Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Қиын оқушымен жұмыс"
Материал туралы қысқаша түсінік
"Қиын оқушымен жұмыс" бұл ақпарат мектеп оқушыларындағы "Қиын оқушыны анықтау және де әрі қарай жұмыс жасау үшін қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Қазан 2018
15722
51 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жалағаш аудандық білім бөлімінің Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицей коммуналдық мемлекеттік мекемесініңағылшын тілі пәнінің мұғалімі, 7 «Б» сынып жетекшісіНамурадин Айсана Қанатқызыныңтәрбиесі қиын оқушыларға арналған жұмысЖОСПАРЫ(2017-2018 оқу жылы)
Тәрбиесі қиыноқушыларға арналғанжұмыс жоспары
Жұмыстың мақсаты:
- Тәрбиесі бойынша оқушылардың тәртібін дұрыстау, сабақ үлгерімін жақсарту.
- Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
- Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
- Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
- Жеткіншек дамуындағы дағдарысты түсінуүшін жеткіншектің агрессиялық әрекетіне қарсы тұру.
- Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
- Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
- Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
- Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.
Жұмыс жоспары
Р/с | Жүргізілетін жұмыс | Мерзімі | Жауапты |
1 | Тәрбиесі қиын оқушы туралы мәлімет алу | Қыркүйек | Сынып жетекші |
2 | Қиын оқушыға арнап күнделік жүргізіп отыру. | Ай сайын | Сынып жетекші |
3 | Ата-анасымен пікірлесу | Ай сайын | Сынып жетекші |
4 | Үйірмелерге тарту | Ай сайын | Сынып жетекші |
5 | Жеке тапсырмалар беру, орындалуын қадағалау, нәтижесін саралау. | Ай сайын | Сынып жетекші |
6 | Сынып белсенділерінің қатарына қосу | Ай сайын | Сынып жетекші |
7 | Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау | Ай сайын | Сынып жетекші |
8 | Бірге жүрген достарының пікірін тыңдау | Ай сайын | Сынып жетекші |
9 | Қай пәнге ықыласты,ықылассыз екенін бақылау | Ай сайын | Сынып жетекші |
10 | Оқушыны кітапханамен байланыс жасауға бейімдеу | Ай сайын | Сынып жетекші |
Тәрбиесі қиын оқушылар туралы мәлімет
Р/с | Аты-жөні | Қиындық түрі | Бекітілген мұғалімдер, көмекші оқушылар |
1 | А оқушы | Мінезі құбылмалы, ауыр. Оқу үлгерімі төмен. Қызығушылығы аз. Мұғалімдермен, оқушылармен, ата-анасымен қарым-қатынасында көптеген кикілжіңге келіп қалады. Суицидтің жеңіл түрі анықталды. | Сынып жетекшіСынып белсенділері Пән мұғалімдеріОқушылар |
Диагностикалық зерттеу түрлері
Медициналық тексеру: Барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі. Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сұрақтар алынды, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді. Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесілді. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Отбасы-алтын діңгек» атты ата – аналар сайысына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді. Психологпен жұмыс: Оқушы психологпен кездесті, даму ерекшелігін , оқушыға қандай көмек керектігін анықтады. Темпераменті анықталды (меланхолик) . Оқушыға көп көңіл бөлуді, белсендірек болу үшін адамдармен араластыру ұсынылды. Психологиялық тесттер алынғанда да жеке кеңес керектігін айтты.
Ата – аналары туралы мәлімет
Деректер | Анасы | Әкесі |
Ата – анасының аты – жөні | ||
Жұмыс орны | ||
Қызметі | ||
Байланыс телефоны |
- Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)
- Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Жасөспірімге жанұяның әсері
- Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ______________________________________________________________________________________________________________
- Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________
- Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________
- Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _________________________________________________________________________________________________________________________
- Оқушының ұжымдағы беделі?
- Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
- Достары бар ма?
- Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
- Кімдермен кикілжіңге түседі?
- Қандай еңбек түрін қалайды?
- Өзіне деген қатынасы?
- Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Оқу әрекеті. Оқушының аты –жөні: Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? __________________________________________________________________
- Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________
- Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________
- Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________
- Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________
- Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________
- Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________
- Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? __________________________________________________________________
- Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________
- Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________
- Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________
- Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? __________________________________________________________________
- Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? __________________________________________________________________
- Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________
- Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________
- Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________
- Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________
- Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________
- Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________
- Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________
- Себептері? __________________________________________________________________
- Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________
- Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді?
- Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________
- Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________
- Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________
- Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________
- Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы. Оқушының аты –жөні: __________________________
Бағалау өлшемдері | Тәрбиелік белгілері | Баға |
Эрудициясы | Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық. | |
Ынтасы | Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен. | |
Еңбек сүйгіштігі | Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды. | |
Адамгершілілігі, саналылығы | Адамгершілігі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |