Сабақтың басы
10-12 минут
|
Ұйымдастыру
шаралары
1.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру мақсатында, шаттық шеңберін
ұйымдастыру.
Күн жарығын алақанға
саламын, Жүрегіме басып ұстай
аламын. Ізгі әрі нәзік, жарық,
мейірімді, Болып кетер сонда дереу
жан-жағым. -Міне, жүрегіміздегі
осындай жылумен
сабағымызды
бастаймыз.
Топқа
бөлу. Оқушыларды 3
топқа геометриялық пішіндер
арқылы бөлінеді (шаршы, үшбұрыш,
ромб)
Топ
ережесі
1- топ: «Шаршы» 2- топ:
«Үшбұрыш» 3- топ: «Ромб»
2.
Оқушыларды
3. Жаңа сабақ
Білікшенің ішкі және сыртқы пішінін айқындау
үшін оны ойша пішінін көрсететін жерлерден жазықтықтармен қиямыз.
Сонда қиюшы жазықтықта сызбалардағы кескіні қима деп аталатын
фигура шығады.Нәрсені қиюшы жазықтықпен ойша қиғанда пайда болатын
фигураның кескіні қима
деп аталады.Сызбада орналасуына қарай қималар
қабаттасқан және оңашаланған қималар болып бөлінеді.Қабаттасқан
қима тікелей көріністерде орналасады, әдете белгіленбейді, егер ол
симметриялы емес фигураны кескіндесе, үзік сызықтардың штрихтарын
және нұсқамаларды жүргізеді, әріперді түсірмейді.Оңашаланған қималар көріністерден сырт орналасады.Қималарды таңдап алу кезінде
оңашаланған қималарға көп көңіл бөлінеді, себебі олар көріністі
жаппайды, контурын тұтас жуан негізгі сызықпен, ал қабаттасқан
контурын тұтас жіңішке сызықпен жүргіземіз. Тетікті бір немесе
бірнеше қиюшы жазықтықпен ойша қиғанда алынатын кескін
тілік деп
аталады.Тілік пен қиманы шатастырмау
керек.
(Ұ) 1-тапсырма:
« Алға
ілгерілеу»
әдісі арқылы «Геометриялық пішіндер» туралы не білесіңдер?
Тақырып бойынша көшбасшылық
әдісі арқылы үй жұмысын бір-бірінен
сұрату.
(Т)
2-тапсырма: (М). «Миға
шабуыл» әдісі
арқылы
1.Сызбада қандай негізгі
көріністер пайдаланылады?
2. Қандай көріністі басты
көрініс деп атайды?Неліктен? 3. Жергілікті көрініс не үшін
пайдаланылады? 4. Сызбада қандай көрініс болуы
керек?
(ҚБ) белсенді жауап берген
оқушыларға аттары аталып «Қол
соғу» арқылы
бағаланады.
|


Ш аршы,
үшбұрыш, ромб пішіндер
|