЖ)Картамен
жұмыс.
Ұлы, Кіші және Орта жүз аумағы
белгілеп кескін картаға түсіру, жүздерге кіретін руларды таратып
айтып беру
|
Оқушылар берілген өз
білімдерін пайдаланып мұғалімнің сұрақтарына жауап
береді.
Оқушылар
ойларын тұжырымды дұрыс
жеткізе біледі
Қазақ халқының ру -тайпаларға
бөлінуі дұрыс SWOT талдау
жасайды
Қазақ халқының ру- тайпаларға
бөлінуі дұрыс емес деген топқа ПОПС формуласына салып талдау
жасайды.
Алаша хан туралы аңызды
баяндап береді
Оқушы тірек сөздерді
атайды
Оқушылар картаны қолдана
отырып
Ұлы жүз, Орта жүз, Кіші жүз
аумағын картаға түсіреді.
|
Бағалау
Tik- tok,
instagram-facebook
Белгілері
мен
бағалау
Топтар бір бірін
бағалайды
Дескриптор:
-қазақ халқының ру -тайпаларға
бөлінуі дұрыс деген SWOT
талдайды
- қазақ халқының ру-
тайпаларға бөлінуі дұрыс емес ПОПС формуласына салып
талдайды
|