Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    11.Қазақстандағы ұлттар достастығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бірлігі жарасқан ел

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

    5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі және нақты ақпаратты анықтай алады;

    мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жаза алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. сәлемдесу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны




    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

    Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.

    «Қол шапалақ» тәсілі


    Сабақтың ортасы







    Жаңа білім



    Сөздік жұмысы

    Алдыңғы біліммен байланыстыру:

    «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады.

    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді,

    берілген жаттығуларды орындатады.



    Айтылым

    Бірлік- единство

    Ынтымақ- солидарность

    Тату- тәтті- дружно, мирно

    Құшақ жая- обнимая

    Бауырына басу-приютить

    Айтылым Жазылым

    Суреттерді пайдаланып, сөйлем құрайды.

    Үлгі: Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде көптеген ұлт өкілдері өмір сүреді, тірлік жасайды. Олардың барлығы тату- тәтті қарым- қатынаста. Осының барлығы қазақ халқының қонақжайлылық қасиетінің арқасында.

    Берілген тәсіл арқылы әр түрлі ұлт өкілдерінің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын айтады.




    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -сурет бойынша жұмыс жасайды:

    -сөйлем құрайды


    «Қоқыс жәшігі» тәсілі.


    5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Аударма

    сөздік


    5-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3- тапсырма

    Топтық жұмыс



    Айтылым-диалаог

    Сыныптас досымен жұптасып, сұрақтарға толық әрі қысқа жауап береді. Жауаптарында қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын сақтайды.

    Оқылым Тыңдалым

    Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

    1-топ: «Семантикалық карта» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды

    2-топ: «Венн диаграммасы» арқылы қазақ халқы мен басқа ұлт өкілдерін салыстырады.

    3-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы ұлт өкілдерін топтастырады.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -Диалог құрады


    «Смайликтер» арқылы бағалау.






    Дескриптор

    5 балл

    -топпен жұмыс жасайды

    -мәтінді оқиды

    «Бағдаршам» тәсілі арқылы топтық бағалау жұмысы жүреді.

    5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері





    Суреттер топтамасы



    Слайдтар




    Кесте



    Сызбалар


    №2-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс






    Айтылым

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

    Ойтаразы

    Жазылым.

    Қазақстанда қанша ұлттың өкілдері тұрады?

    Диаграмманы толтырады.

    Берілген сөздерді қолданып, сөйлем құрайды.


    Айтылым

    «6 неліктен?» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап береді.

    *Неліктен басқа ұлт өкілдері Қазақстанда еркін өмір сүруде?

    Айтылым

    Ж. Ерекше қажеттілігі бар оқушыларғаХалық ассамблеясы туралы не білесің? Біздің қалада халық ассамблеясы бар ма? Білсең дәлелде. Деген сұрақтар қоя отырып, оқушылар өздері білетіндерін айтып дәлелдейді. .


    Жазылым

    «БББ» кестесі.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - Диаграмманы толтырады.

    Смайликтер арқылы кері байланыс жасайды



    5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



    Сабақтың соңы


    Рефлексия




    Бағалау


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




    Үйге тапсырма


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:

    Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)

    Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)


    «Блум түймедағы» тәсілі арқылы көгөністерге сипаттама береді.

    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.




    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    11. Қазақстандағы ұлттар достастығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бірлігі жарасқан ел

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

    5.4.2.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді;

    жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    «Шаттық шеңбері»

    Оқушылар шеңберге тұрады, бәрінің арқасына А4 форматты қағаз жапсырылады. Бәрі оңға бұрылады, арқасын беріп тұрған оқушының парағына өзінің тілегін сурет арқылы білдіреді.

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бәстамиева Майгүлі Серікқызы
    12 Мамыр 2024
    293
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ 5 сынып 4 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ 5 сынып 4 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ 5 сынып 4 тоқсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    11.Қазақстандағы ұлттар достастығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бірлігі жарасқан ел

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

    5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі және нақты ақпаратты анықтай алады;

    мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жаза алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. сәлемдесу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны




    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

    Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.

    «Қол шапалақ» тәсілі


    Сабақтың ортасы







    Жаңа білім



    Сөздік жұмысы

    Алдыңғы біліммен байланыстыру:

    «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады.

    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді,

    берілген жаттығуларды орындатады.



    Айтылым

    Бірлік- единство

    Ынтымақ- солидарность

    Тату- тәтті- дружно, мирно

    Құшақ жая- обнимая

    Бауырына басу-приютить

    Айтылым Жазылым

    Суреттерді пайдаланып, сөйлем құрайды.

    Үлгі: Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде көптеген ұлт өкілдері өмір сүреді, тірлік жасайды. Олардың барлығы тату- тәтті қарым- қатынаста. Осының барлығы қазақ халқының қонақжайлылық қасиетінің арқасында.

    Берілген тәсіл арқылы әр түрлі ұлт өкілдерінің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын айтады.




    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -сурет бойынша жұмыс жасайды:

    -сөйлем құрайды


    «Қоқыс жәшігі» тәсілі.


    5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Аударма

    сөздік


    5-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3- тапсырма

    Топтық жұмыс



    Айтылым-диалаог

    Сыныптас досымен жұптасып, сұрақтарға толық әрі қысқа жауап береді. Жауаптарында қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын сақтайды.

    Оқылым Тыңдалым

    Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

    1-топ: «Семантикалық карта» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды

    2-топ: «Венн диаграммасы» арқылы қазақ халқы мен басқа ұлт өкілдерін салыстырады.

    3-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы ұлт өкілдерін топтастырады.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -Диалог құрады


    «Смайликтер» арқылы бағалау.






    Дескриптор

    5 балл

    -топпен жұмыс жасайды

    -мәтінді оқиды

    «Бағдаршам» тәсілі арқылы топтық бағалау жұмысы жүреді.

    5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері





    Суреттер топтамасы



    Слайдтар




    Кесте



    Сызбалар


    №2-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс






    Айтылым

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

    Ойтаразы

    Жазылым.

    Қазақстанда қанша ұлттың өкілдері тұрады?

    Диаграмманы толтырады.

    Берілген сөздерді қолданып, сөйлем құрайды.


    Айтылым

    «6 неліктен?» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап береді.

    *Неліктен басқа ұлт өкілдері Қазақстанда еркін өмір сүруде?

    Айтылым

    Ж. Ерекше қажеттілігі бар оқушыларғаХалық ассамблеясы туралы не білесің? Біздің қалада халық ассамблеясы бар ма? Білсең дәлелде. Деген сұрақтар қоя отырып, оқушылар өздері білетіндерін айтып дәлелдейді. .


    Жазылым

    «БББ» кестесі.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - Диаграмманы толтырады.

    Смайликтер арқылы кері байланыс жасайды



    5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



    Сабақтың соңы


    Рефлексия




    Бағалау


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




    Үйге тапсырма


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:

    Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)

    Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)


    «Блум түймедағы» тәсілі арқылы көгөністерге сипаттама береді.

    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.




    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    11. Қазақстандағы ұлттар достастығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бірлігі жарасқан ел

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

    5.4.2.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді;

    жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    «Шаттық шеңбері»

    Оқушылар шеңберге тұрады, бәрінің арқасына А4 форматты қағаз жапсырылады. Бәрі оңға бұрылады, арқасын беріп тұрған оқушының парағына өзінің тілегін сурет арқылы білдіреді.

    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Басқа 5 сынып
    12.05.2024
    293
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бәстамиева Майгүлі Серікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации