Сабақтың
атауы
|
Б дыбысы мен
әрпі
|
Мақсаты
|
Оқушыларға Б дыбысы мен
әрпін таныстыру. Б дыбысы бар сөздерге талдау жасау, айтылуы мен
жазылуын үйрету, тілін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кеспе әріп, сабаққа қатысты суреттер. әріптің
жазу үлгісі.
Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру,
сұрақ-жауап.
Сөздер ойлап айтады,
буындар арқылы жазады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Психологиялық
дайындық
|
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып білім
аламыз.
Сабақтың әрбір
сәтінде жауап берген оқушы жұлдызшамен формативті бағаланып
отырады.
|
Оқушылар шеңберде
жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді.
|
Тұсаукесер
|
-
Өткен әріптерді қайталау.
«М» дыбысы мен әрпі, «Қар»мәтінін оқу. Бағандағы сөздерді оқытып,
«Қар» мәтінін тізбектеп оқыту.
- «Қар» мәтінінде қай мезгіл суреттелген?
- Қыста қандай ерекше белгілер
болады?
- Қандай ойындар
ойналады? «Қарлы кесек»
ойыны
а) «М»дыбысына сөздер ойлап, қай жерде келетінін анықтау.
ә) Дыбыстық талдау жасау.
Дыбыс пен әріпті қалай ажыратамыз? Дыбысты естиміз, айтамыз Әріпт і
көреміз, жазамыз
в) Кеспе әріптен сөз құрап, тірек схема жасау.
г) Сөздерді буынға бөліп, буын құрамын анықтау.
Буынды қалай ажырататынын айтады.
|
Жаңа сабаққа деген
қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен
кіріседі.
|
Негізгі
бөлім
|
Балалар, мен сендерге жаңа
сабақты бір шумақ өлеңмен
бастаймын.
Бала, бала балапан, Сары
алтындай алақан. Тез жетіңдер, жем берейін Дәнге толы алақан.
Өлеңде не туралы айтылған? - Балапан. Балапан бізге бірнеше
тапсырмалар алып келіпті.
|
|
Балапанның
тапсырмасы:
.
Жұмбақ
шешу
1) Өзі біреу, көзі үшеу. (Бағдаршам)
2) Қанаты жоқ ұшпайды
Су астында қыстайды. (Балық)
3) Жазу жазып жалықпаған
Жаза-жаза арықтаған (Бор)
- Осы жұмбақтың шешулеріне назар аударайық
- Балық, бағдаршам, бор.
- Осы сөздерде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?
- «Б» дыбысы.
Артикуляциясы: «Б» - еріннің бір-біріне нық тиіп, артынша кілт
ашылуынан
пайда болатын ұяң дауыссыз. Б дыбысын ілемін.
Хормен айту. Мысалы: Б Б Б
Балапанның тапсырмасы: «Б» дыбысынан келетін сөздер айту
. Оқулықпен
жұмыс
Бағандағы сөздерді оқыту
Мағынасын түсіндіру (бала,
баба)
Бейнежазба
«Баба мен бала
арасындағы аманат»
|
Жұмбақтың шешуін
ойланады, жауабын айтады.
|
Сергіту
сәті
|
«Балапан»биі
|
Ой
сергітеді,шашағандары
басылады
|
|
Балапанның
тапсырмасы: Дәптермен
жұмыс.
а) Ауада жазып көрсету.
ә) Таспа, баспа түрлерін таныстыру.
б) Жазу үлгісін орындау
|
|
Балапанның топқа тапсырмасы:
Ережені еске ұстау.
І-топ Әріптерді санның ретімен
орналастыру. ІІ-топ қол белгілері арқылы бағалайды. ІІ-топ «Б»
дыбысы бар сөздердің астын сызу. ІІІ -топ шапалақ арқылы бағалайды.
ІІІ- топ «Б» дыбысынан келетін суреттерді іріктеу. І-топ отшашу
арқылы бағалайды.
|
Сабақты
қорыту.
|
- Бүгінгі сабаққа кім қонаққа
келді?
-Бүгін біз қандай дыбыспен
таныстық?
«Сенде не бар?» жұптық
ойыны
Б дыбысынан келетін сөздер
айтылады.
|
Күнделіктеріне жазып
беремін
|
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Марапатталады.
|
Оқушылар қанша
жұлдызша алғанын санайды.
|
Кері
байланыс
|
|
Смайликтерге өзі
қалаған стикерді жапсырады
|