Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақтың дәстүрлі әндері
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қырқүйек 2018
4421
6 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
САБАҚ: Қазақ тілі | Мектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
СЫНЫП: 7 «А» . Қазақтың дәстүрлі әндері | Қатысқандар:19 | Қатыспағандар:- |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқумақсаттары | 7.1.4.1. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.7.3.2.1. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: дәстүрлі ән өнерінің ерекшелігін және оларға кімдер жататынын біледі | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Фразеологизмдерді, мақал- мәтелдерді орынды пайдаланып, мәтінді жалғастыра алады. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып аясында фразеологизмдерді, мақал -мәтелдерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: пікірталаста, постер қорғауда тез және дұрыс шешім қабылдай біледі | |
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тұрақты тіркес, музыка, дәстүрлі әндер, бай мұра | ||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады. | ||
Талқылауға арналған сұрақтар:Дәстүрлі ән өнерін қалай түсінесіз?Орындаушылық ерекшеліктеріне қарай неше мектепке бөліпті?Батыс Қазақстан өнер мектебінің ерекшелігі?Арқа мектебіне кімдер жатады?Жетісу ән мектебінің тұғырын қалаған кім? | ||
Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті дәстүрлі әндер эстрада әндерінен ерекшеленіп тұрады деп ойлайсыз? | ||
ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ, сергіту сәті | ||
Алдыңғы оқу: Қазақ музыкасы | ||
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 7 минут | Сәлемдесу. Психологиялық ахуал«Ақ пейілді жүрекпен» Үй жұмысы «Кофе таяқшылары» 6 тапсырмаОрындау барысы: әр оқушы өткен тақырып бойынша кофе таяқшыларына жазылған кофе ішетін стақанынан бір сұрақты таңдап алады. 7 секунд ойланып, таңдап алған сұраққа толық жауап береді. | Кофе стаканы, таяқшалар, сұрақтар жазылғарн парақшалар |
Ортасы28 минут | Оқылым Тұжырымдамалық карта 1-тапсырмаМәтінді оқып, онда берілген мәліметтерді кластер әдістерімен түсіндіріңдер, пікірлеріңді түйінді сөздермен қорытындылаңдар Бүгінгі өтіліп жатқан тақырып бойынша тұжырымдамалық карта жасау (постер) тапсырылады. Карта тақырыпты ашатындай болуы керек. 1-топ Дара диаграмма 2-топ Қабырғадағы рөль, 3-топ Сана саяжолы әдісі арқылы түсіремізҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)Ойтүрткі сұрақтары Қазақ халқының дәстүрлі әншілері, киелі қара домбыра, музыка зерттеушілері, Біржан, Ақан, Балуан Шолақ, Майра Уәлиқызы, Шашубай, «Ұшардың ұлуы», классикалық туындылар, ежелгі музыкалық мұралар, ғұрыптық әндер, сазгер-әншілер, сал-серілер, Ықылас күйлері, Абайдың әні. Топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет. Қалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)363 әдісі 3топ 6 сұрақты 3минутта жазып шығуы керек,дәстүрді әншілерге сұхбат құрау қажет | Қазақтың дәстүрлі әншілері Кітап 7сынып,Т:Н. Ермекова, Н.Ә. Ильясова, Г.Б. Тоқтыбаева «Арман пв» 2017 жылТүрлі түсті қаламсаптар.Үлестірме қағаз домбырасмайликтер Смайликтер АҚТ құралдарынждағы слайд Смайликтер |
Соңы 5 минут | Симонид» әдісі. Орындау барысы: оқушылар сөздерді есте сақтау үшін оларды парақтарға жазып, өзін тұратын бөлме ішінде жайып қою керек. Бұл әдіс оқушыларға есте сақтау қабілетін дамыту үшін ұсыныс ретінде беріледіҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)Кері байланысҮй жұмысы 5-тапсырма Көркем бейнелеуіш, эмоциональды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, «Дәстүрлі ән мектебінің ерекшеліктері» тақырыбында эссе жазыңдар.Кері байланыс«Бір сөзбен» әдісі - Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. • Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық, Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану. | Слайд парақшалары |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысДенсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құнды-лықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі). |
Біздегі дәстүрлі ән тақырыбында өлең шығар А деңгейіДәстүр сөзін септе. С деңгейі | Бағалау шәкілі«»-5«-»-4«»-3 | Акт , әдебиет,музыка |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқуМіндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? ЖоспарланғанСаралау жақсы Іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болдыма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерісенгіздім жəне неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)