Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    8.4А Жарық құбылыстары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Линзаның көмегімен кескiн алу


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.5.1.13 – жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінге сипаттама беру


    Сабақтың мақсаты:

    – жұқа линзада сәуленің жолын салады және кескінге сипаттама береді;


    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық мүдде құндылығы:

    -Ұлттық мәдениетті дәріптеу

    Ар-ұят құндылығы:

    -Академиялық адалдық қағидатын қолдану;

    Талап құндылығы:

    -Білуге, жаңаны тануға құштар болу



    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    3 минут












    Өткенге шолу

    5 минут
































    Жаңа сабаққа дайындық

    5 минут





























    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Сынып оқушыларын «Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа бөлу.









    «Графикалық диктант» әдіс

    1.Линза деп екі жағы сфералық беттермен шектелген мөлдір денені айтады.

    2.Линзаның түрлері : дөңес және ойыс линза.

    3.Дене мен кескіннің өлшемдерінің айымашылығын сипаттайтын шама ұлғайту деп аталады.

    4.Оптикалық күш Ғ әріпімен белгіенеді.

    5.Фокустық қашықтықтың өлшем бірлігі – 1 м.

    6.Дөңес линзаларды кейде шашыратқыш деп атайды.

    7.Дененің линзадан қашықтығы – D әріпімен белгіленеді.

    8.Шашыратқыш линза беретін кескін шын немесе жалған болады.

    9.Неғұрлым нәрсе линзаға жақынырақ болса, соғұрлым кескіні үлкенірек болады.

    10. Шашыратқыш линза нәрсенің кез-келген орналасуында кішірейген, жалған, тура кескін береді.




    «Зерттеу және зерделеу» әдісі


    Шығармашылық тапсырма


    Тапсырма: оқулықты пайдаланып, жинағыш линзаның фокустық арақашықтығы мен оптикалық күшін анықтау 

    1.Жарық көзін, линзаны, экранды бір түзудің бойына орналастырыңдар. 
    2.Жарық көзі мен линзаны экранда жарық көзінің анық кескіні шыққанша қозғаңдар. 
    3.Экранда үлкейтілген кескінін алыңдар. 
    4.Жарық көзінен линзаға дейінгі қашықтықты d-өлшеңдер. 
    5.Линзадан экранға дейінгі қашықтықты f-өлшеңдер. 
    6.Кестені толтырыңдар. 
    7.Қорытынды жасаңдар.

    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау




    Оқушылар құрастырылған суреттер арқылы топқа бөлінеді. Суреттің сыртқы бетінде топ атаулары жазылған.

    1-топ. Теоретиктер

    2- топ. Практиктер

    3-топ. Зерттеушілер





    Оқушылар «Линзалар» тақырыбы бойынша берілген тапсырмаларды тыңдап, тұсына белгі қояды.

    • иShape1 ә


    • жоқ



























    Оқушылар тапсырманы орындайды. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.






    Бағалау парақтарын таратып беру.












    ҚБ: тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы






























    ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру











    суреттер














    8 сыныпқа арналған оқулық, презентация





























    презентация

    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ


    Топтық жұмыс

    12 минут

























    Жұптық жұмыс

    6 минут










    Жеке жұмыс

    12 минут









    Сабақтың соңы


    3 минут




    «Бірге ойлаймыз...» әдісі


    І топ. Теоретиктер тобы


    «Менің түсінгенім...» әдісі бойынша мәтінге қысқаша шолу жасайды.


    ІІ топ. Практиктер тобы.


    Жинағыш линзада кескін алуды бір мысалмен түсіндіреді. Пайда болған кескінді сипаттайды.


    ІІІ топ. Зерттеушілер тобы


    Тәжірибе жасайды, зерттеу жұмысын қортындылайды.


    Жинағыш линза, сызғыш, экран, жарық көзін (шам немесе Күн сәулесі) қолданып, жинағыш линзаның артындағы экранда Күннің айқын кескінін алады, тәжірибені жүргізеді және қортындылайды.




    «Көршіңмен бөліс» әдісі.

    «Сәйкесін тап»

    (қосымша 1)










    «Өзіңді байқап көр ...» әдісі

    (сараланған тапсырмалар)

    (қосымша 2)







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қауымбай Назерке Нуртасқызы
    28 Сәуір 2024
    314
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.8 сынып физика.Линзаның көмегімен кескін алу тақырыбында жасалған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.8 сынып физика.Линзаның көмегімен кескін алу тақырыбында жасалған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.8 сынып физика.Линзаның көмегімен кескін алу тақырыбында жасалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    8.4А Жарық құбылыстары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Линзаның көмегімен кескiн алу


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.5.1.13 – жұқа линзада сәуленің жолын салу және кескінге сипаттама беру


    Сабақтың мақсаты:

    – жұқа линзада сәуленің жолын салады және кескінге сипаттама береді;


    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық мүдде құндылығы:

    -Ұлттық мәдениетті дәріптеу

    Ар-ұят құндылығы:

    -Академиялық адалдық қағидатын қолдану;

    Талап құндылығы:

    -Білуге, жаңаны тануға құштар болу



    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    3 минут












    Өткенге шолу

    5 минут
































    Жаңа сабаққа дайындық

    5 минут





























    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Сынып оқушыларын «Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа бөлу.









    «Графикалық диктант» әдіс

    1.Линза деп екі жағы сфералық беттермен шектелген мөлдір денені айтады.

    2.Линзаның түрлері : дөңес және ойыс линза.

    3.Дене мен кескіннің өлшемдерінің айымашылығын сипаттайтын шама ұлғайту деп аталады.

    4.Оптикалық күш Ғ әріпімен белгіенеді.

    5.Фокустық қашықтықтың өлшем бірлігі – 1 м.

    6.Дөңес линзаларды кейде шашыратқыш деп атайды.

    7.Дененің линзадан қашықтығы – D әріпімен белгіленеді.

    8.Шашыратқыш линза беретін кескін шын немесе жалған болады.

    9.Неғұрлым нәрсе линзаға жақынырақ болса, соғұрлым кескіні үлкенірек болады.

    10. Шашыратқыш линза нәрсенің кез-келген орналасуында кішірейген, жалған, тура кескін береді.




    «Зерттеу және зерделеу» әдісі


    Шығармашылық тапсырма


    Тапсырма: оқулықты пайдаланып, жинағыш линзаның фокустық арақашықтығы мен оптикалық күшін анықтау 

    1.Жарық көзін, линзаны, экранды бір түзудің бойына орналастырыңдар. 
    2.Жарық көзі мен линзаны экранда жарық көзінің анық кескіні шыққанша қозғаңдар. 
    3.Экранда үлкейтілген кескінін алыңдар. 
    4.Жарық көзінен линзаға дейінгі қашықтықты d-өлшеңдер. 
    5.Линзадан экранға дейінгі қашықтықты f-өлшеңдер. 
    6.Кестені толтырыңдар. 
    7.Қорытынды жасаңдар.

    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау




    Оқушылар құрастырылған суреттер арқылы топқа бөлінеді. Суреттің сыртқы бетінде топ атаулары жазылған.

    1-топ. Теоретиктер

    2- топ. Практиктер

    3-топ. Зерттеушілер





    Оқушылар «Линзалар» тақырыбы бойынша берілген тапсырмаларды тыңдап, тұсына белгі қояды.

    • иShape1 ә


    • жоқ



























    Оқушылар тапсырманы орындайды. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.






    Бағалау парақтарын таратып беру.












    ҚБ: тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы






























    ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру











    суреттер














    8 сыныпқа арналған оқулық, презентация





























    презентация

    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ


    Топтық жұмыс

    12 минут

























    Жұптық жұмыс

    6 минут










    Жеке жұмыс

    12 минут









    Сабақтың соңы


    3 минут




    «Бірге ойлаймыз...» әдісі


    І топ. Теоретиктер тобы


    «Менің түсінгенім...» әдісі бойынша мәтінге қысқаша шолу жасайды.


    ІІ топ. Практиктер тобы.


    Жинағыш линзада кескін алуды бір мысалмен түсіндіреді. Пайда болған кескінді сипаттайды.


    ІІІ топ. Зерттеушілер тобы


    Тәжірибе жасайды, зерттеу жұмысын қортындылайды.


    Жинағыш линза, сызғыш, экран, жарық көзін (шам немесе Күн сәулесі) қолданып, жинағыш линзаның артындағы экранда Күннің айқын кескінін алады, тәжірибені жүргізеді және қортындылайды.




    «Көршіңмен бөліс» әдісі.

    «Сәйкесін тап»

    (қосымша 1)










    «Өзіңді байқап көр ...» әдісі

    (сараланған тапсырмалар)

    (қосымша 2)







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 8 сынып
    28.04.2024
    314
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қауымбай Назерке Нуртасқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации