Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    “Жамбыл” атындағы жалпы білім беретін мектебі

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері

    Күні:

    08.12.2023 ж

    Сынып: 10a

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.2.2.3 -қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктерін ауызша тарихнама негізінде түсіндіру (шежіре, генеалогиялық аңыздар);

    10.2.2.4 -қазақ көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, туыстық принциптердің және рулық құрылымның функционалдық маңызын түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    Тарихи деректер негізінде дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау

    Меңгерілген материал бойынша дәйекті қорытынды жасау

    Тарихи концепт

    Өзгеріс пен сабақтастық


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин















    10 мин


    I. Ұйымдастыру сәті.

    1. Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу,оқу құралдарын сабаққа дайындығын тексеру

    2.Ынтымақтастыру атмосферасын құру.

    Топқа бөлу. Үш жүз арқылы топқа бөлемін.

    II.Тақырыпты «Болжау» әдісі бойынша тақырыпты ашу

    -шежіре дегеніміз не?

    -тамыр нені сипаттайды?

    -неліктен жеті атаны білу маңызды?

    М. Сабақтың тақырыбы мақсаты мен таныстырылады.

    III. Үй тапсырмасын сұрау

    Жеке жұмыс.«Wordwall» әдісі

    «Wordwall» бағдарламасы арқылы сұрақтар қойылады.

    1.Ауызша не жазбаша ер адам жаңынан санамалайтын туыстық қатынастар тізбегі қалай аталады?

    2.Қазақ ру тайпалары біріктіріледі?

    3.Ауызша тарих айту дәстүрі қай кезде пайда болды?

    4. Шежіренің ең қысқа бөлігі қалай аталады?

    5. Шежірені ұрпақтан ұрпаққа жеткізушілер?



    Оқушы топқа бірігеді.


    Ұлы жүз

    Орта жүз

    Кіші жүз


    Оқушылар өз болжамдарын айтып талқылайды сұрақтарға жауап береді.



    «Wordwall» әдіс арқылы тақырыптық викториналық

    сұрақтарға жауап береді.







    Мұғалімнің кері байланысымен жүзеге асады.














    Дескриптор:


    -cұрақтарға дұрыс жауап береді


    Бағалау


    Tik- tok, instagram-facebook

    Белгілері

    мен бағалау

    Оқулық, дәптер




    Бәйтерек ағаш суреті


    Оқулық


    Интернет ресурс

    https://wordwall.net/ru/resource/25956434/%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B-%D2%9B%D0%BE%D2%93%D0%B0%D0%BC%D1%8B%D0%BD%D0%B4%D0%B0-%D1%80%D1%83-%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D2%9B%D2%B1%D1%80%D1%8B%D0%BB%D1%8B%D0%BC%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D2%9B%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%83%D1%8B

    Сабақтың ортасы


    5мин
















    10 мин
































    10 мин











    Балалар, зерттеуші- ғалымдардың пікірі бойынша Алтын орда мемлекеті ыдыраған соң, қазақтардың ру тайпалық құрылымы басталды дейді, ал кейбір ғалымдардың пікірінше одан ертерек ру- тайпа аңыздары бойынша басталды дейді..


    IV. «Шағын дебат ойыны»

    Біздің санамызда рулық- тайпалық құрылымға дұрыс/бұрыс деген пікірлер бар. Осы мәселені ашу үшін алдарыңа + - беремін.

    «Жақтаушы» - Қазақ халқының ру тайпалық құрылымға бөлінгені дұрыс дейді

    «Даттаушы» - Қазақ халқының ру тайпалық құрылымға бөлінгені дұрыс емес дейді.


    V.(ТЖ) «SWOT, ПОПС» әдісі бойынша талдау жасайды

    I топ

    Қазақ халқының ру тайпаларға бөлінуі дұрыс деген топқа SWOT талдау жасау

    S- Күшті жақтары

    W- Әлсіз жақтары

    O- Мүмкіндіктер

    T- Қауіп қатер


    II топ

    Қазақ халқының ру тайпаларға бөлінуі дұрыс емес деген топқа ПОПС формуласына салып талдау жасау

    П- Менің ойымша,

    О- Себебі, мен оны былай түсіндіремін,

    П- Оны мына мысалдармен дәлелдей аламын.

    С- Осыған байланысты, мен осындай қорытындыға келемін...


    III- топ

    Шығармашылық жұмыс

    Алаша хан туралы аңыз



    ЕБҚ.Тірек сөздердің мағынасын айту




    VII. (ЖЖ)Картамен жұмыс.

    Ұлы, Кіші және Орта жүз аумағы белгілеп кескін картаға түсіру, жүздерге кіретін руларды таратып айтып беру


    Оқушылар берілген өз білімдерін пайдаланып мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.




    Оқушылар ойларын тұжырымды дұрыс жеткізе біледі







    Қазақ халқының ру -тайпаларға бөлінуі дұрыс SWOT талдау жасайды

    Қазақ халқының ру- тайпаларға бөлінуі дұрыс емес деген топқа ПОПС формуласына салып талдау жасайды.









    Алаша хан туралы аңызды баяндап береді




    Оқушы тірек сөздерді атайды




    Оқушылар картаны қолдана отырып

    Ұлы жүз, Орта жүз, Кіші жүз аумағын картаға түсіреді.









    Бағалау


    Tik- tok, instagram-facebook

    Белгілері

    мен бағалау


    Топтар бір бірін бағалайды




    Дескриптор:


    -қазақ халқының ру -тайпаларға бөлінуі дұрыс деген SWOT талдайды

    - қазақ халқының ру- тайпаларға бөлінуі дұрыс емес ПОПС формуласына салып талдайды



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арапбаева Гүлсая Қалубайқызы
    02 Сәуір 2024
    407
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақтардың ру тайпалық құрылымының ерекшеліктері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақтардың ру тайпалық құрылымының ерекшеліктері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    “Жамбыл” атындағы жалпы білім беретін мектебі

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері

    Күні:

    08.12.2023 ж

    Сынып: 10a

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.2.2.3 -қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктерін ауызша тарихнама негізінде түсіндіру (шежіре, генеалогиялық аңыздар);

    10.2.2.4 -қазақ көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, туыстық принциптердің және рулық құрылымның функционалдық маңызын түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    Тарихи деректер негізінде дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау

    Меңгерілген материал бойынша дәйекті қорытынды жасау

    Тарихи концепт

    Өзгеріс пен сабақтастық


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин















    10 мин


    I. Ұйымдастыру сәті.

    1. Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу,оқу құралдарын сабаққа дайындығын тексеру

    2.Ынтымақтастыру атмосферасын құру.

    Топқа бөлу. Үш жүз арқылы топқа бөлемін.

    II.Тақырыпты «Болжау» әдісі бойынша тақырыпты ашу

    -шежіре дегеніміз не?

    -тамыр нені сипаттайды?

    -неліктен жеті атаны білу маңызды?

    М. Сабақтың тақырыбы мақсаты мен таныстырылады.

    III. Үй тапсырмасын сұрау

    Жеке жұмыс.«Wordwall» әдісі

    «Wordwall» бағдарламасы арқылы сұрақтар қойылады.

    1.Ауызша не жазбаша ер адам жаңынан санамалайтын туыстық қатынастар тізбегі қалай аталады?

    2.Қазақ ру тайпалары біріктіріледі?

    3.Ауызша тарих айту дәстүрі қай кезде пайда болды?

    4. Шежіренің ең қысқа бөлігі қалай аталады?

    5. Шежірені ұрпақтан ұрпаққа жеткізушілер?



    Оқушы топқа бірігеді.


    Ұлы жүз

    Орта жүз

    Кіші жүз


    Оқушылар өз болжамдарын айтып талқылайды сұрақтарға жауап береді.



    «Wordwall» әдіс арқылы тақырыптық викториналық

    сұрақтарға жауап береді.







    Мұғалімнің кері байланысымен жүзеге асады.














    Дескриптор:


    -cұрақтарға дұрыс жауап береді


    Бағалау


    Tik- tok, instagram-facebook

    Белгілері

    мен бағалау

    Оқулық, дәптер




    Бәйтерек ағаш суреті


    Оқулық


    Интернет ресурс

    https://wordwall.net/ru/resource/25956434/%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B-%D2%9B%D0%BE%D2%93%D0%B0%D0%BC%D1%8B%D0%BD%D0%B4%D0%B0-%D1%80%D1%83-%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D2%9B%D2%B1%D1%80%D1%8B%D0%BB%D1%8B%D0%BC%D0%BD%D1%8B%D2%A3-%D2%9B%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%83%D1%8B

    Сабақтың ортасы


    5мин
















    10 мин
































    10 мин











    Балалар, зерттеуші- ғалымдардың пікірі бойынша Алтын орда мемлекеті ыдыраған соң, қазақтардың ру тайпалық құрылымы басталды дейді, ал кейбір ғалымдардың пікірінше одан ертерек ру- тайпа аңыздары бойынша басталды дейді..


    IV. «Шағын дебат ойыны»

    Біздің санамызда рулық- тайпалық құрылымға дұрыс/бұрыс деген пікірлер бар. Осы мәселені ашу үшін алдарыңа + - беремін.

    «Жақтаушы» - Қазақ халқының ру тайпалық құрылымға бөлінгені дұрыс дейді

    «Даттаушы» - Қазақ халқының ру тайпалық құрылымға бөлінгені дұрыс емес дейді.


    V.(ТЖ) «SWOT, ПОПС» әдісі бойынша талдау жасайды

    I топ

    Қазақ халқының ру тайпаларға бөлінуі дұрыс деген топқа SWOT талдау жасау

    S- Күшті жақтары

    W- Әлсіз жақтары

    O- Мүмкіндіктер

    T- Қауіп қатер


    II топ

    Қазақ халқының ру тайпаларға бөлінуі дұрыс емес деген топқа ПОПС формуласына салып талдау жасау

    П- Менің ойымша,

    О- Себебі, мен оны былай түсіндіремін,

    П- Оны мына мысалдармен дәлелдей аламын.

    С- Осыған байланысты, мен осындай қорытындыға келемін...


    III- топ

    Шығармашылық жұмыс

    Алаша хан туралы аңыз



    ЕБҚ.Тірек сөздердің мағынасын айту




    VII. (ЖЖ)Картамен жұмыс.

    Ұлы, Кіші және Орта жүз аумағы белгілеп кескін картаға түсіру, жүздерге кіретін руларды таратып айтып беру


    Оқушылар берілген өз білімдерін пайдаланып мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.




    Оқушылар ойларын тұжырымды дұрыс жеткізе біледі







    Қазақ халқының ру -тайпаларға бөлінуі дұрыс SWOT талдау жасайды

    Қазақ халқының ру- тайпаларға бөлінуі дұрыс емес деген топқа ПОПС формуласына салып талдау жасайды.









    Алаша хан туралы аңызды баяндап береді




    Оқушы тірек сөздерді атайды




    Оқушылар картаны қолдана отырып

    Ұлы жүз, Орта жүз, Кіші жүз аумағын картаға түсіреді.









    Бағалау


    Tik- tok, instagram-facebook

    Белгілері

    мен бағалау


    Топтар бір бірін бағалайды




    Дескриптор:


    -қазақ халқының ру -тайпаларға бөлінуі дұрыс деген SWOT талдайды

    - қазақ халқының ру- тайпаларға бөлінуі дұрыс емес ПОПС формуласына салып талдайды



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 10 сынып
    02.04.2024
    407
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арапбаева Гүлсая Қалубайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации