Материалдар / Қазақтың ұлттық киімдері 5-сынып

Қазақтың ұлттық киімдері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5- сыныпқа қашықтан оқыту кезіндегі қазақ тілінен өтілген "Қазақтың ұлттық киімдері және кейінді ықпал туралы түсінік" сабағының қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
533
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі













Қашықтан оқыту

5- сынып

Қысқа мерзімді жоспар

«Қазақтың ұлттық киімдері»















Пән мұғалімі: Г.Ш.Ажибекова



Кентау-2020

Мектеп

Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп

Мұғалімнің есімі:

Ажибекова Гүлзейнеп Шаяхметовна

Күні

23.10.2020ж

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Бөлім

Киіну.Сән.Талғам

Сабақтың тақырыбы

Қазақтың ұлттық киімдері

Кейінді ықпал

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар

мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды

Оқушылардың басым бөлігі

мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді ықпал заңдылықтарын табады

Кейбір оқушылар :

Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді

сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады

Бағалау критерийі

мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады

мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді

сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады

Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Ұлттық киімдер,

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):

Талқылауға арналған тармақтар:

-Қазаққа тән ерекшеліктерді ата

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзет және редакцияла, ықпал түрлерін анықта

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы

АКТ қолдану

Тыңдалым, көрсетілім материалдары

Алдынғы оқу

Киім стильдері Ілгерінді ықпал

Пәнаралық байланыс

Музыка, көркем еңбек, дене шынықтыру, халық педагогикасы

ЖОСПАР

ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ

Жоспарланған жаттығулар

РЕСУРСТАР

Басы

2 минут




3 минут

І. Ұйымдастыру

Сәлемдесу

Оқушыларды түгелдеу

ІІ.Жағымды ахуал жасау

Таңғы жаттығу

ІІІ. Миға шабуыл

«Тек қазаққа тән» деген кластер жасау

Shape2 Shape1

Тек қазаққа тән




https://www.youtube.com/watch?v=QhAgrec0R6g


кластер әдісі

Ортасы 5 минут

3 минут

























5 минут













5 минут

Тыңдалым «Қазақтың ұлттық киімдері»

Айтылым тапсырмасы

Тыңдалым мәтінін негізге ала отырып, деңгейлік тапсырманы орындаңдар

1.Бас киім атауларын ата

2.Ерлер мен әйелдер киімдерін бөліп топтастыр

3. Қыс мезгілінде киілетін киім атауларын тап

4. Бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айт

Дескриптор

Білім алушы

- мәтіннен бас киім атауларын табады-1ұпай

- ерлер киімдерін бөледі-1ұпай

- әйелдер киімдерін бөледі-1ұпай

-қыс мезғілінде киілетін киімдерді табады-1ұпай

- бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді-1ұпай

Жалпы -5ұпай





Түсіндірілім

Кейінді ықпал

Сөз ішінде

Сөз аралығында

тымақ+ы=тымағы

Тымақ ұру-ұлттық ойын

бөрік+і=бөрігі

Бас жарылса, бөрік ішінде

жіп+і=жібі

Ине өткен жерден жіп өтер

Жанболат-Жамболат

Боз жорға- бож жорға

Жазылым тапсырмасы

Дескриптор

Білім алушы

-Сөйлемнің ішіндегі қате сөздерді түзетіп жазады – 1

-Кейінді ықпалды сөздерді табады-1

-Ілгерінді ықпалды анықтайды-1

-Сөз аралығындағы кейінді ықпалды біледі-1

-Сөз ішіндегі кейінді ықпалды ажырата алады-1

Жалпы -5 ұпай

https://www.youtube.com/watch?v=ZRufTnHq3M4





«Түртіп алу» әдісі



















Суреттер,

мақал –мәтелдер





https://forms.gle/4AY42ssemwLU73us9


Соңы 3 минут

Кері байланыс

Мен үшін қиын болды...

Мен бүгін білдім...

Менде мынадай ұсыныс бар...


https://forms.gle/upJLgLKNfFr5FU7u7


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс

Дифференциация үш түрде іске асады:

1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже

Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ