Б
Мұхит атындағы ЖОББ мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі Есқайрова А.Ж

|
Сабақтың атауы |
Б дыбысы мен әрпі |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға Б дыбысы мен
әрпін таныстыру. Б дыбысы бар сөздерге талдау жасау, айтылуы мен
жазылуын үйрету, тілін дамыту. Сөздер ойлап айтады, буындар арқылы жазады. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Психологиялық дайындық |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Сабақтың әрбір сәтінде жауап берген оқушы жұлдызшамен формативті бағаланып отырады. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Тұсаукесер |
-
Өткен әріптерді қайталау. - Қандай ойындар
ойналады? |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Негізгі бөлім |
Балалар, мен сендерге жаңа сабақты бір шумақ өлеңмен бастаймын. Бала, бала балапан, Сары
алтындай алақан. Тез жетіңдер, жем берейін Дәнге толы алақан.
Өлеңде не туралы айтылған? - Балапан. Балапан бізге бірнеше
тапсырмалар алып келіпті. |
|
|
|
Балапанның тапсырмасы: .
Жұмбақ
шешу Бейнежазба «Баба мен бала арасындағы аманат» |
Жұмбақтың шешуін ойланады, жауабын айтады. |
|
Сергіту сәті |
«Балапан»биі |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Балапанның
тапсырмасы: Дәптермен
жұмыс. |
|
|
|
Балапанның топқа тапсырмасы: Ережені еске ұстау. І-топ Әріптерді санның ретімен орналастыру. ІІ-топ қол белгілері арқылы бағалайды. ІІ-топ «Б» дыбысы бар сөздердің астын сызу. ІІІ -топ шапалақ арқылы бағалайды. ІІІ- топ «Б» дыбысынан келетін суреттерді іріктеу. І-топ отшашу арқылы бағалайды. |
|
|
Сабақты қорыту. |
- Бүгінгі сабаққа кім қонаққа келді? -Бүгін біз қандай дыбыспен таныстық? «Сенде не бар?» жұптық ойыны Б дыбысынан келетін сөздер айтылады. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Марапатталады. |
Оқушылар қанша жұлдызша алғанын санайды. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерге өзі қалаған стикерді жапсырады |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ-2022 әліппедегі барлық әріптер үшін
ҚМЖ-2022 әліппедегі барлық әріптер үшін
Б
Мұхит атындағы ЖОББ мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі Есқайрова А.Ж

|
Сабақтың атауы |
Б дыбысы мен әрпі |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға Б дыбысы мен
әрпін таныстыру. Б дыбысы бар сөздерге талдау жасау, айтылуы мен
жазылуын үйрету, тілін дамыту. Сөздер ойлап айтады, буындар арқылы жазады. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Психологиялық дайындық |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Сабақтың әрбір сәтінде жауап берген оқушы жұлдызшамен формативті бағаланып отырады. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Тұсаукесер |
-
Өткен әріптерді қайталау. - Қандай ойындар
ойналады? |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Негізгі бөлім |
Балалар, мен сендерге жаңа сабақты бір шумақ өлеңмен бастаймын. Бала, бала балапан, Сары
алтындай алақан. Тез жетіңдер, жем берейін Дәнге толы алақан.
Өлеңде не туралы айтылған? - Балапан. Балапан бізге бірнеше
тапсырмалар алып келіпті. |
|
|
|
Балапанның тапсырмасы: .
Жұмбақ
шешу Бейнежазба «Баба мен бала арасындағы аманат» |
Жұмбақтың шешуін ойланады, жауабын айтады. |
|
Сергіту сәті |
«Балапан»биі |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
|
Балапанның
тапсырмасы: Дәптермен
жұмыс. |
|
|
|
Балапанның топқа тапсырмасы: Ережені еске ұстау. І-топ Әріптерді санның ретімен орналастыру. ІІ-топ қол белгілері арқылы бағалайды. ІІ-топ «Б» дыбысы бар сөздердің астын сызу. ІІІ -топ шапалақ арқылы бағалайды. ІІІ- топ «Б» дыбысынан келетін суреттерді іріктеу. І-топ отшашу арқылы бағалайды. |
|
|
Сабақты қорыту. |
- Бүгінгі сабаққа кім қонаққа келді? -Бүгін біз қандай дыбыспен таныстық? «Сенде не бар?» жұптық ойыны Б дыбысынан келетін сөздер айтылады. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Марапатталады. |
Оқушылар қанша жұлдызша алғанын санайды. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерге өзі қалаған стикерді жапсырады |

шағым қалдыра аласыз














