Материалдар / ҚМЖ-1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ-1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1.5.2.2 «+», «-», «=», «>», «<» белгілерін/цифрларды қолдану, ( ????????) белгісіз сан символын қолдану; 1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2022
416
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: А Көлбай

Бөлімі:

3С Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер

Педагогтің аты-жөні:

Джумабаева Ф А

Күні: 04.03.2022


Сыныбы:1 «Ә»

Қатысушылар саны: 12

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Белгісізі бар теңдік / Қолөнер шеберлерінің көрмесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.5.2.2 «+», «-», «=», «>», «<» белгілерін/цифрларды қолдану, ( ??) белгісіз сан символын қолдану;

1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу;

Сабақтың мақсаты:

Теңдік құрастырасың.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы.


Қызығушылықты


ояту

2 мин

Ынталандыру

Шаттық шеңбері


Балаларды екі топқа біріктіремін


1-топ Теңдік.

2-топ Теңсіздік.


Миға шабуыл:Теңдік теңсіздік құрастыру.

Балалар бір-бірімен амандасып,жылы тілек айтады.


Қане, біздер ойлайық,

Ойымызды жинайық.

Қандай есеп болсада,

Шешпей оны қоймайық.




Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы бағаланады


Оқулық, дәптер.










Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

Мәселелік жағдаятты түсінеді.



Мағынаны тану

Жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс




7 мин



Жаңаны ашу.

А) Қолөнер шеберлері көрмеге 90 бұйым қойылды. Олардың 50-і ағаштан және бірнешеуі саздан жасалған. Көрмеге саздан жасалған қанша бұйым қойылды?

Есепте не белгілі? (Барлығы 90 бұйым. Олардың 50-і ағаштан жасалған)

Есепте не белгісіз? (Саздан қанша бұйым жасалғаны, яғни ?? бос торкөзбен белгілейміз)

Есептің шешуін теңдік түрінде жазайық.

Теңдіктің қалай жазылғанын қара. Бос торкөзге

сандар таңда.

1)

Теңдік қандай амалды сипаттайды? (Қосу)

Амалдың қандай компоненті белгілі? (Қосылғыш, Қосындының мәні)

Амалдың қандай компоненті белгісіз? (Қосылғыш)

Белгісіз компонентті қалай табуға болады? (Қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайту)


Есептегі белгілі ақпаратты пайдаланып, белгісізді табады. Есептің шешуін теңдікпен жазады.

2)Теңдік қандай амалды сипаттайды? (Азайту)

Амалдың қандай компоненті белгілі? (Азайғыш, Айырманың мәні)

Амалдың қандай компоненті белгісіз? (Азайтқыш)

Белгісіз компонентті қалай табуға болады? (Азайғыштан айырманың мәнін азайту)

90-50=40

90-40=50

50=50

3-мысалды осы тұрғыда орындайды.



Оқулық, дәптер.

Тақтамен жұмыс Ортасы



5 мин

Жаңаны қолдану

Ә) Музей залында 20 ұлттық киім және 10 ыдыс қойылған. Барлығы неше бұйым қойылған?

Есепте не белгілі? (20 ұлттық киім және 10 ыдыс)

Есепте не белгісіз? (Барлығы неше бұйым қойылған, яғни ?? бос торкөзбен белгілейміз)

Есептің шешуін теңдік түрінде жазайық.

Сандарды таңда.

Теңдік қандай амалды сипаттайды? (қосу)

Амалдың қандай компоненті белгілі? (қосылғыш, қосылғыш)

Амалдың қандай компоненті белгісіз? (қосындының мәні)

Белгісіз компонентті қалай табуға болады? (қосылғыштарды қосу)

20+10=30

Есептегі белгілі ақпаратты пайдаланып, белгісізді табады. Есептің шешуін теңдікпен жазады.

Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы бағаланады.

Оқулық, дәптер.



Жұптық жұмыс

5мин

Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру

Жұптық жұмыс

Оқулықтағы №2 тапсырманы оқушылар жұппен орындайды. Алдымен ауызша жұмыс жүргізіледі. Дәптерге жазу үлгісіне қарап, дәптеріңе орындауды ұсынады.


Қатемен жұмыс жасайды.

Белгісіз компоненттерді табады.







Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты

Оқулық, дәптер.





Сергіту сәті




10 мин








Жұмыртқа жинау әдісі Ұяшықтан жұмыртқа алып, өрнектерді оқиды, шешімін дұрыс тапса жұмыртқаны алады

20+80 70-50


40+60 70-40


30+70 90-30


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Тауық және жұмыртқа макеті


Топтық жұмыс

8 мин


Балық аулау әдісі.


Менің алғашқы жобам.

Балықтарды салыстыра отырып, теңдік пен теңсіздік жайлы ұғымдарын кеңейтеді.


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Оқулық,

Постер.


Рефлексия

КShape1 ері байланыс



2 мин

Shape2

Соңы1мин





Бағалау

2мин

«АҚЫЛДЫ ҮКІ» әдісі.

Қызыл - сабақта көп нәрсені түсінбедім, сабақтағы мәліметтер маған керек емес, сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын.

Сары - сабақ қызықты болды, белсенді болдым, сабақта пайдалы мәліметтер алдым. Жасыл түс сабақ қызықты болды



Үй тапсырмасы:59 бет №4




Бағалау 1-10 балл аралығында қойылады























Сабақ аяқталған соң балалар үкіге сары, қызыл, жасыл стикерлерін жабыстырады.





Менің жобам



«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

















Түстерді дұрыс таңдайды

Ақылды үкі



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!