Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
5
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Сынып
оқушыларын «Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа
бөлу.
«Графикалық диктант»
әдіс
1.Линза деп екі жағы сфералық
беттермен шектелген мөлдір денені
айтады.
2.Линзаның түрлері : дөңес
және ойыс линза.
3.Дене мен кескіннің
өлшемдерінің айымашылығын сипаттайтын шама ұлғайту деп
аталады.
4.Оптикалық күш Ғ әріпімен
белгіенеді.
5.Фокустық қашықтықтың өлшем
бірлігі – 1 м.
6.Дөңес линзаларды кейде
шашыратқыш деп атайды.
7.Дененің линзадан қашықтығы –
D әріпімен белгіленеді.
8.Шашыратқыш линза беретін
кескін шын немесе жалған
болады.
9.Неғұрлым нәрсе линзаға
жақынырақ болса, соғұрлым кескіні үлкенірек
болады.
10. Шашыратқыш линза нәрсенің
кез-келген орналасуында кішірейген, жалған, тура кескін
береді.
«Зерттеу және зерделеу»
әдісі
Шығармашылық
тапсырма
Тапсырма:
оқулықты пайдаланып, жинағыш линзаның
фокустық арақашықтығы мен оптикалық күшін
анықтау
1.Жарық көзін, линзаны, экранды бір түзудің
бойына орналастырыңдар.
2.Жарық көзі мен линзаны экранда жарық
көзінің анық кескіні шыққанша
қозғаңдар.
3.Экранда үлкейтілген кескінін
алыңдар.
4.Жарық көзінен линзаға дейінгі қашықтықты
d-өлшеңдер.
5.Линзадан экранға дейінгі қашықтықты
f-өлшеңдер.
6.Кестені
толтырыңдар.
7.Қорытынды
жасаңдар.
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар
құрастырылған суреттер арқылы топқа бөлінеді. Суреттің сыртқы
бетінде топ атаулары
жазылған.
1-топ.
Теоретиктер
2- топ.
Практиктер
3-топ.
Зерттеушілер

Оқушылар «Линзалар» тақырыбы
бойынша берілген тапсырмаларды тыңдап, тұсына белгі
қояды.
-
и
ә
Оқушылар тапсырманы
орындайды. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
таратып беру.


ҚБ: тақтадағы дайын жауаптар
үлгісі арқылы
ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы,
ынталандыру
|
суреттер
8 сыныпқа арналған
оқулық, презентация
презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
12
минут
Жұптық
жұмыс
6
минут
Жеке
жұмыс
12
минут
Сабақтың
соңы
3
минут
|
«Бірге
ойлаймыз...» әдісі
І
топ. Теоретиктер
тобы
«Менің
түсінгенім...» әдісі бойынша мәтінге қысқаша
шолу жасайды.
ІІ
топ. Практиктер тобы.
Жинағыш линзада кескін алуды
бір мысалмен түсіндіреді. Пайда болған кескінді
сипаттайды.
ІІІ
топ. Зерттеушілер
тобы
Тәжірибе жасайды,
зерттеу жұмысын
қортындылайды.
Жинағыш линза, сызғыш, экран,
жарық көзін (шам немесе Күн сәулесі) қолданып, жинағыш линзаның
артындағы экранда Күннің айқын кескінін алады, тәжірибені жүргізеді
және қортындылайды.
«Көршіңмен бөліс»
әдісі.
«Сәйкесін
тап»
(қосымша
1)
«Өзіңді байқап
көр ...» әдісі
(сараланған
тапсырмалар)
(қосымша
2)
|