Психологиялық ахуал
орнату.
«Әткеншек»
әдісі арқылы үй тапсырмасымен
жұмыс.
«Жасырын
сурет» әдісі.
1. Таңғы асқа не жейсің?
2. Сүйікті тағамың?
5. Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесің
6. Қазақтың қандай ұлттық тағамы ұнайды?
Сонымен, экранда сабақтың тақырыбы мен
мақсаты жазылған қазақ дастарқаны суреті
ашылады.
Яғни, бұл - бүгінгі сабақтың
тақырыбы- Қазақтың
дастарханы...
-Ресми стилге тән қандай
сөздер мен сөз
тіркестерді
білесіңдер?
- Ауызекі сөйлеу стиліндегі
сөздер мен сөз тіркестерінен айырмашылығы
неде?
- ұлттық дәстүр, ұлттық
бренд ұғымын қалай түсінесіңдер?
Тыңдалым алды
тапсырма
1 -
тапсырма.
С.
Бейнеролик
«Дәстүр мен
дастархан» online-videos.ru17
марта
- Өзің қонаққа барғанды
ма, әлде күткенді жақсы көресің
бе?
- Қазақтың қандай ұлттық дәстүрлерін
білесіңдер?
- Ғасырдан ғасырға ұласып келе жатқан дәстүрлі
қонақжайлылығы хақында не білесің? Дескриптор:
-Жетелеуші сұрақтарға
жауап береді.
-Дұрыс жауап ортада
талқыланады.
ҚБ: Кімнің жауабы
ерекше? Мұғалімнің бағалауы
Тыңдалым
тапсырмасы
2-
тапсырма
Мұқият тыңдап
отырып, сұрақтарға жауап бер.Ресми сөздер мен тіркестерін,
терминдерді орынды қолданып шағын диалогке қатыс. Ойыңды анық
жеткіз.
Ресми сөздер мен
тіркестері:
Дәстүрлі мейрам, наурыз
мейрамы, т.б.
ТЖ«Үш қадамды
сұхбат» АВС
стратегиясы: (оқушылар 3-тен жұмыс
жасайды)
А: айтушы (Мен қазір
айтайын дегенім _______)
В: тыңдаушы ( Негізгі
ойды түртіп отырады)
С: бақылаушы (Бақылап
отырады) (ролдер ауысады)
-
Дастархан басында сақталатын қандай ырым-тыйымдарды
білесің?
-
Қазақ
дастарқанына қатысты айтылатын қандай әндерді
білесің?
-
Қазақтың дәстүрді
мерекесіне қатысты қандай әндерді
білесің?
-
Кім
орындайды?
Асқа қатысты қандай мақал–мәтелдердерді білесің?
т.б.
-
Ықтимал жауаптар:
1. Нандыбірқолменсындыруғаболмайды.
2. Ас ішіпболғансоң «тойдым» деугеболмайды, «қанағат» деукерек
3. Қонаққасынықыдыспен ас беругеболмайды.
4. Дәмдітабақтыңортасынан алма, өзалдыңнаналып же.
5. Тамақүстіненаттамайды Дастарқанбасындағыдәстүрлер
1. Үйгекелгенадамдарғадәмтаттырмайшығармайды / ауыз тиіңіз
2. Төргешығыңыз / төрлетіңіз / жоғарлатыңыз.
3. Шайішіңіз, дастарқанғакеліңіз.
4. Дастарқанбасындаадамдаржасынақарайотырады.
5. Астан кейін дастарқанбасындағы еңүлкен, құрметтіадамасқа бата
береді Ас ішутәртібіне
қатысты қандай
1. Қолжумай, астыішпейді.
2. Аузындатамақтұрғандасөйлемейді
3. Дастарқанбасындаәдепсізсөйлемейді
4Асты асықпай, әбденшайнапжұтукерек
5. Тамақ ішіпотырып, кітапоқуға,
теледидаркөругеболмайды.
-
1. Ас атасынан, нанатасы – дән
2. Ететке, сорпабетке
3. Ас иесіментәтті, тағамыменжақсы
4. Ас қадірінтоқбілмейді
5Ас – адамныңарқауы
Дескриптор:
- Сұрақтарға жауап береді
- Ресми сөздер мен тіркестер,
дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, шағын диалогке
қатысады.
- Ойын анық
жеткізеді.
-
ҚБ: Критерийлер
арқылы жұптық бағалау
Тыңдалымнанкейінгі
тапсырма:
Стиль түрлерін және жанрлық
ерекшеліктерін
салыстыр.
Ресми
стиль
|
Ұқсастығы
|
Публицистикалық
стиль
|
Өмірбаян
|
|
Өмірдерек
|
|
|
|
Дискриптор:
-Стиль түрлерін
ажыратады;
-Жанрлық ерекшеліктері мен
ұқсастықтарын
салыстырады.
Рөлдер бойынша
саралау,
Диалог бойынша
саралау,
«Үш қадамды
сұхбат» АВС
стратегиясы: (оқушылар 3-тен жұмыс
жасайды)
А:
айтушы (Мен қазір айтайын дегенім
_______)
В:
тыңдаушы (
Негізгі ойды түртіп отырады)
С:
бақылаушы (Бақылап отырады) (ролдер
ауысады)
|