Материалдар / "Қимақ қағанаты"

"Қимақ қағанаты"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
686
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Қимақ қағанатыМұғалімнің аты-жөні: М.ИршатоваКүні: 11.10.2018ж
СЫНЫП: 7Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау
Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: Қимақ қағанатының ішкі және сыртқы саяси жағдайын түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі: Қимақ қағанатының экономикалық байланысын анықтай алады.Кейбір оқушылар: Картадан қалалардың дамуын анықтап,дәлелдей алады.
Бағалау критерийі1.Қимақ қағанатының ішкі және сыртқы жағдайын біледі.2.Қимақ қағанатының экономикалық байланысын анықтайды3.Картадан қалалардың орнын анықтап,дәлелдейді.
Тілдік мақсаттарҚимақ қағанаты туралы мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).Пәнге қатысты лексика мен терминологияХалық, этнос, ақсүйектер, мүліктік теңсіздік, жер иелену түрлері.қағанат, қаған.
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу,түсіну,қолдану
РесурстарҚағаз қиындылары,кітап
Әдіс-тәсілдерСерпілген сауал,ой қозғау,жариялау әдісі
Құндылықтар«Мәңгілік Ел» идеясынан «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылығы қимақтардың саяси жағдайын талдау барысында іске асады.
Пәнаралық байланысДүние жүзі тарихы пәнінен алған білімдерін қимақтардың ішкі және сыртқы саясатын талдау барысында қолданады;География пәнінен картамен жұмыс жасау дағдысын қимақ қағанатын кескін картада белгілеу барысында қолданады;Қазақ тілі пәнінен алған білімі мен дағдыларын өз ойын дұрыс жеткізу кезінде пайдаланады.
АКТ қолдану дағдыларыҚосымша таратпа қағаздар
Алдыңғы оқуЕрте орта ғасырлардағы Қазақстан аумағындағы мемлекеттік бірлестіктер
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы7 минут

































Ұжымдық жұмыс











Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отырады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Үйге берілген тапсырманы пысықтау. «Серпілген сауал»1.Оғыз мемлекеті қашан және қай жерде құрылды?2.Оғыз тайпалық құрамы қалай қалыптасы?3.Оғыздардың қоғамдық құрылысы қандай?4.Оғыз мемлекетінің сыртқы жағдайы қалай қалыптасты?5.Оғыз мемлекетінің әліреуінің мен құлауының себептері қандай?6.Оғыз мемлекеті туралы қандай жазба,тарихи деректер бар?ҚБ: Оқушылар бір-бірін бағалайды. Кері байланыс: Сұрақтарға жауап беру қиын болды ма?Ой қозғау: Оқушыларға слайд арқылы ортағасырлық қалалардың суреттері көрсетіледі:-Қала мәдениеті дегенді қалай түсінесіздер?-Қала мәдениетінің дамуына қандай факторлар әсер етуі мүмкін?-Ортағасырлық қалалардың ерекшеліктері қандай?Оқушылардың пікірлері тыңдалып, жаңа сабаққа шығу.Тақырыпты анықтап оқу мақсатымен таныстырып, бағалау критерийлерін ұсынамын
1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны

Сабақтың ортасы

14 минут









Білу және түсіну Жаңа ақпарат: Видеоролик (2 минут)(ж.т) Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.(5минут)1. Қимақ қағанатының құрылуы2. Қимақтардың мемлекеттік құрылымы мен шаруашылығы,мәдениеті3.Сыртқы саясаты,мемлекеттің құлауы. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген тақырыпшалар бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен бір оқушы берілген уақыт ішінде (2-3 минут) басқа топтарға сөйлеп, жеткізеді.)Топтардың өзара бағалауы: Бағдаршам,светапор,смайликтер арқылы бағаланады.Оқулық,
7 минут













3 минут













5минут









Кеңейтілген тапсырма:1-Тапсырма.«Тарихи диктант» әдісі бойынша тапсырма беріледі.Сөйлемді толықтыру.Қимақтар туралы деректер , , Деректерінде айтылған.Қимақтар тайпасының басшысы---------------- лауазымын иеленді.Қимақардың қол астындағы барлық халық-----------бөлінді.Иелік билеушілері қаған әскерлеріне белгіленген мөлшерде ------------------ беріп отырды.2-тапсырма.Қимақ қағанатының шаруашылығы мен мәдениетін кестеге саладыДискриптор:-тақырыпты ашуы;-дәлелдер келтіруі;-ойын нақты жеткізуі.3-тапсырма Картамен жұмыс Картадан Қимақ қағанатының аумағы,орталығы мен саяси тарихын анықтайды

Дескриптор: Карта толық толтырылдыКарта жартылай толтырылдыКартамен жұмыста қиындықтар болды


Аяқталуы Сабақты бекіту,бағалау 4 минут Тест сұрақтары арқылы сабақты бекіту: 1.Қимақтардың VII ғасырдың ортасында мекендеген жері:А) Монғолия В) Алтай тауы мен Ертіс бойыБ) Қытай Д) Сыр бойы2. Қимақ қағанатының астанасы:А) Отырар В) Жанкент С) ИмақияД) Суяб3. Қимақтар қалалары туралы жазған тарихшысы А) Әль-Якуби В) Әл-Идриси С) Бируни Д) Гардизи4. Қимақ ислам дінін қабылдай бастаған кезі:А) IX ғасырВ) Х ғасырС) ХІ ғасырД) ХІІ ғасыр5. Қимақтардың жеке дара тайпа көсемінің атағы:А) ЯбғуВ) ҚағанС) Шад- түтікГ) Ұлы бек

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Кері байланыс1 минут «Білім теңізіне кеме жіберіңіз»  Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады



Сабақтан алған әсерлерін теңізге жібереді
Қосымша ақпарат
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
-Оқушыларға тақырыптың мақсаттарын меңгерту үшін тапсырмаларды саралап, деңгейлеріне орай беру .- Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша деректермен жұмыс жасауды ұйымдастыру

Бағалау критерийлері бойынша бағалау, Жұлдыз сыйлау арқылы бағалау ,Сәйкестендіру тестінің нәтижесінде бағалауБелсенді оқу түрін ұйымдастыру,Сергіту сәтін ұйымдастыру,(Ширату жаттығуларын ұйымдастыру)

Сабақ бойынша рефлексия







Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?



Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Сабақ мақсатымен тақырыпты басшылыққа ала отырып, сабақ мақсатын құрдым.



Сабақ мақсаттары оқу мақсатымен сәйкес келеді деген ойдамын.



Саралау дұрыс жүргізіледі деп есептеймін. Тапсырмаларды, бағалауды оқушының жас ерекшелігіне сәйкес дайындадым деп есептеймін.

Сабақтың уақытты кезеңдері сақталады деп санаймын. Тапсырмалар уақыт өлшемдерімен жасалған.

Сабақ жоспарында ауытқу болады деп ойлаймын. Сабақтың өткізілу барысында айқындаймын.



Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




Бағалау критерийлері Дескрипторлар


1.Қимақ қағанатының ішкі және сыртқы саяси жағдайын түсінеді.

  • Қимақ қағанатының ішкі және сыртқы саяси жағдайын сызба көмегімен түсіндіреді.
  • Ұғымдарға байланысты оқиғаның маңыздылығын ажырата алады
  • Қимақ қағанатының экономикалық байланысын анықтай алады.
  • Шаруашылығына қарай дала мен қала байланысын анықтайды
  • Мәдениетін анықтап,дәлелдейді.
  • 3.А. Македонскийдің скифтерге жорығының ерекшеліктері туралы талдайды.Картадан қалалардың орнын анықтап,дәлелдейді.
  • Оқиғадағы жорықтардың маңыздылығын анықтайды
  • Көрші елдермен қарым-қатынасын анықтап,картадан көрсетіп бере алады


  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ