Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Үй тапсырмасын «Интервью»
тәсілі арқылы айтып шығады.
|
«Қол шапалақ»
тәсілі
|
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
|
Сөздік
жұмысы
Алдыңғы біліммен
байланыстыру:
«АКРОНОМ» әдісі
арқылы байланыстырылады.
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқып
түсіндіреді,
берілген
жаттығуларды орындатады.
|
Айтылым
Бірлік-
единство
Ынтымақ-
солидарность
Тату- тәтті- дружно,
мирно
Құшақ жая-
обнимая
Бауырына
басу-приютить
Айтылым
Жазылым
Суреттерді
пайдаланып, сөйлем құрайды.
Үлгі: Қазақстан көп
ұлтты мемлекет. Елімізде көптеген ұлт өкілдері өмір сүреді, тірлік
жасайды. Олардың барлығы тату- тәтті қарым- қатынаста. Осының
барлығы қазақ халқының қонақжайлылық қасиетінің
арқасында.
Берілген тәсіл арқылы әр түрлі
ұлт өкілдерінің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын
айтады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-сурет бойынша жұмыс
жасайды:
-сөйлем
құрайды
«Қоқыс жәшігі»
тәсілі.
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Аударма
сөздік
|
|
5-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-
тапсырма
Топтық
жұмыс
|
Айтылым-диалаог
Сыныптас досымен
жұптасып, сұрақтарға толық әрі қысқа жауап береді. Жауаптарында
қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын
сақтайды.
Оқылым
Тыңдалым
Мәтінді оқиды. Топқа
бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.
1-топ: «Семантикалық
карта» бойынша мәтінмен жұмыс
жасайды
2-топ: «Венн
диаграммасы» арқылы қазақ халқы мен басқа ұлт өкілдерін
салыстырады.
3-топ: «Ассоциограмма» тәсілі
арқылы ұлт өкілдерін
топтастырады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Диалог
құрады
«Смайликтер» арқылы
бағалау.
Дескриптор
5
балл
-топпен жұмыс
жасайды
-мәтінді
оқиды
«Бағдаршам» тәсілі арқылы топтық бағалау жұмысы
жүреді.
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
№2-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Айтылым
Оқушы қажеттіктеріне
қарай қолдау көрсетіп, қосымша
түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
Ойтаразы
|
Жазылым.
Қазақстанда қанша
ұлттың өкілдері тұрады?
Диаграмманы
толтырады.
Берілген сөздерді
қолданып, сөйлем құрайды.
Айтылым
«6 неліктен?» әдісі
арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді.
*Неліктен басқа ұлт
өкілдері Қазақстанда еркін өмір
сүруде?
Айтылым
Ж. Ерекше қажеттілігі бар
оқушыларғаХалық ассамблеясы туралы не білесің? Біздің
қалада халық ассамблеясы бар ма? Білсең дәлелде. Деген сұрақтар қоя
отырып, оқушылар өздері білетіндерін айтып дәлелдейді.
.
Жазылым
«БББ»
кестесі.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
- Диаграмманы
толтырады.
Смайликтер арқылы
кері байланыс жасайды
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
Бағалау
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
Ризамын... (өзіңіз
орындаған қай жұмысқа
ризасыз?)
Ойланамын...
(бүгінгі сабақ бойынша не туралы
ойланасыз?)
«Блум түймедағы» тәсілі арқылы
көгөністерге сипаттама
береді.
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
|