|
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық киімдері |
Мұғалімнің аты-жөні:Ж.Айдарова Күні: |
||||||
|
СЫНЫП:5 |
Қатысқан оқушы: |
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу(5.Ж2); Оқылым стратегияларын қолдану; Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу(5.О6.); Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану (5.ӘТН4.2.). |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмаларды ауызша мұғалімнің көмегімен орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Зат есімдердің мағыналық түрлері |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сөйлеу мәдениеті. Амандасу, қоштасу |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Кел жаныма тұр сыныптас, Алаханыңды маған аш. Міне менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. Мұғалім мен оқушы бір – біріне тілектерін айтады. |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Қазақ халқының ұлттық киімдерінің түрі де, үлгісі де мол. Ертеде халақ шеберлері қазақтың болмысына тән, кигенде ыңғайлы әртүрлі киім үлгілерін жасаған. Тымақ – аңның, малдың терісінен тігілетін қысқы бас киім. Сәукеле – ұзатылатын қыз киетін аса қымбат, кәделі бас киім. Тон – қойдың, ешкінің және құлынның терісінен тігілетін қыстық киім Етік – былғарыдан,құрымнан тігілетін ерлер мен әйелдердің аяқ киімі |
Оқулық. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Карточкадағы терминдер» әдісі хат, жарнама, хабарландыру Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны»
|
Бағалау парақшасы |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушы не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақтың ұлттық киімдері
Қазақтың ұлттық киімдері
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық киімдері |
Мұғалімнің аты-жөні:Ж.Айдарова Күні: |
||||||
|
СЫНЫП:5 |
Қатысқан оқушы: |
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу(5.Ж2); Оқылым стратегияларын қолдану; Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу(5.О6.); Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану (5.ӘТН4.2.). |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмаларды ауызша мұғалімнің көмегімен орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Зат есімдердің мағыналық түрлері |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сөйлеу мәдениеті. Амандасу, қоштасу |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Кел жаныма тұр сыныптас, Алаханыңды маған аш. Міне менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. Мұғалім мен оқушы бір – біріне тілектерін айтады. |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Қазақ халқының ұлттық киімдерінің түрі де, үлгісі де мол. Ертеде халақ шеберлері қазақтың болмысына тән, кигенде ыңғайлы әртүрлі киім үлгілерін жасаған. Тымақ – аңның, малдың терісінен тігілетін қысқы бас киім. Сәукеле – ұзатылатын қыз киетін аса қымбат, кәделі бас киім. Тон – қойдың, ешкінің және құлынның терісінен тігілетін қыстық киім Етік – былғарыдан,құрымнан тігілетін ерлер мен әйелдердің аяқ киімі |
Оқулық. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Карточкадағы терминдер» әдісі хат, жарнама, хабарландыру Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны»
|
Бағалау парақшасы |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушы не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: |
|||||||
шағым қалдыра аласыз














