Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тарау; 1.3 Биомедицина және биоинформатика

    Мектеп: СҚО,Ғ.Мүсірепов ауданы,Чистопол орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Адылбекова К.Е.

    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    "Биоинформатика" туралы түсінік беру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.4.4.3 – биоинформатика туралы түсіндіру

    Сабақ мақсаты

    Барлығы үшін: Биоинформатика ғылымы туралы түсіндіреді

    Көпшілігі үшін: Биоинформатика принциптерін бөліп көрсетеді

    Кейбіреулері үшін: Қазақстанда биоинформатиканың келешегін сызбанұсқа түрінде көрсетеді

    Бағалау критерийлері

    1 . Биоинформатика ғылымы туралы сипаттайды

    2. Биоинформатика принциптерін анықтайды

    3. Қазақстанда биоинформатиканың келешегін сызбанұсқа түрінде бейнелейді

    Тілдік мақсат

    Терминология: биоинформатика, молекулярлық биология, геномика, протеомика, биополимерлер, секвенирлеу, скрининг.


    Пәндік лексика және диалог

    ………..- биологиялық деректерді басқару және талдау кезінде туындайтын деректер базасын ,валгоритмдерді ,есептеу және статистикалық әдістерді ,практикалық және теориялық мәселелерді шешуге арналған теорияны жасау және жетілдіру.

    Тізбектерді салыстыру-……………биоинформатиканың маңызды міндеті.

    Компьютерлік геномика……… зерттеудің …….. класы –толық……………және эволюцияны зерттеу.


    Орысша

    Ағылшынша

    Қазақша

    ДНК

    DNA

    ДНҚ

    Геномика

    Genomics

    Геномика

    Протеомика

    Proteomics


    Протеомика

    Секвенирование

    Sequencing


    Секвенирлеу

    Молекулярная биология

    Molecular biology


    Молекулярлық биология


    Құндылықтарды дарыту


    Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының «Зайырлы ел және руханият» білім беру және денсаулық сақтау мазмұны арқылы жүзеге асырылады.


    Пәнаралық байланыстар

    Химия, информатика

    Алдыңғы білімдер:

    10.4.4.1 - биомеханиканыробототехникада қолданылуын

    зерттеу;

    10.4.4.2 – электрокардиограмманы қолдана отырып жүрек автоматиясы механизмін түсіндіру

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0-5 минут















    Сабақтың ортасы


    6-15 минут



























    16-25 минут





























    25-35 минут
























    Ұйымдacтыру кeзeңі. -Cәлeмдecу,түгeндeу -Пcихoлoгиялық aхуaл «Мен бақыттымын, себебі........» әдіcі aрқылы оқушылар не үшін бақытты екендіктерін айтады) Психологиялық жағымды ахуал қалыптасқаннан кейін сынып «Алтын себет» әдісі арқылы топқа біріктіріледі. Топқа біріктіру. Оқушыларды топқа біріктіру үшін конверт таратылады, конверттің ішінде «Биоинформатика», «Молекулалық биология» және «Геномика» сөздері берілген, бірдей сөздері бар оқушылар бір топқа жайғасады. 1 топ - «Биоинформатика» 2 топ - «Молекулалық биология» 3 топ - «Геномика» Конверттер, үлестірмелік тапсырмалар.


    1-тапсырма. «Борт журналы» әдісі,тәсіл –топтық жұмыс.

    Бұл тапсырмада әр топ өздерінің айырмашылығы мен ұқсастықтарын кестеге толтырады


    1– топ «Биоинформатиктер»

    «Биоинформатиканың » қазіргі ғылымдағы маңызы

    2– топ «Тарихшылар»

    Биоинформатиканың тарихи дамуы

    3– топ «Молекулярлы биологтар»

    Биоинформатика көмегімен виртуалды тәжірибелер жасау


    1 топ «Биоинформатиктер» «Биоинформатиканың» қазіргі ғылымдағы маңызын түсіндіреді.


    2– топ «Тарихшылар» Биоинформатиканың тарихи дамуын сипаттайды.


    3– топ «Молекулярлы биологтар» Биоинформатика көмегімен виртуалды тәжірибелер жасау ,биоинформатика көмегімен қандай мәселелерді зерттеуге болатынын дәлелдейді.


    Әр топ сынып алдында өз жұмыстарын қорғайды.

    Дескриптор

    Биоинформатика ғылымы жайлы оқушылар сипаттайды


    ҚБ «Медаль беру», мұғалім оқытушыны бағалайды

    Кері байланыс

    Биоинформатика дегеніміз не?


    2-Тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі,жұптық жұмыс

    Биоинформатика принциптерін сәйкестендіреді


    1.Биоинформатика



    2.Молекулалық

    биология



    3.Генетика

    А.Биологиялық деректерді басқару


    В.Молекулалар кешені


    С.Ағзалардың тұқымқуалаушылығы мен өзгергіштігі


    Д.Биологиялық деректерді талдау


    Е.Есептеуіш молекулалар теориясы


    Ж.Гендер экспрессиясын анықтау





    Дескриптор

    Оқушылар биоинформатика принциптерін сәйкестендіреді

    ҚБ «Көршіңізге айтыңыз», оқушы бірін-бірі бағалайды. Кері байланыс Гендерді ажырату дегеніміз не?

    3-Тапсырма «Сұрақ» әдісі, жеке жұмыс.Оқушылар Қазақстанда биоинформатика келешегін сызбанұсқа түрінде бейнелейді.

















    Кім?Не?Қашан?Қайда?Неге?Қалай?


    Дескрипторлар

    Берілген тапсырманы толық мағынасын ашады

    Ғылыми терминологияны дұрыс қолданады

    Биоинформатика ғылымын терең түсінеді

    ҚБ: «Оқушылардың бағалау сызбасы» әдісі,оқытушылар бір-бірін бағалайды

    Кері байланыс

    Молекулалық биология дегеніміз не?

    РНҚ ның екінші реттік деңгейін қалай болжайды?


    4-Тапсырма «АВС» деңгейі

    А-деңгейі Сұрақтарға жауап бер

    1.Тізбектегі гендерді қалай болжайды?

    2.Геномды салыстырмалы түрде қалай талдайды?

    В-деңгейі Тест

    Геномдарды компьютерлік талдау мынадай негізгі элементтерден тұрады:

    А)тізбектегі гендерді болжау

    Б)молекулалық биология

    С)қалып қалған генді іздеу

    Д)генетикалық мәндер

    Биоинформатиканың жеке тізбектерді талдаумен байланысты негізгі міндеттері мыналар:

    А)салыстырмалы –эволюциялық тәсілдер

    Б)туыстас нәруыздардың құрылымын салыстыру

    С)Гендерді ажырату

    Д)компьютерлік талдау

    Биоинформатиканың бағыты :

    А)компьютерлік биоинформатика

    В)тізбектер биоинформатика

    С)жасушалық биоинформатика

    Д)нәруыз биоинформатикасы

    С-деңгейі Биологиялық диктант

    Мәтіндегі көп нүктенің орнын толықтырады

    Биоинформатиканың басты мақсаты-.......... процестерді ......... жағдай жасау.

    Тасымалдаушы зерттеу –жасушада .......заттарды тасымалдау.

    Салыстырмалы –эволюциялық тәсілдер-биологиядағы........тәсілдердің ........

    Биоинформатикалық есептің .......типі -........тізбектердің нәруыздарды .......,РНҚ-ны кодтайтын ,реттеуші ....... байланысады.

    Геномикадағы .......жаңалықтардың бірі-......түбегейлі жаңа жүйесі-........ашылуы






    Презентация











    Сабақ соңы


    35-40 минут

    Рефлексия

    «ПОПС формуласы»

    Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

    Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

    Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»

    Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.

    Үй тапсырмасы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Адылбекова Карлыгаш Еркеновна
    21 Қараша 2020
    3942
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ 11 -сынып Биология пәні

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ 11 -сынып Биология пәні

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11-сыныпқа арналған қысқаша мерзімдік жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тарау; 1.3 Биомедицина және биоинформатика

    Мектеп: СҚО,Ғ.Мүсірепов ауданы,Чистопол орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Адылбекова К.Е.

    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    "Биоинформатика" туралы түсінік беру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    11.4.4.3 – биоинформатика туралы түсіндіру

    Сабақ мақсаты

    Барлығы үшін: Биоинформатика ғылымы туралы түсіндіреді

    Көпшілігі үшін: Биоинформатика принциптерін бөліп көрсетеді

    Кейбіреулері үшін: Қазақстанда биоинформатиканың келешегін сызбанұсқа түрінде көрсетеді

    Бағалау критерийлері

    1 . Биоинформатика ғылымы туралы сипаттайды

    2. Биоинформатика принциптерін анықтайды

    3. Қазақстанда биоинформатиканың келешегін сызбанұсқа түрінде бейнелейді

    Тілдік мақсат

    Терминология: биоинформатика, молекулярлық биология, геномика, протеомика, биополимерлер, секвенирлеу, скрининг.


    Пәндік лексика және диалог

    ………..- биологиялық деректерді басқару және талдау кезінде туындайтын деректер базасын ,валгоритмдерді ,есептеу және статистикалық әдістерді ,практикалық және теориялық мәселелерді шешуге арналған теорияны жасау және жетілдіру.

    Тізбектерді салыстыру-……………биоинформатиканың маңызды міндеті.

    Компьютерлік геномика……… зерттеудің …….. класы –толық……………және эволюцияны зерттеу.


    Орысша

    Ағылшынша

    Қазақша

    ДНК

    DNA

    ДНҚ

    Геномика

    Genomics

    Геномика

    Протеомика

    Proteomics


    Протеомика

    Секвенирование

    Sequencing


    Секвенирлеу

    Молекулярная биология

    Molecular biology


    Молекулярлық биология


    Құндылықтарды дарыту


    Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының «Зайырлы ел және руханият» білім беру және денсаулық сақтау мазмұны арқылы жүзеге асырылады.


    Пәнаралық байланыстар

    Химия, информатика

    Алдыңғы білімдер:

    10.4.4.1 - биомеханиканыробототехникада қолданылуын

    зерттеу;

    10.4.4.2 – электрокардиограмманы қолдана отырып жүрек автоматиясы механизмін түсіндіру

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0-5 минут















    Сабақтың ортасы


    6-15 минут



























    16-25 минут





























    25-35 минут
























    Ұйымдacтыру кeзeңі. -Cәлeмдecу,түгeндeу -Пcихoлoгиялық aхуaл «Мен бақыттымын, себебі........» әдіcі aрқылы оқушылар не үшін бақытты екендіктерін айтады) Психологиялық жағымды ахуал қалыптасқаннан кейін сынып «Алтын себет» әдісі арқылы топқа біріктіріледі. Топқа біріктіру. Оқушыларды топқа біріктіру үшін конверт таратылады, конверттің ішінде «Биоинформатика», «Молекулалық биология» және «Геномика» сөздері берілген, бірдей сөздері бар оқушылар бір топқа жайғасады. 1 топ - «Биоинформатика» 2 топ - «Молекулалық биология» 3 топ - «Геномика» Конверттер, үлестірмелік тапсырмалар.


    1-тапсырма. «Борт журналы» әдісі,тәсіл –топтық жұмыс.

    Бұл тапсырмада әр топ өздерінің айырмашылығы мен ұқсастықтарын кестеге толтырады


    1– топ «Биоинформатиктер»

    «Биоинформатиканың » қазіргі ғылымдағы маңызы

    2– топ «Тарихшылар»

    Биоинформатиканың тарихи дамуы

    3– топ «Молекулярлы биологтар»

    Биоинформатика көмегімен виртуалды тәжірибелер жасау


    1 топ «Биоинформатиктер» «Биоинформатиканың» қазіргі ғылымдағы маңызын түсіндіреді.


    2– топ «Тарихшылар» Биоинформатиканың тарихи дамуын сипаттайды.


    3– топ «Молекулярлы биологтар» Биоинформатика көмегімен виртуалды тәжірибелер жасау ,биоинформатика көмегімен қандай мәселелерді зерттеуге болатынын дәлелдейді.


    Әр топ сынып алдында өз жұмыстарын қорғайды.

    Дескриптор

    Биоинформатика ғылымы жайлы оқушылар сипаттайды


    ҚБ «Медаль беру», мұғалім оқытушыны бағалайды

    Кері байланыс

    Биоинформатика дегеніміз не?


    2-Тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі,жұптық жұмыс

    Биоинформатика принциптерін сәйкестендіреді


    1.Биоинформатика



    2.Молекулалық

    биология



    3.Генетика

    А.Биологиялық деректерді басқару


    В.Молекулалар кешені


    С.Ағзалардың тұқымқуалаушылығы мен өзгергіштігі


    Д.Биологиялық деректерді талдау


    Е.Есептеуіш молекулалар теориясы


    Ж.Гендер экспрессиясын анықтау





    Дескриптор

    Оқушылар биоинформатика принциптерін сәйкестендіреді

    ҚБ «Көршіңізге айтыңыз», оқушы бірін-бірі бағалайды. Кері байланыс Гендерді ажырату дегеніміз не?

    3-Тапсырма «Сұрақ» әдісі, жеке жұмыс.Оқушылар Қазақстанда биоинформатика келешегін сызбанұсқа түрінде бейнелейді.

















    Кім?Не?Қашан?Қайда?Неге?Қалай?


    Дескрипторлар

    Берілген тапсырманы толық мағынасын ашады

    Ғылыми терминологияны дұрыс қолданады

    Биоинформатика ғылымын терең түсінеді

    ҚБ: «Оқушылардың бағалау сызбасы» әдісі,оқытушылар бір-бірін бағалайды

    Кері байланыс

    Молекулалық биология дегеніміз не?

    РНҚ ның екінші реттік деңгейін қалай болжайды?


    4-Тапсырма «АВС» деңгейі

    А-деңгейі Сұрақтарға жауап бер

    1.Тізбектегі гендерді қалай болжайды?

    2.Геномды салыстырмалы түрде қалай талдайды?

    В-деңгейі Тест

    Геномдарды компьютерлік талдау мынадай негізгі элементтерден тұрады:

    А)тізбектегі гендерді болжау

    Б)молекулалық биология

    С)қалып қалған генді іздеу

    Д)генетикалық мәндер

    Биоинформатиканың жеке тізбектерді талдаумен байланысты негізгі міндеттері мыналар:

    А)салыстырмалы –эволюциялық тәсілдер

    Б)туыстас нәруыздардың құрылымын салыстыру

    С)Гендерді ажырату

    Д)компьютерлік талдау

    Биоинформатиканың бағыты :

    А)компьютерлік биоинформатика

    В)тізбектер биоинформатика

    С)жасушалық биоинформатика

    Д)нәруыз биоинформатикасы

    С-деңгейі Биологиялық диктант

    Мәтіндегі көп нүктенің орнын толықтырады

    Биоинформатиканың басты мақсаты-.......... процестерді ......... жағдай жасау.

    Тасымалдаушы зерттеу –жасушада .......заттарды тасымалдау.

    Салыстырмалы –эволюциялық тәсілдер-биологиядағы........тәсілдердің ........

    Биоинформатикалық есептің .......типі -........тізбектердің нәруыздарды .......,РНҚ-ны кодтайтын ,реттеуші ....... байланысады.

    Геномикадағы .......жаңалықтардың бірі-......түбегейлі жаңа жүйесі-........ашылуы






    Презентация











    Сабақ соңы


    35-40 минут

    Рефлексия

    «ПОПС формуласы»

    Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

    Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

    Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»

    Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.

    Үй тапсырмасы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 11 сынып
    21.11.2020
    3942
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Адылбекова Карлыгаш Еркеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации