Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ежелгі заман тарихы 5-сынып
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ежелгі заман тарихы |
|||||
Бөлім: |
Қос дөңгелекті арбалар және империялар |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті? Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Месопатамия аумағында мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын және олардың мемлекетаралық қарым-қатынасын білу;Вавилонның қуатты империяға айналуындағы Хаммурапидің қызметін бағалау |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу. Алғашқы білімдерін еске түсіру Хаммурапи заңдары мен ҚР Конституциясын олардың мағынасын айтпастан көрсету. Екі суреттің арасындағы байланыс және заңдардың мемлекет үшін маңызы жайлы оқушылардың пікірін тыңдау Тақырыпты (оқушылар жазып алады) және сабақ мақсатын айту (1 минут). |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
«Вавилон» деп аталатын презентация |
||
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Тарихи дерекпен жұмысты ұйымдастыру. Оқушылардың бір тобы Геродоттың «Тарих» еңбегінің үзіндісімен жұмыс жасайды. Ал қалған тобы Су тасқыны туралы аңызды оқиды. Содан кейін оқушылар сұраққа жауап береді. Геродоттың «Тарих» еңбегі бойынша сұрақтар:
Саргон I патшаның Аккад империясы тек 200 жыл ғана өмір сүріп, Месопотамияға басқа империялардың бақылау орнатқандығын түсіндіру. Бірінші Вавилон, Хетт, Ассирия, Екінші Вавилон және Парсы патшалықтары бейнеленген уақыт сызығын көрсету. Аталған империялардың басшылары өз елдерін келесідей нәрселерге негізделе отырып басқарғандығы жайлы әңгімелеу:
Оқушыларға келесі нәрселерді айту:
1-тапсырма Зерттеу жүргізіп, төмендегі сұрақтарға жауап берулері қажет:
2-тапсырма Келесі сұрақтарды талқылау:
3-тасырма Вавилон империясы ұзақ өмір сүрмегендігін, бірақ оның заңдарының біразы сақталып қалып, оларды Хетт және Ассирия сияқты кейінгі патшалықтар пайдаланғандығын түсіндіру |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Зерттеу нәтижесінде оқушылар келесідей тоқтамға келуі керек: Хаммурапи империясының жетістікке жетуі оның шығарған заңдарының арқасында орын алды Оқушылар ауыр қылмыстарды бір түспен, жеңіл қылмыстарды екінші түспен белгілеп, өз шешімдерін негіздейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін «Вавилон» деп аталатын презентация «Хаммурапидің заңдары» деп аталатын мәтін Хаммурапидің заңдары |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Ертеде кейбір күшті мемлекеттердің дамыған құқық жүйесі болған. Үйге тапсырма Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
Кері байланыс |
Табыс сатысы» әдісі: сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||
Пәні: |
Ежелгі заман тарихы |
|||||||||||||||
Бөлім: |
Қос дөңгелекті арбалар және империялар |
|||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды? |
|||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; 5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Таяу және Орта Шығыстағы империялардың қалыптасуына соғыстың қалай әсер еткенін талдау; империялардың басқару жүйесінің ерекшеліктерін түсіну; ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін сипаттау |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ынтымақтастық атмосферасын құру: Сәлеметсіздер ме! Оқушылар «Достар шеңберін» құрып, бір-біріне тілектер айтады. Үй жұмысы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? Тапсырма: «Домино» әдісі. Сөйлемді жалғастырыңыз.
|