№ р/с
|
Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақтардың
тақырыбы
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
I
тоқсан 9с
|
1.
|
Өзім
туралы
|
Өзіңді таны
|
1.1.1.1 Тыңдалған
музыкалық шығарманың көңіл күйін, ыргақ,
екпінін, динамикасын
анықтау
|
1
|
|
|
2.
|
|
Менің
дауысым
|
1.1.2.1Әндерді
музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен
орындау
1.1.3.1 Қарапайым
ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық
және қазақ халық аспаптарында
ойнау
|
1
|
|
|
3.
|
|
Менің көңіл күйім
|
1.1.2.1Әндерді
музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен
орындау
1.1.3.1 Қарапайым
ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық
және
|
1
|
|
|
4.
|
|
Менің
сүйікті
әндерім
|
1.2.2.1 Дауысты және
музыкалық аспаптарды
қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт)
шығару
|
1
|
|
|
5.
|
|
Мен
және
менің
мектебім
|
1.1.1.2
Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау
барысында анықтау және сипаттау
|
1
|
|
|
6
|
|
Мен мектеппен
танысамын
|
1.1.2.1 Әндерді музыкалық
аспаптың сүйемелдеуімен
орындау
|
1
|
|
|
7
|
|
Мектептегі
музыкалық
дыбыстар
|
1.1.3.1
Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p),
қысқа, ұзақ
дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп,
анықтау
|
1
|
|
|
8
|
|
Мектептегі
музыкалық
дыбыстар
|
1.2.1.1
Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну
|
1
|
|
|
II тоқсан
|
9
|
Менің отбасым
және достарым
|
Музыкалық
іздер
|
1.1.1.2
Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау
барысында анықтау және сипаттау.
|
1
|
|
|
10.
|
|
Көңілді
достар
|
1.1.2.1 Әндерді
музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен
орындау
|
1
|
|
|
11.
|
|
Менің достарым
-жануарлар
|
1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі
регистр,темп, динамика (f, p), қысқа,
үзақ дыбыстар, соль және ми ноталарыньщ биіктігін естіп
анықтау
1.1.3.2 Қазақ халқының және
басқа халықтардың музыкалық
аспаптарының дыбыс бояуын және дауыс
бояуын ажырату
|
1
|
|
|
12.
|
|
Ырғақты
|
1.2.2.1
Дауысты және музыкалық аспаптарды
қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт)
шығару
|
1
|
|
|
13.
|
|
Ырғақты
|
1.2.2.1
Дауысты және музыкалық аспаптарды
қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт)
шығару
|
1
|
|
|
|
14.
|
Бізді қоршаған
әлем
|
Ауа райы
|
1.1.1.1 Тыңдалған
музыкалық шығарманың
көңіл күйін,
ырғақ, екпінін, динамикасын
анықтау
|
1
|
|
|
15.
|
|
Су туралы әндер
|
1.1.2.1 Әндерді
музыкалық аспаптың
сүйемелдеуімен
орындау
|
1
|
|
|
16.
|
|
Суретке
арналған
әндер
|
1.1.2.1 Музыкалық фразалар
шығару
үшін идеялар ұсыну
|
1
|
|
|
17.
|
|
Суретке
арналған
әндер
|
1.3.1.1 Өз шығармашылық
жұмысын
көрсете
білу
|
1
|
|
|
III тоқсан
|
18.
|
Саяхат
|
Жұлдызшаның
саяхаты
|
1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен
музыканы тыңдау
барысында анықтау және сипаттау
|
1
|
|
|
19.
|
|
Көңілді
саяхат
|
1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың
сүйемелдеуімен
орындау
1.1.2.2 Қарапайым
ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық
және қазақ халық аспаптарында
ойнау
|
1
|
|
|
20.
|
|
Атпен серуендеу
|
1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі
регистр,темп, динамика (f, p), қысқа,
үзақ дыбыстар, соль және
ми
ноталарының биіктігін естіп,
анықтау
1.1.3.2 Қазақ халқының және
басқа халықтардың музыкалық
аспаптарының дыбыс бояуын және дауыс бояуын
ажырату
|
1
|
|
|
21.
|
|
Көңілді
паровоз
|