Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп»

    коммуналдық мемлекеттік мекемесі













    Қашықтан оқыту

    5- сынып

    Қысқа мерзімді жоспар

    «Қазақтың ұлттық киімдері»















    Пән мұғалімі: Г.Ш.Ажибекова



    Кентау-2020

    Мектеп

    Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп

    Мұғалімнің есімі:

    Ажибекова Гүлзейнеп Шаяхметовна

    Күні

    23.10.2020ж

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім

    Киіну.Сән.Талғам

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақтың ұлттық киімдері

    Кейінді ықпал

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

    5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

    5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар

    мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі

    мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді ықпал заңдылықтарын табады

    Кейбір оқушылар :

    Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді

    сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады

    Бағалау критерийі

    мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады

    мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді

    сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады

    Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді

    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Ұлттық киімдер,

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):

    Талқылауға арналған тармақтар:

    -Қазаққа тән ерекшеліктерді ата

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзет және редакцияла, ықпал түрлерін анықта

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы

    АКТ қолдану

    Тыңдалым, көрсетілім материалдары

    Алдынғы оқу

    Киім стильдері Ілгерінді ықпал

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, көркем еңбек, дене шынықтыру, халық педагогикасы

    ЖОСПАР

    ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ

    Жоспарланған жаттығулар

    РЕСУРСТАР

    Басы

    2 минут




    3 минут

    І. Ұйымдастыру

    Сәлемдесу

    Оқушыларды түгелдеу

    ІІ.Жағымды ахуал жасау

    Таңғы жаттығу

    ІІІ. Миға шабуыл

    «Тек қазаққа тән» деген кластер жасау

    Shape2 Shape1

    Тек қазаққа тән




    https://www.youtube.com/watch?v=QhAgrec0R6g


    кластер әдісі

    Ортасы 5 минут

    3 минут

























    5 минут













    5 минут

    Тыңдалым «Қазақтың ұлттық киімдері»

    Айтылым тапсырмасы

    Тыңдалым мәтінін негізге ала отырып, деңгейлік тапсырманы орындаңдар

    1.Бас киім атауларын ата

    2.Ерлер мен әйелдер киімдерін бөліп топтастыр

    3. Қыс мезгілінде киілетін киім атауларын тап

    4. Бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айт

    Дескриптор

    Білім алушы

    - мәтіннен бас киім атауларын табады-1ұпай

    - ерлер киімдерін бөледі-1ұпай

    - әйелдер киімдерін бөледі-1ұпай

    -қыс мезғілінде киілетін киімдерді табады-1ұпай

    - бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді-1ұпай

    Жалпы -5ұпай





    Түсіндірілім

    Кейінді ықпал

    Сөз ішінде

    Сөз аралығында

    тымақ+ы=тымағы

    Тымақ ұру-ұлттық ойын

    бөрік+і=бөрігі

    Бас жарылса, бөрік ішінде

    жіп+і=жібі

    Ине өткен жерден жіп өтер

    Жанболат-Жамболат

    Боз жорға- бож жорға

    Жазылым тапсырмасы

    Дескриптор

    Білім алушы

    -Сөйлемнің ішіндегі қате сөздерді түзетіп жазады – 1

    -Кейінді ықпалды сөздерді табады-1

    -Ілгерінді ықпалды анықтайды-1

    -Сөз аралығындағы кейінді ықпалды біледі-1

    -Сөз ішіндегі кейінді ықпалды ажырата алады-1

    Жалпы -5 ұпай

    https://www.youtube.com/watch?v=ZRufTnHq3M4





    «Түртіп алу» әдісі



















    Суреттер,

    мақал –мәтелдер





    https://forms.gle/4AY42ssemwLU73us9


    Соңы 3 минут

    Кері байланыс

    Мен үшін қиын болды...

    Мен бүгін білдім...

    Менде мынадай ұсыныс бар...


    https://forms.gle/upJLgLKNfFr5FU7u7


    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс

    Дифференциация үш түрде іске асады:

    1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

    2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже

    Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

    Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ажибекова Гулзейнеп Шаяхметовна
    22 Қараша 2020
    651
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақтың ұлттық киімдері 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақтың ұлттық киімдері 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5- сыныпқа қашықтан оқыту кезіндегі қазақ тілінен өтілген "Қазақтың ұлттық киімдері және кейінді ықпал туралы түсінік" сабағының қысқа мерзімді жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп»

    коммуналдық мемлекеттік мекемесі













    Қашықтан оқыту

    5- сынып

    Қысқа мерзімді жоспар

    «Қазақтың ұлттық киімдері»















    Пән мұғалімі: Г.Ш.Ажибекова



    Кентау-2020

    Мектеп

    Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп

    Мұғалімнің есімі:

    Ажибекова Гүлзейнеп Шаяхметовна

    Күні

    23.10.2020ж

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім

    Киіну.Сән.Талғам

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақтың ұлттық киімдері

    Кейінді ықпал

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

    5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

    5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар

    мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі

    мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді ықпал заңдылықтарын табады

    Кейбір оқушылар :

    Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді

    сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады

    Бағалау критерийі

    мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады

    мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді

    сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады

    Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді

    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Ұлттық киімдер,

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):

    Талқылауға арналған тармақтар:

    -Қазаққа тән ерекшеліктерді ата

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзет және редакцияла, ықпал түрлерін анықта

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы

    АКТ қолдану

    Тыңдалым, көрсетілім материалдары

    Алдынғы оқу

    Киім стильдері Ілгерінді ықпал

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, көркем еңбек, дене шынықтыру, халық педагогикасы

    ЖОСПАР

    ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ

    Жоспарланған жаттығулар

    РЕСУРСТАР

    Басы

    2 минут




    3 минут

    І. Ұйымдастыру

    Сәлемдесу

    Оқушыларды түгелдеу

    ІІ.Жағымды ахуал жасау

    Таңғы жаттығу

    ІІІ. Миға шабуыл

    «Тек қазаққа тән» деген кластер жасау

    Shape2 Shape1

    Тек қазаққа тән




    https://www.youtube.com/watch?v=QhAgrec0R6g


    кластер әдісі

    Ортасы 5 минут

    3 минут

























    5 минут













    5 минут

    Тыңдалым «Қазақтың ұлттық киімдері»

    Айтылым тапсырмасы

    Тыңдалым мәтінін негізге ала отырып, деңгейлік тапсырманы орындаңдар

    1.Бас киім атауларын ата

    2.Ерлер мен әйелдер киімдерін бөліп топтастыр

    3. Қыс мезгілінде киілетін киім атауларын тап

    4. Бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айт

    Дескриптор

    Білім алушы

    - мәтіннен бас киім атауларын табады-1ұпай

    - ерлер киімдерін бөледі-1ұпай

    - әйелдер киімдерін бөледі-1ұпай

    -қыс мезғілінде киілетін киімдерді табады-1ұпай

    - бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді-1ұпай

    Жалпы -5ұпай





    Түсіндірілім

    Кейінді ықпал

    Сөз ішінде

    Сөз аралығында

    тымақ+ы=тымағы

    Тымақ ұру-ұлттық ойын

    бөрік+і=бөрігі

    Бас жарылса, бөрік ішінде

    жіп+і=жібі

    Ине өткен жерден жіп өтер

    Жанболат-Жамболат

    Боз жорға- бож жорға

    Жазылым тапсырмасы

    Дескриптор

    Білім алушы

    -Сөйлемнің ішіндегі қате сөздерді түзетіп жазады – 1

    -Кейінді ықпалды сөздерді табады-1

    -Ілгерінді ықпалды анықтайды-1

    -Сөз аралығындағы кейінді ықпалды біледі-1

    -Сөз ішіндегі кейінді ықпалды ажырата алады-1

    Жалпы -5 ұпай

    https://www.youtube.com/watch?v=ZRufTnHq3M4





    «Түртіп алу» әдісі



















    Суреттер,

    мақал –мәтелдер





    https://forms.gle/4AY42ssemwLU73us9


    Соңы 3 минут

    Кері байланыс

    Мен үшін қиын болды...

    Мен бүгін білдім...

    Менде мынадай ұсыныс бар...


    https://forms.gle/upJLgLKNfFr5FU7u7


    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс

    Дифференциация үш түрде іске асады:

    1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

    2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже

    Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

    Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Басқа 5 сынып
    22.11.2020
    651
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ажибекова Гулзейнеп Шаяхметовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации