Қазақтың тұрмыс-салт әндері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақтың тұрмыс-салт әндері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға пайдалы мол ақпарат беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледж» ҚМКҚ









Сабақ жоспары


Пәні: Музыка

Тақырыбы: «Домбыра – асыл мұра»







Іс-тәжірибе базасы: «№ 23 ЖОББМ» КММ

Әдіскер:.............. Аманбаева Х. А

Пән мұғалімі:.............. Шакинур Оралхановна

Машықкер:.............Ардабекова Назгүл

Сыныбы: 4«Ә»

Күні: 20.11.2020ж

Баға____________








Семей,2020








Сабақтың тақырыбы:

Музыкадағы : Домбыра – асыл мұра.20.11.2020 Ардабекова Назгүл 48-топ

СЫНЫП: 4«Ә »


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және

музыканың сипатын анықтау;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Сәлеметсіз бе-деп келген ұстаздармен амандасады.

Танысу.

Мысалы: Мен есімім – Назгүл мен нәзікпін... ( оқушылар өз есімдерін айту арқылы есімінің бірінші әрпімен басталатын мінезін сипаттайды)



Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.











Жаңа білім

10 минут













Күй тыңдату













Сұрақ-жауап

Білу және түсіну. Оқушыларға 1ге, 2ге, 3ке саналу арқылы 3 топқа бөлінеді.



Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқушыларға күй тыңдату.

(Құрманғазы Сағырбаевтың «Балбырауын» күйінен үзінді қойылады)



  • Балалар біз бұл күйді қандай аспаптың орындалуында тыңдап тұрмыз? (оқушылар жауап береді)

  • Дұрыс айтасыңдар , домбыра!

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : «Домбыра-асыл мұра» деп аталады.





Балалар сендер қандай күйшілерді және күйлерді білесіңдер?

(оқушылар жауаптарын айтады)

1-кезең: "Бинго" ойыны (сұрақтар қойылады)

2-кезең: "Ойлан тап!" (жұмбақ жасыру)





1.Сұраққа жауап беру:

1.Домбыра аспабы қай халықтың аспабы болып табылады?

2.Домбыра неше ішекті аспап?

3.Қ.Сағырбаевтың «Балбырауын» күйі қандай сипат береді?

(Оқушылар сұраққа жауап береді)

2. Ойлан тап!



1.Құлақтан кіріп бойды алар,

Көңілге түрлі ой салар. (Ән -күй )



2. Басып көрсең бір – бірлеп,

Үн шығады күмбірлеп. (Домбыра)


















https://youtu.be/OlR6vqyyq08











Сергіту сәті

3 минут



Дауыс жаттықтыру

1минут



Ән үйрету 7минут

Сергіту сәті. «флешмоб»









Видеоролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау.





«Домбыра болып сөйледім»



Сөзі: Б.Қарағызұлы

Әні: И. Елубаева









https://youtu.be/bn5AzXrITyg















https://youtu.be/_E22NikkEhM








Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут





Кері байланыс 3минут





Ой қорыту

«Күн шуағы» әдісімен.









Берілген смайликтер арқылы керібайланыс :



Үйге тапсырма: оқу, жаттау.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2020
467
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі