Материалдар / Қазақтың дастарқаны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақтың дастарқаны

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
1001
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы:

8-бөлім: Қазақ халқының әдет- ғұрыптары мен салт- дәстүрлері

Мектеп: Г.Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:

Ешанкулова Сәуле

Күні:

Сыныбы: 6


Қатысқандар:


Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

Қазақтың дастарқаны


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу

6.ӘТН4/3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Сабақ мақсаты


«Қазақтың дастарқаны» тақырыбындағы коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу.

Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.



Бағалау критерийі

  1. Диалогте, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдап, ойын анық жеткізеді.

  2. Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестерін орынды қолданады.

  3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады.

4 . Мәнмәтін аясында синонимдік қатарларын түрлендіреді.


Құндылықтарға баулу

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, этнография

Алдыңғы оқу

5- сыныпта қазақ халқының әдет- ғұрыптары мен салт- дәстүрлері туралы мәлімет берілген

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

















Сабақтың ортасы



5 минут






















6 минут





















































7 минут

Психологиялық ахуал орнату.

«Әткеншек» әдісі арқылы үй тапсырмасымен жұмыс.

«Жасырын сурет» әдісі.
1. Таңғы асқа не жейсің?
2. Сүйікті тағамың?
5. Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесің
6. Қазақтың қандай ұлттық тағамы ұнайды?
Сонымен,
экранда сабақтың тақырыбы мен мақсаты жазылған қазақ дастарқаны суреті ашылады.

Яғни, бұл - бүгінгі сабақтың тақырыбы- Қазақтың дастарханы...

-Ресми стилге тән қандай сөздер мен сөз

тіркестерді білесіңдер?

- Ауызекі сөйлеу стиліндегі сөздер мен сөз тіркестерінен айырмашылығы неде?

- ұлттық дәстүр, ұлттық бренд ұғымын қалай түсінесіңдер?




Тыңдалым алды тапсырма


1 - тапсырма.

С.

Бейнеролик «Дәстүр мен дастархан» online-videos.ru17 марта








- Өзің қонаққа барғанды ма, әлде күткенді жақсы көресің бе?

- Қазақтың қандай ұлттық дәстүрлерін білесіңдер?

- Ғасырдан ғасырға ұласып келе жатқан дәстүрлі қонақжайлылығы хақында не білесің?

Дескриптор:

-Жетелеуші сұрақтарға жауап береді.

-Дұрыс жауап ортада талқыланады.

ҚБ: Кімнің жауабы ерекше? Мұғалімнің бағалауы

Тыңдалым тапсырмасы

2- тапсырма

Мұқият тыңдап отырып, сұрақтарға жауап бер.Ресми сөздер мен тіркестерін, терминдерді орынды қолданып шағын диалогке қатыс. Ойыңды анық жеткіз.

Ресми сөздер мен тіркестері:

Дәстүрлі мейрам, наурыз мейрамы, т.б.

ТЖ«Үш қадамды сұхбат» АВС стратегиясы: (оқушылар 3-тен жұмыс жасайды)

А: айтушы (Мен қазір айтайын дегенім _______)

В: тыңдаушы ( Негізгі ойды түртіп отырады)

С: бақылаушы (Бақылап отырады) (ролдер ауысады)

  1. Дастархан басында сақталатын қандай ырым-тыйымдарды білесің?

  2. Қазақ дастарқанына қатысты айтылатын қандай әндерді білесің?

  3. Қазақтың дәстүрді мерекесіне қатысты қандай әндерді білесің?

  4. Кім орындайды?

Асқа қатысты қандай мақал–мәтелдердерді білесің? т.б.

  1. Ықтимал жауаптар:
    1. Нандыбірқолменсындыруғаболмайды.
    2. Ас ішіпболғансоң «тойдым» деугеболмайды, «қанағат» деукерек
    3. Қонаққасынықыдыспен ас беругеболмайды.
    4. Дәмдітабақтыңортасынан алма, өзалдыңнаналып же.
    5. Тамақүстіненаттамайды
    Дастарқанбасындағыдәстүрлер
    1. Үйгекелгенадамдарғадәмтаттырмайшығармайды / ауыз тиіңіз
    2. Төргешығыңыз / төрлетіңіз / жоғарлатыңыз.
    3. Шайішіңіз, дастарқанғакеліңіз.
    4. Дастарқанбасындаадамдаржасынақарайотырады.
    5. Астан кейін дастарқанбасындағы еңүлкен, құрметтіадамасқа бата береді
    Ас ішутәртібіне қатысты қандай
    1. Қолжумай, астыішпейді.
    2. Аузындатамақтұрғандасөйлемейді
    3. Дастарқанбасындаәдепсізсөйлемейді
    4Асты асықпай, әбденшайнапжұтукерек
    5. Тамақ ішіпотырып, кітапоқуға, теледидаркөругеболмайды.

  2. 1. Ас атасынан, нанатасы – дән
    2. Ететке, сорпабетке
    3. Ас иесіментәтті, тағамыменжақсы
    4. Ас қадірінтоқбілмейді
    5Ас – адамныңарқауы

Дескриптор:

- Сұрақтарға жауап береді

- Ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, шағын диалогке қатысады.

- Ойын анық жеткізеді.

  1. ҚБ: Критерийлер арқылы жұптық бағалау


Тыңдалымнанкейінгі тапсырма:

Стиль түрлерін және жанрлық ерекшеліктерін салыстыр.

Ресми стиль

Ұқсастығы

Публицистикалық стиль

Өмірбаян


Өмірдерек






Дискриптор:

-Стиль түрлерін ажыратады;

-Жанрлық ерекшеліктері мен ұқсастықтарын салыстырады.


Рөлдер бойынша саралау,

Диалог бойынша саралау,

«Үш қадамды сұхбат» АВС стратегиясы: (оқушылар 3-тен жұмыс жасайды)

А: айтушы (Мен қазір айтайын дегенім _______)

В: тыңдаушы ( Негізгі ойды түртіп отырады)

С: бақылаушы (Бақылап отырады) (ролдер ауысады)




Қазақ тілі «Арман ПВ» баспасы Астана








Бейнеролик

С. Кенжеахметов

«Жиған терген»



online-videos.ru17 марта






















Ресми-іскерлік тіл:

Қазақша-Орысша

Тіркесімдер сөздігі

Алматы- 2005ж


8 минут































4 минут


ӘТН4/3.

Үстеудің мағыналық түрлерін тауып жаз. Синонимдік қатарларын көрсет. Мысал келтір.


Үстеудің мағыналық түрлері

Синонимдік қатары

Мысал келтіру


Ақырын (баяу)



Таяуда (Жуықта)



Әдейі

(арнайы)















Дескриптор

- Мәтіннен үстеу сөздерді табады..

-Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады.

- Үстеулердің синонимдік қатарларын түрлендіріп орынды қолданады.

- Мысалдар келтіреді.

ҚБ: «Көршіңді тексер». Критерийлер арқылы слайдтағы дұрыс жауаптармен сәйкестендіру

Саралау тапсырмасы:

Талантты, дарынды оқушыларға: (жеке қолдау көрсету) Тапсырма бойынша

Үстеулердің синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдана отырып шағын диалогтық мәтін құрастырады.

Көпірше:

Қабілеті әртүрлі оқушыларға:

қашан? қашаннан?

қайда? қайдан?

қалай? қайтіп?

Қанша? Қаншама?

Қалай? Қандай?

Не мақсатпен?

Не себепті?

 

Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға:

Мезгіл үстеу – іс- әрекеттің, қимылдың мезгілін, мерзімін білдіреді.

қашан? қашаннан?


Мекен үстеу- іс- әрекеттің, қимылдың болу орнын, бағытын білдіреді.

қайда? қайдан?


Күшейткіш- заттың сынын немесе қимылдың, іс әрекеттің белгісін я сапасын күшейтіп, немесе солғындатып көрсетеді.

қалай? қайтіп?


Сын-қимыл

Мөлшер

Мақсат

Себеп-салдар



С.Бизақов

Қазақ тілінің синонимдер сөздігі-

Алматы «Арыс» баспасы, 2007ж















Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут








«Серпер» әдісі арқылы талқылау сұрақтары

Сонымен, қалай ойлайсыздар ? Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына қол жеткіздік деп айта аламыз ба?т.б.




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Рөлдер бойынша саралау ,

Диалог бойынша саралау,

«Үш қадамды сұхбат» АВС стратегиясы: (оқушылар 3-тен жұмыс жасайды)

А: айтушы (Мен қазір айтайын дегенім _______)

В: тыңдаушы ( Негізгі ойды түртіп отырады)

С: бақылаушы (Бақылап отырады) (ролдер ауысады)

Саралау тапсырмасы:

Талантты, дарынды оқушыларға: (жеке қолдау көрсету) Тапсырма бойынша

Үстеулердің синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдана отырып шағын диалогтық мәтін құрастырады.

Көпірше:

Қабілеті әртүрлі оқушыларға:

қашан? қашаннан?

қайда? қайдан?

қалай? қайтіп?

Қанша? Қаншама?

Қалай? Қандай?

Не мақсатпен?

Не себепті?

Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға:

Мезгіл үстеу – іс- әрекеттің, қимылдың мезгілін, мерзімін білдіреді.

Мекен үстеу- іс- әрекеттің, қимылдың болу орнын, бағытын білдіреді.

Күшейткіш- заттың сынын немесе қимылдың, іс әрекеттің белгісін я сапасын күшейтіп, немесе солғындатып көрсетеді.

Сын-қимыл

Мөлшер

Мақсат

Себеп-салдар



Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенінтексеруді

Қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

Қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс













ҚБ. Бірін-бірі бағалау. Критерийлер арқылы жұптық бағалау. Кімнің жауабы ерекше? Мұғалімнің бағалауы


Әдебиет, бейнелеу өнері Пəнаралық байланыс.АКТ-да интербелсенді тақтаны пайдалануда қауіпсіздік ережелерге сүйендім.


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

Қандайболды?

Мен жоспарлаған

Саралаушаралары

Тиімдіболдыма?

Мен берілген

Уақытішінде

Үлгердімбе? Мен

Өзжоспарыма

Қандайтүзетулер

Енгіздімжəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

Жетілдіругекөмектесетінінбілдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!