Материалдар / "Қиын оқушымен жұмыс"

"Қиын оқушымен жұмыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қиын оқушымен жұмыс" бұл ақпарат мектеп оқушыларындағы "Қиын оқушыны анықтау және де әрі қарай жұмыс жасау үшін қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2018
15722
51 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

































Жалағаш аудандық білім бөлімінің Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей коммуналдық мемлекеттік мекемесініңағылшын тілі пәнінің мұғалімі, 7 «Б» сынып жетекшісіНамурадин Айсана Қанатқызыныңтәрбиесі қиын оқушыларға арналған жұмысЖОСПАРЫ(2017-2018 оқу жылы)









































Тәрбиесі қиыноқушыларға арналғанжұмыс жоспары

Жұмыстың мақсаты:
  • Тәрбиесі бойынша оқушылардың тәртібін дұрыстау, сабақ үлгерімін жақсарту.
  •  Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
  • Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
  • Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
  • Жеткіншек  дамуындағы  дағдарысты түсінуүшін  жеткіншектің  агрессиялық  әрекетіне  қарсы  тұру.
  • Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
  •  Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
  •  Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
  • Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.


Жұмыс жоспары
Р/сЖүргізілетін жұмысМерзіміЖауапты
1Тәрбиесі қиын оқушы туралы мәлімет алуҚыркүйекСынып жетекші
2Қиын оқушыға арнап күнделік жүргізіп отыру. Ай сайын Сынып жетекші
3Ата-анасымен пікірлесуАй сайын Сынып жетекші
4Үйірмелерге тартуАй сайынСынып жетекші
5Жеке тапсырмалар беру, орындалуын қадағалау, нәтижесін саралау. Ай сайынСынып жетекші
6Сынып белсенділерінің қатарына қосуАй сайынСынып жетекші
7Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау Ай сайынСынып жетекші
8Бірге жүрген достарының пікірін тыңдауАй сайынСынып жетекші
9Қай пәнге ықыласты,ықылассыз екенін бақылау Ай сайынСынып жетекші
10Оқушыны кітапханамен байланыс жасауға бейімдеуАй сайынСынып жетекші


Тәрбиесі қиын оқушылар туралы мәлімет

Р/сАты-жөніҚиындық түріБекітілген мұғалімдер, көмекші оқушылар
1А оқушыМінезі құбылмалы, ауыр. Оқу үлгерімі төмен. Қызығушылығы аз. Мұғалімдермен, оқушылармен, ата-анасымен қарым-қатынасында көптеген кикілжіңге келіп қалады. Суицидтің жеңіл түрі анықталды.

Сынып жетекшіСынып белсенділері Пән мұғалімдеріОқушылар




Диагностикалық зерттеу түрлері

      Медициналық тексеру: Барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі. Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сұрақтар алынды, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді. Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесілді. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Отбасы-алтын діңгек» атты ата – аналар сайысына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді. Психологпен жұмыс: Оқушы психологпен кездесті, даму ерекшелігін , оқушыға қандай көмек керектігін анықтады. Темпераменті анықталды (меланхолик) . Оқушыға көп көңіл бөлуді, белсендірек болу үшін адамдармен араластыру ұсынылды. Психологиялық тесттер алынғанда да жеке кеңес керектігін айтты.  



  Атааналары туралы мәлімет

Деректер Анасы Әкесі
Атаанасының аты – жөні    
Жұмыс орны    
Қызметі    
Байланыс телефоны    
  • Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)
Бауырлары __________________________________________________________________

  • Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • Жасөспірімге жанұяның әсері
____________________________________________________________________________________________________________________________________
  • Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ______________________________________________________________________________________________________________
  • Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________
  • Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________ Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы __________________________________________________________________________________________________________________________
  • Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _________________________________________________________________________________________________________________________
  Өзара қарымқатынас беті.

  • Оқушының ұжымдағы беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.

  • Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.

  • Достары бар ма?
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.

  • Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.

  • Кімдермен кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, атааналармен, туысқандарымен.

  • Қандай еңбек түрін қалайды?
Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.

  • Өзіне деген қатынасы?
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.

  • Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.



Оқу әрекеті. Оқушының аты жөні: Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? __________________________________________________________________
  • Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________
  • Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________
  • Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________
  • Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________
  • Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________
  • Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________
  • Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? __________________________________________________________________
  • Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________
  • Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________
  • Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________
  • Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? __________________________________________________________________
  • Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? __________________________________________________________________
  • Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________
  • Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________
  • Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________
  • Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________
  • Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________
  • Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________
  • Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________
  • Себептері? __________________________________________________________________
  • Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________
  • Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді?
__________
  • Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________
  • Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________
  • Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________
  • Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________
  • Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________










































Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы. Оқушының аты жөні:  __________________________  
Бағалау өлшемдері Тәрбиелік белгілері Баға
Эрудициясы Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық.  
Ынтасы Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен.  
Еңбек сүйгіштігі Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды.  
Адамгершілілігі, саналылығы Адамгершілігі
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ