Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Күш моменті


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №9 зертханалық жұмыс. «Иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.4.5 – тәжірибеде иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау;

    7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау

    Сабақтың мақсаты:

    – тәжірибеде иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтайды;

    – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

    Құндылықтарға баулу


    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут







    Өткенге шолу

    5 минут



















    Жаңа сабаққа дайындық

    3 минут









    3 минут



    Ұйымдастыру кезеңі


    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Топқа бөлу




    «Графикалық диктант» әдісі

    1.Жай механизмдер деп түсірілген күшті түрлендіретін қондырғыларды айтады.

    2.Жай механизмдер адам еңбегін жеңілдетеді

    3.Жай механизмдерді күштен ұтыс алу үшін қолданбайды.

    4.Массалар центрі – геометриялық нүкте, оның орналасу орны денедегі масса- лардың таралуын сипаттайды.

    5.Ауырлық центрі – теңәрекетті серпімділік күшінің түсірілу нүктесі

    6.Тепе-теңдік қалпынан шығарылған дене бастапқы орнына қайтып келсе, ондай тепе-тедік орнықсыз тепе теңдік



    «Миға шабуыл»

    Оқушылардың жаңа сабаққа дайындығын тексеру мақсатында тәжірибе көрсету.






    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау


    Мұғалім түсіндірмесі (3-4 минут)











    ОShape1 қушылар графикалық диктантты орындайды. Берілген сөйлем егер дұрыс болса, «иә» -

    дұрыс емес болса,

    «Shape2 жоқ» - белгісін қояды.















    Оқушылар демонстрациялық тәжірибені қортындылайды.


    Өз ойларын айта отырып оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады.






    Бағалау парақтарын таратып беру





    ҚБ: тақтадағы дайын жауап- тар үлгісі арқылы


















    ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру












    7 сыныпқа арналған оқулық, презентация



















    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    Топтық жұмыс

    8 минут

































    Жеке жұмыс


    20 минут








































    Сабақтың соңы

    3 минут
















    «Шағын зерттеу» әдісі


    Үш топқа бірдей құрал-жабдық-тар беріледі. Құралдар көмегімен эксперименттік тапсырманы орындау ұсынылады.


    Оқушыларға иіндік, метрлік сызғыштар, бірнеше гірлер беру, оқушылар одан кейін гірдің ауысу әсерін зерттеумен айналысады және денені тепе-теңдікке әкелуге әрекет жасайды. Тапсырма

    1.Оқушылар сағат тілі бағытымен және сағат тілі бағытына қарама-қарсы бағытталған моменттерді анықтай отырып, моменттер ережесінің орындалуын тұжырымдайды.

    2. Оқушылар біліктің сол жағындағы және біліктің оң жағындағы қарама-қарсы бағытталған моменттерді анықтай отырып, моменттер ережесінің орындалуын тұжырымдайды.




    Құрал-жабдықтар: иінтірек, сызғыш, жүктер жиынтығы, штатив





    Зертханалық жұмысты орындау.


    Құралдар мен жабдықтар:

    Штатив, иінтірек, жүктер жиынтығы, сызғыш, динамометр.


    Жұмыстың орындалуы:


    1-тапсырма

    1.Эксперименттік құрылғыны жинаңдар (5.35-сурет)

    2.Иінтіректің екі ұшындағы бұрандаларды бұрап, оны горизонталь орналасатындай етіп теңгеріңдер.

    3.Иінтіректің сол жағына айналу осінен шамамен 10-15 см қашықтықта екі жүк іліңдер.

    4.Тәжірибе жүзінде иінтіректің оң жағына айналу осінен қандай қашықтықта оны тепе-теңдікке келтіретін екі, үш жүк ілуге болатынын анықтаңдар.

    5.Өлшеулер нәтижесін кестеге жазыңдар.

    6. М1= М2 моменттер ережесінің ақиқаттығын тексеріңдер.

    7.Моменттер ережесі қандай дәлдікпен орындалатынын бағалаңдар, ол үшін моменттер айырымын және бұл айырымының моменттің орташа мәніне қатынасын табыңдар.

    8.График түрінде кескіндеңдер және бұл айырымының моменттің орташа мәніне қатынасын табыңдар.

    9.Қорытынды жасаңдар.





    Рефлексия. Маған не қиын болды, не қиын болмады


    Маған не қиын болды


    Не қиын болмады






    Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу



    Үй тапсырмасы. 2,3-тапсырма




    Оқушылар топ ішінде талқылау жасайды. Берілген құралдардың көмегімен эксперимент- тік жұмысты орындайды. Жұмысты қортындылай- ды. Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды.




























    Оқушылар зертханалық жұмысты жеке орындайды. Жұмысты қортындылайды, өлшеулер мен есептеулер жүргізеді.

















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қауымбай Назерке Нуртасқызы
    20 Сәуір 2024
    583
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.№9 зертханалық жұмыс. «Иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.№9 зертханалық жұмыс. «Иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған.№9 зертханалық жұмыс. «Иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау»
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Күш моменті


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №9 зертханалық жұмыс. «Иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.4.5 – тәжірибеде иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау;

    7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау

    Сабақтың мақсаты:

    – тәжірибеде иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтайды;

    – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

    Құндылықтарға баулу


    Сабақтың барысы:


    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут







    Өткенге шолу

    5 минут



















    Жаңа сабаққа дайындық

    3 минут









    3 минут



    Ұйымдастыру кезеңі


    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

    Топқа бөлу




    «Графикалық диктант» әдісі

    1.Жай механизмдер деп түсірілген күшті түрлендіретін қондырғыларды айтады.

    2.Жай механизмдер адам еңбегін жеңілдетеді

    3.Жай механизмдерді күштен ұтыс алу үшін қолданбайды.

    4.Массалар центрі – геометриялық нүкте, оның орналасу орны денедегі масса- лардың таралуын сипаттайды.

    5.Ауырлық центрі – теңәрекетті серпімділік күшінің түсірілу нүктесі

    6.Тепе-теңдік қалпынан шығарылған дене бастапқы орнына қайтып келсе, ондай тепе-тедік орнықсыз тепе теңдік



    «Миға шабуыл»

    Оқушылардың жаңа сабаққа дайындығын тексеру мақсатында тәжірибе көрсету.






    Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау


    Мұғалім түсіндірмесі (3-4 минут)











    ОShape1 қушылар графикалық диктантты орындайды. Берілген сөйлем егер дұрыс болса, «иә» -

    дұрыс емес болса,

    «Shape2 жоқ» - белгісін қояды.















    Оқушылар демонстрациялық тәжірибені қортындылайды.


    Өз ойларын айта отырып оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады.






    Бағалау парақтарын таратып беру





    ҚБ: тақтадағы дайын жауап- тар үлгісі арқылы


















    ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру












    7 сыныпқа арналған оқулық, презентация



















    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    Топтық жұмыс

    8 минут

































    Жеке жұмыс


    20 минут








































    Сабақтың соңы

    3 минут
















    «Шағын зерттеу» әдісі


    Үш топқа бірдей құрал-жабдық-тар беріледі. Құралдар көмегімен эксперименттік тапсырманы орындау ұсынылады.


    Оқушыларға иіндік, метрлік сызғыштар, бірнеше гірлер беру, оқушылар одан кейін гірдің ауысу әсерін зерттеумен айналысады және денені тепе-теңдікке әкелуге әрекет жасайды. Тапсырма

    1.Оқушылар сағат тілі бағытымен және сағат тілі бағытына қарама-қарсы бағытталған моменттерді анықтай отырып, моменттер ережесінің орындалуын тұжырымдайды.

    2. Оқушылар біліктің сол жағындағы және біліктің оң жағындағы қарама-қарсы бағытталған моменттерді анықтай отырып, моменттер ережесінің орындалуын тұжырымдайды.




    Құрал-жабдықтар: иінтірек, сызғыш, жүктер жиынтығы, штатив





    Зертханалық жұмысты орындау.


    Құралдар мен жабдықтар:

    Штатив, иінтірек, жүктер жиынтығы, сызғыш, динамометр.


    Жұмыстың орындалуы:


    1-тапсырма

    1.Эксперименттік құрылғыны жинаңдар (5.35-сурет)

    2.Иінтіректің екі ұшындағы бұрандаларды бұрап, оны горизонталь орналасатындай етіп теңгеріңдер.

    3.Иінтіректің сол жағына айналу осінен шамамен 10-15 см қашықтықта екі жүк іліңдер.

    4.Тәжірибе жүзінде иінтіректің оң жағына айналу осінен қандай қашықтықта оны тепе-теңдікке келтіретін екі, үш жүк ілуге болатынын анықтаңдар.

    5.Өлшеулер нәтижесін кестеге жазыңдар.

    6. М1= М2 моменттер ережесінің ақиқаттығын тексеріңдер.

    7.Моменттер ережесі қандай дәлдікпен орындалатынын бағалаңдар, ол үшін моменттер айырымын және бұл айырымының моменттің орташа мәніне қатынасын табыңдар.

    8.График түрінде кескіндеңдер және бұл айырымының моменттің орташа мәніне қатынасын табыңдар.

    9.Қорытынды жасаңдар.





    Рефлексия. Маған не қиын болды, не қиын болмады


    Маған не қиын болды


    Не қиын болмады






    Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу



    Үй тапсырмасы. 2,3-тапсырма




    Оқушылар топ ішінде талқылау жасайды. Берілген құралдардың көмегімен эксперимент- тік жұмысты орындайды. Жұмысты қортындылай- ды. Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды.




























    Оқушылар зертханалық жұмысты жеке орындайды. Жұмысты қортындылайды, өлшеулер мен есептеулер жүргізеді.

















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    20.04.2024
    583
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қауымбай Назерке Нуртасқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации