Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Қиын оқушымен жұмыс"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Мектеп-лицей директоры:
Л.Шөменова
__________________________
«Келісемін»
Мектеп-лицей директорының тәрбие істері жөніндегі орынбасары:
Б. Шаекеев
________________________
Жалағаш аудандық білім бөлімінің Темірбек Жүргенов атындағы
№123 мектеп-лицей коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
ағылшын тілі пәнінің мұғалімі, 7 «Б» сынып жетекшісі
Намурадин Айсана Қанатқызының
тәрбиесі қиын оқушыларға арналған жұмыс
ЖОСПАРЫ
(2017-2018 оқу жылы)
Тәрбиесі қиын
оқушыларға арналған
жұмыс жоспары
Жұмыстың мақсаты:
-
Тәрбиесі бойынша оқушылардың тәртібін дұрыстау, сабақ үлгерімін жақсарту.
-
Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
-
Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
-
Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
-
Жеткіншек дамуындағы дағдарысты түсінуүшін жеткіншектің агрессиялық әрекетіне қарсы тұру.
-
Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
-
Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
-
Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
-
Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.
Жұмыс жоспары
Р/с |
Жүргізілетін жұмыс |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Тәрбиесі қиын оқушы туралы мәлімет алу |
Қыркүйек |
Сынып жетекші |
2 |
Қиын оқушыға арнап күнделік жүргізіп отыру. |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
3 |
Ата-анасымен пікірлесу |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
4 |
Үйірмелерге тарту |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
5 |
Жеке тапсырмалар беру, орындалуын қадағалау, нәтижесін саралау. |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
6 |
Сынып белсенділерінің қатарына қосу |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
7 |
Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
8 |
Бірге жүрген достарының пікірін тыңдау |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
9 |
Қай пәнге ықыласты,ықылассыз екенін бақылау |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
10 |
Оқушыны кітапханамен байланыс жасауға бейімдеу |
Ай сайын |
Сынып жетекші |
Тәрбиесі қиын оқушылар туралы мәлімет
Р/с |
Аты-жөні |
Қиындық түрі |
Бекітілген мұғалімдер, көмекші оқушылар |
1 |
А оқушы |
Мінезі құбылмалы, ауыр. Оқу үлгерімі төмен. Қызығушылығы аз. Мұғалімдермен, оқушылармен, ата-анасымен қарым-қатынасында көптеген кикілжіңге келіп қалады. Суицидтің жеңіл түрі анықталды. |
Сынып жетекші Сынып белсенділері Пән мұғалімдері Оқушылар |
Диагностикалық зерттеу түрлері
Медициналық тексеру:
Барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.
Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сұрақтар алынды, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.
Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесілді. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Отбасы-алтын діңгек» атты ата – аналар сайысына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді.
Психологпен жұмыс: Оқушы психологпен кездесті, даму ерекшелігін , оқушыға қандай көмек керектігін анықтады. Темпераменті анықталды (меланхолик) . Оқушыға көп көңіл бөлуді, белсендірек болу үшін адамдармен араластыру ұсынылды. Психологиялық тесттер алынғанда да жеке кеңес керектігін айтты.
Ата – аналары туралы мәлімет
Деректер |
Анасы |
Әкесі |
Ата – анасының аты – жөні |
|
|
Жұмыс орны |
|
|
Қызметі |
|
|
Байланыс телефоны |
|
|
-
Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)
Бауырлары __________________________________________________________________
-
Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Жасөспірімге жанұяның әсері
____________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ______________________________________________________________________________________________________________
-
Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________
-
Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы __________________________________________________________________________________________________________________________
-
Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _________________________________________________________________________________________________________________________
Өзара қарым – қатынас беті.
-
Оқушының ұжымдағы беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.
-
Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.
-
Достары бар ма?
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.
-
Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.
-
Кімдермен кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен.
-
Қандай еңбек түрін қалайды?
Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.
-
Өзіне деген қатынасы?
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.
-
Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.
Оқу әрекеті.
Оқушының аты –жөні:
Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? __________________________________________________________________
-
Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________
-
Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________
-
Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________
-
Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________
-
Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________
-
Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________
-
Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? __________________________________________________________________
-
Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________
-
Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________
-
Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________
-
Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? __________________________________________________________________
-
Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? __________________________________________________________________
-
Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________
-
Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________
-
Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________
-
Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________
-
Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________
-
Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________
-
Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________
-
Себептері? __________________________________________________________________
-
Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________
-
Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді?
__________
-
Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________
-
Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________
-
Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________
-
Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________
-
Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.
Оқушының аты –жөні: __________________________
Бағалау өлшемдері |
Тәрбиелік белгілері |
Баға |
Эрудициясы |
Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық. |
|
Ынтасы |
Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен. |
|
Еңбек сүйгіштігі |
Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды. |
|
Адамгершілілігі, саналылығы |
Адамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды. |
|
Табиғатқа қатынасы |
Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды. |
|
Эстетикалық талғамы |
Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі. |
|
Өзін - өзі жетілдіру дағдылары |
Өзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді. |
|
Экономикалық санасы |
Экономикалық сауаттылығы төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай алмайды. |
|
Азаматтық санасы |
Пікірталасқа түсе аламайды, мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға бермейді. |
|
Құқықтық санасы |
Құқықтық білімі өте төмен. |
|
Бақылау картасы
Оқушының аты-жөні ___________________ сыныбы ________
№ |
Бақылаудың мазмұны |
Байқалмайды |
Кейде |
Жиі |
1 |
Оқу – іс-әрекеті Немқұрайлылық; Оқығысы келмейді; Оқу үлгерімі төмен; Оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады; Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен; |
|
|
|
2 |
Құрдастарымен қарым – қатынасы Сыныптағы жағдайы Бөлек жүреді; Өзін сыныпқа қарсы қояды; Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді; Басқа балаларға қатынасы Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді; Құрдастарын ұнатпайды; Әр түрлі жастар тобына кіреді; |
|
|
|
3 |
Бос уақытын өткізуі Үйірмелер мен секцияларға қатыспайды; Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы достарымен) өткізеді; Әлеуметтік желіде отырады |
|
|
|
4 |
Еңбекке қатынасы, кәсіптік бағыттылығы Мамандық таңдау Өз мүмкіндігі мен қабілетін білмейді; Кәсіптік айқындалмаған; Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері дамыған; Еңбекке қатынасы Еңбек етуге қарсы; Мектепте және үйде еңбек міндеттерін орындамайды; Жауапсыз қарайды; |
|
|
|
5 |
Үлкендермен қарым – қатынасы Ұстаздарымен Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты сипаттағы қарым – қатынаста; Дөрекі; Өтірік айтады; Ата – анасымен Қайшылықты мінез – құлықта; Өтірік айтады; Дөрекі; |
|
|
|
6 |
Мінез – құлық және әрекеттер Мектепте Сабақтан қалу; Мектеп тәртібін бұзу; Дөрекі сөйлеу; Мектеп мүлкін бүлдіру; Сабақты бөлу, Төбелесу; Үйде Үйден қашу; Үй міндеттерін орындамау, Ешкімді тыңдамау; Өтірік айту; Құқыққа қарсы әрекеттер Ұрлық жасау; Алаяқтық алдау; Мүлікті бүлдіру; Дене жарақатын салу (төбелесу) |
|
|
|
Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан
тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы.
№ |
Оқушының фамилиясы, аты – жөні |
Сыныбы |
Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені. |
Аптаның қай күндері барады |
||||||
дүйсенбі |
сейсенбі |
сәрсенбі |
бейсенбі |
жұма |
сенбі |
жексенбі |
||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Себепсіз қатыспаған сабақтар.
№ |
Оқушының фамилиясы, аты – жөні |
Сыныбы |
Босатылған сабақтар саны |
||||||||
Қыркүйек |
Қазан |
Қараша |
Желтоқсан |
Қаңтар |
Ақпан |
Наурыз |
Сәуір |
Мамыр |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мен оқушыны гүлге теңедім. Оның тамырларын қиын оқушы деп алатын болсақ, ол гүлге ешкімде қарамаса, ата-ана, мектеп те, сынып жетекші де жұмыс жасамайтын болса, үй тапсырмаларын, сынып жұмысын орындай алмаса, ата-анасымен, мұғалімдермен, достарымен көп сөзге келе беретін болса, онда ол қурап қалған гүл сияқты немесе тамырынан үзіліп қалған гүл сияқты болады.
Ал егер осы гүлге ата-анасы да, сынып жетекшісі де, мектеп те, пән мұғалімдері де гүлді баптап қарап, өсірсе онда батыр гүл ертегідегідей жерді тесіп шыққан батыр гүлдей немесе әдемі роза, раушан гүлдеріндей құлпырып, түзу өсер еді. Қиын баланы үнемі жақсы психологиялық жағдайда тәрбиеленуі,оқуы, өсуі қажет.
Балада жағымды “МЕН” бейнесін
қалыптастыруы қажет.
Ұстаз бен шәкірт арасында тартыс тумауы қажет.
Оқушының әрбір тәртіпсіз әрекетінің себебін анықтап,к өз
жеткізіп,шара мен жазаны соған лайықты қолдану керек.
Мұғалім сабағын қызықты өткізіп,оқушылар зейінің оқу ға аударуы
қажет.
Мұғалім шыншыл,әділетті,кешірімді,мейірімді,сабырлы, ұстамды бол
ғаны жөн.
Қорыта айтқанда Қоғамда «қиын бала» болмауы үшін әрбір бала бойына адами құндылық қасиеттерді қалыптастыра отырып, заман ағымынан қалыс қалмайтын, білімді, тәрбиелі ұрпақ ұлттымыздың болашағы екендігін ұмытпағанымыз абзал.