Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Пәні:
ҚПЕҰ
Сынып:
7
Күні:
Сабақ тақырыбы:
Қазақтың ою өрнек өнеріОю – өрнек өрелі өнер
Сабақ мақсаттары
Қазақ халқының мәдениеті мен өнерінің ерекшеліктерін даралап көрсету.Ел есінен шығып бара жатқан қазақ халқының ою өрнек өнерінің түрлері мен жоралғыларын тауып,жүйелеп ашып көрсету.
Жетістік критерийлері
1. Қазақ халқының ою-өрнек өнері байырғы ұлттық өнерлердің тарихына зер салады.2.Қолөнер шеберлерін, суретшілер мен сәнгерлерді ұлттық рухта тәрбиелеуде ою-өрнектің идеялық эмоционалдық тұрғыдан адам психикасына әсер ететін рөлі өте зор.3. Қазақтың ою өрнек өнері заманына қарай салыстыра біледі.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:Өнер, зергерлік, ою-өрнек. Жазылым және диалог үшін сөз тіркестері:Мен бүгін... ою өрнек өнері түрі бар екенін білдім.Маған мына қазақтың ою өрнек өнері белгілі ...Мен бұл өнердіі ... деп ойлаймын.Халқымыздың ертеден келе жатқан ... бар.Қазіргі жағдайда негізінен ... деп ойлаймын.
Құндылықтарды дарыту
Еңбек және шығармашылық Ата-баба дәстүріне құрметпен қарау.
Пәнаралық байланыстар
Орыс тілі, қазақ тілі /өз ойларын жеткізу, тілдік дағдыларын дамыту үшін /
Акт қолдану дағдылры
Интернет ресурстарын қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.
Бастапқы блім
Практикалық тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы тоқсанда алған білімдерімен дағдыларын белсендіру.
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Оқушылармен сәлемдесу.Құндылықтарды еске түсіру.Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру.Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру.Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.«Үлгі бойынша орында» атты оқушылардың назарын аударуға арналған арнайы дайындалған
Сабақтың ортасы
1-тапсырма.Мәтінмен танысу. «Мозайка тәсілі».Оқушыларға мәтіндер бөлініп беріледі.Оқушылар танысып,түсінгендерін айтады. 2-тапсырмаӨнерге байланысты байланысты мақал-мәтелдер айтады.
Сабақтың соңы
Орындалған жұмыстары мен оқушылардың іс-әрекеті бьйынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар,нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер,оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.
Сұрақ-жауап алу,практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы
Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.Терезені ашып,ауаны тазартып отыру
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе,неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз