Қазіргі заманауй қазақ суретшілері. 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазіргі заманауй қазақ суретшілері. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
технология пәні мұғалімдеріне көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісі орынбасары:



Қысқа мерзімді жоспар:

Қазіргі замандағы бейнелеу өнерінің тәуелсіз зерттеу бағыттары


Мектеп: Д.А.Қонаев атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалім аты-жөні: Дусбаева Н.Н.


Класс: 7

Қатысушылардың саны:

Қатысушылардың жоқ саны:


Сабақ тақырыбы

Қазіргі заманғы Қазақстан суретшілері

Сабақ түрі: Сабақ жаңа құрал жабдықпен танысады



Сабақта қол жететін оқыту мақсаттары: (сілтеме оқу бағдарламасы)


7.1.2.1.Өнер туындыларының ерекшеліктері анықтап, қолөнер және дизайн, әр түрлі тарихи және мәдени шығу тегін өз бетінше зерттеу

7.1.3.1.Зерттеу және шығармашылық идеяларды дамыту үшін түрлі ақпарат көздерін, сонымен қатар, ең тиімдісін таңдап пайдалану, (соның ішінде АКТ-ны қолдану)

Сабақтың мақсаты


  • танымал қазақстандық суретшілердің жұмыстарын зерттейді

  • ұлттық нақышта композицияны құра біледі

  • практикалық жұмыстарды түрлі техникада орындайды

  • өзін-өзі бағалау және көрмені қою


Критерий бағалау

Білу 1. Қазіргі заманғы қазақстан суретшілерін біледі

2. Автордың туындысын қолтаңбасы бойынша анықтауды біледі

Түсіну 3.Қазақстан суретшілерінің туындысында ұлттық мәнмәтін

Қолдану 4. Білімдерін жинақтау құру кезінде натюрморт қолданады.

Анализ 5.Бейнелеу өнері бағыттары мен стильдерін анықтайды

Бағалау 6 талқылау және өзін-өзі бағалау өзіндік практикалық жұмыс басқа да, көрсету кезіңінде жұмыстарды орындайды

Тілдік мақсаттар



Русский

Казахский

Английский

картины

суреттер

pictures

живопись

кескіндеме

painting

графика

графика

graphics

скульптура

мүсін

sculpture

эскизы

эскиздер

sketches



Дағдыландыру

құндылықтары





  1. Оқыту: Қазақстан суретшілерінің жұмыстарымен таныстыру

  2. іс-қимыл ұлттық мәдени кодтар, өзара зерделеп және әлемдік көркемдік дәстүрлердің шығармашылығы зерттелетін шеберлері.

  3. Сыйластық: түрлі елдердің мәдениетіне қатысты , ұлттық мәдениетті және толеранттылықты құрметтеп тәрбиелеу

  4. Ынтымақтастық: өзара жұмыс кезінде, топтық және жұптық сыйластықты қалыптастыру

Пәнаралық байланыс

Дүние жүзілік тарихы және Қазақстан тарихымен байланысы , оқушылар сабақта әр түрлі елдердің мәдениетімен танысады,

АКТ пайдалану дағдығдылары



практикалық жұмысты орындау кезінде ноутбукті пайдалану

Пәнаралық байланыс

Қазіргі замандағы Бейнелеу өнері бағытын тәуелсіз зерттеу

Сабақтың барысы

Жоспарланған

сабақтың кезеңдері

Жоспарланған сабақтағы іс-әрекеттері

Ресурсы

Мұғалім: сабақтың басында оқушылар назарын шоғырландыру

сабақтың тақырыбын жариялау "Қазіргі Қазақстан суретшілері"

Қабылдау жүргізу "идеялар себеті":

1. Қандай галереялар мен көрмеге сіз бардыңыз?

2. Қандай қазақстандық суретшілерді білесіз?

3. Қазақстандық суретшілердің картиналар айырмашылығы басқа елдердің суретшілердің жұмыстары?

- Қазақстандық суретшілердің слайдын көрсету және шығармашылығымен танысу

Оқушылар: суретшілер өз альбомына тегін жазады

- оқушылармен бірге сабақтың мақсаты анықтау

- түйін сөздер оқушылармен бірге сөйлесу

Мұғалімі оқушыны жұпқа бөледі.

Бөлу жұп немесе шағын топтың көмегімен тренинг – мозаика.

Тренинг мозаика. Оқушыларға сурет бөлігі, беріледі және олар табуға тиіс, оқушы басқа бөліктерін осы сурет сабақта мозаика картиналар қазақстандық суретшілердің, қолдануға болады ал кері жағынан орындау жұмысын суретшінің тегін жазу Мозаика бірнеше бөліктерге бөлуге болады, қажеттілігіне қарай қандай оқушылар сіз топты жинайсыз.

Сабақтың басы

7 мин.

Ұлттық стил натюрмортты үшін қойылымды алдын-ала материалдарды таңдау

карточка тапсырманы орындау үшін теориялық және практикалық жұмысты орындау

Тапсырма:

1. Нысандар сезімін білдіретін қазақ тұрмысын атаңыз?

Сіз қалай ойлайсыз, қазақстандық суретшілердің даралық қарағанда?

Қандай өнер түрлері деректер орындалды.?

2. Натюрморт ұсынылған тұрмыстық заттар жинау, қазақ халқының және А3 форматқа эскиздерді композициялық орындау немесе альбомға

Оқушылар: Натюрмортқа топпен орын таңдайды ұсынылған заттарды натюрмортқа жалпы композициясын орналастырып және түрлі жан жағынан эскизін салып отырғызу

Жай қарындашпен эскизді салу , содан кейін қарапайым немесе түрлі-түсті қарындаштар қолдану.

Мұғалім тәжірибелік жұмысын оқушылар мен бақылайды қажетті көмек көрсетіп келеді, бұл жұмыста ғана импровизация, құпталады

Жұмыс аяқталғаннан кейін тақтаға эскиздер натюрморт өткізу, талқылау және бағалау. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- Сіз сабақта қандай қазақстандық суретшілерімен таныстыңыз?

- Қандай қазақстандық суретшілердің сіздің үйіңізе суреттері бар?

- Қазақстандық көрмелер мен галереяларға сіздердің ынтаңмен баруға болдыма?

Сабақты қорытындылау.

Болашақта сіздерге көрмелер мен галереялар сияқты өз елімізде де баруға, басқа елдерде. Сіз сондай-ақ виртуалды мұражайларда қарауға интернетте өте танымды және

сіздің ой-өрісін кеңейтеді бейнелеу өнері саласында









Презентация















Сабақтың ортасы

35 мин







Оқушылар өздеріне ұнаған немесе еркін тақырыпта шығармашылық жұмыстарын атқарады және сол жұмыстарын қорғайды

Дидактикалық материал

Қосымша № 1



Формат А3

бояулар, картон, түсті қағаздар кожа.

Сабақ соңы

3 мин.



Сабақ соңында оқушылар рефлекция жүргізеді:

- не білді, нені үйренді

- не түсініксіз болды

-немен жұмыстану қажет

Сабақтың қорытындысы

Оқушылар рефлексия сұрақтарына жауап береді.













Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау


Кейбір оқушылар күрделі композицияларды, ал басқалары неғұрлым жеңіл композиция нұсқаларын таңдап, орындайды.

  1. сабақ соңында натюрмортты талқылау және өзін-өзі бағалау

Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.

1. Орындауға барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен.

2. Жұмыс орнында кенеттен қозғалуға болмайды.

3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.

4. Сабақ кезінде қажетті бояуларды мұқият пайдалану.

5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.

Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары.

1. Нашар сезінген кезде міндетті түрде сабақты тоқтату, бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау.

2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау.



Сабақ аяқталғаннан кейін, қауіпсіздік талаптары.

1. Жұмыс аяқталғаннан кейін өз орныңызға тазалау жүргізіңіз.

2. Қолыңызды сабынмен жуыңыз.

3. Анықталған барлық кемшіліктер туралы жұмыс істеу кезінде, мұғалімге хабарлаңыз.





Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Неліктен?



Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Осы сабақта қойылған мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыруға тырыстым: оқушыларға Қазақстанның қазіргі суретшілерімен таныстырдым. Оқушылар қызығушылықпен сурет эскиздерін салып, одан кейін практикалық бөлімге кірісті. Осындай сабақтарда өте маңызды деп санайтыным олардың ұлттық өнерге деген қызығушылықтарын арттыру, тәрбиелеу. Сабақтың уақытша кезеңдері сақталады.



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және

үйренуге қатысты)

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
682
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі