Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақтың ұлттық киімі. Этностиль
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Көркем еңбек» пәнінің қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайн және технология |
Мектеп: «М. Өтемісұлы атындағы №28 ЖОМ»КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың ұлттық киімі. Этностиль. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.2.1 - тарихи және мәдени шығу тегі әр түрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету; |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
- әртүрлі халықтың ұлттық киімінің түрлерін біледі, түсті гаммасы мен ою-өрнек түрлерін анықтайды; - қазақтың ұлттық киімінің жас бойынша бөліну мәнін түсінеді; - кейбір халықтардың ұлттық киімдерінің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын айыра біледі; - этностильдегі ұлттық киім түрлерімен танысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша арнайы терминологияны қолдануларына болады. Оқушылар алған ақпараттарын талдап, қажеттілігіне қарай қорытынды жасайды. Пәнге тән лексика және терминология: - ұлттық киім, этностиль; - түрлі халықтардың ұлттық костюмдерінің ерекшелігі туралы пән терминологиясын қолдану Диалог және жазу үшін қажетті сөз тіркестері: Сәндік-қолданбалы өнердегі суреттеу құралы … болып табылады. Қазақтың ұлттық костюмінің түрлері басқалардан … ерекшеленеді. Оны … ерекшелігіне қарай анықтауға болады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Тарих – ұлттық костюм тарихы Қазақ тілі – сабақ тақырыбы бойынша қажетті сөздер мен сөйлемдер. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Бұл екінші тоқсанның бірінші сабағы, оқушылар ұлттық киім туралы біледі, әртүрлі түрлерімен таныс болуы мүмкін. Сонымен қатар оқушылар этностильдегі киім туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы 1-2 мин. 1-2 мин. |
Оқушылар тақтаға орналастырылған қазақтың ұлттық киімдері бейнеленген әртүрлі фотосуреттерді (мысалы, бас киімдер, аяқ киімдер, сыртқы киім, аксессуарлар) қарастырады және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Мұғалім тақтаға, оқушылар – альбомына немесе жұмыс дәптеріне қажетті жазбаны жазады, (1-4 слайд) |
Альбом, оқушылардың жұмыс дәптерлері Қазақтың ұлттық киімдері - бас киімдер, аяқ киімдер, сыртқы киім, аксессуарлар бейнеленген әртүрлі фотосуреттер |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3-5 минут. 10мин. 2-3 мин. 5 мин. 10 мин. |
Мұғалім тақтаға бұрынғысына қосымша басқа ұлттық киімдер бейнеленген фотосуреттерді орналастырып, барлық оқушыларға суреттерге қарап, сұрақтарға жауап беруді ұсынады:
Оқушылар бірлескен әңгімені негізгі сәттерін анықтай отырып, қорытындылайды, қажеттілігіне қарай альбомға немесе жұмыс дәптеріне жазады.
Оқушылар бұл тапсырманы топта орындайды. Оқушылар түрлі халықтардың ұлттық киімдерінің әртүрлі түрлері бейнеленген карточканы таңдап, 4 топқа бірігеді. Ары қарай – оқушылар топта мұғалімнің ұсынған әртүрлі ұлттың ұлттық костюмдері туралы ақпаратты (1 қосымша) зерттеулері және өздерінің зерттеу нәтижелерін кестеге (2 қосымша) жазулары тиіс:
Мұғалім қажеттілігіне қарай оқушылардың сұрағына жауап бере отырып, жұмысты қорытындылайды.
Мұғалім оқушыларға топта сұрақтарды талқылауды ұсынады:
Әр топ өз ойлары мен жауаптарын сыныптастарына айтады, мұғалім оны қажеттілігіне қарай түзетеді.
Оқушылар топта сол құрамда жұмыс жасауды жалғастырады. Сұрақ бойынша жұмыс барысында алдыңғы тапсырманың ақпаратын пайдалана отырып, оқушыларға келесі тапсырманы орындау ұсынылады: кестеде (3 қосымша) берілген критериялар бойынша әртүрлі ұлттың ұлттық киімдерінің ерекшелігі мен ұқсастықтарын анықтау және білу.
Оқушылар өздерінің жауаптарын басқа топтарға айтады.
Мұғалім берілген тапсырманы - карточка бойынша бағалау түрін топ оқушыларына алдын ала таныстырады. (4 қосымша)
Оқушылар топта этникалық стиль, оның түрлері туралы презентациядағы ақпаратпен танысып, сұрақтарға жауап береді:
Этникалық стиль – киім жиынтығында белгілі бір халықтың (этнос) ұлттық костюмінің ерекшелігін жаңғыртатын стиль. Жиынтық дайындау барысында ең бастысы осы немесе өзге ұлттың киіміне тән пішім, материал, реңк, ою-өрнек, сән, аксессуарларды қолдану болып табылады. (Сабақтың шектеулі уақытын ескере отырып, мұғалім оқушыларға этностильдегі заманауи киімдердің фотосуреттерін көрсете отырып, этностиль түсінігі туралы шағын ақпарат береді, сонымен қатар қазіргі қазақстандық дизайнерлер, мысалы: «Құрақ көрпе» - сән студиясы, Аида Кауменова, Ая Бапани, Балнур Асанова, «Сымбат» сән студиясы және т.б. туралы әңгімелеуге болады.
Әр топ этностильдегі сәнді киімнің бір немесе бірнеше түрін таңдайды және бұл ақпаратты топтың әрбір қатысушысының белсенді қатысуы, сабақ тақырыбына сәйкес тайм-менеджменттің сақталуы ескерілетін, алдын ала талқыланған критериялар бойынша постер құрастыра отырып, басқа топқа ауызша немесе жазбаша таныстырады. Топтардың дайындаған постерлері келесі сабаққа қажет болуы мүмкін.
|
Беларусс, татар, орыс халқының ұлттық киімі бейнеленген фотосуреттер
http://ehistory.kazakh.ru/ehistory/41740.php (Қазақтың ұлттық киімі) http://wlooks.ru/nacionalnye-kostyumy/tatarskie/ (татар ұлттық киімі) http://nazaccent.ru/content/4989-belorusskij-narodnyj-kostyum-strojnyj-obraz.html (белорусс ұлттық киімі) http://www.voxpopuli.kz/main/ra-krpe-nacionalnye-tradicii-sovremennyy-podhod-12331.html (Құрақ көрпе) Қазақ, татар, белорусс, орыс халқының ұлттық киімі туралы мәтінімен ақпараты бар дидактикалық материал.
Кесте Кесте Бағалау карточкалары Презентация, этностиль және оның түрлері туралы ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2-3 мин. |
Рефлексия (5 қосымша)
|
Рефлексия |
||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||
Топта жұмысқа қабілеті жоғары оқушылар басшылық жасайды. Топ ішінде рөлді бөліп беру ұсынылады. |
Оқушылар бір бірінің топтық жұмысын карточка бойынша бағалайды: ? сұрақ қойыңдар; +ақпаратты толықтыр; |
Үзілісте сыныптың ауасын тазарту. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |