Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ежелгі заман тарихы 5-сынып

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Ежелгі заман тарихы

    Бөлім:

    Қос дөңгелекті арбалар және империялар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

    5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

    Сабақтың мақсаты

    Месопатамия аумағында мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын және олардың мемлекетаралық қарым-қатынасын білу;Вавилонның қуатты империяға айналуындағы Хаммурапидің қызметін бағалау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу. Алғашқы білімдерін еске түсіру

    Хаммурапи заңдары мен ҚР Конституциясын олардың мағынасын айтпастан көрсету. Екі суреттің арасындағы байланыс және заңдардың мемлекет үшін маңызы жайлы оқушылардың пікірін тыңдау

    Тақырыпты (оқушылар жазып алады) және сабақ мақсатын айту (1 минут).

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    «Вавилон» деп аталатын презентация

    Жаңа білім




    Мәтінмен жұмыс

    Тарихи дерекпен жұмысты ұйымдастыру.

    Оқушылардың бір тобы Геродоттың «Тарих» еңбегінің үзіндісімен жұмыс жасайды. Ал қалған тобы Су тасқыны туралы аңызды оқиды.

    Содан кейін оқушылар сұраққа жауап береді.

    Геродоттың «Тарих» еңбегі бойынша сұрақтар:

    1. Месопатамияның жер ерекшеліктері қандай?

    2. Месопотамиялықтарқандаймәдениетжасады?

    3. Месопатамиялықтардақандайбілімболды?

    Саргон I патшаның Аккад империясы тек 200 жыл ғана өмір сүріп, Месопотамияға басқа империялардың бақылау орнатқандығын түсіндіру. Бірінші Вавилон, Хетт, Ассирия, Екінші Вавилон және Парсы патшалықтары бейнеленген уақыт сызығын көрсету. Аталған империялардың басшылары өз елдерін келесідей нәрселерге негізделе отырып басқарғандығы жайлы әңгімелеу:

    • Заң;

    • Жақсы ұйымдастырылған әскер;

    • Патшаның беделі.

    Оқушыларға келесі нәрселерді айту:

    • Хаммурапи өз билігі тұсында Месопотамияны біріктірді (б.з.б. 1793-1750 жж.);

    • Хаммурапи қоғам өмірін реттейтін әрі адамдарға жаза түрлерін тағайындайтын заңдар шығарды.

    1-тапсырма

    Зерттеу жүргізіп, төмендегі сұрақтарға жауап берулері қажет:

    • Хаммурапидің заңдары қаншалықты әділ болды?

    • Заң алдында бәрі тең бе еді?

    • Бұл заңдарда діни сенім көрініс тапқандығы жайлы қандай дәлелдер бар?

    2-тапсырма

    Келесі сұрақтарды талқылау:

    • Хаммурапидің заңдарына сәйкес, қайсы қылмыс ауыр, қайсысы жеңіл болды?

    • Оқушылар бұл туралы қайдан білді?

    3-тасырма

    Вавилон империясы ұзақ өмір сүрмегендігін, бірақ оның заңдарының біразы сақталып қалып, оларды Хетт және Ассирия сияқты кейінгі патшалықтар пайдаланғандығын түсіндіру

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды









    Зерттеу нәтижесінде оқушылар келесідей тоқтамға келуі керек: Хаммурапи империясының жетістікке жетуі оның шығарған заңдарының арқасында орын алды











    Оқушылар ауыр қылмыстарды бір түспен, жеңіл қылмыстарды екінші түспен белгілеп, өз шешімдерін негіздейді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»








    «Алақан-жұдырық»












    «Жұлдызшалар»




    Ақпараттық мәтін





    «Вавилон» деп аталатын презентация


















    «Хаммурапидің заңдары» деп аталатын мәтін








    Хаммурапидің заңдары





    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    Ертеде кейбір күшті мемлекеттердің дамыған құқық жүйесі болған.

    Үйге тапсырма

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка






    Кері байланыс

    Табыс сатысы» әдісі:  сатының суреті, сатының

    1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН

    2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН,

    3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект












    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Ежелгі заман тарихы

    Бөлім:

    Қос дөңгелекті арбалар және империялар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;

    5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

    5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Таяу және Орта Шығыстағы империялардың қалыптасуына соғыстың қалай әсер еткенін талдау; империялардың басқару жүйесінің ерекшеліктерін түсіну; ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін сипаттау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ынтымақтастық атмосферасын құру: Сәлеметсіздер ме! Оқушылар «Достар шеңберін» құрып, бір-біріне тілектер айтады.

    Үй жұмысы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Тапсырма: «Домино» әдісі. Сөйлемді жалғастырыңыз.

    №

    Сөйлемдер

    1

    ХХ-ХІХ

    ғасырларда


    2


    «Құдайға апаратын қақпа»

    3

    б.з.д 1792-1750 жж. патшалық етті


    4

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    13 Қаңтар 2023
    1132
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ 382
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ежелгі заман тарихы 5-сынып

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Ежелгі заман тарихы

    Бөлім:

    Қос дөңгелекті арбалар және империялар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

    5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

    Сабақтың мақсаты

    Месопатамия аумағында мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын және олардың мемлекетаралық қарым-қатынасын білу;Вавилонның қуатты империяға айналуындағы Хаммурапидің қызметін бағалау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу. Алғашқы білімдерін еске түсіру

    Хаммурапи заңдары мен ҚР Конституциясын олардың мағынасын айтпастан көрсету. Екі суреттің арасындағы байланыс және заңдардың мемлекет үшін маңызы жайлы оқушылардың пікірін тыңдау

    Тақырыпты (оқушылар жазып алады) және сабақ мақсатын айту (1 минут).

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    «Вавилон» деп аталатын презентация

    Жаңа білім




    Мәтінмен жұмыс

    Тарихи дерекпен жұмысты ұйымдастыру.

    Оқушылардың бір тобы Геродоттың «Тарих» еңбегінің үзіндісімен жұмыс жасайды. Ал қалған тобы Су тасқыны туралы аңызды оқиды.

    Содан кейін оқушылар сұраққа жауап береді.

    Геродоттың «Тарих» еңбегі бойынша сұрақтар:

    1. Месопатамияның жер ерекшеліктері қандай?

    2. Месопотамиялықтарқандаймәдениетжасады?

    3. Месопатамиялықтардақандайбілімболды?

    Саргон I патшаның Аккад империясы тек 200 жыл ғана өмір сүріп, Месопотамияға басқа империялардың бақылау орнатқандығын түсіндіру. Бірінші Вавилон, Хетт, Ассирия, Екінші Вавилон және Парсы патшалықтары бейнеленген уақыт сызығын көрсету. Аталған империялардың басшылары өз елдерін келесідей нәрселерге негізделе отырып басқарғандығы жайлы әңгімелеу:

    • Заң;

    • Жақсы ұйымдастырылған әскер;

    • Патшаның беделі.

    Оқушыларға келесі нәрселерді айту:

    • Хаммурапи өз билігі тұсында Месопотамияны біріктірді (б.з.б. 1793-1750 жж.);

    • Хаммурапи қоғам өмірін реттейтін әрі адамдарға жаза түрлерін тағайындайтын заңдар шығарды.

    1-тапсырма

    Зерттеу жүргізіп, төмендегі сұрақтарға жауап берулері қажет:

    • Хаммурапидің заңдары қаншалықты әділ болды?

    • Заң алдында бәрі тең бе еді?

    • Бұл заңдарда діни сенім көрініс тапқандығы жайлы қандай дәлелдер бар?

    2-тапсырма

    Келесі сұрақтарды талқылау:

    • Хаммурапидің заңдарына сәйкес, қайсы қылмыс ауыр, қайсысы жеңіл болды?

    • Оқушылар бұл туралы қайдан білді?

    3-тасырма

    Вавилон империясы ұзақ өмір сүрмегендігін, бірақ оның заңдарының біразы сақталып қалып, оларды Хетт және Ассирия сияқты кейінгі патшалықтар пайдаланғандығын түсіндіру

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды









    Зерттеу нәтижесінде оқушылар келесідей тоқтамға келуі керек: Хаммурапи империясының жетістікке жетуі оның шығарған заңдарының арқасында орын алды











    Оқушылар ауыр қылмыстарды бір түспен, жеңіл қылмыстарды екінші түспен белгілеп, өз шешімдерін негіздейді

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»








    «Алақан-жұдырық»












    «Жұлдызшалар»




    Ақпараттық мәтін





    «Вавилон» деп аталатын презентация


















    «Хаммурапидің заңдары» деп аталатын мәтін








    Хаммурапидің заңдары





    Бекіту






    Сабақты қорытындылау

    Ертеде кейбір күшті мемлекеттердің дамыған құқық жүйесі болған.

    Үйге тапсырма

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка






    Кері байланыс

    Табыс сатысы» әдісі:  сатының суреті, сатының

    1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН

    2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН,

    3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект












    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Ежелгі заман тарихы

    Бөлім:

    Қос дөңгелекті арбалар және империялар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;

    5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

    5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Таяу және Орта Шығыстағы империялардың қалыптасуына соғыстың қалай әсер еткенін талдау; империялардың басқару жүйесінің ерекшеліктерін түсіну; ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін сипаттау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ынтымақтастық атмосферасын құру: Сәлеметсіздер ме! Оқушылар «Достар шеңберін» құрып, бір-біріне тілектер айтады.

    Үй жұмысы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Тапсырма: «Домино» әдісі. Сөйлемді жалғастырыңыз.

    №

    Сөйлемдер

    1

    ХХ-ХІХ

    ғасырларда


    2


    «Құдайға апаратын қақпа»

    3

    б.з.д 1792-1750 жж. патшалық етті


    4

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Тест 6 сынып
    13.01.2023
    1132
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации