Қазіргі әлемдегі жасөспірімдер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазіргі әлемдегі жасөспірімдер.

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік нұсқаулық
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ тілі

Мектеп: Т.Рысқұлов м/л

Күні:

Мұғалімнің есімі: Аманкулова Р

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ бөлімі: 7

Жасөспірім және заң

Арман ПВ 166 бет. №545 бұйрық

Сабақ тақырыбы:

Қазіргі әлемдегі жасөспірімдер.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

8.1.2.1. Әлеуметтік- қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог,полилогтердегі(интервью,пікірталас,үзінді) автор көзқарасы мен экспрессивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау.

8.4.4.4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы:- Әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог,құра отырып, жай сөйлемдедің айтылу мақсатын ажырата алады

Көпшілігі:- Әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монологтарды автор көзқарасы тұрғысынан құрай отырып, жай сөйлемдердің айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшеліктерін анықтай алады.

Кейбірі:-Әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монолог автор қөзқарасы мен сөздердің рөлін құрылымдық ерекшелігіне сай сөйлем түрлерін талдайды.




Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,ұсынылған ақпарат бойынша факты мен көзқарасты ажырата біледі.Тыңдалған мәтін бойынша диалог, монолог құра алады.

Талқылауға арналған сұрақтар: Әңгіме кейіпкерінің орнында болсаңыз не істер едіңіз?

Бағалау критериилері:

Бағалау критериилері: Тақырыпқа байланысты диолог құрайды, жай сөйлемдердің айтылу мақсатына назар аударады.

  • Тақырыпқа байланысты диолог,монологты автор көзқарасы арқылы түсінеді, жай сөйлемдерді айтылу мақсатымен құрылымдық ерекшелігі ажыратады.

- Тақырыпқа байланысты диалог, монолог, полилогты автор көзқарасы арқылы экспрессифті- эмоционалды сөздерді талдайды, жай сөйлемдердің айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігін қолданады

Мәтінге байланысты тақырыпты түсінеді.

Ойлау деңгейі:

Түсіну, талдау



Құндылық:

Мәңгілік ел идеясының ұлттық құндылықтары аясында мәдениеттілік пен ізгілікті жасөспірімдер бойына қалыптастыру.


Пәнаралық байланыс:

Ортақ тақырыпқа негізделген пәндер.

Алдыңғы оқу

8.1.1.1. Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып көтерілген мәселені болжау.


Жоспарланған уақыт

Жоспар бойынша орындалуға тиіс іс-әрекеттер.

Ресурстар

Мотиватция( 10 минут)

Психологиялық ахуал. Тыныштық сәті

( нұрға бөлену)Түрлі суреттермен топқа бөлінеді

Алдығы тақырыпты « конверт» әдісі бойынша бір-біріне сұрақтар тастап жауап береді.



Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында бейнежазбан «Бұрынғы заман батыры мен қазіргі күннің батырлары» туралы үзінді тыңдату.

« Үштік» әдісі ( Ойлан,жұптас,бөліс)

1- Тапсырма.

Бұрынғы заман батырлары деп кімдерді атаймыз?

Қазіргі таңның батырлары кімдер?

Ашық және жабық сұрақтар:

Кімдер? Қалай аталады?

Қашан? Болды ма?

Мүмкін? Сіз келісесіз бе?

Болар? Дұрыс па, бұрыс па?

Дескриптор:

Нақты жауап берді.

Тақырыптан ауытқымады.

Ашық сұрақтарға жауап берді.

ҚБ: мұғалім оқушы «Басбармақ әдісімен»

2- тапсырма жұптық жұмыс

Тақырыпқа байланысты жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай талдау.

Рөлге бөліп ойнау.

өShape1

Оқушылар жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданып,диалог,монолог құрып рөлдерде ойнайды.



Дескриптор. Сөйлемдер жазуда айтылу мақсатына қарай түрлерін қолданады.

ҚБ: Өзара бағалау. Қ құнды,Қ қызық,Ққиын



Интербелсенді тақта.

Қазақ тілі оқулығы






Сабақты бекіту






« Білімнің биік шыңы» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Саралау сұрақтары:

--Біздің елдегі жасөспірмдер әлеуметтік-қоғамдық,мәдени-тарихи тақырыптарды шетел балаларының деңгейінде талдай ала ма?

--Әлеуметтік-қоғамдық,мәдени-тарихи тақырыптарды негізге ала отырып,көпшілік арасында өз көзқарасын әсерлі жеткізе ала ма?

--Әлеуметтік-қоғамдық,мәдени-тарихи тақырыптарды диалог,монолог түрінде жеткізе аласың ба?



Рефлексия







«Shape2 Бәрі сенің өз қолыңда» әдісі.

Таратылған парақтарға сол қолдарының суретін салып,әр саусаққа өз ойларын жазады.

  1. «Бас бармақ» -мен үшін маңызды,қызықты болды.

  2. «Сұқ саусақ»-мен бүгін түсіндім.

  3. «Ортаңғы саусақ»-мен үшін қиын болды.

  4. «Төртінші саусақ»-менің бағам.

  5. «Кішкентай саусақ»-менің білгім келеді.




Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған сралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мына сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектеетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
890
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі