Басы
7
минут
|
Сәлемдесу. Психологиялық
ахуал
«Ақ пейілді
жүрекпен»
Үй жұмысы
«Кофе таяқшылары» 6
тапсырма
Орындау
барысы: әр оқушы өткен тақырып бойынша кофе
таяқшыларына жазылған кофе ішетін стақанынан бір сұрақты таңдап
алады. 7 секунд ойланып, таңдап алған сұраққа толық
жауап береді.
-
Қазіргі қазақ музыкасының дамуыны көңілің
тола ма?
-
Музыкада қай ағымды
ұнатасың?
-
Қазақ әншілерінен кімдерді ерекше атай
аласың?
-
15 ғасырда өмір сүрген қазақ музыка өнерінің
дүлділ
өкілдері?
-
«Маған бүкіл қазақ даласы ән салып тұрғандай
көрінеді сөзінің авторы»
Потанин
-
«Қазақ сияқты ән мен жырды қастерлейтін
халықты табу қиын » - сөзінің авторы? Дат ғалымы
Вульфсон
-
Бетховен шығармаларының қандай қасиеті бар?
Жүйке жүйесін
емдейді
-
Музыкалық жанрларды ата? Ән,әнұран, серенада,
опера оператта, симфония,концерт,
романс,реквием
-
Музыканың шығу тарихы туралы аңыз көп.
Музыканың деген сөз қай септікте тұр? Ілік
септігі
-
Мақалды жалғастыр Өнер таусылмас
азық......................, сарқылмас
байлық
-
Мақалды жалғастыр Ел
іші....................өнер
кеніші
-
Өнерлі жігіт өрде озады............. Өнерсіз
жігіт жер
соғады
-
«Ұшардың ұлуы», «Желмая»
күйлерінің авторы
Қорқыт
-
Қазақ халқы ушін қобыз киелі аспап болып
саналады. Шылауды ата
«Үшін»
-
Ғұрыптық әндер қалай тармақталады? Тойбастар
, беташар, жоқтау, сыңсу, беташар, жар-жар,
жарапазан
-
Ежелгі гректер музыканы не деп түсінген?
Құдайдың сыйы
-
Қолынан бал тамған тұрақты тіркесінің
мағынасы?
Өнерлі
-
Мақалды жалғастыр Жігітке жеті өнер
аз................. жетпіс өнер көп
емес
-
19ғасырда Сыр өңірінде өмір сүрген сазгер,
күйші ? Қорқыт Қалыптастырушы бағалау жүріп
отырады.(смайликтер)Жақсы!,керемет!,жарайсың!
|
Кофе стаканы, таяқшалар,
сұрақтар жазылғарн
парақшалар
|
Ортасы
28
минут
|
Оқылым Тұжырымдамалық
карта 1-тапсырма
Мәтінді оқып, онда берілген
мәліметтерді кластер әдістерімен түсіндіріңдер, пікірлеріңді
түйінді сөздермен
қорытындылаңдар
Бүгінгі өтіліп жатқан тақырып
бойынша тұжырымдамалық карта жасау (постер) тапсырылады. Карта
тақырыпты ашатындай болуы керек. 1-топ Дара диаграмма 2-топ
Қабырғадағы рөль, 3-топ Сана саяжолы әдісі арқылы
түсіреміз
Қалыптастырушы бағалау жүріп
отырады.(смайликтер)
Ойтүрткі
сұрақтары
-
Дәстүрлі әндер несімен
ерекшеленеді деп
ойлайсыңдар?
-
Дәстүрлі ән орындайшылардан
кімдерді атай аласыңдар? Р.Стамғазиев,
Ө.Айниязов, Талғат Әбуғазы
Қазенұлы
Ерлан Төлеутайұлы, Еркін Шүкіман,Сәуле
Жанпейісова, Жамбыл облыстық
А Қосанова, К Төленбаева, Е
Жаңабергенова
«Ойлан,жұптас,бөліс».Мақал-мәтелдерді , тұрақты тіркестерді
орынды пайдалана отырып, мәтінді өздерің
жалғастырыңдар.
Өнерлі адам- өрге жүзеді, - демекші,
өнердің құдіреттері арқылы әрқашанда биік шыңдарды
бағындыратынымызға еш күмән жоқ екенін
ұмытпаңыздар!
Қалыптастырушы бағалау жүріп
отырады
Жақсы!,керемет!,жарайсың!
Халық әні
«Еркем-ай»
Кенжебаева Айгул апайдың
сүйемелдеуімен хор
Жазылым
Кестедегі мәліметтерден сөйлем
құрап жазыңдар.
Романс тектес
әндер
|
«Ақбақай», «Жиырма бес»,
«Япурай, «Ғайни»
|
Сатиралық-юморлық
әндер
|
«Он алты қыз», «Ағашаяқ» ,
«Құлбай бай»
|
Қара өлеңге құрылған
әндер
|
«Сәулем-ай», «Еркем-ай»,
«Қамажай», «Жетіарал
жерім-ай»
|
Қыз –келіншектер
әндері
|
«Майра», «Дудар-ай»,
«Әупілдек»
|
Желдірме
әндер
|
Терме,арнау, насихат әндер
т.б
|
Эпостық мазмұндағы
әндер
|
«Жігіттің падишасы –Әмір
Темір», «Қос мүйізді
Ескендір»
|
Авторлық арнау
әндер
|
Молдабайдың әні, Ғазиздің әні,
«Бүркітбай», «Шашубай»,
«Теміртас»
|
Қалыптастырушы бағалау жүріп
отырады.(смайликтер)
Жақсы!,керемет!,жарайсың!
Жадыны дамытуға арналған
ойын
Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ
барысында оқыған негізгі сөздер
келтірілген.
Қазақ халқының дәстүрлі
әншілері, киелі қара домбыра, музыка зерттеушілері, Біржан, Ақан,
Балуан Шолақ, Майра Уәлиқызы, Шашубай, «Ұшардың ұлуы», классикалық
туындылар, ежелгі музыкалық мұралар, ғұрыптық әндер,
сазгер-әншілер, сал-серілер, Ықылас күйлері, Абайдың
әні.
Топта шектеулі уақыт ішінде
бұл сөздерді еске алу
қажет.
Қалыптастырушы бағалау жүріп
отырады.(смайликтер)
363
әдісі 3топ 6 сұрақты 3минутта жазып шығуы
керек,дәстүрді әншілерге сұхбат құрау
қажет
|
Қазақтың дәстүрлі
әншілері
Кітап 7сынып,Т:Н. Ермекова,
Н.Ә. Ильясова, Г.Б. Тоқтыбаева «Арман пв» 2017
жыл
Түрлі түсті
қаламсаптар.
Үлестірме
қағаз
домбыра
смайликтер
Смайликтер
АҚТ құралдарынждағы
слайд
Смайликтер
|
Соңы
5
минут
|
Симонид»
әдісі.
Орындау
барысы:
оқушылар
сөздерді есте сақтау үшін
оларды парақтарға жазып, өзін тұратын бөлме ішінде жайып қою
керек.
Бұл әдіс оқушыларға есте
сақтау қабілетін дамыту үшін ұсыныс ретінде
беріледі
Қалыптастырушы бағалау жүріп
отырады.(смайликтер)
Кері
байланыс
Үй жұмысы 5-тапсырма Көркем
бейнелеуіш, эмоциональды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер
мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, «Дәстүрлі ән мектебінің
ерекшеліктері» тақырыбында эссе
жазыңдар.
Кері
байланыс
«Бір сөзбен» әдісі - Оқушылар өздеріне
берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын
сипаттайтындай 3 сөзді таңдап
айтады. • Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық,
Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік,
Сенімсіздік,
Рахаттану.
|
Слайд
парақшалары
|