Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
2
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Интерактивті тақтадан
сабаққа байланысты сурет көрсету.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, сабақта қанша оқушы жоқ екенін айтады. Интерактивті
тақтада көрсетілген суреттерге назар аударып, бүгінгі сабақ
тақырыбын айтады.
|
Тиімділігі: Оқушылар суретке қарау
арқылы ойланып, сабаққа деген қызығушылығын
оятады.
|
Оқулық, интерактивті
тақта
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
7 мин.
|
(Ұ)Жаңа сабақты
түсіндіру.
«Wordwall»платформасы арқылы
топқа бөлу.
Жаңа тақырыпқа
байланысты оқушылар екі топқа бөлінеді. Бірінші топ дүниежүзін
саяси- географиялық аудандастыру жайлы айтады, ал екінші топ
тарихи-географиялық аудандастыру жайлы айтатын
болады.
|
Оқушылар кезектесіп
ұяшықтарды таңдайды, таңдалған ұяшықтар арқылы оқшылар бөлінген
топтарына барып отырады.
|
Мақсаты: Жаңа екі тақырыпты
қатар өткізгендіктен, екі тақырыпты қатар меңгере
аламыз.
Тиімділігі: Оқушылар топпен жұмыс
жасағандықтан, ұйымшылдыққа үйренеді. Тек мұғалім ғана жұмыс
жасамай, оқушыларда белсенді жұмыс
жасайды.
|
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
28 мин.
|
№1-тапсырма:
1.Саяси-географиялық
аудандастыру тақырыбы берілген топқа «Пазл» беріледі, пазлды
біріктіреді, шыққан суретке байланысты оқушылар деректер
айтады.
2.
Тарихи-географиялық аудандастыру тақырыбы берілген топқа
дүниежүзінің кешенді аудандастыру сатыларына байланысты «Постер»
жасау беріледі.
|
1-топ
2-топ
Дескриптор: Жалпы
- 4 балл.
-тапсырмаға түсініктеме
береді
-сұрақтарға жауап
береді
|
10-сынып оқулығы, А4
форматындағы парақ, түрлі-түсті
фломастерлер
|
|
№2-тапсырма:
«Quiz show» екі топқа 3
сұрақ қойылады, әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. 1 сұраққа топ қате жауап
берсе -1
ұпай
алынады.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Сұраққа жауап
береді
- Уақытты
кетірмейді
|
10-сынып оқулығы,
интерактивті тақта
|
|
№3-тапсырма:
«Картамен
жұмыс».
|
Оқушыларға ортақ
тапсырма, бүгінгі өткен екі тақырып бойынша орындалады. С. Коэннің
геосаяси аудандастыруы.
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
|
10-сынып оқулығы,
интербелсенді тақта
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
«Бағдаршам»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|
|