«Шағын зерттеу»
әдісі
Үш топқа бірдей
құрал-жабдық-тар беріледі. Құралдар көмегімен эксперименттік
тапсырманы орындау
ұсынылады.
Оқушыларға иіндік,
метрлік сызғыштар, бірнеше гірлер беру, оқушылар одан кейін гірдің
ауысу әсерін зерттеумен айналысады және денені тепе-теңдікке
әкелуге әрекет жасайды. Тапсырма
1.Оқушылар сағат
тілі бағытымен және сағат тілі бағытына қарама-қарсы бағытталған
моменттерді анықтай отырып, моменттер ережесінің орындалуын
тұжырымдайды.
2. Оқушылар біліктің
сол жағындағы және біліктің оң жағындағы қарама-қарсы бағытталған
моменттерді анықтай отырып, моменттер ережесінің орындалуын
тұжырымдайды.

Құрал-жабдықтар: иінтірек, сызғыш, жүктер
жиынтығы, штатив
Зертханалық
жұмысты орындау.
Құралдар мен
жабдықтар:
Штатив, иінтірек,
жүктер жиынтығы, сызғыш,
динамометр.
Жұмыстың
орындалуы:
1-тапсырма
1.Эксперименттік
құрылғыны жинаңдар
(5.35-сурет)
2.Иінтіректің екі
ұшындағы бұрандаларды бұрап, оны горизонталь орналасатындай етіп
теңгеріңдер.
3.Иінтіректің сол
жағына айналу осінен шамамен 10-15 см қашықтықта екі жүк
іліңдер.
4.Тәжірибе жүзінде
иінтіректің оң жағына айналу осінен қандай қашықтықта оны
тепе-теңдікке келтіретін екі, үш жүк ілуге болатынын
анықтаңдар.
5.Өлшеулер нәтижесін
кестеге жазыңдар.
6.
М1=
М2
моменттер ережесінің
ақиқаттығын тексеріңдер.
7.Моменттер ережесі
қандай дәлдікпен орындалатынын бағалаңдар, ол үшін моменттер
айырымын және бұл айырымының моменттің орташа мәніне қатынасын
табыңдар.
8.График түрінде
кескіндеңдер және бұл айырымының моменттің орташа мәніне қатынасын
табыңдар.
9.Қорытынды
жасаңдар.
Рефлексия. Маған не қиын болды, не қиын
болмады
Маған не қиын
болды
|
Не қиын
болмады
|
|
|
Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үй
тапсырмасы. 2,3-тапсырма
|