Қазақтың ұлттық ойындары Тоғызқұмалақ ойыны

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақтың ұлттық ойындары Тоғызқұмалақ ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары талапқа сай жоспарланған. Құндылықтар көрсетілген. Әдістер мен АКТ қолданылған. Сабаққа қажетті құрал жабдықтар толық көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

4-бөлім Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары

Педагогтың аты-жөні

Джармуханбетов Нуржан Султанбекович

Күні

24.12.2024ж

Сынып 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Қазақтың ұлттық ойындары Тоғызқұмалақ ойыны

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.6.1 ¬ жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін түсіне білу

Сабақтың мақсаты


Жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін біледі

Құндылық

Ай құндылығы: бірлік және ынтымақ айы

Командада жұмыс істеу, бір-бірін тыңдау және ортақ мақсатқа жетуде бірлесіп әрекет ету;

Өз ісіне мұқият болу және басқаларға көмек көрсету;

Басқаларға құрмет көрсету және олардың ерекшелігіне төзімді болу;

Сабақ барысы Апта дәйексөзі: «Ынтымақ – бұзылмайтын қорған»

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Сабақтың тақырыбымен, оқыту мақсатымен, жетістік критериилерімен таныстыру.

Сабақтың негізгі мақсатын айту

Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Жалпы жүру, жүгіру жатығулары

Дем алу, дем басу

Жалпы дамыту жатығулары

Оқушыларға сабақ тақырыбына байланысты активити ойынын өткізу: Оқушылар шеңбер көлемінде жұппен тұрады, бір оқушы қуалайды, екінішісі қашады. Қашып бара жатқан оқушы кез келген жұптың алдына тұрып қалады, сол жұптың артында тұрған оқушы қашады. Қуып бара жатқан оқушы ұстап алса, ұсталған оқушы оны қуады. Бұл ойын оқушылардың ептілігін икемділігін, тез шешім қабылдау әрекетін арттырады.

Құндылық:

Сыни және креативті ойлай алуға, жеке және командамен жұмыс істей білуге, жаңаны тануға құштар болуға баулу аясында әңгіме жүргіземін.

-Дұрыс қарым-қатынас жасау дегенді қалай түсінесіңдер? тағы басқа сұрақтар төңірегінде оқушылар өз ойларын айтады.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Тренинг жазылған парақшалар

Сабақтың ортасы

30 минут

Тоғызқұмалақ ойын ережесімен таныстыру.

  • Қабілетті оқушылар жарысты өткізу және қадағалау.

  • Оқушыларды жұпқа бөлу

  • Тоғызқұмалақ ойынын ойнау.


«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қоямын.

1. Тоғызқұмалақ ойынын не деп атаған? 

2. Тоғызқұмалақ ойынының негізгі ережелері қандай? 

ЕББҚ оқушыға сұрақ:

3. Отау дегеніміз не? 

4. Бастаушы, қостаушы дегеніміз не? 

5. Ойын барысында қандай тактикалар, стратегиялар қолдандыңыз?

Формативтік бағалау: тоғызқұмалақ ойынымен жарыс өткізу

2. Мұғәлімнің таңдауы бойынша құрылған камбинацияны аяқтау (тактика және стратегия)

Бірін- бірі бағалау.

Мына суретегі қай жұріспен тұздық алуға болады?

3. Жұптар арасында жарыс ұйымдастыру.

Құндылық:

Командада жұмыс істеу, бір-бірін тыңдау және ортақ мақсатқа жетуде бірлесіп әрекет ету, басқаларға көмек көрсету туралы әңгіме жүргіземін.


Төмендегі спорттық құралдардың (жеңіл атлетика барьерлері, фитбол доптары,тығыздалған доптар, конустар) көмегімен кедергілерден жүгіріп өту ойынын құрастырып, оны көрсетеді және ойындағы қиындық ережелерін үйренеді

Дескрипторы

Тоғызқұмалақ ойын ережесімен танысады және ойын барысында қолданады;

Терминдердің мағынасын түсінеді;

Ойынға белсенді қатысады;

Сұрақтарға жауап береді;






ҚБ «Бағдаршам»





ҚБ «От шашу»

АКТ-ні пайдалану

Видеоролик көруге арналған планшет, жеңіл гимнастикалық төсеніштер,фитбол доптары

https://www.youtube.com/watch?v=FkvHN6YHHw8

https://www.youtube.com/watch?v=IknYT0Xye3g


Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс

«Аяқталмаған сөйлем»

1. Мен сабақта … жұмыс істедім.

2. Мен сабақта өз жұмысымда …

3. Сабақ мен үшін … көрінді.

4. Сабақ үшін мен…

5. Менің көңіл-күйім…

6. Сабақтың материалы маған...

Бүгінгі алған білімдері туралы ойларын айтады

ҚБ

Жарайсыңдар!

Керемет!

Тамаша!

Кері байланыс




Тексерілді:








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
257
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі