МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
вы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
167
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



Бөлім:

6. Елтану

6.2 Дүниежүзі елдері

Педагогтің аты-жөні:

Мұхтарова Ш.М.

Күні:

08.04.2024 ж

Сыныбы: 10 а

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзін саяси-географиялық аудандастыру. Геосаяси аудандар

Дүниежүзін тарихи-географиялық аудандастыру


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Дүниежүзінің саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлініуін қарастыру

10.6.2.1 дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді анықтау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Дүниежүзі елдерін салыстыруда қолданылатын белгілерді біледі. Дүниежүзінің саяси-географиялық аудандарын біледі. Дүниежүзінің тарихи-географиялық аудандарын біледі.

Көпшілік білім алушылар:

Дүниежүзінің геосаяси аудандарын біледі. Дүниежүзін кешенді аудандастыру сатыларын біледі.

Кейбір оқушылар:

С. Коэннің геосаяси аудандарын біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

2 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Интерактивті тақтадан сабаққа байланысты сурет көрсету.

Оқушылар мұғаліммен амандасады, сабақта қанша оқушы жоқ екенін айтады. Интерактивті тақтада көрсетілген суреттерге назар аударып, бүгінгі сабақ тақырыбын айтады.

Тиімділігі: Оқушылар суретке қарау арқылы ойланып, сабаққа деген қызығушылығын оятады.


Оқулық, интерактивті тақта


Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин.

(Ұ)Жаңа сабақты түсіндіру.

«Wordwall»платформасы арқылы топқа бөлу.



Жаңа тақырыпқа байланысты оқушылар екі топқа бөлінеді. Бірінші топ дүниежүзін саяси- географиялық аудандастыру жайлы айтады, ал екінші топ тарихи-географиялық аудандастыру жайлы айтатын болады.

Оқушылар кезектесіп ұяшықтарды таңдайды, таңдалған ұяшықтар арқылы оқшылар бөлінген топтарына барып отырады.

Мақсаты: Жаңа екі тақырыпты қатар өткізгендіктен, екі тақырыпты қатар меңгере аламыз.

Тиімділігі: Оқушылар топпен жұмыс жасағандықтан, ұйымшылдыққа үйренеді. Тек мұғалім ғана жұмыс жасамай, оқушыларда белсенді жұмыс жасайды.


Интерактивті тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

28 мин.

1-тапсырма:

1.Саяси-географиялық аудандастыру тақырыбы берілген топқа «Пазл» беріледі, пазлды біріктіреді, шыққан суретке байланысты оқушылар деректер айтады.

2. Тарихи-географиялық аудандастыру тақырыбы берілген топқа дүниежүзінің кешенді аудандастыру сатыларына байланысты «Постер» жасау беріледі.


1-топ

2-топ





Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-тапсырмаға түсініктеме береді

-сұрақтарға жауап береді


10-сынып оқулығы, А4 форматындағы парақ, түрлі-түсті фломастерлер


2-тапсырма:

«Quiz show» екі топқа 3 сұрақ қойылады, әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. 1 сұраққа топ қате жауап берсе -1 ұпай алынады.





Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Сұраққа жауап береді

- Уақытты кетірмейді

10-сынып оқулығы, интерактивті тақта


3-тапсырма:

«Картамен жұмыс».


Оқушыларға ортақ тапсырма, бүгінгі өткен екі тақырып бойынша орындалады. С. Коэннің геосаяси аудандастыруы.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.


10-сынып оқулығы, интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.


«Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!