5
минут
|
Ұйымдас
тыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Бірнеше айнымалысы бар
көпмүшелер және олардың стандарт түрі
тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
- бірнеше айнымалысы бар
көпмүшенінің анықтамасын білу және оны стандарт түрге
келтіру, стандарт түрдегі көпмүшенің
дәрежесін анықтау
Ұйымдастыру.
Үй жұмысын
тексеру.
|
Амандасады.
Үй тапсырмасын
айтады.
|
|
Оқулық
|
10
мин
|
Негізгі
бөлім
|
Тақырып: «Бірнеше
айнымалысы бар көпмүшелер және олардың стандарт
түрі»
Анықтама.
Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп
аталады
Анықтама. Көпмүшенің
құрамына кіретін бірмүшелер көпмүшенің
мүшелері д.а.
Бірнеше айнымалы
көпмүше n-ші дәрежелі біртектi көпмүше
деп аталады, егер көпмүшенің әрбір
мүшесінің дәреже
көрсеткіштерінің қосындысы n-ге тең
болса.

|
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып түсінеді

|
«Екі жұлдыз бір
ұсыныс»
|
Оқулық
|
25
мин
|
Бекіту тапсырма
лары
|
Тапсырмалар.
Тапсырма№1
Өрнектерді қарап шығыңыз. Бір
айнымалы көпмүшелердің қасына «˅» белгісін, бірнеше айнымалы
көпмүше қасына «+» белгісін, көпмүше болып табылмайтын өрнектер
қасына «–» белгісін қойыңыздар.

|

|
Дескриптор:
-
Бір айнымалы көпмүшелерді
табады;
- Бірнеше айнымалы көпмүшелерді
біледі;
-көпмүше болмайтын өрнектерді
ажырата алады
ҚБ: «
бірін-бірі + немесе – әдісімен бағалайды
|
Оқулық; оқу
құралдары; тақта; бор; бағалау парағы.
|
|
|
2-тапсырма
Көпмүшенің дәрежесі мен коэффициенттерін
жазыңыз. Бас коэфициенттен бастаңыз. Көпмүшенің
коэффициенттерінің қосындысын
табыңыз.

Q(x) =
2x3 -x+4
F(x) =
2x4+5x2-1
Қосымша
2 бойынша жеке тапсырмаларды
орындайды.
Тапсырма
№3
көпмүшені канондық түрде
жазыңыз
а) (х + 1)(х - 1)(х - 2);
б) (х +
1)2(х - 2) - (х + 1)(х - 2)2,
в) (2х +
1)(2х
- I)2;
г) (2х +
1)(2х
- I)2 + (1 -
2х)3
Тапсырма №4 көпмүшелері берілген. Кестеге дәреже көрсеткішін
толтырыңыздар

Тапсырма
№5. Келесі өрнектер көпмүше болып табылады
ма:
(i) f(x) =
sin3x
+ 2cos2x
+ 1 иә / жоқ (ii) f(z) = -7/9z2 +0,(2)z + 1 иә / жоқ (iii) иә / жоқ (v) f(t)
= иә / жоқ (vi) f(a,b) =
8 +
+
2 5 иә
/ жоқ
(vii) f(x) =
y-2 -3yx +5x + 2x2 иә / жоқ
|
Есептер
шығарады
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
Тапсырма
№6
Өз бетімен
жұмыс.
№4. Көпмүшені стандарт түрде
жазып, дәрежесін, үлкен мүшесін, үлкен коэффициентін және бос
мүшесін көрсетіңіз.
(a) f(a,b)
= а(8a3b2 +
7a2b2 )+(1-2ab2 )(3а2b+1)=
(b) f(x,y) =
xy+9x-1 y5x3 +18x3y3 +
x2y4=
Тапсырма
№7.
Келесі мысалдарды көпмүшенің
типіне қарай анықтап, жауабыңды негізде.
-

-

-

-

|
Дескриптор:
-теңдеу шешу формуласын
пайдаланады;
-шешімін
жазады;
ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек»
әдiсi .Бiрiн-бiрi
бағалау
|
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
10–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық; оқу
құралдары; тақта; бор; бағалау парағы.
|
|
Оқулықпен
жұмыс.
|
№30.1
Өрнекті стандарт түрдегі
көпмүше түрінде жаз
-
(х-1)(х+1)(х+3)
-
(х-1)(х-3)(х+3)
-
(х-2)(х+1)(х+2)
-
(х-1)(х+1)+(х2-2)(х-3)
|
№30.2
Көпмүшелердің дәрежесін тап,
коэффициентін ата
-
f(x)=2x5-x2-9x3+9
-
f(x)=-x5-x4-9x2+1
-
f(x)=x6-x4-x3
-
f(x)=x5-3x2-7x3+
|
Дескриптор:
-өрнектерді стандарт түрдегі
көпмүше түріне келтіреді
ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек»
әдiсi .Бiрiн-бiрi
бағалау
|
Оқулық
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-
бірнеше айнымалысы бар
көпмүшенінің анықтамасын білу және оны стандарт түрге
келтіру, стандарт түрдегі көпмүшенің
дәрежесін анықтау
-
симметриялы және біртекті
көпмүшелерді танып білу
Кері
байланыс:
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Үйге тапсырма.
№3.
|
Кері
байланыс
|
|