Басы
15 минут
|
Ұйымдастыру уақыты, сабақ тапсырмаларын
түсіндіру, қауіпсіздік техникасын еске түсіру.
Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың
мақсатын түсіндіру.
Жүру жаттығулары:
-қол жоғарыда, аяқтың ұшымен жүру, - қол белде,
өкшемен жүру;
Жүгіру
жаттығулары:
Жалпы дене қыздыру жаттығуларын
жасау;
-
Екі қол белде басты оңға, солға айналдыру.Екі қол
белде иықты алға және артқа айналдыру.
-
Оң және сол қолды артқа сермеу.Оңға және солға
керілу.
-
Бір
санға отырып тұру.Оң және сол аяқпен секіру
жаттығулары.
|
Оқушылар сапқа тұрады
Мұғалімнін берілген командасы бойынша
жүру,жүгіру және жалпы дене қыздыру жаттығуларын
жасайды
|
Қол шапалақ
Бас
бармақ арқылы бағалау
|
Ысқырық
|
Ортасы
20
минут
|
Жаттығулардың дұрыс
орындалуына назар аударамыз, алға, артқа домалау, жауырынға тұру,
баспен тұру, көпірше жасау тәсілдері слайдтармен көрсетіледі.Екі
қолды екі аяқтың сырт жағынан еденге тіреген қалыптан бастайды:
денені және қолды бүге отырып, басты еңкейте тізеге тақап, аяқпен
сәл демеп аударылып түседі.Артқа қарай домалап асып түсудегі
жүйелілікті шалқадан жатып, қолды иықтан асыра тіреу арқылы артқа
қарай домалап асып түсу.Шалқалап жату қалпынан аяқты бастан асыра,
бел еденнен көтерілген кезде қолды белге тіреп және қолды шынтақтан
бүгіп, аяқты жоғары қарай созады да,шынтақты тірей көтерілу.Үш
нүктеге тұру. Бір аяқты сермеп, екінші аяқты тіреп итеріліп, бас
пен қолдың көмегімен тұру«көпір жасауды» үшін шалқалап жату
қалпынан екі аяқты алшақ қойып, жамбасты ілгері жіберіп
шалқайғанда, бас пен екі қолды артқа қарай иіп, қолды жерге тіреу
керек
|
Жұп
бойынша
Жеке, өзара тақырыпты
түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы
білдіреді
|
Қол
шапалақ
Бас
бармақ
|
Ысқырық
Уақыт өлшегіш
Гимнастикалық
төсеніш
|