Білу және түсіну.
Оқушыларға 1ге, 2ге, 3ке саналу арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
Оқушыларға күй тыңдату.
(Құрманғазы Сағырбаевтың «Балбырауын» күйінен
үзінді қойылады)
-
Балалар біз бұл күйді қандай аспаптың
орындалуында тыңдап тұрмыз? (оқушылар жауап
береді)
-
Дұрыс айтасыңдар , домбыра!
Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
: «Домбыра-асыл мұра»
деп аталады.
Балалар сендер қандай күйшілерді және күйлерді
білесіңдер?
(оқушылар жауаптарын айтады)
1-кезең: "Бинго" ойыны (сұрақтар қойылады)
2-кезең: "Ойлан тап!"
(жұмбақ жасыру)
1.Сұраққа жауап беру:
1.Домбыра аспабы қай халықтың аспабы болып
табылады?
2.Домбыра неше ішекті аспап?
3.Қ.Сағырбаевтың «Балбырауын» күйі қандай сипат
береді?
(Оқушылар сұраққа жауап береді)
2. Ойлан тап!
1.Құлақтан кіріп бойды алар,
Көңілге түрлі ой салар. (Ән -күй
)
2.
Басып көрсең бір – бірлеп,
Үн
шығады күмбірлеп. (Домбыра)
|