Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақтың ұлттық киімдері 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қашықтан оқыту
5- сынып
Қысқа мерзімді жоспар
«Қазақтың ұлттық киімдері»
Пән мұғалімі: Г.Ш.Ажибекова
Кентау-2020
Мектеп |
Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектеп |
|||||||||||||||||
Мұғалімнің есімі: |
Ажибекова Гүлзейнеп Шаяхметовна |
|||||||||||||||||
Күні |
23.10.2020ж |
|||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
Бөлім |
Киіну.Сән.Талғам |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтың ұлттық киімдері Кейінді ықпал |
|||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау 5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар |
|||||||||||||||||
мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды |
||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі |
||||||||||||||||||
мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді ықпал заңдылықтарын табады |
||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар : |
||||||||||||||||||
Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады |
||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын табады Киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||
Ұлттық киімдер, |
||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым): |
||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||||||
-Қазаққа тән ерекшеліктерді ата |
||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||
Орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзет және редакцияла, ықпал түрлерін анықта |
||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы |
|||||||||||||||||
АКТ қолдану |
Тыңдалым, көрсетілім материалдары |
|||||||||||||||||
Алдынғы оқу |
Киім стильдері Ілгерінді ықпал |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, көркем еңбек, дене шынықтыру, халық педагогикасы |
|||||||||||||||||
ЖОСПАР |
||||||||||||||||||
ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ |
Жоспарланған жаттығулар |
РЕСУРСТАР |
||||||||||||||||
Басы 2 минут 3 минут |
І. Ұйымдастыру Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу ІІ.Жағымды ахуал жасау Таңғы жаттығу ІІІ. Миға шабуыл «Тек қазаққа тән» деген кластер жасау
Тек қазаққа тән |
https://www.youtube.com/watch?v=QhAgrec0R6g кластер әдісі |
||||||||||||||||
Ортасы 5 минут 3 минут 5 минут 5 минут |
Тыңдалым «Қазақтың ұлттық киімдері» Айтылым тапсырмасы Тыңдалым мәтінін негізге ала отырып, деңгейлік тапсырманы орындаңдар 1.Бас киім атауларын ата 2.Ерлер мен әйелдер киімдерін бөліп топтастыр 3. Қыс мезгілінде киілетін киім атауларын тап 4. Бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айт Дескриптор Білім алушы - мәтіннен бас киім атауларын табады-1ұпай - ерлер киімдерін бөледі-1ұпай - әйелдер киімдерін бөледі-1ұпай -қыс мезғілінде киілетін киімдерді табады-1ұпай - бір киім үлгісінің қалай жасалатынын немесе тігілетінін айтып береді-1ұпай Жалпы -5ұпай Түсіндірілім
Дескриптор Білім алушы -Сөйлемнің ішіндегі қате сөздерді түзетіп жазады – 1 -Кейінді ықпалды сөздерді табады-1 -Ілгерінді ықпалды анықтайды-1 -Сөз аралығындағы кейінді ықпалды біледі-1 -Сөз ішіндегі кейінді ықпалды ажырата алады-1 Жалпы -5 ұпай |
https://www.youtube.com/watch?v=ZRufTnHq3M4
«Түртіп алу» әдісі
Суреттер, мақал –мәтелдер
https://forms.gle/4AY42ssemwLU73us9
|
||||||||||||||||
Соңы 3 минут |
Кері байланыс
|
https://forms.gle/upJLgLKNfFr5FU7u7
|
||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||
Дифференциация үш түрде іске асады: 1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже |
Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған
уақытымды ұстандым Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |