Ұйымдастыру
5 мин
8
мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Бес асыл іс, бес
дұшпан
Топқа
бөлу Абай атаның төрт мезгілге
арналған өлеңдерін жалғастыра айту арқылы
жүреді
1-топ
Қыс
2-топ
Көктем
3-Жаз
4-Күз
Жұмыс ережесін
келісу
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты, дәл жауап
береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып,
жақсы баға аламыз!
Өткен тақырыпқа
шолу Ғафу Қайырбековтің «Алғашқы
қоңырау» өлеңін топ бойынша сұрау.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы
өткен білімді еске түсіру
-Біз қандай ойшыл,
ғұламамен таныстық?
-Әбу Насыр әл Фараби
қандай тілдерді білген?
-Қазақ батырлары
неліктен атқа қонған?
-Үш жүздің басын құраған
кім?
-Кел, балалар оқылық деген
өлеңді кім жазған?
-«Қазақ даласының
алғашқы ұстазы» дегенді қалай
түсінесің?
-Осы тақырыптардың бәрін
біз қай бөлімде өтіп жатырмыз?
Жаңа
тақырыпты ашу Ребус шешу арқылы сабақтың тақырыбын
жариялау.
«Галерея» әдісі бойынша «Бұрыннан білемін, жаңа мәлімет»
кестесімен жұмыс.
Тыңдалым
|
Топқа
бірігеді.
Өлеңнің келесі жолдарын
жалғастыр
ған оқушылар бір тоқа
бірігеді
Жұмыс ережесін еске
түсіреді.
Өлеңді топ мүшелері мәнерлеп
тізбектей оқиды және мазмұнын қарасөзбен
айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар ребус шешіп,
тақырыпты анықтайды.
Галереяны шарлап кестені
стикерлерге жазылған бұрынғы білетін мәліметтерін
қыстырады.
|
«Ауызша мадақтау» әдісімен
бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп
оқиды;
Мазмұнын түсіндіріп
айтады;
Өлеңнің авторы туралы
біледі.
Дескриптор:
Ребусті
шеше алады;
Бұрынғы білімдерін еске
түсіреді;
|
|
|
Жаңа
білім
10
мин
2 мин
10
мин
Бекіту
10мин
Кері
байланыс
5 мин
|
Мұғалімнің
түсіндірмесі:Қазақтың бас ақыны-Абай(шын
аты -Ибрахим)Құнанбаев. Одан асқан біз білетін ақын болған
жоқ.
Сөздің шырайлы, ажарлы болуына
ойдың шеберлігі керек.
Ұнамды, орынды болуына
шыншылдық керек.
Мағыналы, маңызды болуына
білім керек.
Абайда осы үшеуі де
болған.
Ахмет
Байтұрсынұлы
Автор туралы мәлімет:Мұхтар
Әуезов (1897–1961) қазіргі
Шығыс Қазақстан облысы Абай
ауда -
нында туған. Балаларға арнап
«Көк-
серек» және т.б. шығармалар
жазған.
Мұхтар Әуезов Абай туралы
«Абай жолы» роман-эпопея-
сын жазған. Онда Абайдың бүкіл
өмір жолы: балалық, ере-
сек шағы, шығармашылығы, сол
кездегі қазақтың тұрмысы
баяндалған.
М. Әуезов Абай туралы:
«...Қазақ халқына халықтығын
жоғалтпайтын өшпес белгі
орнатты», – деп жазды.
«Болжау» әдісі бойынша
суретпен жұмыс. Диалог құрастыру
-Суретте кімдер бейнеленген деп
ойлайсыңдар? Әжесі мен немересі арасында диалог
құрастыру.
Оқылым
Оқулықпен
жұмыс. М.Әуезовтің «Бала Абай»
әңгімесі оқылады.
а)Іштей оқу (инцерт әдісі
бойынша түсініксіз сөздерді түртіп алу)
Сөздікпен
жұмыс.
Әуезде-алғашқыда
Қажымай-шаршамай
Ынтыға-қызыға
ә)мәтінді бөліктерге бөлу
(басы,ортасы,соңы)
б)бөліктерге ат
қою
Топтық
жұмыс «Сұрақ сізден, жауап бізден
әдісі бойынша»
1-топ бірінші бөлім бойынша
сұрақ құрастырады.
2-топ екінші бөлім бойынша
сұрақ құрастырады.
3-топ үшінші бөлім бойынша
сұрақ құрастырады.
4-топ мәтінді тұтастай
мазмұндайды
Жазылым: Жұптық
жұмыс
Абайдың аналарының атын тауып
жазу.
Шешесінің
аты-
Әжесінің
аты-
Сергіту
сәтінде «Желсіз түнде жарық ай»
музыкамен сүйемелдене отырып
ҚБ тапсырмасы Жеке
жұмыс
Қорытынды бекіту
сұрақтары сөзжұмбақ«Абай
жолы»
-
Мәтін қалай
аталады?
-
Кімнің жасы он үшке толған
еді?
-
Абайдың әжесі әңгімесін қалай
бастап еді?
-
Абай қайдан көп шықпайтын
еді?
-
Абайға әңгімені кім көп айтушы
еді?
-
Биыл әсіресе Абайдың несі
өскен?
-
Абайдың анасының аты
?
-
Абай әжесінің әңгімесін қалай
тыңдайтын?
|
Жаңа мәліметті тыңдап,
түсінеді.
Бір-біріне сұрақ қойып, жауап
алады.
Оқушылар мәтінді іштей түсініп
оқиды және түсініксіз сөздерді түртіп алады және дәптерге жазып
қояды.
Мәтін бөліктеріне ат
қояды.
Бөлімдер бойынша сұрақ
құрастырады және келесі топ жауап береді.
Мәтіннен тауып жазып,
бір-бірін тексереді.
Музыка әуенімен әнді
айтады.
Какарточка ҚБ тапсырмаларын
орындайды
Кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор:
Автор туралы мәліметпен
танысады;
Абай туралы естеліктермен
танысады;
Дескриптор:
«Сұрақ сізден, жауап бізден
әдісі бойынша»
-
Оқушылар сұрақты жүйелі түрде
құрастыра алады;
-
Сұрақтарға нақты жауап бере
алады;
-
Мәтінді бөліктер бойынша тұтас
мазмұндай алады.
Дескриптор:
Анасының атын тауып
жазады,
Әжесінің атын тауып
жазады;
Дескриптор:
Бекіту сұрақтарына
жауап береді.
|
презентация
дәптер
Оқулық
Дәптер
Аудио
Интерактивті
тақта
карточка
Сттикер
кесте
|
|