Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы.
Қызығушылықты
ояту
2 мин
|
Ынталандыру
Шаттық
шеңбері
Балаларды екі топқа
біріктіремін
1-топ
Теңдік.
2-топ
Теңсіздік.
Миға шабуыл:Теңдік теңсіздік
құрастыру.
|
Балалар бір-бірімен
амандасып,жылы тілек айтады.
Қане, біздер
ойлайық,
Ойымызды
жинайық.
Қандай есеп
болсада,
Шешпей оны
қоймайық.
|
Оқушылардың жұмысы смайл беру
арқылы бағаланады
|
Оқулық,
дәптер.
|
|
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
|
Мәселелік жағдаятты
түсінеді.
|
|
|
Мағынаны
тану
Жеке
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
7 мин
|
Жаңаны
ашу.
А) Қолөнер шеберлері көрмеге
90 бұйым қойылды. Олардың 50-і ағаштан және бірнешеуі саздан
жасалған. Көрмеге саздан жасалған қанша бұйым
қойылды?
Есепте не белгілі? (Барлығы 90
бұйым. Олардың 50-і ағаштан жасалған)
Есепте не белгісіз? (Саздан
қанша бұйым жасалғаны, яғни ?? бос торкөзбен
белгілейміз)
Есептің шешуін теңдік түрінде
жазайық.
Теңдіктің қалай жазылғанын
қара. Бос торкөзге
сандар
таңда.
1)
Теңдік қандай амалды
сипаттайды? (Қосу)
Амалдың қандай компоненті
белгілі? (Қосылғыш, Қосындының мәні)
Амалдың қандай компоненті
белгісіз? (Қосылғыш)
Белгісіз компонентті қалай
табуға болады? (Қосындының мәнінен белгілі қосылғышты
азайту)
|
Есептегі белгілі ақпаратты
пайдаланып, белгісізді табады. Есептің шешуін теңдікпен
жазады.
2)Теңдік қандай амалды
сипаттайды? (Азайту)
Амалдың қандай компоненті
белгілі? (Азайғыш, Айырманың мәні)
Амалдың қандай компоненті
белгісіз? (Азайтқыш)
Белгісіз компонентті қалай
табуға болады? (Азайғыштан айырманың мәнін
азайту)
90-50=40
90-40=50
50=50
3-мысалды осы тұрғыда
орындайды.
|
|
Оқулық,
дәптер.
|
Тақтамен
жұмыс Ортасы
5 мин
|
Жаңаны
қолдану
Ә) Музей залында 20 ұлттық
киім және 10 ыдыс қойылған. Барлығы неше бұйым
қойылған?
Есепте не белгілі? (20 ұлттық
киім және 10 ыдыс)
Есепте не белгісіз? (Барлығы
неше бұйым қойылған, яғни ?? бос торкөзбен
белгілейміз)
Есептің шешуін теңдік түрінде
жазайық.
Сандарды
таңда.
Теңдік қандай амалды
сипаттайды? (қосу)
Амалдың қандай компоненті
белгілі? (қосылғыш, қосылғыш)
Амалдың қандай компоненті
белгісіз? (қосындының мәні)
Белгісіз компонентті қалай
табуға болады? (қосылғыштарды қосу)
20+10=30
|
Есептегі белгілі ақпаратты
пайдаланып, белгісізді табады. Есептің шешуін теңдікпен
жазады.
|
Оқушылардың жұмысы смайл беру
арқылы бағаланады.
|
Оқулық,
дәптер.
|
Жұптық
жұмыс
5мин
|
Оқып-үйренгенді меңгергенін
тексеру
Жұптық
жұмыс
Оқулықтағы №2 тапсырманы оқушылар жұппен
орындайды. Алдымен ауызша жұмыс
жүргізіледі. Дәптерге жазу үлгісіне қарап, дәптеріңе орындауды
ұсынады.
|
Қатемен жұмыс
жасайды.
Белгісіз компоненттерді
табады.
|
Оқушылар тапсырманы орындау
деңгейіне байланысты
|
Оқулық,
дәптер.
|
Сергіту
сәті
10
мин
|
Жұмыртқа жинау әдісі
Ұяшықтан жұмыртқа алып, өрнектерді
оқиды, шешімін дұрыс тапса
жұмыртқаны алады
|
20+80
70-50
40+60
70-40
30+70
90-30
|
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Тауық және жұмыртқа
макеті
|
Топтық
жұмыс
8 мин
|
Балық аулау
әдісі.
|
Менің алғашқы
жобам.
Балықтарды салыстыра отырып,
теңдік пен теңсіздік жайлы ұғымдарын
кеңейтеді.
|
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Оқулық,
Постер.
|
Рефлексия
К ері
байланыс
2 мин
Соңы1мин
Бағалау
2мин
|
«АҚЫЛДЫ
ҮКІ»
әдісі.
Қызыл - сабақта көп нәрсені
түсінбедім, сабақтағы мәліметтер маған керек емес, сабақта белсенді
бола алмадым, жауап берген жоқпын.
Сары - сабақ қызықты болды,
белсенді болдым, сабақта пайдалы мәліметтер алдым. Жасыл түс сабақ
қызықты болды
Үй тапсырмасы:59 бет
№4
Бағалау 1-10 балл аралығында
қойылады
|
Сабақ аяқталған соң балалар
үкіге сары, қызыл, жасыл стикерлерін
жабыстырады.
Менің
жобам
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түстерді дұрыс
таңдайды
|
Ақылды
үкі
|